Şimdi Ara

D segmentin konfor babası yeni C5X (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
65
Cevap
1
Favori
4.947
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ya sev ya terk et tipi var

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Passat killer ( şaka şaka  )

  • Mitokondri Kristası kullanıcısına yanıt

    Avrupa’da bu yıl sonu satışa çıkıp Türkiye’ye 1 sene sonra gelecek olması kötü olmuş. 508 çok iyi araç olmakla birlikte Türkiye’de D segment satışlarında yokları oynuyor. C5X, C5 Aircross gibi bir etki yaratabilirdi Türkiye’de. Umarım kararı gözden geçirip Avrupa’yla yakın zamanlarda piyasaya sürerler. 2022 başına yetişirse çok çok iyi olur.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İçi mükemmelde, dışı acayip tipsiz. Yeni 508 favori tasarımımdır. Adamlar efsane kasa yapmışlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • scanh kullanıcısına yanıt
    Citroen hep böyle hocam mesela; C5 aircross'un ön siparişleri 2018 Ekim ayından itibaren alınmaya başlandı, 2019 Mart ayından itibarende teslim edilmeye başlandı en sonda 2019 Eylül ayında Türkiye'ye geldi.

    C5x'te bu yolu takip edecektir.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Passata yol göründü. Güle güle passat güle güle vw.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Halisünasyon H kullanıcısına yanıt
    Dışı ayrıcalıklı hissettiriyor bence.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • E sedan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tonodias kullanıcısına yanıt
    Passat zaten ölüm döşeğinde.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • onder46 kullanıcısına yanıt
    Aynen E sedan görünümlü D sedana benziyor.

    Zaten progessive hydrulic cushions (PHC) süspansiyonları bile başlı başına e sedan görünümlü olduğunun kanıtır.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yaw bizim ülke yoluna en uygun tasarımı yapmışlar işte hem asfaltta dmsegment hemde hafif arazide pikniğe fln gitmelik bi araç olmus bence güzel tasarım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • c5a vardı zaten. tipsizdi. bu da tipsiz.

    arka stoplar hele ışığı yanarken yine iyi de sönükken çok çirkin.

  • Marka algisi diye bir sey var. Uzak dogulular bosuna luks yada yuksek segment arac yapacaklari zaman marka grubuna luks veya marka algisi yuksek bir marka daha ekliyorlar sirf honda toyota hyundai bu para etmez denmesin bizim capimiz belli kardesim diyerek. Sen ekonomi arac ureticisi olarak istedigin kadar luks yuksek segment sekil arac uret tutulmaz. Yani bunlar kalksa f segment arac uretse kimse almaz. Aynisi pheaton icin de gecerli vw yapti guzel de oldu ama audi merso varken arac husran oldu... Vw nin tavani d segment ise psa nin da c segment iste. Ne yapsan olmuyor vatandasin kafa yapisi bir gecede degismiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alan 2. El alsın. Tutmaz bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben tutacağını ve C5 Aircross gibi başarılı olacağını düşünüyorum.

  • Başlıkta hata olmuş sanırım D değilde B denmek istenmiş olabilir. Tasarım enterasan. Bir meşhur ucube heykel vardı, en son onu gördüğümde böyle hissetmiştim.

    Kalite, konfor ve işçilik gibi konularda yorum yapmayacağım zaten Citroen’in iddalı olmadığı, pekte umursamadığı konular bunlar. Olmayan meseleyi mesele etmeye gerek yok.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Araba daha pyasaya çıkmamış
    Fotoğraflara bakarak konfor babası olduğunu nasıl anladınız hayret valla

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Phc süspansiyon var araçta

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.