< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
D segmentin konfor babası yeni C5X
-
-
Citroen'de o direksiyondan milyonlarca stok fazlası var sanırım. Kullan kullan bitiremediler. Tüm ambiyans ile zıt düşüyor bana göre.
-
o direksiyon nedir öyle ya. hala değiştirmemişler
bir de mercedese baksalar:
https://store.donanimhaber.com/21/aa/86/21aa86f4d50f0466fca4728dddd23e5d.jpg
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi [__Zahid__] -- 12 Nisan 2021; 12:38:35 > -
ne bu ne hb, ne suv, ne fastback. tip ofsayt. citroenin son dönemdeki en çirkini
-
Bu kimin katili bu sefer.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: escanor_
Bu kimin katili bu sefer.olsa olsa kendinin katili olur...
-
quote:
Orijinalden alıntı: escanor_
Bu kimin katili bu sefer.Passatı 508 bitiremediyse bu araç bitirir artık, d segmentindeki lider geliyoooo(ironiydi)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Station vagon gibi duruyor biraz da yuksek gibi bilemiyorum degisik bir tasarım ama bir 508 etmez
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Niye ne olduğu belli değil deniyor ?
Bildiğimiz Liftback değil mi bu ?
-
Liftback lerde arka camda silecek olmaz mı? Bunda yok galiba.quote:
Orijinalden alıntı: zeytinkoyNiye ne olduğu belli değil deniyor ?
Bildiğimiz Liftback değil mi bu ?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben genel olarak beğendim.
Ama umarım sanayide 50 liraya takılan devasa hız sabitleme kolunu değiştirmişlerdir artık
-
Platformu ne ?
2001 307 değil dimi
Kozmetikçiler vw ve Süreyya hanım benzetmesi yaparken bence bir kez daha düşünmeli
Not : Opel spor , vw hiç tutmam -
ilk çıkan bmw x1 gibi olmuş. sw gibi değil, crossover gibi de değil. ben pek beğenmedim
-
quote:
Orijinalden alıntı: werneke
Platformu ne ?
2001 307 değil dimi
Kozmetikçiler vw ve Süreyya hanım benzetmesi yaparken bence bir kez daha düşünmeli
Not : Opel spor , vw hiç tutmamYanlışınız var. 307 PF2 platform kullanıyordu. Bu platform ise EMP2.
-
Direksiyon ve klima düğmeleri haricinde çok güzel olmuş. Klima düğmeleri pek kalitesiz göründü gözüme.Gelince inceleyeceğiz artık. Fiyatı uygun olursa almayı düşünürüm.
-
İroni yaptım zaten dikkat edin
307 nin de kullandığı PF2 platformunu kullanan model sayısına bakınca bari 2020 senesinde de kullanmazlar herhalde manasında
Psa kozmetiğe önem veren bir üretici
Bu her halinden belli oluyor
İşe de yarıyor
Sabahtan akşama kadar forumda YouTube da Peugeot un mükemmel dikkat çekici iç mekanı
Alt tarafa bakan yok
Edit : astra h / delta , astra j / delta 2 , astra K d2XX
3 model 3 farklı platform
Güzel bir örnek
Kozmetiğe yatırım yapan pejo , platformlar ile uğraşan Opel i satın alabiliyor
Global dünya da ticaret böyle
Opel’in getir götürünü yapacak marka Opel i satın alıyor , otomobil severler için gerçekten üzücü
Bakıyorum konulara genel olarak tasarımda tasarım yok başka bir şey
160 bin km de insignia grand sport kullanıyorum arabada trim sesi yok sıfırdan beri bende
Sırf görmek için sıradaki 3 yıla 508 düşündüm bakalım Opel’e göre ne yapacak diye sonra vazgeçtim bu kez makyajlı insignia tercih ettim
En azından son safkan Opel
İnşallah psa Opel olabildiğince az müdahale eder
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi werneke -- 12 Nisan 2021; 21:26:0 >
-
Emp2
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Öğretmen maası ile anca stok fotosuna bakarız
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yukarıda yazdığımı okuduktan sonra mı yazdın ? -
Bir günde 5 konu açıldı C5X hakkında. İyi-kötü reklamını da beleşe yaptırmış oldu
Citroen'de o direksiyondan milyonlarca stok fazlası var sanırım. Kullan kullan bitiremediler. Tüm ambiyans ile zıt düşüyor bana göre. |
olsa olsa kendinin katili olur... |
Bu kimin katili bu sefer.
|
ne bu ne hb, ne suv, ne fastback. tip ofsayt. citroenin son dönemdeki en çirkini |
c5 i ilk kullandığımda 2011 di herhalde ,konforuna gidişine sessizliğine hayran kalmıştım.Hayran kaldığım araç 5 bin km nin altındaydı birçok yerde de tavsiye ettim. birde yıllar geçtikten sonra , her yerinden trim sesi gelen, kasiste esneyen kapiyi kapatınca her yeri oynayan o ipeksi suspansiyonundan eser kalmayan araçta c5 ti dedim herhalde araç ağır hasarli ..fakat bastada belirttiğim gibi aracta hasar felan yok araç durduğu yerde yıkılmış işte Sırf bu sebeble birkaç sene once konusunuda açmıştım tam kilometresinide hatırlamıyorum ama 180 bin km uzerindeki kazasiz c5 in kondisyonunu yukardaki gibi anlattım, o zaman psa fanboylari beni linç etmişti saçma sapan argümanlarla savunmuslardi sağolsun @alcohol06 @NextMove gibi üstatlar gayet kibar bir şekilde ağızların payını vermişti. Bugün belki geçme toleranslari rijitlik taşıyıcı elemanlarin kalitesi daha ucuza sağlanan spefikasyonlar ,fakat hâlâ kullanıcı nezdinde bunlarin bir değeri yok. bol oyuncakli yumusak plastikli basit ve ucuz altyapi kullanan firmalar daha popüler hale geldi iste vag ve psa grubu bunun örneği mazda ford gibi markaları bile kendilerine benzetmeyi başardılar sürüşle alakalı bazi güzel detayları bulmak için d segmentine veyahut premium lara çıkmak gerekiyor bu sebeble |
Benzer içerikler
- rölantide motordan gelen ses
- photon sahtesi nasıl anlaşılır
- ford focus 1.5 dizel otomatik yorumlar
- yokuş kalkış desteği taktırma fiyatları
- hankook mu goodyear mı
- fiat 500e fiyat listesi
- bmw 120 fiyat listesi
- yeni cla
- mercedes-maybach s600 fiyat
- golf 7.5 ne zaman çıktı
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X