Şimdi Ara

Aracıma Yokuş Destek Sistemi Taktırabilir miyim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
39
Cevap
0
Favori
71.152
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba ben Opel Corsa 2007 sahibiyim.Opelin opsiyonlarında vardı ESP paketinde Hillholder yokuş destek sistemi.Bunu sonradan taktırabilmek mümkün mü yoksa sadece alırken mi böyle alınabiliyor.Aynı sorum ESP için de geçerli.Ben bunları eklemek istiyorum ancak olur mu bilmiyorum.



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Araçlara Yokuş Destek Sistemi Tekttirma

    Yokuş kalkış desteği sistemi, yokuşlarda geri kaymayı önleyerek güvenli ve rahat bir kalkış deneyimi sunar. Aracınıza sonradan yokuş destek sistemi taktırmayı düşünüyorsanız, aşağıdaki bilgilere göz atmalısınız:

    Yokuş Kalkış Desteği Tekttirma Fiyatları

    Yokuş kalkış desteği taktırma fiyatları, aracın modeline, markasına ve seçilen servise göre değişiklik gösterir. Ortalama olarak, bu sistemin taktırılma maliyeti 500 TL ile 1.500 TL arasında değişmektedir.

    Yokuş Kalkış Desteği Tekttirme İşlemi

    Yokuş kalkış desteği taktırma işlemi, yetkili bir serviste veya özel bir oto tamir atölyesinde gerçekleştirilir. İşlem genellikle birkaç saat sürer ve aracın elektronik sistemine müdahale içerir.

    Polo Sonradan Yokuş Kalkış Desteği Tekttirma

    Volkswagen Polo gibi bazı araçlarda, sonradan yokuş kalkış desteği taktırma seçeneği mevcuttur. Bu sistemin aracınıza takılıp takılmayacağını öğrenmek için yetkili bir Volkswagen servisine başvurmalısınız.

    Yokuş Kalkış Desteği Tekttirme Avantajları

    Yokuş kalkış desteği sistemi, aşağıdakiler gibi birçok avantaj sunar:

    • Yokuşlarda geri kaymayı önler.
    • Sürücülerin daha güvenli ve rahat bir şekilde kalkış yapmalarını sağlar.
    • Özellikle yeni sürücüler ve yokuşlu arazilerde araç kullananlar için faydalıdır.

    Yokuş kalkış desteği taktırma fiyatları ve taktırma işlemi hakkında daha fazla bilgi almak için yetkili bir servise veya özel bir oto tamir atölyesine başvurabilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Hiç sonradan takıldığını duymadım ama orjinalinde varsa takılır neden olmasın. Ama maliyeti ne olur bilemem. ESP yi anladım da yokuş destek sistemi o kadar önemli mi? Hiç yokuş destek sistemim olmadı, hiç olsaydı keşke dediğim de olmadı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: der Rebell

    Hiç sonradan takıldığını duymadım ama orjinalinde varsa takılır neden olmasın. Ama maliyeti ne olur bilemem. ESP yi anladım da yokuş destek sistemi o kadar önemli mi? Hiç yokuş destek sistemim olmadı, hiç olsaydı keşke dediğim de olmadı.
    Serviste takılmıyor benim bildiğim. Yani mecburen fabrika çıkışlı olması gerek...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Orcunsau

    Serviste takılmıyor benim bildiğim. Yani mecburen fabrika çıkışlı olması gerek...

    Alıntıları Göster

    Aynı kasa Corsa da eğer ki ESP varsa donanım listesinde, büyük ihtimal hazırlığı aracınızda mevcuttur..

    Yanlız sonradan ESP takmak, maddi olarak biraz abest kaçabilir..

    Bunu servise danışarak öğrenmenizi tavsiye ederim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lazarotti


    Aynı kasa Corsa da eğer ki ESP varsa donanım listesinde, büyük ihtimal hazırlığı aracınızda mevcuttur..

    Yanlız sonradan ESP takmak, maddi olarak biraz abest kaçabilir..

    Bunu servise danışarak öğrenmenizi tavsiye ederim..


    Alıntıları Göster
    ESP hillholder taktırmak için en az 10.000 ytl para isterler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cloud Nine

    ESP hillholder taktırmak için en az 10.000 ytl para isterler

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Chryin

    ESP hillholder taktırmak için en az 10.000 ytl para isterler


    Mevcut aracını satıp hillholder ve esp li versionunu almak daha mı karlı olur diye düşündüm bir an




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf

    quote:

    Orjinalden alıntı: Chryin

    ESP hillholder taktırmak için en az 10.000 ytl para isterler


    Mevcut aracını satıp hillholder ve esp li versionunu almak daha mı karlı olur diye düşündüm bir an

    Alıntıları Göster
    esp neysede hill holder o kadar gerekli değil.

    aynı sisteme şanjıman kullanan aracım var. yokuş yukarı kalkışlarda el freni kullnıyorum 2 yıldır bir zorluk yaşamadım.

    ama esp denemeye değer.

    hayırlı günler.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    esp neysede hill holder o kadar gerekli değil.

    aynı sisteme şanjıman kullanan aracım var. yokuş yukarı kalkışlarda el freni kullnıyorum 2 yıldır bir zorluk yaşamadım.

    ama esp denemeye değer.

    hayırlı günler.

    Alıntıları Göster
    Astra h için ESP 6.000 ytl istediler...

    Gider cosmo alırım o paraya yaw dedim..


    Cevap: Git al

    Şaka bir yana hakikaten 6.000 ytl istediler..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: happycar

    Astra h için ESP 6.000 ytl istediler...

    Gider cosmo alırım o paraya yaw dedim..


    Cevap: Git al

    Şaka bir yana hakikaten 6.000 ytl istediler..

    Alıntıları Göster
    Aracında ESP yoksa takmayacaklardır. Ama işgüzarlık yapıp takarız deseler bile
    1- çok paraya maalolur
    2- çalışırken sürekli sorun çıkarır
    Ayrıca gerek var mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Otomobilist

    Aracında ESP yoksa takmayacaklardır. Ama işgüzarlık yapıp takarız deseler bile
    1- çok paraya maalolur
    2- çalışırken sürekli sorun çıkarır
    Ayrıca gerek var mı?

    Alıntıları Göster
    YOKUŞ DESTEK SİSTEMİNE GEREK YOK
    SANA YAZDIKLARIMI SIRASIYLA YAP BİR YOKUŞTA
    AMA Bİ SÜRE PRATİK LAZIM

    SIRASIYLA
    -YOKUŞTA DUR VE ARACI 1. VİTESE AL
    -AYAĞINI DEBRİYAJDAN HAFİFÇE KALDIR TAM KAVRAMA NOKTASINDA DUR(SAĞ AYAK FRENDE VE EL FRENİ İNİK VAZİYETTE)
    -KAVRAMA NOKTASINA GELİNCE MİLİM MİLİM KALDIR AYAĞINI 1CM FALAN SONRA AYAĞINI FRENDEN ÇEK
    YADA KAVRAMAYA GELİNCE ÇEK FRENDEN AYAĞINI VE TÜM BUNLARI YAPARKEN ÇOK AĞIR DAVRAN
    -KAVRAMA NOKTASININ BİRAZCIK ÜZERİNE HİÇ GAZA BASMADAN YOKUŞ BİLE ÇIKABİLİRSİN HELE ARACIN DİZELSE CANAVAR GİBİ ÇIKARSIN
    -İLK ZAMANLARDA ALIŞTIRMA YAP MÜMKÜN OLDUĞUNCA ÇOK ZAMANLA HIZLANACAKTIR VE HER TÜR DİZEL BENZİNLİ ARAÇTA GEÇERLİDİR....


    BİYOLOJİK VE FİZYOLOJİK YOKUŞ DESTEK SİSTEMİ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: malimusavir

    YOKUŞ DESTEK SİSTEMİNE GEREK YOK
    SANA YAZDIKLARIMI SIRASIYLA YAP BİR YOKUŞTA
    AMA Bİ SÜRE PRATİK LAZIM

    SIRASIYLA
    -YOKUŞTA DUR VE ARACI 1. VİTESE AL
    -AYAĞINI DEBRİYAJDAN HAFİFÇE KALDIR TAM KAVRAMA NOKTASINDA DUR(SAĞ AYAK FRENDE VE EL FRENİ İNİK VAZİYETTE)
    -KAVRAMA NOKTASINA GELİNCE MİLİM MİLİM KALDIR AYAĞINI 1CM FALAN SONRA AYAĞINI FRENDEN ÇEK
    YADA KAVRAMAYA GELİNCE ÇEK FRENDEN AYAĞINI VE TÜM BUNLARI YAPARKEN ÇOK AĞIR DAVRAN
    -KAVRAMA NOKTASININ BİRAZCIK ÜZERİNE HİÇ GAZA BASMADAN YOKUŞ BİLE ÇIKABİLİRSİN HELE ARACIN DİZELSE CANAVAR GİBİ ÇIKARSIN
    -İLK ZAMANLARDA ALIŞTIRMA YAP MÜMKÜN OLDUĞUNCA ÇOK ZAMANLA HIZLANACAKTIR VE HER TÜR DİZEL BENZİNLİ ARAÇTA GEÇERLİDİR....


    BİYOLOJİK VE FİZYOLOJİK YOKUŞ DESTEK SİSTEMİ

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: malimusavir

    YOKUŞ DESTEK SİSTEMİNE GEREK YOK
    SANA YAZDIKLARIMI SIRASIYLA YAP BİR YOKUŞTA
    AMA Bİ SÜRE PRATİK LAZIM

    SIRASIYLA
    -YOKUŞTA DUR VE ARACI 1. VİTESE AL
    -AYAĞINI DEBRİYAJDAN HAFİFÇE KALDIR TAM KAVRAMA NOKTASINDA DUR(SAĞ AYAK FRENDE VE EL FRENİ İNİK VAZİYETTE)
    -KAVRAMA NOKTASINA GELİNCE MİLİM MİLİM KALDIR AYAĞINI 1CM FALAN SONRA AYAĞINI FRENDEN ÇEK
    YADA KAVRAMAYA GELİNCE ÇEK FRENDEN AYAĞINI VE TÜM BUNLARI YAPARKEN ÇOK AĞIR DAVRAN
    -KAVRAMA NOKTASININ BİRAZCIK ÜZERİNE HİÇ GAZA BASMADAN YOKUŞ BİLE ÇIKABİLİRSİN HELE ARACIN DİZELSE CANAVAR GİBİ ÇIKARSIN
    -İLK ZAMANLARDA ALIŞTIRMA YAP MÜMKÜN OLDUĞUNCA ÇOK ZAMANLA HIZLANACAKTIR VE HER TÜR DİZEL BENZİNLİ ARAÇTA GEÇERLİDİR....


    BİYOLOJİK VE FİZYOLOJİK YOKUŞ DESTEK SİSTEMİ



    Eğer bu dediğinizi yapan acemi bir kişi ise ki büyük bir ihtimalle yapamayacaktır ve balatayısıyırdığı ile kalacaktır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: son_samuray

    quote:

    Orjinalden alıntı: malimusavir

    YOKUŞ DESTEK SİSTEMİNE GEREK YOK
    SANA YAZDIKLARIMI SIRASIYLA YAP BİR YOKUŞTA
    AMA Bİ SÜRE PRATİK LAZIM

    SIRASIYLA
    -YOKUŞTA DUR VE ARACI 1. VİTESE AL
    -AYAĞINI DEBRİYAJDAN HAFİFÇE KALDIR TAM KAVRAMA NOKTASINDA DUR(SAĞ AYAK FRENDE VE EL FRENİ İNİK VAZİYETTE)
    -KAVRAMA NOKTASINA GELİNCE MİLİM MİLİM KALDIR AYAĞINI 1CM FALAN SONRA AYAĞINI FRENDEN ÇEK
    YADA KAVRAMAYA GELİNCE ÇEK FRENDEN AYAĞINI VE TÜM BUNLARI YAPARKEN ÇOK AĞIR DAVRAN
    -KAVRAMA NOKTASININ BİRAZCIK ÜZERİNE HİÇ GAZA BASMADAN YOKUŞ BİLE ÇIKABİLİRSİN HELE ARACIN DİZELSE CANAVAR GİBİ ÇIKARSIN
    -İLK ZAMANLARDA ALIŞTIRMA YAP MÜMKÜN OLDUĞUNCA ÇOK ZAMANLA HIZLANACAKTIR VE HER TÜR DİZEL BENZİNLİ ARAÇTA GEÇERLİDİR....


    BİYOLOJİK VE FİZYOLOJİK YOKUŞ DESTEK SİSTEMİ



    Eğer bu dediğinizi yapan acemi bir kişi ise ki büyük bir ihtimalle yapamayacaktır ve balatayısıyırdığı ile kalacaktır

    Alıntıları Göster
    kavrama noktasına geldiğini devir göstergesinin düşmesinden rahatlıkla anlayabilir...araç biraz sarsıntılı çalışır...hem bunu öğrenirsen her türlü aracı kullanabilirsin...paranda cebinde kalır...ne gerek var hillholder a falan...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: armi

    kavrama noktasına geldiğini devir göstergesinin düşmesinden rahatlıkla anlayabilir...araç biraz sarsıntılı çalışır...hem bunu öğrenirsen her türlü aracı kullanabilirsin...paranda cebinde kalır...ne gerek var hillholder a falan...

    Alıntıları Göster
    opelin manuel viteslerinde ESP nin opsiyon bile olmaması çok ilginç.Otomatik alıyorsan ESP var manuel de yok.Yoksa otomatiklerin bir problemi mi var?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Challenger.55

    opelin manuel viteslerinde ESP nin opsiyon bile olmaması çok ilginç.Otomatik alıyorsan ESP var manuel de yok.Yoksa otomatiklerin bir problemi mi var?

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar yapmayın hilholder felan ne gerek var böyle şeylere acemiysen eğer merak etme fazla uzun sürmez alışırsın bende 1 ayda felan alıştım heves olsun yeterki hala biraz acemilik çekiyorum ama yaza bişi kalmaz..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: multimind

    arkadaşlar yapmayın hilholder felan ne gerek var böyle şeylere acemiysen eğer merak etme fazla uzun sürmez alışırsın bende 1 ayda felan alıştım heves olsun yeterki hala biraz acemilik çekiyorum ama yaza bişi kalmaz..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: multimind

    arkadaşlar yapmayın hilholder felan ne gerek var böyle şeylere acemiysen eğer merak etme fazla uzun sürmez alışırsın bende 1 ayda felan alıştım heves olsun yeterki hala biraz acemilik çekiyorum ama yaza bişi kalmaz..

    ya insan gülesi geliyor acemile re lafım yok yokda yani burada hemn hemen en kötü şartlar da herkes 5 senelik şöför se bu tür gereksiz para yatarıcı özeliklere ne gerek var diye düşünüyorum..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeNgİzHaN.

    quote:

    Orjinalden alıntı: multimind

    arkadaşlar yapmayın hilholder felan ne gerek var böyle şeylere acemiysen eğer merak etme fazla uzun sürmez alışırsın bende 1 ayda felan alıştım heves olsun yeterki hala biraz acemilik çekiyorum ama yaza bişi kalmaz..

    ya insan gülesi geliyor acemile re lafım yok yokda yani burada hemn hemen en kötü şartlar da herkes 5 senelik şöför se bu tür gereksiz para yatarıcı özeliklere ne gerek var diye düşünüyorum..

    Alıntıları Göster
    yarı otomatik şanzumanlar (debriyajsız) yokuşta geri kaçırıyor. Sanırım konuyu açan arkadaşın aracı otomatik..
    Dolayısıyla bu tip araçlarda; araç kalkış destek sistemi diye opsiyon satıyorlar.

    Yarım debriyaj ile kalkışı anlatan arkadaş bunları kaç saniye sürdüğünü de anlatsa iyi olur:)) kavrama noktasını sadece anlatması 15-20 sn sürdü. Pratiği nasıl olur acaba? yoğun trafikte çok sıkıntı çeker ve bol bol korna sesi işitir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: unsal28

    yarı otomatik şanzumanlar (debriyajsız) yokuşta geri kaçırıyor. Sanırım konuyu açan arkadaşın aracı otomatik..
    Dolayısıyla bu tip araçlarda; araç kalkış destek sistemi diye opsiyon satıyorlar.

    Yarım debriyaj ile kalkışı anlatan arkadaş bunları kaç saniye sürdüğünü de anlatsa iyi olur:)) kavrama noktasını sadece anlatması 15-20 sn sürdü. Pratiği nasıl olur acaba? yoğun trafikte çok sıkıntı çeker ve bol bol korna sesi işitir.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: unsal28

    yarı otomatik şanzumanlar (debriyajsız) yokuşta geri kaçırıyor. Sanırım konuyu açan arkadaşın aracı otomatik..
    Dolayısıyla bu tip araçlarda; araç kalkış destek sistemi diye opsiyon satıyorlar.

    Yarım debriyaj ile kalkışı anlatan arkadaş bunları kaç saniye sürdüğünü de anlatsa iyi olur:)) kavrama noktasını sadece anlatması 15-20 sn sürdü. Pratiği nasıl olur acaba? yoğun trafikte çok sıkıntı çeker ve bol bol korna sesi işitir.



    ben ilk başladığım zamanlarda öyle başladım şimdi bmw de de clio da da aynı yöntemi kullanıyorum
    bi süre acemilikler olacaktır ama alışınca herşey çok daha güzel oluyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: malimusavir

    quote:

    Orjinalden alıntı: unsal28

    yarı otomatik şanzumanlar (debriyajsız) yokuşta geri kaçırıyor. Sanırım konuyu açan arkadaşın aracı otomatik..
    Dolayısıyla bu tip araçlarda; araç kalkış destek sistemi diye opsiyon satıyorlar.

    Yarım debriyaj ile kalkışı anlatan arkadaş bunları kaç saniye sürdüğünü de anlatsa iyi olur:)) kavrama noktasını sadece anlatması 15-20 sn sürdü. Pratiği nasıl olur acaba? yoğun trafikte çok sıkıntı çeker ve bol bol korna sesi işitir.



    ben ilk başladığım zamanlarda öyle başladım şimdi bmw de de clio da da aynı yöntemi kullanıyorum
    bi süre acemilikler olacaktır ama alışınca herşey çok daha güzel oluyor

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar


    basitçe el frenini çekin olsun bitsin.

    şöförlerimiz neden el frenini kullanmaktan utanıyor anlamış değilim.

    ne kavrama noktası ne bir şey el frenini çek araba hareketlenince indir olsun bitsin.


    hayırlı günler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    arkadaşlar


    basitçe el frenini çekin olsun bitsin.

    şöförlerimiz neden el frenini kullanmaktan utanıyor anlamış değilim.

    ne kavrama noktası ne bir şey el frenini çek araba hareketlenince indir olsun bitsin.


    hayırlı günler.

    Alıntıları Göster
    el freni pratik değil dostum bu kadar basit.. yok el frenini çek indir sıkışık ve 5-10 sn de bi kalkış yapılması gereken trafikte hemde hiç pratik değil yani bence sebebi bu...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi multimind -- 21 Ocak 2008; 19:48:28 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: multimind

    el freni pratik değil dostum bu kadar basit.. yok el frenini çek indir sıkışık ve 5-10 sn de bi kalkış yapılması gereken trafikte hemde hiç pratik değil yani bence sebebi bu...

    Alıntıları Göster
    ben de sağ elimden engelli olduğum için el frenini sadece tamamen durduğum zaman çekiyorum...
    kısaca durup arabadan indiğim zaman
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.