Şimdi Ara

D segmentinde en iyi yol tutan araç hangisi sizce? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
68
Cevap
1
Favori
10.207
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera


    quote:

    Orijinalden alıntı: Babanız J.K


    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera


    quote:

    Orijinalden alıntı: Babanız J.K

    Sorumu bu tabikide 3 serisi

    ezbere

    Yav he he ne ezberiymis. F30 320i, yeni kasa a6 kullandim 320i daha iyi geldi yalniz a6 cok konforluydu. Tabi e60 535 de kullandim ayip olmasin diye yazmiyorum

    3 serisi e90 da kaldı yol tutuş üstünlüğü f30 la geriledi

    Su anki guncellerden bahsetmiyor muyuz bence eskisinde de yenisinde de 3 serisidir kardesim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Eski araçlar da dahilse,

    Alfa. romeo. 159.

    Senesinde bmw 3'ten , mercedes c'den bile daha rijit şasisi vardı. Markaya bakmamak lazım, bmw üretti diye kusursuz olmuyor o araçlar. Biraz ince mühendislikle gayet içinden geçilebilecek araçlar. Bugün 420d ile 1.5 atmosferik motorlu mx-5, istanbulparkta aynı süreleri yapıyor.

    mx-5 d sınıfı değil ve yarım ton hafiftir 420d den.
  • bence model belirtmek cok yanlis olur bu konuda, yol tutusunu etkileyen birsuru faktor var. aracin karakteri olan rijit sasi, suspansiyon sertligi, arac agirligi gibi faktorler ancak bir yere kadar etkiler tutusu. bence yol tutusunda en onemli faktor lastiklerdir. lastigin kalitesinin yaninda taban, yanak ve jant capi ve hatta lastik basinci aracin karakterini ciddi sekilde degistirebilir. kendi aracimdan ornek verirsem fabrika cikisli olarak 225/55/17 ve 245/35/20 olculerinde alabildiginiz bir arac, 17 inc jantla bi yere kadar tutunacaktir. yine orjinal olculerinden olan 20 inc jantla 17 inclik janttan ve cogu aractan iyi olacaktir yol tutusu konusunda. kisaca ayni jant lastik kombinasyonunda test etmeden bu arac iyidir bu arac kotudur demek yanlis olacaktir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Insignia grand sport

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Audi’ler viraj konusunda çok iyi. Özellikle sondan bir önceki a4 kasa çok başarılıydı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Babanız J.K


    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera


    quote:

    Orijinalden alıntı: Babanız J.K

    Sorumu bu tabikide 3 serisi

    ezbere

    Yav he he ne ezberiymis. F30 320i, yeni kasa a6 kullandim 320i daha iyi geldi yalniz a6 cok konforluydu. Tabi e60 535 de kullandim ayip olmasin diye yazmiyorum

    A6 yi air suspansiyon opsiyonu ile kullanirsaniz yol tutusunu anlarsiniz. Araba konforu yol tutus ile birlestiriyor. Normal yayli tipteki suspansiyon agirlik nedeniyle bir yere kadar diyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son 3 mondeo, F30 ve e90 3 serisi, w204 w205 c serisi, alfa romeo 159.. En iyi yol tutan d sınıfı araçlar işte aşağı yukarı hepsi olabilecek en iyi düzeyde, fanatikliğe gerek yok. S60 da iyidir. Ayrıca bunların C segmentleri bi tık daha iyi bu konuda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • C segmenti araclar fiziksel olarak daha iyi yol tutmaya meyilliler yani sinif artinca konfor rahatlik kullanim kolayligi motor gucu artsada yol tutus ayni oranda artmiyor

    Fwd araclarda a4 159 saab 9-3 s40-s60 -mondeo

    Rwd araclarda guila f30 e90 w205

    Awd araclarda a4 s60 s40



    Bu araclari ancak ozel test ortaminda hangisinjn iyi oldugu anlasilabilir Rastgele siralarsak Aklima ilk gelen araclar bunlar guilia ve awd a4 kullanmadim yurtdisindaki testleri baz aliyorum sadece



    Ford mazda ve volvonun 2003 te gelistirdigi c platformu ufak tefek guncellemelerle hala kullaniliyor eucd platformu vs vs ve gercekten cok basarili bi platform bu platformu kullanan butun araclari yol tutusunda ust siralara dusunmeden koyarim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Polestar191 -- 3 Mart 2018; 9:32:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • broadway varken
    symbol sürmüştüm ooo iyi yol tutuyormuş dedim
    2006 passat sürdüm işte araba bu dedim yoldan çıkmaz bu dedim
    2012 fluence aldık ooo passattan bile iyi hiç yatmıyor dedim
    2013 mondeo sürmüştüm dedim bu nedir nasıl olur böyle bişey ray üstünde gibi gidiyor araç
    2017 S60 sürdüm biz araba sürmüyormuşuz meğer dedim kendime

    c180 2013 e de bindim o biraz daha konfor odaklı sanki volvo nun yanında
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix


    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Eski araçlar da dahilse,

    Alfa. romeo. 159.

    Senesinde bmw 3'ten , mercedes c'den bile daha rijit şasisi vardı. Markaya bakmamak lazım, bmw üretti diye kusursuz olmuyor o araçlar. Biraz ince mühendislikle gayet içinden geçilebilecek araçlar. Bugün 420d ile 1.5 atmosferik motorlu mx-5, istanbulparkta aynı süreleri yapıyor.

    mx-5 d sınıfı değil ve yarım ton hafiftir 420d den.

    Bu da "ağır araç iyi yol tutar" cılara cevap olsun o zaman.
  • Böyle konularda birçok kişi bilinçsiz şekilde fanı olduğu hatta belki hiç kullanmadığı marka modelleri savunur ama konu yol tutuşsa Audi quattro gibi sürekli 4 çeker olan araçlarla sadece arkadan itiş veya önden çekişli araçları karşılaştırmak saçmalık olur. Buyrun testi




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast


    quote:

    Orijinalden alıntı: Babanız J.K


    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera


    quote:

    Orijinalden alıntı: Babanız J.K

    Sorumu bu tabikide 3 serisi

    ezbere

    Yav he he ne ezberiymis. F30 320i, yeni kasa a6 kullandim 320i daha iyi geldi yalniz a6 cok konforluydu. Tabi e60 535 de kullandim ayip olmasin diye yazmiyorum

    A6 yi air suspansiyon opsiyonu ile kullanirsaniz yol tutusunu anlarsiniz. Araba konforu yol tutus ile birlestiriyor. Normal yayli tipteki suspansiyon agirlik nedeniyle bir yere kadar diyor.

    Birgun o da nasip olur insallah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Her zaman olduğu gibi bütün D sınıfı araçları yazmışsınız mübarekler, bize araba kalmamış. Bütün D sınıfı araçları da kullanmış herkes emin emin yazıyor helal olsun.



    D sınıf olarak geçiyorsa Levorg diyeyim bende, dün C sınıfı konusuna yazmıştım. Daha iyisi olur mu bilemem, konudaki arkadaşlar gibi her aracı limitlerine kadar deneyemedim malesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BMW 3 serisi sahibi arkadaşımla Subaru Levorg kullandık 1 saat boyunca.



    Bir daha hiçbir konuda kıyaslamaya kalkmadı.



    Bende Levorg diyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kimse Subaru Legacy den bahsetmemiş, halbuki o da D segmenti.

    Ya diğerlerine nazaran kötü yada konuda onu kullanan yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: o.lut03

    broadway varken
    symbol sürmüştüm ooo iyi yol tutuyormuş dedim
    2006 passat sürdüm işte araba bu dedim yoldan çıkmaz bu dedim
    2012 fluence aldık ooo passattan bile iyi hiç yatmıyor dedim
    2013 mondeo sürmüştüm dedim bu nedir nasıl olur böyle bişey ray üstünde gibi gidiyor araç
    2017 S60 sürdüm biz araba sürmüyormuşuz meğer dedim kendime

    c180 2013 e de bindim o biraz daha konfor odaklı sanki volvo nun yanında



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy

    Insignia grand sport

    Otopark testlerini izlemistim astra k sanki insigniadan daha iyi yol tutuyo gibi anlatmişlardı yani adamlar yol tutusta astrayı ovdugu kadar insigniayı ovmedi hatta astrayla piste cıkın diyolardı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Audi a4 araçları kolay kolay yoldan çıkartamazsınız. Ele quatro ise asfaltı parçalar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç değil çekişi etkili.



    Subaru ve quatro 4*4 en iyi onlar tutar.

    Talismanda arka tekerler dönüyor o da avantaj.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sleeper

    Audi a4 araçları kolay kolay yoldan çıkartamazsınız. Ele quatro ise asfaltı parçalar.

    Valla ben çıkarttım, quattro değil yalnız. Ölümden dönmüştüm. Yokuşlu bozuk bi viraj vardı herkes 50 ile giriyodu baha keskin, ben ehliyeti yeni aldığımda 80le girdim araba uctu yolda 2 kez döndüm uçurumun kenarında durdum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.