Şimdi Ara

D segmentinde en iyi yol tutan araç hangisi sizce? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
68
Cevap
1
Favori
10.207
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ResenİcraEdenAvukat


    quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy

    Insignia grand sport

    Otopark testlerini izlemistim astra k sanki insigniadan daha iyi yol tutuyo gibi anlatmişlardı yani adamlar yol tutusta astrayı ovdugu kadar insigniayı ovmedi hatta astrayla piste cıkın diyolardı

    YouTube
    İnsignia Grand Sport 150km/h ile viraj testi
    https://youtu.be/sYOUat31i2I

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ResenİcraEdenAvukat R kullanıcısına yanıt
    1- Ehliyet yeni ise acemilik vardır.

    2- Virajlı yol bozuk ise hele hele mıcır da varsa isterse super sport olsun kayar gider.

    3- Bozuk yola rağmen 80 ile girdiğiniz virajda uçurumun dibinde durdu iseniz araç görevini yapmış demektir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yok mu mazda6 süren?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sleeper

    1- Ehliyet yeni ise acemilik vardır.

    2- Virajlı yol bozuk ise hele hele mıcır da varsa isterse super sport olsun kayar gider.

    3- Bozuk yola rağmen 80 ile girdiğiniz virajda uçurumun dibinde durdu iseniz araç görevini yapmış demektir

    Evet hocam durdurma görevini gayet iyi yapıyor takdir ediyorum, mesela mıcırlı yolda yine 80le giderken mıcır attı beni sonra araba muhteşem şekilde kendini topladı, bi kere de karda kaydım yine topladı. Eğer yol tutuş kaydıktan sonra ortaya çıkan bir sey olarak kabul edilirse zirveye oynar ama bi c180 amg degıl

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Premiumda açık ara Guilia..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yol tutuş konusunda başarılı bulduğum araçlar Volvo ve Ford'lar. Zaten volvolar da ford şasesi mevcut olduğu için aynı seviyede ama başarılı bi yol tutuşları var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ResenİcraEdenAvukat


    quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy

    Insignia grand sport

    Otopark testlerini izlemistim astra k sanki insigniadan daha iyi yol tutuyo gibi anlatmişlardı yani adamlar yol tutusta astrayı ovdugu kadar insigniayı ovmedi hatta astrayla piste cıkın diyolardı

    önceki kasa insignia ile karıştırıyorsun sanırım
    otopark eski kasa insignia ve yeni kasa astrayı test etti
    son kasa yani insignia grandsport u ise and ve sinan değil diğer bir arkadaş vardı o baya yüzeysel test etmişti
    yeni astra için evet çok iyi demişlerdi
  • 4 çekerleri saymassak bence net 3 serisi. M süspansiyonlusunu kullanınca daha bu soruyu sorma gereği duymassınız.

    Yeni Giulia yı merak ediyorum aslında.O da çok iyi diyorlar.

    4 çekere geçince A4 Quattro da efsane bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 3 Mart 2018; 16:17:36 >
  • bediboy kullanıcısına yanıt
    O eskidendi (Volvo fordundu eskiden) şimdi Geelye ait.Yanlış bilgilendirme olmasın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • W205 C180 amg dir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gulia varken ne konuşuyonuz yaaa açın iki test izleyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yol tutuşu deyince akla alfa romeo gelmesi lazım
    sonata da güzel tercih sayılır
  • Bir çok konuda f30 c180 e göre önde ama yol tutuşda c180 f30 çok üzer.
  • E90 3 serisi çok sert süspansiyonlu, konforsuz ama çok iyi yol tutan bir arabaydı. Çok sert ve konforsuz olduğu için çok eleştirildi. Aynı şey ve eleştiriler E60 5 serisi için de geçerli. Bu araçların direksiyonları da çok ağırdır, park ederken kolun ağrır ama tepkileri çok iyidir.

    BMW de yeni 3 (F30) ve 5(F10) da süspansiyonu yumuşatmayı, yol tutuşu biraz azaltmayı ve konforu arttırmayı tercih etti. Direksiyonları yumuşattılar. İyi de ettiler. Sonuç itibari ile önceki nesile göre daha yumuşak, daha konforlu ama daha az yol tutan modeller ortaya çıktı.

    Mercedes ise tam tersini yaptı. W205 kasayı önceki nesile göre biraz daha sert ve iyi yol tutan araçlar olarak üretti. Bu yüzden klasik "Mercedes konforludur, BMW daha iyi yol tutar" lafı w205-F30 ikilisi için geçerli değil. W205'in yol tutuşu, direksiyon tepkileri ve sürüş dinamizmi daha iyi.




  • Audi A4 quattro

    Alfa Romeo Giulia

    Opel İnsignia Grand Sport



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Desici09 -- 5 Mart 2018; 11:51:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BMW iyi yol tutmaz hocam üstün yol tutuşu istiyorsan sana tavsiyem.

    1- VOLVO S60 gerçekten inanılmaz bir yol tutuşu var limitler en sondayken bile yüksek hızda understeer olmadan viraj dönebiliyor yaprak süspansiyondan olsa gerek karda performansı oldukça iyi.

    2- BMW 3-5 xDrive dışında bmw ler iyi yol tutmuyor %100 arka çeker performans aracının nasıl yol tutmasını bekliyorsunuz anlamıyorum gerçekten uzun virajlarda kopuyor ama çok da kötü bir yol tutuşuna sahip değil xDrive oldumu gene %60 arka %40 ön vs. oldıuğu için güzel toplanıyor kaydımı.

    3- B8 Passat yol tutuşu volvoya denk ama volvo kadar iyi olduğunu düşünmüyorum volvonun kaymayıp esp yakmadığı virajda passat esp yakıp kayıyor ama gene aynı limitlerde viraj dönüyor.

    4- Mercedes C series bmw nin 1 tık üstünde passatın 1 tık altında yol tutuşuna sahip esp sistemi oldukça iyi arka çeker olduğu için iyi yol tutmadığını düşünüyorum.

    5- Audi 4-5 quattro oldumu üstüne tanımıyorum ama yol tutuşu olarak vag grubu d segmentlere denk yani bi passatla aynı.

    4-




  • Ben de iki farklı Honda Accord kullandım. Birisi 2006 diğeri 2011 model. Başka araç sahibi olmadığım için F30, c180 gibi araçlarla kıyaslamasını yapamiycam ama iki kasa Accord da gayet güzel yol tutuyor. Arkadaşta mondeo vardı. O da gayet iyiydi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mondeo, s60, mazda 6

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • xnoname kullanıcısına yanıt
    Hocam kaygan zeminde 4çeker daha başarılı. Bu konuya kimsenin itirazı yoktur. Videonuzdaki araçlar e segment. Audi a6 ile temsil edilmiş. A6larda mekanik temelli 4 çeker sistemi var. Ancak a4 ve a6ya göre küçük şasili diğer Audi modellerinde BMW xdrive gibi sürekli olmayan elektronik temelli 4 çeker sistemi var. A4ün de kaygan zemin optimizasyonu 3 serisi xdriveden çok daha iyidir sınıfında sürekli 4 çeker mekanik sistem kullanan güncel tek araç bildiğim kadarıyla subaru levorg. Ancak 4 çeker sistemi ağırlık artırdığı için bazen yol tutuşuna negatif yönde etki eder. 4 çeker sistemleri ile ilgili anlatan adamların çok güzel videoları var. Mobilde olduğum için link ekleyemedim.

    D sınıfı aynı zamanda konfor odaklı olduğu için firmaların tek gayesi yol tutuşu değil. Bu yüzden yeni nesilde bir öncekine göre mondeo ve BMW in geriye gittiği yaygın bir görüş.

    Benim için rijit şasesi olan, yol tuttuğu kadar konfırdan ödün vermeyen, aracın hareketlerini viraja girmeden kestirebildiğim, direksiyon ve koltuk vasıtası ile iletişim içerisinde olduğum araç tepe noktadır.

    Alfa romeo bu dünya için fazlasıyla sürücü odaklı otomobil üretiyor. Son gulia alabilmeyi çok isterdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yıldız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.