Şimdi Ara

D segmentin konfor babası yeni C5X

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
65
Cevap
1
Favori
4.941
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Citroenin 'Gelişmiş Konfor' tasarım ruhunu paylaştığı radikal CXperience konseptinden ilham aldığı yeni Citroen C5 bugün tanıtıldı.

    Yeni C5X'in en üst donanıminda, ds'te kullanılan aktif suspansiyon sisteminin benzeri kullanılacak alt modellerinde ise Citroen C5 aircross'ta kullanılan PHC (Progessive hydraulic cushions) sistemi kullanılacak.

    D segmentinin gelmiş geçmiş en konforlu aracı olacak yeni Citroen C5X bu yılın ortalarında Avrupa'da satışa sunulacak, 2022 başlarına doğru ise Türkiye'de tanıtılması bekleniyor.

    Yeni Peugeot 308'de kullanılan PSA 3.0 multimedya veritabanı yeni Citroen C5X'te 12" inç olarak yer alıyor.

    Modelin 7"inç hayalet kadranı bulunuyor

    Yeni C5X'te PSA grubunun kullandığı 2.nesil joystick vites artık kullanılmazken yerine, yeni pejo 308 ve yeni Citroen C4'te kullanılan 3.nesil joystick vites kolu koyulmuş.

    Fiyata gelecek olursak Citroenin C5 aircross modeli Avrupa'da kardeşi Peugeot 3008'den 3 bin Euro daha ucuza satılıyor, bunu göz alırsak Citroen C5X'te kardeşi 508'den 3 bin Euro daha ucuz olacaktır yani 32 bin Euro


    D segmentin konfor babası yeni C5X D segmentin konfor babası yeni C5X D segmentin konfor babası yeni C5X D segmentin konfor babası yeni C5X D segmentin konfor babası yeni C5X D segmentin konfor babası yeni C5X D segmentin konfor babası yeni C5X D segmentin konfor babası yeni C5X

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >







  • c5 i ilk kullandığımda 2011 di herhalde ,konforuna gidişine sessizliğine hayran kalmıştım.Hayran kaldığım araç 5 bin km nin altındaydı birçok yerde de tavsiye ettim. birde yıllar geçtikten sonra , her yerinden trim sesi gelen, kasiste esneyen kapiyi kapatınca her yeri oynayan o ipeksi suspansiyonundan eser kalmayan araçta c5 ti dedim herhalde araç ağır hasarli ..fakat bastada belirttiğim gibi aracta hasar felan yok araç durduğu yerde yıkılmış işte

    Sırf bu sebeble birkaç sene once konusunuda açmıştım tam kilometresinide hatırlamıyorum ama 180 bin km uzerindeki kazasiz c5 in kondisyonunu yukardaki gibi anlattım, o zaman psa fanboylari beni linç etmişti saçma sapan argümanlarla savunmuslardi sağolsun @alcohol06 @NextMove gibi üstatlar gayet kibar bir şekilde ağızların payını vermişti.

    Bugün belki geçme toleranslari rijitlik taşıyıcı elemanlarin kalitesi daha ucuza sağlanan spefikasyonlar ,fakat hâlâ kullanıcı nezdinde bunlarin bir değeri yok. bol oyuncakli yumusak plastikli basit ve ucuz altyapi kullanan firmalar daha popüler hale geldi iste vag ve psa grubu bunun örneği mazda ford gibi markaları bile kendilerine benzetmeyi başardılar sürüşle alakalı bazi güzel detayları bulmak için d segmentine veyahut premium lara çıkmak gerekiyor bu sebeble

  • Citroen'de o direksiyondan milyonlarca stok fazlası var sanırım. Kullan kullan bitiremediler. Tüm ambiyans ile zıt düşüyor bana göre.

  • o direksiyon nedir öyle ya. hala değiştirmemişler


    bir de mercedese baksalar:

    https://store.donanimhaber.com/21/aa/86/21aa86f4d50f0466fca4728dddd23e5d.jpg

    D segmentin konfor babası yeni C5X



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi [__Zahid__] -- 12 Nisan 2021; 12:38:35 >
  • ne bu ne hb, ne suv, ne fastback. tip ofsayt. citroenin son dönemdeki en çirkini

  • Bu kimin katili bu sefer.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: escanor_

    Bu kimin katili bu sefer.

    olsa olsa kendinin katili olur...D segmentin konfor babası yeni C5X 

  • quote:

    Orijinalden alıntı: escanor_

    Bu kimin katili bu sefer.

    Passatı 508 bitiremediyse bu araç bitirir artık, d segmentindeki lider geliyoooo(ironiydi)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Station vagon gibi duruyor biraz da yuksek gibi bilemiyorum degisik bir tasarım ama bir 508 etmez

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Niye ne olduğu belli değil deniyor ?


    Bildiğimiz Liftback değil mi bu ?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    Niye ne olduğu belli değil deniyor ?


    Bildiğimiz Liftback değil mi bu ?

    Liftback lerde arka camda silecek olmaz mı? Bunda yok galiba.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben genel olarak beğendim.


    Ama umarım sanayide 50 liraya takılan devasa hız sabitleme kolunu değiştirmişlerdir artık

  • Platformu ne ?
    2001 307 değil dimi

    Kozmetikçiler vw ve Süreyya hanım benzetmesi yaparken bence bir kez daha düşünmeli

    Not : Opel spor , vw hiç tutmam
  • ilk çıkan bmw x1 gibi olmuş. sw gibi değil, crossover gibi de değil. ben pek beğenmedimD segmentin konfor babası yeni C5X 

  • quote:

    Orijinalden alıntı: werneke

    Platformu ne ?
    2001 307 değil dimi

    Kozmetikçiler vw ve Süreyya hanım benzetmesi yaparken bence bir kez daha düşünmeli

    Not : Opel spor , vw hiç tutmam

    Yanlışınız var. 307 PF2 platform kullanıyordu. Bu platform ise EMP2.

  • Direksiyon ve klima düğmeleri haricinde çok güzel olmuş. Klima düğmeleri pek kalitesiz göründü gözüme.Gelince inceleyeceğiz artık. Fiyatı uygun olursa almayı düşünürüm.

  • drknl35 kullanıcısına yanıt
    İroni yaptım zaten dikkat edin
    307 nin de kullandığı PF2 platformunu kullanan model sayısına bakınca bari 2020 senesinde de kullanmazlar herhalde manasında

    Psa kozmetiğe önem veren bir üretici
    Bu her halinden belli oluyor

    İşe de yarıyor
    Sabahtan akşama kadar forumda YouTube da Peugeot un mükemmel dikkat çekici iç mekanı

    Alt tarafa bakan yok

    Edit : astra h / delta , astra j / delta 2 , astra K d2XX
    3 model 3 farklı platform
    Güzel bir örnek
    Kozmetiğe yatırım yapan pejo , platformlar ile uğraşan Opel i satın alabiliyor
    Global dünya da ticaret böyle
    Opel’in getir götürünü yapacak marka Opel i satın alıyor , otomobil severler için gerçekten üzücü

    Bakıyorum konulara genel olarak tasarımda tasarım yok başka bir şey
    160 bin km de insignia grand sport kullanıyorum arabada trim sesi yok sıfırdan beri bende
    Sırf görmek için sıradaki 3 yıla 508 düşündüm bakalım Opel’e göre ne yapacak diye sonra vazgeçtim bu kez makyajlı insignia tercih ettim
    En azından son safkan Opel

    İnşallah psa Opel olabildiğince az müdahale eder



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi werneke -- 12 Nisan 2021; 21:26:0 >




  • werneke W kullanıcısına yanıt
    Emp2

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Öğretmen maası ile anca stok fotosuna bakarız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mitokondri Kristası kullanıcısına yanıt
    Yukarıda yazdığımı okuduktan sonra mı yazdın ?
  • Bir günde 5 konu açıldı C5X hakkında. İyi-kötü reklamını da beleşe yaptırmış oldu D segmentin konfor babası yeni C5X 

  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.