Ford'un otomobil olarak satmak istediği araçlar sadece SUV olanlar. Focus'u da sonlandıracaklar. Otosan'ın, TR'de satmaya en çok istekli olduğu araçlar sadece kendi ürettiği araçlar. Bunlar ne? Neredeyse bütün ticari grubu, kamyonlar ve Ford Puma. Eğer Focus'u, Fiestayı üretiyor olsaydı, daima ilk 3'de bu modeller olurdu. |
Golf'ün yüzüne bakan yok! Yeni C Segment Lideri C4 oldu! (3. sayfa)
-
-
Almanyada citroen ve opel bazı modellerinin başlangıç fiyatını koyuyorum, fazla yoruma gerek yok. C4 dediğiniz araç corsadan ucuz aslında :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Link yanlış. Vergisiz fiyatlar onlar.
Doğrusu bu:
financing.citroen.storeModellauswahl - Konfigurator - Citroën Financing Storehttps://financing.citroen.store/konfiguratorC4, konfiguratörde 27 bin Euro'dan başlıyor.
Fransa'da da 26 bin Euro'dan başlıyor.
Türkiye ise bu şekilde:
C4'ler Hybrid değil ve hacimden dolayi alt dilime giriyorlar sanırım, Hybrid gelse veya 1.6 olsa Golf ile aynı para.
Forum olarak C4'ün başarılı, kaliteli, piyasayı doğru okumuş, C segmentin her anlamda ilk 3'ünde yer alanilecek popüler bir araç olduğunu kabul etmeliyiz.
C4X de ayrı bir mevzu. Onu da incelemek lazım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Hocam boşuna kasma golf ile aynı para olsa kimse almaz bu aracı. Hatta Golf değil Astra, 308, Mokka, Focus vs. bu araçlara karşı da şansı yok. Bu araç satış adetlerini 1200 e bilmem kaç bin TL kredi seçeneği ile yakaladı. Hatta forumda da o ara çok adı geçti buna rağmen az kaldı bana göre satış adetleri. Bugün Golf, Focus HB aynı fiyat veya kampanyayı yapsa yıkarlar o bayinin önünü. Ayrıca Golf ve C4 ne alaka :) biri esas C hatchback diğeri sınıfının dahi ne olduğu belli olmayan bir araç.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Herkesten akıllı sanıyorsun kendini ama üzgünüm. Citroene dahil değil de opele dahil mi ?
al sana edition 1.2 puretech MANUEL VİTES corsa fiyatı
Bu da otomatiği. Aynı fiyat bandında bu araçlar çünkü ikisi de aynı temelli, maliyetleri aynı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Golf'e yeni gelen 1.5 TSI 115 HP motor için yorumunuz nedir?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
C4X çok fazla görmeye başladım ve tasarım olarak beni çok fazla çeken bir araba, aracı sattıktan sonra tek ilgilendiğim araba da kendisi. Tam bir Türk arabası bana göre, hem suv hem sedan :)
-
O değil de bu fiyatlar nedir böyle 1.8 - 2m ye 115 hp araç nedir.
-
Ne kadar ekmek o kadar köfte. C4x iyi fiyata kredi ile sattırdı kendini. Bayiler malı boşalttı. C4 ve c4x bence de b segment araçlar. Fakat iç hacim ve konforlu oluşu bunu biraz törpülüyor. Ha aynı fiyattan alsan golf her türlü.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çöp motor.
Eski 1.0 hem 3 silindir hem 200 torktu, koskoca 1.5'ten 220 tork almışlar.
Bir üstte yer alan 1.5 150 PS daha mantıklı, torku 250.
Tork bandı da kötü, 1.0 motor 1600 devirde 200 üretiyordu bu 1500'de 220 N/m üretiyor.
Vergisi de daha yüksek. Tek avantajı 4 silindir olduğu için aynı devirde daha yüksek süratte gidiyor ve aşınma 4 silindire bölünüyor. Blok daha büyük olduğu içinde termal verimliliği daha yüksek.
PSA'nın zincir trigere yeni geçen 1.2 Puretech'i 230 tork. Hemde tork konvertör var. Şehir içinde kullanım ömrü çok daha uzun. Motor şanzıman avantajı da kalmamış.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Corsa, Golf'ten de daha kaliteli yani?
C4 27 bin Euro, Golf 28 bin Euro işte. Tüm bu tantana 40 bin lira için mi?
Forumda son tahlilde dünyanın en iyi arabasının lastiklerine kadar Fransız Michelin malı olan, Almanya'dan civatasi bile gelmeyen Corsa olduğuna karar kıldık.
Corsa ile C4'te kıyaslanacak arabalar değiller. Corsa Almanya'da bile üretilmiyor.
C4'ün içi yayla gibi.
Ek olarak Almanay'daki jant kapaklı Golf bize gelse C4'ten ucuz olur.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-EC8695C07 -- 2 Ekim 2024; 11:13:40 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Motorlar kağıt üzerinde değil, yolda okunur, kağıt üzerinde 1600 1800 2000 devir ne yazdığının önemi yok. pik boost değerler onlar. yarım ve az gazlarda 1.0 tsi'in alt devirleri bomboştu. tamamen turbo ile yürüyen bir motordu. B sınıfı araçlara çok daha uyumlu.
1.5 tsi eminim hacim ve silindir avantajı ile daha dolu akıcı ve tepkileri canlıdır, 1.4 tsi öyle idi. start-stop titremelerinin olmaması, ara ara 3 silindir silkelemesinin de olmaması avantaj.
sadece bence 3 silindirin sesi daha güzel ama o da 1.5 toyota'lar gibi ciğerden gelmiyor, turbolu olduğu için kısık uzaktan geliyordu.
vergi meselesi ise vergi sistemimizin sorunu, motorun değil.
-
C4 e de bindim golf e de arada kalite anlamında uçurum var.Ha golf o parayı hakediyor mu ? Kesinlikle etmiyor ama c4 de harbi kalitesiz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Citroën 2 milyona dizel otomatik C5 Aircross Shine Bold veriyor.
Elektrikli, ısıtmalı, masajlı koltuk, tüm aktif güvenlikler, 360 derece kamera cart curt her şey standart.
VW aynı paraya 1.0 benzinli otomatik T-Cross veya benzinli otomatik Golf satıyor.
Benim 2 milyon verecek bütçem olsa Golf almazdım, aynı paraya yayla gibi C5 Aircross var, Jaecoo diye AWD SUV var, Tiggo 8 var vs. ben Golf alsam kime satacağım o paraya?
Golf C segment ama fiyatları E segmente doğru gidiyor.
Golf'e göre daha dolu, daha büyük, dizel otomatik bir araç daha ucuz paraya satılıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Birader golf ne alaka ? Biz aynı motor, şanzıman ve şasi kullanan aynı gruba ait 2 araçtan bahsediyoruz. Üretim maliyeti ve karlılığı aynı şirketi bağlayan. Vw nin üretim maliyeti ve karlılığı farklıdır. Anlayabiliyor musun ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Elbet 1500 cc 150 HP lik motor parası olan için daha tercih edilebilir ..ama ben mi yanlış anladım diye soruyorum?'' Tork bandı da kötü, 1.0 motor 1600 devirde 200 üretiyordu bu 1500'de 220 N/m üretiyor.'' demişsiniz...1500 cc 115 HP motor daha yüksek torku, daha düşük devirde üretiyor..nesi daha kötü?
-
kalkmış citroen'le hatta tiggo'yla karşılaştırmışsın.
bak şimdi:
-bmw 1 parasına passat alırsın
-golf parasına da c5 ya da tiggo falan alırsın
bmw vw'den üst segment olduğu için haliyle daha pahalıdır ve itiraz etmezsin. aynı şekilde de vw citroen'den üst segment. aradaki kalite farkı güneşle ay kadar. o yüzden de bir fiyat farkı var. bunu herkes anlar ama bir kısım dh zevatı bir türlü anlayamaz.
-
Focus ve Fiesta'yı bıraktıklarına çok pişman olacaklar.
Ama dert etmeyedebilirler. Mustang ve F seri satışı yetiyor heriflere zaten.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X