Golf'ün yüzüne bakan yok! Yeni C Segment Lideri C4 oldu!
-
-
Golf Haziran sonrası satışları ile öne geçmiştir.
C4 kampanya yapınca satabildi. Çok satan bir model değildi. F/p olarak iyi şeyler sunuyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
C4X'te ilk 6 aya 8280 satmış. C4X tek başına Seat, Audi, Volvo gibi firmalardan daha fazla satmış.
-
VW bu kafayla devam etsin:
C Segmenti Hatchback araçlardan 2015 yılında; Volkswagen Golf 24 bin 400 adet
Citroen C4 bin 421 adet satmış.
24 400 GOLF
1 421 C4
Tam 8 sene evvel C4'ü 20 katına katlıyormuş.
milliyetMODEL BAZINDA 2015 YILI OTOMOBİL SATIŞ RAKAMLARIhttps://www.milliyet.com.tr/yerel-haberler/istanbul/model-bazinda-2015-yili-otomobil-satis-rakamlari-11160510Eski kasa C4'te daha kaliteliydi. Dünyada daha marjinal ve kalitesiz arabalar yapıp satışlarını katlayabilen tek firma.
-
Golf o fiyatlara iyi bile satmış
Cupra ve scala da aynı grup unutmadan
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
kampanyalı satıyor ama kampanya olmayınca satamayıor bu ay gördük
-
İyi de bu millette para olmadığını gösterir. Aynı para olsa kimse golf yerine C4 almaz zaten .
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ve balon patlar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İyi oluyor. Doğuş otoya iyi oluyor daha çok gerilesin satışları inşallah. Diğer markalar müşterilerine çiçekler açarken doğuş oto "üfff gene boş boş araba bakıp kalabalık yapmaya geldiler" kafasıyla devam etsin
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
O nasıl bir mantık!? Aynı para değil sorun o. Teyzemin sakalı olsa dayım olurdu.
Forumdakilere sorsan herkes Golf der. Buradakilerin yaptığı hata araba karşılaştırırken fiyat ve finansman kriterlerini gözardı ediyorlar.
Volkswagen araçlarını gereksiz pahalı buluyorum ben. Çoğu donanımı da opsiyonla iteliyorlar. Volkswagenden sıfır araba alacağıma Tesla falan alırım.
-
Aynı seyleri soyluyoruz aslında. Zaten bende pahalı olduğu için insanların golf yerine C4 tercih ettiğini söylüyorum . Bu arada evet Volkswagen pahalı ama diğer markalar da pahalı . Ucuz marka kalmadı artık . Dandik Duster bile 1.7 milyon , captur 2 milyon , santafe 4 milyon vs .
Şuan bir tek Tesla fiyatı ile çok mantıklı konumda
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Öyle farklı bir şey sunmuyor golf, c4 her anlamda daha mantıklı. Tam F/P aracı, bir ara 1250 ye c4x shine veriyorlardı. Bu kafayla vw fabrikaları kapatır gider.
-
B segment kökenli, daha düşük maliyetli bir altyapıya şişirilmiş yüksek bir gövde giyirip, C sınıf diye 500bin ucuza müşterine yedirebiliyorsan bu başarıdır doğru. ama bu durum iki arabanın aynı kıymette olduğunu göstermez.
Bu değişimin sebebi hep sınıf kaymaları.. B sınıf altyapılar bile yeterli ölçülere ulaşınca, Suv Sac, cross, coupe Suv, yüksek Hb vesaire kasa bazında su iyice bulanınca herkes herkese rakip oldu. aynı şey C5X için de geçerli, önceki nesli safkan D sınıf bir araç iken, şimdi yüksek geniş janjanlı ekranlı bir alt sınıf altyapıları model devamı diye iteliyorlar. müşteri de afiyetle yiyor.
-
TOGG'un Sedanı 1,4 milyondan başlarsa 1,5-1,6 milyondan baz paket uzun menzile girilir.
Adam gibi bir Sedan arabaya da bir türlü binemedik. Şu makina da benzin-tüp-mazot-DCT-DSG-EAT8 muhabbeti olmaması da büyük nimet.
Şu varken Tesla'ya girilmez.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu ayki satışları nereden görüyorsunuz?
ODD'nin sitesinde yok.
Golf'ün baz paketin hakkı 1,2 milyon, Life paket 1,4 milyon, Style paket 1,6 milyon olmalı.
Chery %50 gümrükle 7 kişilik 180 PS SUV'u 1,8 milyona veriyor, Doğuş Golf R-Line'a 150 PS motorla 2,2 milyon yazmış.
Tiguan muadil Tiggo'lardan neredeyse 1 milyon daha pahalı.
Chery fabrika açsa keşke. İkinci eli bitirir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
hocam fıat egeda yok zaten sallama bir liste belli olmuyor mu?
-
Liste ne kadar doğru bilmiyorum. HB listesinde Megane sedan olmaması normal, ancak Egea HB yok enteresan...
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Türkiyede şöyle bir durum var. Skoda b’yi şişirip scalayı olmayacak fiyattan basınca hayırr scala c segment oluyor. Lakin egea c4 gibi aşk yaşanmayan markalar bunu yapınca ıy bu aslında b sınıfı araç deniyor. Markalarla gereksiz bir bağ var anlamıyorum yerli markamız olsa yine tamam diyeceğim de bu denli fanatizm saçmalık. Bütçeye göre verdiklerine bakarım ben ona göre alır geçerim.
Güncel c4ü 2021 yılında ilk çıktığı zamanlar incelemiştim. Gösterge ekranı dışında oldukça rahat konforu iyi bir araçtı. Güzel de fiyattan veriyorlar. 1.2 puretech’de gayet güzel motor. Her ne kadar forumda herkes binmediği araç hakkında yorum yapmaya bayılsa da
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metufkcr -- 29 Eylül 2024; 16:4:43 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hatchback diyor dikkatinizi çekmiştir umarım. Megane harchback üretimi yok zaten ev’ye geçti.
Egea hatchbacki de bitirdiler sadece ihracat yapıyorlar. Fiyat listesinde bile mevcut değil egea hb
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
İyi oluyor. Doğuş otoya iyi oluyor daha çok gerilesin satışları inşallah. Diğer markalar müşterilerine çiçekler açarken doğuş oto "üfff gene boş boş araba bakıp kalabalık yapmaya geldiler" kafasıyla devam etsin
|
İyi de bu millette para olmadığını gösterir. Aynı para olsa kimse golf yerine C4 almaz zaten .
|
B segment kökenli, daha düşük maliyetli bir altyapıya şişirilmiş yüksek bir gövde giyirip, C sınıf diye 500bin ucuza müşterine yedirebiliyorsan bu başarıdır doğru. ama bu durum iki arabanın aynı kıymette olduğunu göstermez. Bu değişimin sebebi hep sınıf kaymaları.. B sınıf altyapılar bile yeterli ölçülere ulaşınca, Suv Sac, cross, coupe Suv, yüksek Hb vesaire kasa bazında su iyice bulanınca herkes herkese rakip oldu. aynı şey C5X için de geçerli, önceki nesli safkan D sınıf bir araç iken, şimdi yüksek geniş janjanlı ekranlı bir alt sınıf altyapıları model devamı diye iteliyorlar. müşteri de afiyetle yiyor. |
Ya şurda C4 ü öven adamlara bile deseler 1 hakkınız var golf veya c4 alacaksınız. Alayı golf seçer. Ucuz diye sattı C4 yoksa kim yüzüne bakar bu aracın. |
C4X'te ilk 6 aya 8280 satmış. C4X tek başına Seat, Audi, Volvo gibi firmalardan daha fazla satmış. |
golfün rulmanı, poryası, süspansiyon kolu, direksiyon kutusu arteonla, passatla, tiguanla ortak, c4'ün rulmanı, poryası, süspansiyon kolu, direksiyon kutusu corsayla 208, 2008 ile ortak. iç hacim haricinde niteliksel olarak aralarında karşılaştırabilecek yan yok. aynı şeyler scala için de geçerli. |
O nasıl bir mantık!? Aynı para değil sorun o. Teyzemin sakalı olsa dayım olurdu. Forumdakilere sorsan herkes Golf der. Buradakilerin yaptığı hata araba karşılaştırırken fiyat ve finansman kriterlerini gözardı ediyorlar. Volkswagen araçlarını gereksiz pahalı buluyorum ben. Çoğu donanımı da opsiyonla iteliyorlar. Volkswagenden sıfır araba alacağıma Tesla falan alırım. |
C4 sahibi biri olarak şunu söyleyebilirm ki C4 C segmenti standartlarını karşılayan bir araba değil, üreticisi her ne kadar C segment olduğunu iddia etse de platformu B segment olduğu için, bunu sürüşteki zayıflıktan anlıyorsunuz zaten. Golf'ün bu fiyatlarla az satması normal, adamların satış taktiği belli önce fiyatı şişiriyorlar sonra indirim yapıp birden talebi arttırıyorlar. |
C4 e de bindim golf e de arada kalite anlamında uçurum var.Ha golf o parayı hakediyor mu ? Kesinlikle etmiyor ama c4 de harbi kalitesiz.
|
Benzer içerikler
- honda civic için en ideal lastik
- evin önüne engelli park yeri
- manuel şanzıman yağı ne zaman değişir
- kia cerato full paket hangisi
- hyundai i30 kronik arızaları
- jaecoo nasıl okunur
- pejo 3008 2024
- honda crv 2023
- byd hangi modelleri getirecek
- yeni 5008
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X