Şimdi Ara

Golf'ün yüzüne bakan yok! Yeni C Segment Lideri C4 oldu! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
99
Cevap
1
Favori
4.952
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Metufkcr kullanıcısına yanıt
    Bu konuda katılıyorum hoxam scala, skoda klasmanina göre bile c değil, b, ama c4x de b platformu uzatması olduğu için tam c denmiyor bana gore scala b, egra ve c4x c ama bir çok kişi c4 ve egea b+ sayıyor haberiniz olsun

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Golf'ü tokatlayan araba B segment olamaz beyler. Kim inanıyormuş böyle şeylere?


    Golf'ü B segment bir Citroën mi tokatlıyor? Hemde neredeyse aynı fiyatlara? Golf'ün yüzüne bakan yok! Yeni C Segment Lideri C4 oldu! 


    C3 veya C3 Aircross, Cactus niye hiç tokatlayamamış?

    C4 C segmenttir. EMP platformunda bahsi geçen EMP1-2 farkı da AWD çekiş, Plug-in Hybrid desteğidir. Kafadan tamamen aynıdır.


    EMP2, daha yüksek yan silüet, batarya desteği, yüksek bagaj havuzu neticesinde çift salıncak ve diferansiyel desteği sağlar.

    Golf'ün yüzüne bakan yok! Yeni C Segment Lideri C4 oldu!

    Kaynak: Citroënet.com

    MQB'de A0'da aynı şekilde (Polo, T-Cross, Taigo, Ibiza, Fabia, Scala vs.) platform olarak yalnızca önden çekiş ve arkada torsiyon çubuğuna izin veriyor. Kafa aynı. İstersen Polo'ya 2.0 TSI Golf GTI veya Passat, Arteon motoru bile koyuyorsun.


    MQB A1 ise (Golf, T-Roc, Tiguan) arkada bağımsız süspansiyon ve diferansiyel yerleştirmeye imkân veriyor.


    Kısaca Şasiler önden aynı. Uzayıp kısalıyorlar. Hatta abartayım biraz, Passat'ın kafayı kesip biçerek Polo'ya bile uydurabilirsin. Direksiyon kutusu, süspansiyon yerleşkesi çok benzer.


    Zaten hali hazırda Škoda'da Fabia var, Scala nasıl B olabilir?


    Citroën'de C3, C3 Aircross ve C4/C4X nasıl aynı segment olabilir, B segmentte 4 model mi satıyor adamlar?


    Kısaca MQB A0 ile A1 arasında B-C segment şasi farkı yok, basitleştirilmiş versiyonlar.


    VW'in muhteşem stratejileri neticesinde Polo MK7 dahil yeni B segment araçta gelmeyecekmiş. Bunlar son kasalarmış.



    Golf'ün yüzüne bakan yok! Yeni C Segment Lideri C4 oldu!


    Golf'ün yüzüne bakan yok! Yeni C Segment Lideri C4 oldu!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • golfün rulmanı, poryası, süspansiyon kolu, direksiyon kutusu arteonla, passatla, tiguanla ortak,


    c4'ün rulmanı, poryası, süspansiyon kolu, direksiyon kutusu corsayla 208, 2008 ile ortak.


    iç hacim haricinde niteliksel olarak aralarında karşılaştırabilecek yan yok.


    aynı şeyler scala için de geçerli.

  • Golf aşırı tipsiz ve iç tasarım tamamen facia olmuş, satmaması normal. Motor seçeneği de pek yok.


    Focus şuan aslında gizli segment lideri, o fiyatlara rağmen sen çok satanlardan. Ford'un bayileri azaldı, biri dolandırıcılıktan kapandı, diğeri ticari dışında satış ve bakım yapmıyor buna rağmen iyi ayakta kalıyor binek kısmı.


    Focus HB donanım ve kalite olarak şuan hala en iyisi Türkiye şartlarında. Ama yetkili servis-bakım-garanti-yedek parça sorunları var.


    Adamların tek derdi Transit satmak.

  • Golf'ün yüzüne bakan yok! Yeni C Segment Lideri C4 oldu!

    Otomotiv Distribütörleri ve Mobilite Derneği tarafından açıklanan resmi 0 km satış rakamlarıdır.

    İşte 2024 yılında ( Ağustos aynına kadar ) tüm markaların otomobil satış rakamları.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bamorex -- 30 Eylül 2024; 2:44:21 >
  • Merak etme akıllarında golf diye bir seçenek olsaydı hemen gider golf alır :)

  • zotacing kullanıcısına yanıt

    golf satış lideri sınıfında avrupa'da.

  • C4 sahibi biri olarak şunu söyleyebilirm ki C4 C segmenti standartlarını karşılayan bir araba değil, üreticisi her ne kadar C segment olduğunu iddia etse de platformu B segment olduğu için, bunu sürüşteki zayıflıktan anlıyorsunuz zaten. Golf'ün bu fiyatlarla az satması normal, adamların satış taktiği belli önce fiyatı şişiriyorlar sonra indirim yapıp birden talebi arttırıyorlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cricet -- 30 Eylül 2024; 19:53:30 >
  • https://www.youtube.com/watch?si=NyoQCyYaTiikkBjp&v=A7x1n3kDuAY&feature=youtu.be


    Golf'ün yüzüne bakan yok! Yeni C Segment Lideri C4 oldu!km77.comyoutube
    Todas las #esquiva77 en: https://www.youtube.com/playlist?list=PLrt8jdAATECUSFXiGsyO5pW_Nqqgnh3rH Visita nuestros #electricos77: https://www.youtube.com/watch?v=aBNvLe-BF7Q&list=PLrt8jdAATECWaL-5VHCIvdYeAfdm4qaXM Toda la información sobre el Citroën ë-C4: https://www.km77.com/coches/citroen/c4/2021/estandar/e/informacion #esquiva77 #pruebas77# terapia77
    https://www.youtube.com/watch?si=tYURzs4EwnL6XepN&v=u8_VQlVQCg8&feature=youtu.be



    Golf'ten iyi dönüyor.Golf'ün yüzüne bakan yok! Yeni C Segment Lideri C4 oldu! 



    Citroën de Sebastian Loeb kolu kırıkken bile 2006 WRC'yi kazanmıştı. Kolu kırık adamlar WRC kazanıyor bizimkiler arabayı düz yolda tutamıyor galiba.Golf'ün yüzüne bakan yok! Yeni C Segment Lideri C4 oldu! 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kendi kullanıcısı diyor işte C4 c segment standartlarını karşılamıyor zaten . Sürüşü de kalitesi de iyi bir araç değil . Golf ile kıyaslayarak kendini komik duruma düsürmüşsün . Yaptığın çıkarimlar da çok komik .


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt

    Eskiden aylık 30 bin satardı. En çok satan modeldi.


    Şu an ilk 10'dan çıkmak üzere. Polo'da çok gerilemiş.



    Golf'ün yüzüne bakan yok! Yeni C Segment Lideri C4 oldu!


    İlk 6 ay AB geneli


    Best-selling cars in Europe January-June 2024


    1. Dacia Sandero, 143,596 (+16%)
    2. Volkswagen Golf, 126,993 (+43%)
    3. Renault Clio, 114,623 (+15%)
    4. Volkswagen T-Roc, 111,381 (0%)
    5. Peugeot 208, 107,097 (+1%)
    6. Skoda Octavia, 102,945 (+25%)
    7. Citroen C3, 102,304 (+50%)
    8. Tesla Model Y, 101,181 (-26%)
    9. Toyota Yaris Cross, 99,694 (+3%)
    10. Toyota Yaris, 93,576 (+10%)
    11. Peugeot 2008, 93,436 (+11%)
    12. Dacia Duster, 89,435 (+3%)
    13. Kia Sportage, 87,164 (+13%)
    14. Opel/Vauxhall Corsa, 87,102 ( -18%)
    15. Ford Puma, 83,972 (+9%)
    16. Nissan Qashqai, 82,816 (+13%)
    17. Hyundai Tucson, 80,948 (-2%)
    18. Renault Captur, 80,778 (+4%)
    19. Fiat Panda, 76,450 (+25%)
    20. Volkswagen Tiguan, 74,675 (0%)
    21. Fiat/Abarth 500, 72,026 (-20%)
    22. Toyota Corolla, 70,701 (+15%)
    23. Audi A3, 70,149 (+15%)
    24. Volkswagen Polo, 67,125 (+3%)
    25. Volkswagen T-Cross, 62,225 (+8%)


    Golf ve T-Roc, yani C-HB ve C-SUV cepheleri hariç tüm cepheler kaybedilmiş.


    B segment... Ağır kayıplar veriliyor... Polo son sıralara gerilemiş.


    T-Cross, yüzüne bakan yok....


    Tiguan... Bir zamanlar kraldı. Şimdi saçma sapan tüm rakipleri tokatlamış.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ne güzel bir forum. Golf tarihinde zannediyorum ilk defa bir Fransızdan tokat yemiş ama forumda 20 senelik C4'e B segment deniyor.



    C4, Golf'ten:


    7.1 santim daha uzun.

    1.1 santim daha geniş

    2.9 santim daha yüksek.

    5.1 santim daha uzun dingil.

    1.6 santim karın altından daha yüksek.


    Bagaj hacmi 380/381 litre ile Golf 8 daha büyük ama arka koltuklar yatılı vaziyette 1250/1237 ile C4 daha büyük.


    İz genişliklerine baktım C4'ün tekerler arası mesafesi neredeyse 4 santim daha geniş.


    Bu arada Citroën fiyat listesini güncelliyormuş ve yeni ë-C3 ile ALL-Ë Türkiye'ye gelmiş.



    Golf'ün yüzüne bakan yok! Yeni C Segment Lideri C4 oldu!


    Golf'ün yüzüne bakan yok! Yeni C Segment Lideri C4 oldu!


    C4 B7'nin aslında devam otomobili de yeni DS4 oldu ama pek popüler değil. Sıfır fiyatları da çok pahalı.


    Golf'ün yüzüne bakan yok! Yeni C Segment Lideri C4 oldu!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sana ne desek kabul etmeyeceksin belli olduGolf'ün yüzüne bakan yok! Yeni C Segment Lideri C4 oldu! İmkanın varsa 408 veya golf kullan onlar da C segment, sonra sürüş kalitesinde fark var mı yok mu konuşuruz.

  • Bu durum C4'ün fiyatı kadar Golf'ün kendini bitirmesi diyebilirim. Golf 6 nere? 7 veya 7.5 nere? Kırpa kırpa eski Bora'ları bile efsane yaptılar.

  • KENDİ SINIFINDA diyorum. KENDİ SINIFINDA!!! her taraf suv olmuş buna rağmen bu kadar satması büyük başarı. c hb başka satabilen araç yok zaten

  • Dün yolda bir kez daha gördüğüm , yerden yüksek , rüzgarlı bir yolda hızlı gitsen ve tırın yanından geçsen havalanacakmış gibi duran araç C sınıfımıymış ?

    Bu psa gurup inanılmaz derece de başarılı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi werneke -- 1 Ekim 2024; 7:44:34 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Kimin ne dediği önemli değil Vw nin E-TSI Motoru kadar uyuz bir şey yok. Ayağımı her gazdan çekişim de araç zırt pırt stop edecek neymiş tasarruf yapıyormuş? Görende başka araçların 5 litre yakıt tükettiği yolda, bu motor 2,5 Litre tüketiyor. Sırf bu motor yüzünden yeminle almam Golfü.

  • C4, scala, egea gibi araçlar segment boyutlarını yakalasa da golfün direkt rakibi değiller. C4x i biraz daha uzatsalar d sınıfı olacak mı sanıyorsunuz ? Bu araçlar tamamen b temelli ekonomi amaçlı üretilen araçlar. Golfün rakipleri 308, astra, focus hb, ceed, corolla hb

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Baya iyi olacak.

  • Ya şurda C4 ü öven adamlara bile deseler 1 hakkınız var golf veya c4 alacaksınız. Alayı golf seçer. Ucuz diye sattı C4 yoksa kim yüzüne bakar bu aracın.

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.