|
D segment yol tutuşta kim lider? [ANKET EKLENDİ 18.11.20] (9. sayfa)
D segment yol tutuşta kim lider? [ANKET EKLENDİ 18.11.20]
(En Son Oy Tarihi: 4.11.2024)
-
-
Güzel araç, Bose ses sistemi de olması lazım. Memnun musunuz Bose'den :) -
Bose ses sistemi muthis ancak esim cok bas sevmiyor o yuzden yuksek sesli dinleyemiyorum cok. Bose ve Harman Kardon olan araclar genelde ne kadar bas verilirse verilsin trim ses yapmiyor. Zaten buna guvenerek monte ediyorlar bu gibi sistemleri. Mazda da onlardan biri kesinlikle.
-
İnsignia diyenler psa fanboylarimi araç resmen önden kopuyor tamam limitleri cok cok yüksek ama önden bu kadar kopan bir araca birinciligi vermekte garip
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Nerede kopuyor ?
neye göre oy verilecekki insanlar
77 km var , testler var , kullanıcı görüşleri var , YouTube da o var bu var
Ne olacak ki başka ?
Araba eğer lastikte düzgünse fena halde yapışıyor yola
Ev ile işim arası 75 km
Her gün sadece şirkete git gel yapsam 150 km
Ve şehirden epey uzakta oturuyorum yollarda virajlı
Sırf bundan ötürü Opel seçtim
Aynı yolda passat ve superb kullandım
İkisi de insignia nın yanından geçmez
Millet kırılmasın diye de alakası olmamasına rağmen bu 2 aracın insignia dan daha konforlu olduğunu da eklerim
Psa fanboyu değilim ama Opel fanboyu olabilirim neden olmasın 😀 -
-
quote:
Orijinalden alıntı: zedHerkes farklı farklı araçları, farklı yollarda kullanıp test edip subjektif yorumlamış. Bunun gerçek karşılaştırması yok mu?
Babos en iyiyi yazdık zaten quattro standart araçlarda da mondeo insignia ikilisi iyi
S60 dememin sebebi de mondeo geometrisi,ben 240la giderken öyle güven veren çok az araç biliyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: en1gmaBabos en iyiyi yazdık zaten quattro standart araçlarda da mondeo insignia ikilisi iyi
S60 dememin sebebi de mondeo geometrisi,ben 240la giderken öyle güven veren çok az araç biliyorum
Alıntıları GösterBabos?
-
quote:
Orijinalden alıntı: zedBabos?
Alıntıları GösterAdana
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: en1gmaAdana
Alıntıları Gösterok braçet
-
Fakirde isnignia ve mondeo, zenginde a4 ve giulia derim -
DS5 yol tutuşu da iyidir listede yok ama -
Sedan değil, sedanları yazdım sadece. -
quote:
Orijinalden alıntı: werneke
Nerede kopuyor ?
neye göre oy verilecekki insanlar
77 km var , testler var , kullanıcı görüşleri var , YouTube da o var bu var
Ne olacak ki başka ?
Araba eğer lastikte düzgünse fena halde yapışıyor yola
Ev ile işim arası 75 km
Her gün sadece şirkete git gel yapsam 150 km
Ve şehirden epey uzakta oturuyorum yollarda virajlı
Sırf bundan ötürü Opel seçtim
Aynı yolda passat ve superb kullandım
İkisi de insignia nın yanından geçmez
Millet kırılmasın diye de alakası olmamasına rağmen bu 2 aracın insignia dan daha konforlu olduğunu da eklerim
Psa fanboyu değilim ama Opel fanboyu olabilirim neden olmasın 😀Yorumlarina saygi duyuyorum ama Muhtemelen viraj içerisinde gaza yüklenmiyorsun veya sürüş dinamikleri daha iyi olan bir araci kendi aracin kadar zorlamadin eyvallah limitleri cok yüksek fakat w205 in a4 un s60 in Mondeonun sürüş dinamikleri çok daha iyi insigniadan ozellikle viraj ici frenleme keskin virajlarda ani yön degistirmede kafadan çok kayıyor zaten aracın ön sarkintisi bile ben kafadan kayarim diyor fakat yine söylüyorum tutuş limitleri çok yüksek düzgün egimsiz yolda fark yok hatta w205 ten f30 dan daha hizli girer viraja ama limitlerin üstüne cikamazsin bu saydığım araçlar kadar kontrol edilemiyor insignia
Ben zaten passatla superble felan kiyaslamam insignia ya ayip olur fakat
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: en1gmaAdana
Alıntıları GösterAllahina kurban bizim memleketin yeri ayri
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ön aks uzerindeki agirlik cok fazla insignia da. Uzerine bir de ön tekerlerden tahrikli olunca limitlere yakin noktalarda gezerken yapilan ani hareketlerde kafadan birakmasi gayet normal. Ayrica kafayi biraktigi noktalar cok yukseklerde. Hicbir siradan kullanici o noktalara belkide hayati boyunca cikmaz.quote:
Orijinalden alıntı: Polestar191Yorumlarina saygi duyuyorum ama Muhtemelen viraj içerisinde gaza yüklenmiyorsun veya sürüş dinamikleri daha iyi olan bir araci kendi aracin kadar zorlamadin eyvallah limitleri cok yüksek fakat w205 in a4 un s60 in Mondeonun sürüş dinamikleri çok daha iyi insigniadan ozellikle viraj ici frenleme keskin virajlarda ani yön degistirmede kafadan çok kayıyor zaten aracın ön sarkintisi bile ben kafadan kayarim diyor fakat yine söylüyorum tutuş limitleri çok yüksek düzgün egimsiz yolda fark yok hatta w205 ten f30 dan daha hizli girer viraja ama limitlerin üstüne cikamazsin bu saydığım araçlar kadar kontrol edilemiyor insignia
Ben zaten passatla superble felan kiyaslamam insignia ya ayip olur fakat
Alıntıları Göster
Profesyonel ve ileri seviye suruculer icin sorun teskil edebilir bu durum lakin profesyonel bir adamin da onden ceker aracla isi olmaz zaten o da ayri.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: The Division Bell
Ön aks uzerindeki agirlik cok fazla insignia da. Uzerine bir de ön tekerlerden tahrikli olunca limitlere yakin noktalarda gezerken yapilan ani hareketlerde kafadan birakmasi gayet normal. Ayrica kafayi biraktigi noktalar cok yukseklerde. Hicbir siradan kullanici o noktalara belkide hayati boyunca cikmaz.
Profesyonel ve ileri seviye suruculer icin sorun teskil edebilir bu durum lakin profesyonel bir adamin da onden ceker aracla isi olmaz zaten o da ayri.
Alıntıları GösterBen profesyonel sürücü değilim ama limitlere çok kolay cikabiliyorum muhtemelen sende çıkıyorsundur burda olay şu sürüş dinamikleriyle yol tutuşu karıştırılıyor oluşu ,fwd araçlar daha iyi yol tutuyor fakat sürüş dinamikleri rwd lere göre daha kötü fakat iyi yol tuttugu gibi sürüş dinamikleride iyi olan fwd ler var mondeo s60 a4 gibi fakat insignianin sürüş dinamikleri bu saydığım 3 lu kadar iyi değil bunu söylemek istiyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Ben herhalde 12-13 senedir yazıyorum buraya 1 kez bile demedim şudur budur diye
Diğer araçların adını bile geçirmedim
2 D segment adaba adı geçirdim bu konuda veya başka konularda , passat ve superb
O da zaten ikame gelen araçlardı ben seçmedim
Nereden ne tespit ettim , bakıyorum yolum aynı virajım belli insignia ile girdiğim yer belli süratim rahatlığım aklıma oturmuş artık
Aynı yerleri passat ile superb ile geçerken görüyorsun zaten arabayı
Yoksa a4 quatro alıp aynı yolda gitmedim denk gelmedim biliyorum da demedim zaten
Bu arada Opel de flexride seçeneği olduğunu da unutmayalım tabi
Yine ben yukarılarda dedim zaten kim ne kadar hangi arabayı kullandı ki ? Ben ne kullanıp kullanmadığımı söylüyorum
Bunun dışında bahsedilen araçlar 40-45bin euro’luk araçlar , ekstra araçlar ayrı ,400-500 bin TL lik araçlar ile 800-1 milyonluk araçlar bi zahmet farklı olsun zaten
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi werneke -- 30 Kasım 2020; 23:0:54 >
-
Insignia'nın en büyük avantajı flexride şasi sistemi ve de devasa jant opsiyonları bence.
S60 ve Mondeo'da bu opsiyonlar yok.
S60 diğerlerine göre ağır bir araç, gövde salınımı daha fazla olacaktır diye düşünüyorum.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X