Şimdi Ara

D-SMART İPTAL İŞLEMİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
2
Favori
21.659
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Değerli arkadaşlar, bildiğiniz üzere bu tür dijital platformlara üye olmak çok kolay, iptal ettirmek ise deveye hendek atlatmak kadar zor bir iştir.

    Bunu kolaylaştırmanın tek yoluhttps://sikayet.btk.gov.tr/ adlı siteye üye olup şikayetinizi iletmeniz. Bu ay içerisinde sözleşmem sona eriyor ve D-Smart her gün arayıp saçma sapan tekliflerle üyeliği devam ettirmeye çalışıyor.

    10 yıldır Digiturk kullanıcı olarak, Şampiyonlar Ligi için aldığım D-Smart'ın artık ellerinde izlemeye değer hiçbir şey kalmamasına rağmen benden aylık 34 lira isteyip normal sıradan bir uydu alıcısıyla bile izleyebileceğim kanallar için aylık 34 TL istiyorlar. Buna da 4 yıllık müşterimizsiniz size kıyağımız olsun diyerek sunuyorlar akılları sıra.

    https://sikayet.btk.gov.tr/ sitesine üye olup şikayet dilekçenizi gönderirseniz kısa zaman içinde D-Smart tarafından aranıp üyeliğinizi iptal ettirebilirsiniz.

    Güncel:

    Değerli arkadaşlar; Az önce D-Smart tarafından arandım ve hiç faks maks uğraşmadan telefon üzerinden iptal işlemimi hallettim.

    7 gün içerisinde; Kutu, HDMI kablo, Kumanda ve Smart Kartı D-Smart bayisine teslim edin yeterli dedi.

    Kısaca hiç D-Smart'ı arayıp uğraşmayın. BTK'ya şikayetinizi ilettiğiniz anda sizi arayıp telefon üzerinden iptal ediyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi McLaren64 -- 6 Ocak 2016; 15:47:02 >







  • Ben de az önce BTK''ya şikayette bulundum umarım iptal ederler.
  • surfcasting S kullanıcısına yanıt
    BTK araya girince hemen iptal ediyorlar. Hiç müşteri hizmetlerinin saçma sapan uygulamalarına maruz kalmadan hemen iptal ediliyor.
  • McLaren64 kullanıcısına yanıt
    Ben de öyle yaptım zaten. Bu gün BTK dan mesaj geldi, şikayetiniz ilgili kuruma iletilmiştir en kısa zamnda size dönüş yapacaklar diye. Umarım uğraştırmadan iptal ederler.
  • Olay aslında basit illa fax diyorlar ki çevremizde mutlaka var
    Dsmart iptal faxi
    0212 478 0333
    Resim ekliyorum yolladığınızda mecburen kappaatiyorlar telefon yetmiyo maalesef şikayet de yapılabilir ama en kolayı fax hem pazarlık için hem de kapatacak saniz sorunsuz imzalı olduğundan dolayı sesleri çıkmıyor


    http://i.hizliresim.com/orr0kR.jpg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozcaka -- 4 Ocak 2016; 22:38:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de iptal edeceğim bu sene iyice saçmaladılar.
  • Değerli arkadaşlar; Az önce D-Smart tarafından arandım ve hiç faks maks uğraşmadan telefon üzerinden iptal işlemimi hallettim.

    7 gün içerisinde; Kutu, HDMI kablo, Kumanda ve Smart Kartı D-Smart bayisine teslim edin yeterli dedi.

    Kısaca hiç D-Smart'ı arayıp uğraşmayın. BTK'ya şikayetinizi ilettiğiniz anda sizi arayıp telefon üzerinden iptal ediyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozcaka

    Olay aslında basit illa fax diyorlar ki çevremizde mutlaka var
    Dsmart iptal faxi
    0212 478 0333
    Resim ekliyorum yolladığınızda mecburen kappaatiyorlar telefon yetmiyo maalesef şikayet de yapılabilir ama en kolayı fax hem pazarlık için hem de kapatacak saniz sorunsuz imzalı olduğundan dolayı sesleri çıkmıyor


    http://i.hizliresim.com/orr0kR.jpg

    Az önce beni aradılar ve telefon üzerinden iptal işlemi gerçekleşti. Faks maks hiç bir şey istemediler. D-Smart kutusunu, Kabloyu, Kumandayı ve Smart kartı 7 gün içerisinde D-Smart bayisine getirin yeterli dediler.




  • Beni aramadan iptal faxinın ardından yayını kapattılar dün hala ne araayan var ne soran öyle gidiyo büyük ihtimal ya doydular ya da rest çektiler :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozcaka -- 6 Ocak 2016; 19:42:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 gün önce BTK ya yazılı şikayetim ardından bu gün D-Smart müşteri hizmetlerinden beni aradılar. Hiç uğraştırmadan aboneliğimi hemen iptal ettiler.
  • @surfcasting ve @McLaren64 hocam, BTK'ya yazdığınız dilekçenin bir örneğini paylaşabilir misiniz? Ben modül üyesiyim, iki gündür yayınları izleyemiyorum, az önce iptal için aradım müşteri temsilcisi ile görüştüm, daha yetkili birine aktaracağım bekleyiniz dedi, 4 dakika sonra da telefonu yüzüme kapattılar...

    İyice aymaz olmuşlar. İlk görüştüğüm müşteri hizmetleri temsilcisi kartınızın 4 sıfır ile başlayan numarasını ve abone numarasını yazarak iptal için faks çekin veya pk bilmem neresi gönderin falan dedi, bunları da hızlı hızlı söyledi ya tam anlayamadım. Kesin sonuç alacak şekilde sizlerin yazdığı gibi bir dilekçe yazmak istiyorum, yardımcı olabilirseniz sevinirim.




  • erakan kullanıcısına yanıt
    Resmi bir dilekçe yazımına gerek yok.

    Şikayetini yaz, iptal ettirmek istiyorsan bunun nedenini yaz ve şikayeti ilet. 2-3 gün içerisinde D-Smart seni arıyor ve iptal ettirmek istiyorsan ve taahhüdün sona ermişte paşa paşa iptal ediyorlar.
  • erakan kullanıcısına yanıt
    Teleonla dilekçeyle falan uğraşmayn. BTK sitesine giriş yapın, ardından şikayet bölümüne sorununuzu açık dille yazın, onlar sizi daha sonra arıyorlar ve ardından iptal oluyor. Bu kadar basit yani.

    Örnek istersen aşağıdaki gibi bir şey yazabilirsin.

    "Sahib olduğum xxxx xxxx xxxx No'lu D-Smart SD uydu alıcısı kartıma bağlı, xxxxxx No'lu aboneliğimin İPTAL edilmesini önemle rica ediyorum. Gereğinin yağılmasını saygılarımla arz ederim. "
  • @surfcasting hocam senin yazdığın gibi yazıp gönderdim. Bakalım ne zaman iptal edecekler, bir de aradıkları zaman ulaşamazlar ise iptal edemiyorlar mı?
  • erakan kullanıcısına yanıt
    Ulaşamama gibi bir durum söz konusu olmaz rahat olun. Gün içinde bazen 2 kez arıyorlar, olmadı ertesi gün yine arıyorlar. BTK şikayeti olduğu için sizinle iletişime geçmek zorundalar.
  • @McLaren64 hocam, dediğin gibi aradılar ve iptal ettirebildim, teşekkür ederim Son iki üç gündür de sürekli arıyorlar, sanırım daha uygun bir fiyat önerecekler fakat açmıyorum telefonlarını



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erakan -- 25 Ocak 2016; 4:56:52 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erakan

    @McLaren64 hocam, dediğin gibi aradılar ve iptal ettirebildim, teşekkür ederim Son iki üç gündür de sürekli arıyorlar, sanırım daha uygun bir fiyat önerecekler fakat açmıyorum telefonlarını

    Yardımcı olduysam ne mutlu bana. D
  • Benide arıyorlar ama kesinlikle açmam bulaşmam // Hayat pahalı artık .eğlence bütcesinde kesintiye gittim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aradim bastim kalayi
    Uste ax cektim
    Civarda bayi yok
    10 tl verdim kargoyla bayiye yolkadim kutuyu ( yollamasam ceza belķi 100 cikacak)
    Kurtuldum kafammmmmm rahattttyy ey halkim ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • edit



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi overdozz -- 27 Ocak 2016; 12:53:39 >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.