< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
D segmentin konfor babası yeni C5X (2. sayfa)
-
-
Tutulmaz.
-
Sedan değil
Suv değil
Hatchback değil
Station vagon değil
Değişik olmuş hepsinden biraz var ama hiçbiri tam değil. -
beğensek de beğenmesek de alamıyacaz, boş boş yorum yapıyoz
-
+ vites kolu da olmayışı da kötü. Peugeot gibi bir vites kolu koysaydı keşke.quote:
Orijinalden alıntı: maniavolkanCitroen'de o direksiyondan milyonlarca stok fazlası var sanırım. Kullan kullan bitiremediler. Tüm ambiyans ile zıt düşüyor bana göre.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Direksiyon LEŞ
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
xc70imsi birsey olmus.
-
Aslında güzel olmuş fakat dijital ekranı aşırı küçük hiç beğenmedim torpido yapısı mükemmel bagajı küçük birde biraz daha büyük olsa çok iyi olurdu
-
Bence değişik ve harika bir tasarım. PSA grubu liderliği belki ele geçiremez ama rakiplerine kesinlikle göz dağı vermeye başarıyor. Bundan sonraki süreçte daha farklı ve değişik tasarımlar görürüz umarım. 15 senelik modelleri ufak ufal makyajlayıp çıkartmaz önümüze diğer markalar. Bu sebeple PSA grubuna kocaman bir teşekkür ediyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
D segmentinde hatchback karoser hiçbir zaman tutmadı.
Tarihin tozlu sayfalarında yeri şimdiden hazır.
-
quote:
Orijinalden alıntı: werneke
İroni yaptım zaten dikkat edin
307 nin de kullandığı PF2 platformunu kullanan model sayısına bakınca bari 2020 senesinde de kullanmazlar herhalde manasında
Psa kozmetiğe önem veren bir üretici
Bu her halinden belli oluyor
İşe de yarıyor
Sabahtan akşama kadar forumda YouTube da Peugeot un mükemmel dikkat çekici iç mekanı
Alt tarafa bakan yok
Edit : astra h / delta , astra j / delta 2 , astra K d2XX
3 model 3 farklı platform
Güzel bir örnek
Kozmetiğe yatırım yapan pejo , platformlar ile uğraşan Opel i satın alabiliyor
Global dünya da ticaret böyle
Opel’in getir götürünü yapacak marka Opel i satın alıyor , otomobil severler için gerçekten üzücü
Bakıyorum konulara genel olarak tasarımda tasarım yok başka bir şey
160 bin km de insignia grand sport kullanıyorum arabada trim sesi yok sıfırdan beri bende
Sırf görmek için sıradaki 3 yıla 508 düşündüm bakalım Opel’e göre ne yapacak diye sonra vazgeçtim bu kez makyajlı insignia tercih ettim
En azından son safkan Opel
İnşallah psa Opel olabildiğince az müdahale ederc5 i ilk kullandığımda 2011 di herhalde ,konforuna gidişine sessizliğine hayran kalmıştım.Hayran kaldığım araç 5 bin km nin altındaydı birçok yerde de tavsiye ettim. birde yıllar geçtikten sonra , her yerinden trim sesi gelen, kasiste esneyen kapiyi kapatınca her yeri oynayan o ipeksi suspansiyonundan eser kalmayan araçta c5 ti dedim herhalde araç ağır hasarli ..fakat bastada belirttiğim gibi aracta hasar felan yok araç durduğu yerde yıkılmış işte
Sırf bu sebeble birkaç sene once konusunuda açmıştım tam kilometresinide hatırlamıyorum ama 180 bin km uzerindeki kazasiz c5 in kondisyonunu yukardaki gibi anlattım, o zaman psa fanboylari beni linç etmişti saçma sapan argümanlarla savunmuslardi sağolsun @alcohol06 @NextMove gibi üstatlar gayet kibar bir şekilde ağızların payını vermişti.
Bugün belki geçme toleranslari rijitlik taşıyıcı elemanlarin kalitesi daha ucuza sağlanan spefikasyonlar ,fakat hâlâ kullanıcı nezdinde bunlarin bir değeri yok. bol oyuncakli yumusak plastikli basit ve ucuz altyapi kullanan firmalar daha popüler hale geldi iste vag ve psa grubu bunun örneği mazda ford gibi markaları bile kendilerine benzetmeyi başardılar sürüşle alakalı bazi güzel detayları bulmak için d segmentine veyahut premium lara çıkmak gerekiyor bu sebeble
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Tipsiz çok Suv mu hb mi Sw mi karar verememiş ruhsuz bir araç.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Anlayan anlıyor -
Güzel bilgi thx
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Citroenin 80 lerdeki antin kuntin, tuhaf tasarımlarına dönüş olmuş.
-
Panameraya benzesin, direksiyonu hepsiyle aynı yapalım, D alt segment olsun ucuz olsun..
-
Çin'de satışına başlanmış sanırım ama Avrupa'da daha satılmıyor.
Var mı bu araç hakkında yeni gelişmeleri takip eden?
-
-
Enteresan bi tipi var
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4020D9D24 -- 13 Haziran 2021; 20:47:4 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Şu anlık bildiklerim:
Avrupa'da Ekim ayında ön şipariş alınacakmış ve bu araçlar Çin'den gelecekmiş.
Türkiye'ye 2022 yılının sonlarına doğru gelecekmiş.
Fiyatı konusunda tahminlerim şöyle; Peugeot 508'den 40-50 bin TL daha ucuz olacak.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X