Şimdi Ara

D segment araç tavsiyesi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
66
Cevap
0
Favori
6.551
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • superb alınabilir.
  • jac0B0 kullanıcısına yanıt
    Nereye gitmiyor
  • werneke W kullanıcısına yanıt
    10sn 0-100 ü var
    Corolla atmosferikle 0-100 10 sn yakalıyor.
  • jac0B0 kullanıcısına yanıt
    Corolla ile insignia arasında 300 kg var olur o kadar

    Maksimum hızda insignia daha önde ayrıca
  • Bahsedilen modellerdeki Insignialarda çok mu fazla elektriksel sıkıntı çıkıyor? Benimde radarımda olan bir araç.. Tam otomatik olması, D segment olması, 130.000 bin tlye kadar sport modelleri bulunabiliyor. DSG arıza verir mi düşüncesiyle passat superb veya octaviadan uzak duruyorum. Evet içi daha kaliteli geliyor ama o paraları verip yolda kalmak veya servislerle uğraşmak istemem. Yoksa gerçekten iç mekan anlamında farklı hissettiriyor. Dsg sorunları çözüldü mü devam ediyor mu?
  • hocam simdi forumdaki laflara kanip insignia alirsan is satmaya gelince burada konu actigin zaman sana insignia al diyen grup piyasasi yavas olan araci normal fiyattan satisa koydugun icin sana sovecek, alttan ver satilsin diyecek. cunku para onlarin degil.
    bu bir forum gercegidir
  • tolgacelikedirne kullanıcısına yanıt
    Bahsettiğin ınsignia a ise düşünmez alırdım
    Yıllarca üretilmiş makyajları yapılmış sorunları giderilmiş taş gibi arabadır
    Ben grand sport ile servisten çıkamazken önceki kasası olan arkadaşlarım son derece memnun
    Al geç

    Passat bakacak adam golf baksın bence
    Tavana da thule koyarım lazım olunca kullanırım

    İnsan hiç farklı olmak istemezmi ya 😀
    Her yer passat

    İkinci el piyasa konusuna gelince
    5-10 bin mi düşünücem D sınıfı araca bineceksen istediğimi beğendiğimi kullanamamak adına

    Ona göre de uygun alırsın
  • werneke W kullanıcısına yanıt
    Evet insignia sport modeli ile ilgileniyorum. 2016 sonrası üretimlerde çok sorun yok o zaman anladığım kadarıyla.

    Farklı olmak çok önemli değil aslında benim için araca binen benim sonuçta içinde ne hissettiğim nasıl haz aldığım önemli olan, isterse herkeste passat olsun fark etmez :) Genişliği cezbediyor beni, malzeme kalitesi ve konforu da elbette. Tek soru işareti DSG :).

    Her arabanın bir alıcısı vardır ikinci el kaygım yok tek istediğim sorun çıkarsa da bezdirecek seviyede olmadan, kefiyle binilecek, uzun yolda rahat ettirecek, nispeten geniş ve yaşam alanı dar olmayan bir araç almak. :) Şimdilik, octavia(biliyorum segment aynı değil), insignia, dizel civic (bunda da trim sesi çok diyorlar) bu üç araç radarda. Test sürüşleri sonrası netleşecek. Hayırlısı... :)
  • Renault Latitude.
  • İnsignia nın 2.el sıkıntısından bahsedilmiş. Şöyle diyeyim. 2.0 cdti 2011 insignia aracımı 1 haftada sattım bikaç gün önce .ben de çok korkuyordum insignia nın 2.eli yok diye duyumlardan dolayı.insignia ya alıştığım için tekrar insignia dşünüyorum.biraz da değişiklik olsun dediğim için de passat aklımı çeliyor.mondeo tip olarak hoşuma gitmiyor. Talisman 120.000 tlye ağır hasarlılar veya manueller var.otomatiğe alışan bünye manuel hammallık gibi geliyor bir süre sonra. Ondan dolayı Manuel seçenekleri eledim direk.
  • escudo76 E kullanıcısına yanıt
    Burada İnsignia yazan herkes gider İnsignia alır. Otomobil forumularında falan takılmayan, incik cincik arabalarla uğraşmayan düz adam (pazarın %90ı ediyor) gider direkt Passat alır. Otomobil forumu ile sokaktaki adamın farkını bir türlü kafanıza sokamadık gitti. Yeminle bıktırdınız.
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Corollayı atmosferiğe örnek olarak verdim.
    Biri atmosferik biri turbo dizel ama 0-100 aynı.
    Zaten segmentleri farklı kıyaslamadım kesinlikle.
  • 508 1.6 blue hdi tam otomatik eat6 allure en dolusundan.
  • Passat ama otomatik ve dizel olmamalı . Dsg sıkıntı zaten enjektorleri de şakirdama yapıyor kalkışlarda vs . B8 olacağına b7 olsun en dolu TSI benzinlisi olsun . Yılda 20 k iyi bir rakam ondan dolayı c sınıfı almayın . Bir süre sonra yol sesi rüzgar sesi adamı arabadan soğutuyor . B7 Passat var babamda enjektorleri revize ettirdik , yol sesi çok çok az rüzgar sesi de öyle . Ön konsoldaki gri yerlerden trim sesi dışında rahatsız eden bir ses duymadım . Kapılar falan baya ağır . Araç oldukça sağlam duruyor . Tavsiye ederim ya da superb de olabilir dediğim gibi dsg ve dizel olmamalı bence . Masrafları ağır oluyor . Enjektörlerin dördüne 13 k dediler ,DSG de bir o kadar masraf çıkarır sorun olduğunda . Çok performans aramam bagaj da önemli değil dersen premium S60 daha iyi olabilir . İkinci eli biraz daha yavaş olabilir ama .
  • tolgacelikedirne kullanıcısına yanıt
    İşin içinde uzun yol varsa kesinlikle Opel
    Ben senede 60 bin km yapıyorum
    Özellikle uzun yolda Opel vw gurubundan daha keyifli
  • jac0B0 kullanıcısına yanıt
    Daha dar ve küçük bir araba, teknolojisi daha yeni ve aerodinamiği daha iyi. 200-300 KG hafifi var, atmosferik motora CVT kullanıp 6.000 devire sabitlersen herhalde gider. Ama çok fazla yakar ve ses çıkarır.
  • Gunpower-storm kullanıcısına yanıt
    ve tatsız olur 😀
  • jac0B0 kullanıcısına yanıt
    Tamam işte 300 kg hafif olması avantaj

    Corollaya 300 kg ekleyip insignia ile kalkış yaptırırsak motor bazında net fikre ulaşabiliriz
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.