Şimdi Ara

D&R - Siparişte Sorunların Yaşandığı Bir Firmadır - Alışverişlerde Sıkıntılar Mevcut (36. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
857
Cevap
24
Favori
76.682
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
26 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: travers

    Bir ölücünün adım adım ölüm fermanı.

    -Kaptım 153288465644 tane haber veren arkadaşa teşekkürler.

    -Ürünler gelecek yoksa yıkarız o firmayı.

    -Hülooğğğğ haydi sosyal meydaya, şikayetvara yazıyoruz.

    -Thh'ye gideceğim. Gerekirse mahkemede faiziyle alacağım.

    -İstiklal marşı ve kapanış.

    Aynen hocam özellikle mahkemeye gideceğim diyenlere öyle bir gülüyorum ki. Fakirlikten mouse bile alamıyormuş ihtiyacım vardı mouse a diyor, ondan sonra mouse işi yatınca mahkemeye gideceğim diyor. Biri de çıkıp demiyor bu indirim olmasa bir mouse bile almamışsın kendine mahkemeye neyle gideceksin diye. 14-15 liralık mouse u bile avantajix ile alıp 50 kuruş daha ucuz olur mu diye hesap yapan biri, dolmuş parası verecekte adliyeye gidecek ha kargalar bile güler buna :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ölücüler ağlıyorcular basmış yine konuyu. Fırsatı varsa alırım arkadaş göndermemeleri firmanın ayıbı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zero fear kullanıcısına yanıt
    Dostum olay bi tane iki tane alanlardan kaynaklanmıyor. Sanırım siz bunu anlamıyorsunuz. Ben perakende satış yapan bir firma olacağım ve birileri hacimli hacimli sipariş verecek. İptalin kralını yaparım. Bizim başımıza ne geliyorsa yine bizim yüzümüzden geliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: travers

    Dostum olay bi tane iki tane alanlardan kaynaklanmıyor. Sanırım siz bunu anlamıyorsunuz. Ben perakende satış yapan bir firma olacağım ve birileri hacimli hacimli sipariş verecek. İptalin kralını yaparım. Bizim başımıza ne geliyorsa yine bizim yüzümüzden geliyor.

    sipariş sayfasına müşteri başına sınır koymak zor değil.
    burada her türlü firma suçlu.
    eğer ortada bir açık varsa hata varsai nsanlar bunu kullanır, firmanın açık ve hata yapmaması gerekiyor. yapıyorsa da herkese "isteğiniz üzerine iptal" demek yerine adam gibi sistem yada personel hatası yüzündne iptal ediyoruz özür dileriz demeleri gerekir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi waltran -- 23 Ocak 2017; 13:31:24 >
  • Ülkede ki firmaların ekonomik kriz veya kurdan ziyade müşteriye karşı yapılan bu tür olumsuz davranışlardan dolayı satışlar azalıyor ve para kazanamıyorlar.Bu durumda da batmaya mahkumlar.İnanın temel şeyler dışında hiç bi alışveriş yapasım gelmiyor.Al birini vur ötekine.

    not:mouse almadım sadece fikrimi beyan ettim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: travers

    Dostum olay bi tane iki tane alanlardan kaynaklanmıyor. Sanırım siz bunu anlamıyorsunuz. Ben perakende satış yapan bir firma olacağım ve birileri hacimli hacimli sipariş verecek. İptalin kralını yaparım. Bizim başımıza ne geliyorsa yine bizim yüzümüzden geliyor.

    Maalesef imzanla çelişiyorsun. Neden mi? Al sana neden... Bir arka sayfada arkadaşın biri şunu yazmış.

    "ilk alanlardan biriydim.. sadece 1 adet almama rağmen iptal etmiş adiler"

    Yani o yazdığın rakam kadar sipariş geçmesine gerek yok bir kişinin. Ha eğer x bir kişinin toplu alımı yüzünden kalkıp da y kişinin 1 adet "ihtiyacı olan" fare'yi alamaması hoşuna gidiyorsa ve "iptalin kralı"ndan bahsediyorsan sende bir sorun var.

    Hayır seni amazon sayfasından tanıyorum, böyle biri de değilsin hatta demin başka bir sipariş verdin amazondan. Madem D&R gibi firmaları savunacaksın, neden amazondan alıyorsun ürünlerini?

    Burada mağdur onlarca insan var. hatta çok daha fazla.

    Bırakın birbirinizi gömmeyi, destek olun birbirinize. Bir tane Türkiye var, bir tane yaşam hakkınız var.

    Not: Mause falan almadım. tesadüfen gördüm başlığı. Yine yurdum yalnız ve güzel insanı mağdur olunca yazmak istedim.




  • waltran kullanıcısına yanıt
    İnsan gibi ihtiyacına göre sipariş vermek daha kolay bence İlla her şeye sınır çekilmesine gerek yok.

    Lafım size değil tabi ki yanlış anlaşılma olmasın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -dehşet-


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hey Jude.

    almadım ama daha yapıcı çözümler bulmalısınız, adamlara doğan holding sahtekar bir firmadır derseniz, sizi dikkate bile almazlar. biz de biliyoruz çarkların onların etrafında döndüğünü ama sistem acımasızın yanında sizin değil. bu yüzden daha az hakaretli daha iğneliyici şeyler bulmanızı tavsiye ederim.

    Sahtekara ne denir başka?

    "Talebiniz üzerine iptal edildi" demek katıksız sahtekârlıktır. Müşterinin zekasıyla dalga geçmektedir. Ateş olsalar cürmü kadar yer yakarlar. Doğan Holding olunca ne oluyor?

    bir şey olmuyor, türkiye'de bir yerlere gelen tüm şirketler bizleri, tüketicileri sömürerek geldi. ama çözüm istiyorsanız bu şekilde kimse dikkate almaz, yoksa ben de biliyorum üç kağıtçı olduklarını.




  • Donanımcı Aras kullanıcısına yanıt
    Ben D&R savunmuyorum. Hiç işim olmaz firma savunmakla. Ama sorgulanması gereken neden 1 adetten fazla alınıyor. Şimdi kendinizi firma yerine koyun. 1 tane alana yolladığınız an herkese yollamanız gerekiyor. Birde bizim ülkede herkesin yaptığı yanına kalıyorsa bu düzende inanın sizde farklısını yapmazsınız.


    Amazondan tonla alışveriş yapıyorum ve bulduğum uygun ürünleri paylaşıyorum. Eskiden daha çok paylaşıyordum bu al satçılar yüzünden bazı ürünleri direk paylaşmıyorum, sadece ihtiyacı olanlara mesaj atmayı tercih ediyorum. O yüzden siz kızgınlıkla bana yükleneceğinize sorunu toplum olarak içimizde aramalıyız.
  • Dnr ile ilgili bir animi da ben anlatayim.



    Bir kitap aldim 32 liraya. Kitabin 8-9 sayfasi bos cikti, basilmamis yani. Gonderdim degisim icin. Aradan bayagi bi sure gecti gondermediler bende aradim sordum, kitabin ellerinde olmadigini ucret iadesi yapilacagini soylediler, iban istediler verdim. Neyse buna da tamam derken aradan 2 ay gecti 32 lira icin aramaya degmez derken birgun sinirlendim parami gasp etmelerine aradim tekrar para yatmamis tekrar verin dediler neyse yine verdim yine aradan 7 ay gecti yatirmadilar. Aradim madem parayi vermiyorsunuz bari kitabi gonderin dedim onu da yapmadilar. Suan aradan 3 yil gecti ben hayatimda bu kadar onursuz ve serefsiz firma gormedim. Sonuc olarak Dogandan uzak durun. Ölüm kalım meselesi olmadikca alisveris yapmayin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • travers kullanıcısına yanıt
    ben firma olsam 1 değil daha çok alım yapan müşteriyi daha çok severim çünkü daha çok satıştan kar eden benim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: travers

    Ben D&R savunmuyorum. Hiç işim olmaz firma savunmakla. Ama sorgulanması gereken neden 1 adetten fazla alınıyor. Şimdi kendinizi firma yerine koyun. 1 tane alana yolladığınız an herkese yollamanız gerekiyor. Birde bizim ülkede herkesin yaptığı yanına kalıyorsa bu düzende inanın sizde farklısını yapmazsınız.


    Amazondan tonla alışveriş yapıyorum ve bulduğum uygun ürünleri paylaşıyorum. Eskiden daha çok paylaşıyordum bu al satçılar yüzünden bazı ürünleri direk paylaşmıyorum, sadece ihtiyacı olanlara mesaj atmayı tercih ediyorum. O yüzden siz kızgınlıkla bana yükleneceğinize sorunu toplum olarak içimizde aramalıyız.

    Ben size kızgın değilim, sadece yaklaşımınız çözüm odaklı değil. Ben de olsam iptalin kralını yapardım demek yanlış.

    Evet toplumca nasıl davranmak gerektiği konusunda eksiklerimiz var. Bir işin bokunu çıkartmak konusunda üstümüze yok, eyvallah ama bunu onların düşünüp bir limit bir kota koymaları gerekirdi.

    Nasıl olsa ne yaparsan yap kızmaz etmez alışır diye mantık gütmek çok büyük bir ayıp (size demiyorum, bu firmalar böyle görüyor tüketicileri)

    O iptali eden her kimse gitsin istifa etsin, yiyemeyeecğin muzu soymican derlerya hani, onların ki de öyle.....




  • Baştan söyleyim ürünü ben almadım. Ama bazı yorumlarda çoklu alımlardan dolayı iptal olduğu yazılmış. Acaba herkes ihtiyacı olan kadar 1-2 tane sipariş etseydi yine iptal etmezlermiydi. Bence ederlerdi. En azından çoklu siparişleri iptal et birer adet herkese gönder. Namın yürür. Reklamın olur. Herkes hergün böyle bir hata olacak diye sitende dolaşır durur. Zaten mouse geliş fiyatı bu rakamın çok az üstündedir.
  • Konu başlığı firmaya hakaret içerdiği için değiştirdim.

    İyi forumlar,
  • 1-2 sene oldu galiba yine D&R başrolü kaptığı oyun indirimleri vardı.Her zamanki gibi 5 gün bekletip tedarik edemiyoruz demişlerdi ve bayağı tepki alınca hesaplara 50 TL hediye çeki vermişlerdi. Bastırın belki yine 50 TL çek verirler .
  • fiyat piyasa fiyatının çok altında olduğundan iptal etmiş olabilirler o konuda yorum yapamayacağım iptal edende bedava hesabına getirmek amacıyla sipariş verende haklı değil bence.
    ama ikinci el monster kulaklık vardı elimde bozulunca sıfırıyla sorunsuz değişim yapmışlardı sorun yaşamadım ben.
  • Donanımcı Aras kullanıcısına yanıt
    Şu meşhur getir uygulaması var ya. Adam evine gelen herkesin adına alışveriş yapıyor. Ona ne yapabilirsiniz? Ne yapılmalı?



    Ya da şöyle diyeyim amazondan faydalandığım ya da yardımcı oldukları bir kaç konu daha oldu. Forumda ne yazdım ne de kimseye bahsettim. Biliyorum ki bunları yazarsam gerçek mağdurlar bunlardan bir daha faydalanamayacak. Eskiden fiyat düşerse amazon iade ediyordu. Amerikalılar yüzünden mi oldu dersiniz?
  • travers kullanıcısına yanıt
    Sanırım ürünü siteye eklerken sipariş limiti getirilmesi çok zor olmasa gerek eğer getirilmiyorsa bu tüketicinin sorunu değil satıcının sorunu.Misal bir internet cafe sahibi 10 tane vermiş olabilir.Ancak bazı sitelerde olduğu gibi sipariş limiti getirirsin sorun biter.Bu yüzden bu bahane olmaz. (Not:Ben 2 tane sipariş verdim )
  • benim iade gelmiş hesapları kontrol edin.
  • 
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.