Şimdi Ara

D-SMART MODÜL KULLANICILARI KULÜBÜ [DMK] (167. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.577
Cevap
56
Favori
191.792
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 165166167168169
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yeni nesil modül geldi sony 55xh900 ile sorunsuz izliyorum

  • Bu yeni kartsız modüller çok sıkıntılı. Bende de örneğin bir hafta açıyor sonra yayınlar açmıyor ve sinyal yenileme yapıyorum.


    Saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eskiden mülkiyet bize aitti ,modülü vermiyorduk.

    şubat ta değiştirdik.bu durumda :


    abonelik bitince modülü bayiye geri verecek miyiz

  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhat1234567

    eskiden mülkiyet bize aitti ,modülü vermiyorduk.

    şubat ta değiştirdik.bu durumda :


    abonelik bitince modülü bayiye geri verecek miyiz

    Evet vereceksin. Verdiğin eski modülün bedelini -devam eden taahhüt süre sonuna kadar- yeni modülün kira bedeline sayıyorlar. Taahhüt bitince gelecek olan tekliflerde modül kira bedeli de dikkate alınacak artık.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • N11' den peşin yıllık d-fix yıllık üyelik alınabilir mi? Üyelik iptali daha zor olduğunu bir kaç yerde okumuştum herhangi bir sıkıntı yaşar mıyım? Yoksa kendi sitesinden mi almak daha sağlıklı olur kurulum ücretsiz diyor öbür türlü kurulumu ben yapabilir miyim? Sizce nasıl bir yol izlenmeli? Hayırlı günler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aradan 10 gün geçti.benden modülü istemediler.

    iade edin diye bir mesaj gelmedi.


    ama aboneliğim sona ermiş.online işlemlere baktım.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhat1234567

    aradan 10 gün geçti.benden modülü istemediler.

    iade edin diye bir mesaj gelmedi.


    ama aboneliğim sona ermiş.online işlemlere baktım.

    D-Smart cihazinizin iade suresi dolmak uzeredir. Cihaz iadesi yapilmamasi durumunda D-Fix 250 TL, HD : 500 TL HD PLUS : 1.450 TL olmak uzere cihaz bedeli fatura edilmektedir. Lutfen cihazinizi iade ediniz.


    Böyle bir mesaj gelmiş dün geceyarısı.sabah uyanınca gördüm.mh ye sordum.

    son gün nedir?cevap yok.

    daha önce niye göndermediniz?cevap yok.

    ceza yermiyim?bugün verirseniz bir şey olmaz dedi.

    gittim dsmart bayiine modülü verdim.aldıklarına dair cihaz iade formu verdiler bana


    Yani anlayacağınız :

    şubat tan itibaren modüllerin mülkiyeti dsmart a ait.

    İADE ETMEK ZORUNDASIN.


    benim gibi 15 gün beklemeyin.taahhütün bitiminden 8-10 gün sonra modülü iade edin





  • loverman kullanıcısına yanıt
    Aynı durum bende de yaşandı, yıllar önce hepsidijital mağazasından modül ve mega paket üyelik satın almıştım. Bir kaç ay önce kanallar açılmamaya başlayınca mh ni aradım.modül değiştirmek gerektiğini ücretsiz servis yönlendireceklerini söylediler.
    Servis geldi,modül değişti, eskisini almam gerekiyor dedi. Ben de bunu satın aldım,bana ait geri alamazsınız dedim. Eleman bayii aradı, bayii eskiyi geri al dedi,ben mh ni aradım onlardan ada aynı yanıt. Sonuç modülü geri vermezseniz hizmet alamazsınıza geldi. Ben de lanet olsun diyip modülü verdim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Frekans değişikliğinden dolayı modül değişimini veya cihazı kira bedeli yansıtılacağı için kabul etmedim. Taahhüdüm bitmeden ben de aboneliğimi iptal ettim. Taahhüt cayma bedeli yansıtılacağı o zaman söylenmemişti. Şimdi de 165 TL fatura kesilmiş. Yeni mesaj gönderdiler.
    Milleti keriz yerine koyan bu firmalardan bıktım artık. Ülkemizde zaten hesap soran da olmazsa bu rezaletlerin devamı gelecektir.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Merhabalar, Sony 65Xe9905 Android TV kullanıyorum, yaklaşık 3 yıldır sorunsuz şekilde DSmart Modülü ile kullanıyordum. Dün uzun süre sonra ilk kez kanallara bakmak istediğimde, örneğin 3. kanalda NBA TV, 4. kanalda Smart Çocuk, 5. kanalda BBC World gibi saçma sıralara denk geldim. 286'daki TRT 4K'da da "Biss Key Bulunamadı" şeklinde bir hata var.


    Bu sorunları nasıl çözebilirim acaba?

  • N11'de 1 yıllık Dsmart Aile Spor paketi 129 liraya düşmüş. Aylık 10 liraya geliyor. Belki almak isteyenler olur diye haber vereyim dedim arkadaşlar. 200tl den aşağıya vermiyorlardı son 1 senedir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gyepesto kullanıcısına yanıt

    Trt 4K yeni frekansında biss key sorunuyla karşılaşmazsınız. Yeni frekans: 11767 V (Dikey) 15000 FEC: 3/4

    Diğer kanallar hakkındaki sorununuz için bir şey diyemeyeceğim maalesef bilgim yok.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim modülün 1 yıllık süresi geçen ay bitmişti. Bende iptal ettirip modülü dsmart bayisine verdim. Bana bugün 254 TL modül bedeli çıkartmışlar. Bundan sonra dijital harici hiçbir platforma bulaşmam. İşin gücün yok uğraş dur.

  • ilkerk88 kullanıcısına yanıt

    Ben şimdiye dek 2 kez dsmartın 1 yıllık modüllerini alıp kullandım. İkisinde de zamanı bitince bayiye teslim ettim ve sıkıntı yaşamadım. Sizde neden modül ücreti çıkmış? Anladığım kadarıyla o ücret modül ücreti.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • YuTo_49 Y kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler, kurulumu DSmart servisi ile yaptığım için tek tek kanalları değiştiremedim. Televizyonu komple fabrika ayarlarına döndürüp, sonra yeniden aynı frekans ile kurulum yaptım, tüm sorunlar çözüldü.

    3 yıldır aynı modülü kullanıyorum, değişim için de aramadı DSmart, bir problem de yok şimdilik.

  • yeni modül aldım kartlı kanallar açılıyor

  • arkadaşlar n11 den modullu uyelik almıştım. 3-4 ay samsung tvde izledim. sonra kablotv ye abone oldum modul de bir kenarda kaldı. Bugün yazlıktaki eve geldim tvye taktım ama E016-0 Bu kanalı izlemeye yetkiniz yoktur diyor. Müşteri hizmetlerini aradım ama sinyal yeniledim düzelmesi lazım dedi düzelmedi. Sonra da 50 TL ye servis yollayayım mı diyor. Durduk yere ben de istemedim. Var mıdır bir çözümü ne yapmam lazım?


    Bu arada modul guncelleme kısmına giriyorum, güncelleme parametreleri bulunamadı diyor.

  • enorton E kullanıcısına yanıt

    Bende benzer bir durumu yaşamıştım. Aynı sizinki gibi sinyal yenilemesi yaptılar fayda etmedi. Sonra da 50 liraya servis gönderelim dediler utanmadan 'sanki bizden kaynaklı sıkıntıymış gibi'. Yok dedim kalsın.

    Sonra dedim Tv'nin fişini çekeyim, geri takayım. Çektim, geri taktım, sinyal yenilemesi yaptım ve düzeldi. O günden sonra da bir daha öyle bir sorun yaşamadım.

    NOT; Sinyal yenilemesini kendinizde yapabilirsiniz. 'Sinyal' yazıp boşluk bırakıp smart kartınız üzerindeki 'smart kart numaranızı' yazıp 2850'ye mesaj gönderebilirsiniz.

    (Mesaj ücreti keser mi bilmiyorum. Bende kesmedi şimdiye dek.)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • YuTo_49 Y kullanıcısına yanıt
    D-Smart online işlemlerden sinyal yenileme yapılıyor, mesajla uğraşmaya gerek yok.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 23 temmuzda 1 yıllık peşin ücretini ödediğim modül üyeliğim bitiyor dün e devletten iptal başvurusu yaptım şu anda iptal edersek 32 tl fatura çıkacak dediler ne kadar doğru

  • 
Sayfa: önceki 165166167168169
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.