Şimdi Ara

D segmentin konfor babası yeni C5X (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
65
Cevap
1
Favori
4.941
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sedanlari bitirme derdinde sabirim psa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tutulmaz.

  • Sedan değil
    Suv değil
    Hatchback değil
    Station vagon değil

    Değişik olmuş hepsinden biraz var ama hiçbiri tam değil.
  • beğensek de beğenmesek de alamıyacaz, boş boş yorum yapıyoz

  • quote:

    Orijinalden alıntı: maniavolkan

    Citroen'de o direksiyondan milyonlarca stok fazlası var sanırım. Kullan kullan bitiremediler. Tüm ambiyans ile zıt düşüyor bana göre.

    + vites kolu da olmayışı da kötü. Peugeot gibi bir vites kolu koysaydı keşke.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Direksiyon LEŞ

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • xc70imsi birsey olmus.

  • Aslında güzel olmuş fakat dijital ekranı aşırı küçük hiç beğenmedim torpido yapısı mükemmel bagajı küçük birde biraz daha büyük olsa çok iyi olurdu

  • Bence değişik ve harika bir tasarım. PSA grubu liderliği belki ele geçiremez ama rakiplerine kesinlikle göz dağı vermeye başarıyor. Bundan sonraki süreçte daha farklı ve değişik tasarımlar görürüz umarım. 15 senelik modelleri ufak ufal makyajlayıp çıkartmaz önümüze diğer markalar. Bu sebeple PSA grubuna kocaman bir teşekkür ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • D segmentinde hatchback karoser hiçbir zaman tutmadı.

    Tarihin tozlu sayfalarında yeri şimdiden hazır.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: werneke

    İroni yaptım zaten dikkat edin
    307 nin de kullandığı PF2 platformunu kullanan model sayısına bakınca bari 2020 senesinde de kullanmazlar herhalde manasında

    Psa kozmetiğe önem veren bir üretici
    Bu her halinden belli oluyor

    İşe de yarıyor
    Sabahtan akşama kadar forumda YouTube da Peugeot un mükemmel dikkat çekici iç mekanı

    Alt tarafa bakan yok

    Edit : astra h / delta , astra j / delta 2 , astra K d2XX
    3 model 3 farklı platform
    Güzel bir örnek
    Kozmetiğe yatırım yapan pejo , platformlar ile uğraşan Opel i satın alabiliyor
    Global dünya da ticaret böyle
    Opel’in getir götürünü yapacak marka Opel i satın alıyor , otomobil severler için gerçekten üzücü

    Bakıyorum konulara genel olarak tasarımda tasarım yok başka bir şey
    160 bin km de insignia grand sport kullanıyorum arabada trim sesi yok sıfırdan beri bende
    Sırf görmek için sıradaki 3 yıla 508 düşündüm bakalım Opel’e göre ne yapacak diye sonra vazgeçtim bu kez makyajlı insignia tercih ettim
    En azından son safkan Opel

    İnşallah psa Opel olabildiğince az müdahale eder

    c5 i ilk kullandığımda 2011 di herhalde ,konforuna gidişine sessizliğine hayran kalmıştım.Hayran kaldığım araç 5 bin km nin altındaydı birçok yerde de tavsiye ettim. birde yıllar geçtikten sonra , her yerinden trim sesi gelen, kasiste esneyen kapiyi kapatınca her yeri oynayan o ipeksi suspansiyonundan eser kalmayan araçta c5 ti dedim herhalde araç ağır hasarli ..fakat bastada belirttiğim gibi aracta hasar felan yok araç durduğu yerde yıkılmış işte

    Sırf bu sebeble birkaç sene once konusunuda açmıştım tam kilometresinide hatırlamıyorum ama 180 bin km uzerindeki kazasiz c5 in kondisyonunu yukardaki gibi anlattım, o zaman psa fanboylari beni linç etmişti saçma sapan argümanlarla savunmuslardi sağolsun @alcohol06 @NextMove gibi üstatlar gayet kibar bir şekilde ağızların payını vermişti.

    Bugün belki geçme toleranslari rijitlik taşıyıcı elemanlarin kalitesi daha ucuza sağlanan spefikasyonlar ,fakat hâlâ kullanıcı nezdinde bunlarin bir değeri yok. bol oyuncakli yumusak plastikli basit ve ucuz altyapi kullanan firmalar daha popüler hale geldi iste vag ve psa grubu bunun örneği mazda ford gibi markaları bile kendilerine benzetmeyi başardılar sürüşle alakalı bazi güzel detayları bulmak için d segmentine veyahut premium lara çıkmak gerekiyor bu sebeble


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tipsiz çok Suv mu hb mi Sw mi karar verememiş ruhsuz bir araç.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    Anlayan anlıyor
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    Güzel bilgi thx

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Citroenin 80 lerdeki antin kuntin, tuhaf tasarımlarına dönüş olmuş.

  • Panameraya benzesin, direksiyonu hepsiyle aynı yapalım, D alt segment olsun ucuz olsun..

  • Çin'de satışına başlanmış sanırım ama Avrupa'da daha satılmıyor.


    Var mı bu araç hakkında yeni gelişmeleri takip eden?

  • scanh kullanıcısına yanıt
    D segmentin konfor babası yeni C5X D segmentin konfor babası yeni C5X D segmentin konfor babası yeni C5X D segmentin konfor babası yeni C5X D segmentin konfor babası yeni C5X

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Enteresan bi tipi var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4020D9D24 -- 13 Haziran 2021; 20:47:4 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • scanh kullanıcısına yanıt
    Şu anlık bildiklerim:

    Avrupa'da Ekim ayında ön şipariş alınacakmış ve bu araçlar Çin'den gelecekmiş.

    Türkiye'ye 2022 yılının sonlarına doğru gelecekmiş.

    Fiyatı konusunda tahminlerim şöyle; Peugeot 508'den 40-50 bin TL daha ucuz olacak.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.