Şimdi Ara

Golf'ün yüzüne bakan yok! Yeni C Segment Lideri C4 oldu! (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
99
Cevap
1
Favori
4.931
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt

    Orada ucuz ondan. Dacia niyetine alıp biniyorlar. Yeni Golf gerçekten rezalet bir araç.

  • golf kalite olarak da fiyat olarak da her zaman premiumlar ve diğerleri arasındadır. türkiye'de de avrupa'da da.

  • beyinsis B kullanıcısına yanıt

    BMW 1 serisi Almanya'da, C4'ten, %18 daha pahalı.


    27/32 bin Euro


    Türkiye'de %71 daha pahalı.


    1,4/2,4 milyon



    Golf'ün yüzüne bakan yok! Yeni C Segment Lideri C4 oldu!


    Golf'ün yüzüne bakan yok! Yeni C Segment Lideri C4 oldu!


    Güneş ve aya gelirsek vizyon kazanman için bu bilgilerin gerekli olduğunu düşünüyorum. Solar System Scope uygulamasını indirip incelemeni tavsiye ederim.


    Güneş sistemi galaksiye kıyasla o kadar küçük kalıyor ki, büyük yıldız patlamalarında belki bir saniyede komple bu sistemin birkaç bin katı olan 7-8 bin derecelik bir alevle yok oluyor.



    Golf'ün yüzüne bakan yok! Yeni C Segment Lideri C4 oldu!


    Ek olarak son tahlilde Güneş ve Ay arasında fark yok. Messier 51'den bakarsan zaten göremezsin, aradaki mesafe ışık hızıyla ( saniyede 300 bin km ) (saat değil saniye) 60 milyon sene sürüyor.

    Golf'ün yüzüne bakan yok! Yeni C Segment Lideri C4 oldu!

    Işık teoride gitse bile aslında gidemiyor. Yer çekimi 270 Newton olan Güneş'e karşı milyon Newton olan yıldızlar, sistemler var. Işık kırılıyor, yalpalıyor veya yer çekiminden dolayı durur vaziyette ilerliyor.


    Şu koca evrende şu kadar çirkin bir araba gördüğüm içinde üzgünüm.



    Golf'ün yüzüne bakan yok! Yeni C Segment Lideri C4 oldu!

    C4, C segmentin giriş seviyelerinden değil, popüler araçlarından biri. Türkiye satış birincisi olmak kolay değil. Aradaki fiyat farkı da sözüm ona dağlar kadar fark olan Golf ile 100 bin lira fln. Emin olun 100 bine değecek bir şey olsa bu kadar satamazdı bu araç.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • beyinsis B kullanıcısına yanıt

    Premium'lar Clio motorlu A200 fln mı?


    Golf'ün yüzüne bakan yok! Yeni C Segment Lideri C4 oldu! 


    Bu araçlar Premium fln değil.



    Baz paketleri naylon direksiyon, manuel şanzıman, jant kapakla satılan arabalar.


    Bkz: Naylon direksiyon A200.


    Golf'ün yüzüne bakan yok! Yeni C Segment Lideri C4 oldu!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Rezalet değil, başarısız oluyor sadece. Normalde ne olursa olsun Golf hep satardı. Pazar payını çok kaybetmiş. Golf bu 8 kasada bitmiş Avrupa'da resmen...



    2015 Avrupa satışları


    Golf: 534,535

    C4: 50,202



    2022 Avrupa satışları


    Golf: 176,388

    C4: 62,597


    Görüldüğü üzere C segmentte destan yazan C4, forumda beğenilmiyor. Segment liderinin satışlarının %70'e yakını erimiş. C4 ise aynı süre sonunda %20 arttırmış.


    https://www.goodcarbadcar.net/citroen-c4-sales-figures//


    https://www.goodcarbadcar.net/volkswagen-golf-sales-figures/


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2022'de korona etkisi hala devam ediyordu. başka araba yok diye burda da c4'e saldırdı millet. 2023 verilerinde ilk 50'de bile yok c4. golf 7. sırada ve ona en yakın diğer c hb corolla (ki corolla satışlarında sedan da var) 22. sırada. c4 73. sırada. c4'ü hangi hayali verilere göre lider yaptın? Golf'ün yüzüne bakan yok! Yeni C Segment Lideri C4 oldu! 



    Golf'ün yüzüne bakan yok! Yeni C Segment Lideri C4 oldu!
    Golf'ün yüzüne bakan yok! Yeni C Segment Lideri C4 oldu!fiat group world
    Europe’s top 300 best-selling cars in 2023
    https://fiatgroupworld.com/2024/03/25/europes-top-300-best-selling-cars-in-2023/
  • c sınıfı için bunlar premium. ne yani c4 mü premium? türkiye'de deri direksiyon olmadan a serisi satıldığını sanmam.

  • Listede Avrupa'da satılmayan TOGG, City, C-Elysée var. Golf'ün yüzüne bakan yok! Yeni C Segment Lideri C4 oldu! 


    Egea/Tipo yok. Golf'ün yüzüne bakan yok! Yeni C Segment Lideri C4 oldu! 


    Merdiven altı, uyduruk listelerde bile VW ilk 20'ye sadece 3 araba sokabilmiş. Polo ile C3'te aynı satmış. Her 3 Golf'e karşılık 1 C4 satılmış.


    Golf satışlarına Variant dahil ama C4 satışlarına C4X dahil değil, ikisi 90 bin satmış.


    C4'ün başarısını EU piyasasında var olmayan araçlara dair hayali satışlar olan listeyle baltalamak...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt

    ChatGPT:


    "Premium araçlar genellikle gelişmiş teknoloji, daha kaliteli malzemeler ve daha sofistike tasarımlar ile öne çıkar. Ancak "premium" kavramı, pazarlama dünyasında sıkça kullanılan bir terimdir ve bazen bu özellikler, fiyat farkını haklı çıkaracak ölçüde olmayabilir. Bu anlamda premium araçlar, markaların yüksek kâr marjı elde etmek amacıyla yarattıkları bir algı oyununa dönüşebilir. Tüketiciye üstün kalite sunulacağı vaadiyle pazarlanan bu araçlar, esasen algı üzerinden bir değer kazanmaktadır.


    Bu pazarlama hilesi, "fiyat kaliteyi belirler" düşüncesine dayandırılarak, tüketiciyi daha yüksek bir bedel ödemeye ikna etmek üzerine kuruludur. Özetle, "premium" kavramı, her zaman nesnel bir üstünlükle örtüşmeyebilir; daha çok, markaların yarattığı prestij algısıyla tüketiciye sunulmuş bir kavramdır."


    1 serisi Almanya'da yalnızca 200 bin TL daha pahalı, Türkiye'de 1 milyon TL pahalı.


    Naylon direksiyonlu ve Clio motorlu Mercedes hesabı, tamamen algı yönetiminin sonucu. Almanya'da jant kapaklı E serilerine Linea niyetine binilir, taksiye çıkarılır.


    Yabancı ülkelerde bu markalar Citroën ayarında görülüyor.



    Golf'ün yüzüne bakan yok! Yeni C Segment Lideri C4 oldu!


    Golf'ün yüzüne bakan yok! Yeni C Segment Lideri C4 oldu!


    Golf'ün yüzüne bakan yok! Yeni C Segment Lideri C4 oldu!


    Golf'ün yüzüne bakan yok! Yeni C Segment Lideri C4 oldu!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • :D :D :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bence senin algın kaymış biraz. taksilerin mercedes olması sadece müşteriye verilen değeri gösterir. kuzenim 30 senedir mercedes fabrikasında çalışıyor ancak bir mercedes -o da 2. el- aldı. mercedes onlara da pahalı geliyor. türkiye'de vergiler çok yüksek, tabii ki fark daha fazla olacak.


    jant kapaklı mercedeslere linea niyetine biniyorlarmış. Golf'ün yüzüne bakan yok! Yeni C Segment Lideri C4 oldu! peki vw'lere ne niyetine biniyorlar? fiat'lara? ya almanya'yı örnek verme bari. orda herkesin bir tanıdığı, eşi dostu olur. kardeşim orda yaşadı senelerce. tonla akrabam ve eski iş arkadaşım orda. premium orda da premium. vw orda da premium'larla diğerleri arasında prestijli bir yerde ne kadar bir kısım dh zevatının zoruna gitse de. illa ki alım gücü daha iyi orda ve araçlar daha ucuz ama algı aynı. durumları daha iyi de olsa insanlar koşa koşa mercedes almıyor. ya 2. el mercedes alıyor ya da almıyor. kuzenime indirimli olduğu halde yine sıfır almadı, 2. el aldı.





  • beyinsis B kullanıcısına yanıt

    Kuzenin seni kandırıyor. Oralarda E serisi Linea'dan farksız.


    E serisi Almanya'da TL ile 350 bin liradan yani yaklaşık 8 bin Euro'dan başlıyor. Kullanıp çöpe atmışlar.



    Golf'ün yüzüne bakan yok! Yeni C Segment Lideri C4 oldu!


    Golf'ün yüzüne bakan yok! Yeni C Segment Lideri C4 oldu!


    Golf'ün yüzüne bakan yok! Yeni C Segment Lideri C4 oldu!


    Golf'ün yüzüne bakan yok! Yeni C Segment Lideri C4 oldu!

    Gördüğün gibi hepsi taksiye çıkmış. Eski kasalara bakmadım ama onlara da bakan yok.


    6.2 litre V8 çift turbo S63 oralarda 17 bin Euro ediyor.




    Golf'ün yüzüne bakan yok! Yeni C Segment Lideri C4 oldu!

    Citroën C4 0 km fiyatı ile, Almanya'da ikinci elde 3 E serisi, 1.5 adet S63 alabiliyor. Onlar bile 2. Elde sözde Premium almaz iken sen 1 serisini savunuyorsun. Oralarda sözde Premium'lar prese gidiyor. Almanların çöpe attığı tenekelere servet veren tek millet biziz.Golf'ün yüzüne bakan yok! Yeni C Segment Lideri C4 oldu! 



    https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=meZoG3pAhjk



    Audi Q8'i presleyip konserve fasülye pilakisi yapıyorlar.



    Önümüzde Altınbaş, Altın Zincir, fasulye pilakisi

    Ardımızda görevliler, ekipler, Hızır Paşalar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Golf'ün yüzüne bakan yok! Yeni C Segment Lideri C4 oldu!L
    Golf'ün yüzüne bakan yok! Yeni C Segment Lideri C4 oldu!

    Lina ile E serisi aynı para. Bizde ooo Premium ooo yıldız ooo Audi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İsterse tek kişi yüzüne bakmasın Golf kalitesiyle, çizgisiyle sınıfının asil lideridir.

  • hayal aleminde yaşıyorsun. o fiyata alacağın mercedes'ten hayır gelmez. kardeşim pt cruiser aldı -ki tutulmayan bir araç-. onun bile temizi 5000€. mercedes gibi tutulan bir aracın temizini o rakama alamazsın, tamam türkiye'den ucuz ama o kadar da değil. e serisi linea'dan farksızsa oralarda punto ne derler adama, komik olma.

  • Golf'ün yüzüne bakan yok! Yeni C Segment Lideri C4 oldu!


    Golf'ün yüzüne bakan yok! Yeni C Segment Lideri C4 oldu!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • harbi makara falan mı geçiyosun? almış ordan burdan ilan paylaşıyor. linea ile mercedes'in aynı fiyatta olmasının tek sebebi olabilir, o mercedes geberiktir. 50euroluk pt cruiser paylaşmış şaka gibi. başka cevap vermiycem sana.

  • B sınıfı fiyatlarıyla satıldı haziran - temmuz döneminde.

    Konforlu ve donanımlı araç.

    EMP1'in nirvanası. Gayet normal.

  • Golf'ün yüzüne bakan yok! Yeni C Segment Lideri C4 oldu!



    Citroën, savaştan evvel dünyanın en büyük ikinci firmasıydı. Front Subframe hariç monokok gövde kullanan, dünyanın ilk önden çekişli otomobili yaptılar. Demem o ki hafife alınacak bir firma değil. C4'ün başarısının altında 105 senelik tecrübe, 105 senelik piyasa okuma tecrübesi var.

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.