Çıkmaması lâzım. Daha süresi bitmeden nasıl fatura çıkıyor? Ben süresi bittikten 15gün sonra iptal ettirmiştim ona rağmen fatura çıkmamıştı. Siz ise süre bitiminden önce iptal ettiriyorsunuz ama fatura çıkıyor.. Gerçi aklıma şu geldi; cayma bedeli gibi bir şeyin ücreti olabilir. Siz en iyisi 23 veya 24 temmuzda iptal başvurusu yapın. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
D-SMART MODÜL KULLANICILARI KULÜBÜ [DMK] (168. sayfa)
-
-
Merhaba bir şey soracağım?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Buyrun yardımcı olabileceğimiz bir şey ise yardımcı olalım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu ay taahhüt bitiyormuş. Dün aradılar aynı fiyata 2 sene uzattım. Yani full paket 22 TL
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Çok iyi bence. Hayırlı olsun
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İptal başvurusu sonunda gelen teklif: 2 yıl tüm kanallar açık sabit 22 TL .Zamlardan etkilenmilmeyecek şekilde kabul ettim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
benim sorunum hala düzelmedi. Bayiyi aradım sinyal yolladı falan, sonra tv ne dedi. Vestel üretimi dedim. Modül yazılım güncellenmesi lazım dedi. Samsung lg vs tvlerde tv ye takınca modül güncelleme yap dedi. Şimdi samsung tv ye takdım, güncelleme kısmına geldiğimde güncelleme parametreleri bulunamadı diyor. Yayınlar hala şifreli. Sinyal güncelleme yapıyorum yok.
-
Hocam sırasıyla şu yöntemi uygular mısınız bir de;
1. Modülü tvden çıkarın.
2. Smart kartı modülden çıkarın.
3. Paketinizi kapsayan herhangi bir dsmart kanalının üzerine gelin.
4. Boş modülü tvye yerleştirin.
5. Online olarak veya mesaj yöntemiyle sinyal yenilemesi yapın.
6. Yenilemeyi yaptıktan sonra modül tvye takılıyken smart kartı modüle yerleştirin.
Birkaç saniye bekleyin, yayınlar açılabilir.
Bu şekilde de sorunumu düzeltmiştim bir defasında. Dediklerimi sırasıyla uygulayın. İnşallah faydası olur. Bu da fayda etmezse modül değişim talebi verin ya da bayiye gidin güncelleme yapsınlar. Ben d-smart modülünü hiç kendim güncelleyemedim tvden. Çünkü güncellenmiyor, parametre bulunamadı gibi saçma uyarılar alıyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
13 aralıkta taahhüt bitiyor. Ne zamandan itibaren iptal başvurusu yapabilirim?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Tam 13 Aralıkta yapmanızı tavsiye ederim. Öncesinde yapan arkadaşlara cayma bedeli çıktığını gördüm. Sonrasında yapanlara ise o ayın fatura bedelinin yansıtıldığını gördüm. Yine de detaylı bilgileri araştırmanızı veya bayilerden bizzat bilgi almanızı da öneririm.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yani siz iptal başvurusunu istediğiniz vakit yapabilirsiniz tabi ama taahhüt bitiminden önce yaparsanız cayma bedeli yansıtılır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
DFix paket aldım, bir yıllık. Bir ay önce kapatınca cayma bedeli yansıtılıyor dendi. Saçma sapan bir uygulama... Peşin ödemesini yaptığım hizmetin cayma bedeli olamaz, dsmart tamamen müşteriye zorluk çıkartıyor. BTK'da şikayet açacağım, bu durumda olan var ise o cayma bedeline itiraz etsin.
-
Evet çok saçma ve yasal değil aslında ama neden 1 ay önceden iptal ettiriyorsunuz ki? Doya doya keyfini çıkarın, fazlasıyla izleyin hatta.
Benim modülümün süresi bitince kanallar kapanmamıştı. Ne fatura geliyordu, ne de üyeliğim görünüyordu. Yani istesem yıllarca bedava izlerdim ama vicdanıma sığdıramadım. Aslında onlar böyle yapılmayı hakediyor ama işte hesap günü inancı olan biriyim diye gittim teslim ettim modülü. Öbür tarafta alırız hakkımızı fazlasıyla.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yeni modüller kartsız, eskileri kartlı idi. Size nasıl kartlı verdiler? Sorunsuz çalışıyor mu?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: teacher22
İptal başvurusu sonunda gelen teklif: 2 yıl tüm kanallar açık sabit 22 TL .Zamlardan etkilenmilmeyecek şekilde kabul ettim.2modül üyeliğim için de aynı teklif bana da yapıldı.
fakat bir türlü tüm kanalları açamadılar. 4 ay bekledim BTK üzerinden bile şikayet yazdım sonuç alamadım.
Sistemsel sorun falan dediler oyaladılar en sonunda iptal başvurusu yaptım. kapattılar.
kendi hatalarından dolayı benden erken kapatma cezası isteyecekler henüz fatura çıkmadı. Bakalım ne kadar olacak.
Dsmarta 8 yıla yakın süredir aboneydim. Hatta modül mülkiyeti bana aitti. Mülkiyet benim olmasına rağmen iade etmezseniz 250 TL yansıtırız dediler götürdüm geri verdim.
Dsmart benim için pişmanlık olarak sona erdi. Bedava verseler de tekrar üye olmayı düşünmem.
-
Sorunsuz çalışıyor kartsız olan var çoğu zaman kanalları açamıyor kartlı olan takılmadan açıyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Mega paket yan oda aylık 24 tl ile modül aldım.. Aşırı keyifli, modül özgürlükmüş resmen.. Kanallarımı kendim sıralamam harika bir duygu, platformların dandik kutularını hayatta sokmam eve.
-
Hayırlı olsun hocam. Önceden üyeliğiniz falan mı vardı nasıl bu kadar uyguna aldınız? Ayrıca kapalı kanal var mı? Bilgilendirirseniz mutlu oluruz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Teşekkür ederim hocam. Evet 6-7 yıldır üyeyim, ana üyelik salonda duruyor oda 20 TL aylık mega paket onda ek paketler açıl değil. Bu yan oda olarak 24 TL kendi odama aldım. 24 ay taahhüt, 12 ay boyunca ek paketler dahil tüm kanallar açık. Diğer 12 ay da mega paket ek paketler dışı tüm kanallar açık yani.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Anladım hocam sağ olasın bilgiler için.
D-Smart şu ek paket saçmalığını bir an önce sonlandırmalı. Diğer platformlarda ana pakette yer alan kanalları, D-Smart'ta ek paket almadan izleyemiyoruz. Buna derhal son verilmeli.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X