Şimdi Ara

Dacia Duster'ı nasıl bilirsiniz ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
65
Cevap
1
Favori
89.415
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar herkese

    Dacia'yı biliyoruz az çok ama bu Duster gözüme bi farklı geldi nasıl bir arabadır bu ?

    1.5 dci diyor yakıt tüketimi nasıldır?

    Kasasına göre motor biraz küçük değil mi ?

    Fiyatına göre nasıl ?

    Teşekkürler



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Dacia Duster: Nasıl Bir Araba?

    Dacia Duster, uygun fiyatlı fiyatıyla ve sağlam yapısıyla bilinen bir SUV'dur. Üçüncü nesil Dacia Duster, hem teknik hem de tasarım açısından önemli geliştirmeler sunuyor.

    Tasarım

    Duster'ın yeni tasarımı, daha modern ve aerodinamik bir görünüm kazandırdı. Yeni ön ızgara, farlar ve arka lambalar araca daha çekici bir görünüm veriyor. İç kabin de daha kaliteli malzemeler ve iyileştirilmiş ergonomi ile güncellendi.

    Motor

    Duster, geniş bir benzinli ve dizel motor yelpazesine sahip. Benzinli motorlar 90 ve 150 beygir gücü, dizel motorlar ise 115 ve 150 beygir gücü sunuyor. Her iki motor seçeneği de otomatik veya manuel şanzıman ile eşleştirilebiliyor.

    Performans

    Duster, özellikle dizel motor seçeneğiyle, oldukça tatmin edici bir performans sunuyor. Araç, hem şehir içinde hem de otoyolda güvenli ve rahat bir sürüş sağlıyor. Ayrıca, 4x4 çekiş sistemi sayesinde hafif arazi koşullarında da iyi bir performans sergiliyor.

    Konfor ve Özellikler

    Duster'ın geniş iç mekanı, yolcular için bolca alan sunuyor. Koltuklar rahat ve destekleyici. Araç, klima, elektrikli camlar ve çok fonksiyonlu direksiyon gibi standart özellikler sunuyor. Üst düzey modellerde ise deri döşeme, navigasyon sistemi ve geri görüş kamerası gibi ek özellikler bulunuyor.

    Güvenlik

    Duster, altı hava yastığı, ABS frenler ve elektronik stabilite kontrolü gibi çeşitli güvenlik özellikleriyle donatılmış. Araç, Euro NCAP çarpışma testlerinde dört yıldız aldı.

    Duster Nasıl Bir Araba?

    Dacia Duster, uygun fiyatı, sağlam yapısı, geniş iç mekanı ve tatmin edici performansıyla öne çıkan bir SUV'dur. Hem şehir içinde hem de hafif arazi koşullarında güvenli ve rahat bir sürüş deneyimi sunar. Aracın çeşitli motor ve özellikler yelpazesi, farklı ihtiyaçlara sahip sürücüleri karşılamayı amaçlıyor.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • 1.5 Dci 110 hp diye biliyorum qasqai ile aynı motoru kullanıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unforgiv3n

    1.5 Dci 110 hp diye biliyorum qasqai ile aynı motoru kullanıyor.
    Daciaları sevmem ama için işine Renault da girince karısıo tabi .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unforgiv3n

    1.5 Dci 110 hp diye biliyorum qasqai ile aynı motoru kullanıyor.
    dış görünüşü fena değil ama aracın içi inanılmaz kötü. cam açma yeri konsolda. zaten bunu fark eder etmez araçtan indim. ne zaman alınır bu araç? köyde, dağda işin varsa mesela karadeniz yaylalarında iş yapar ama o zamanda en üst versiyon 4x4'lüsünü almak lazım tüm opsiyonları ile birlikte ama o zamanda 50bine geliyor fiyat. şehir içi aracı değil bence. üst versiyonu hariç donanım çok çok zayıf ve motor performansı çok fena. 15 snlerde 0/100'ü.
    ncap test sonuçları da iyi değil.
    velhasıl parasının hakkını vermeyen bir araç. uygun fiyata ikinci el bulunursa alınabilir ancak ama bence o cam açma butonları konsolda olduğu için asla alınmayacak bir araç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wind06 -- 30 Kasım 2011; 19:14:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wind06

    dış görünüşü fena değil ama aracın içi inanılmaz kötü. cam açma yeri konsolda. zaten bunu fark eder etmez araçtan indim. ne zaman alınır bu araç? köyde, dağda işin varsa mesela karadeniz yaylalarında iş yapar ama o zamanda en üst versiyon 4x4'lüsünü almak lazım tüm opsiyonları ile birlikte ama o zamanda 50bine geliyor fiyat. şehir içi aracı değil bence. üst versiyonu hariç donanım çok çok zayıf ve motor performansı çok fena. 15 snlerde 0/100'ü.
    ncap test sonuçları da iyi değil.
    velhasıl parasının hakkını vermeyen bir araç. uygun fiyata ikinci el bulunursa alınabilir ancak ama bence o cam açma butonları konsolda olduğu için asla alınmayacak bir araç.

    Alıntıları Göster
    Ben güvenip almazdım ncap sonuçları iyi değil...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: stompanato

    Ben güvenip almazdım ncap sonuçları iyi değil...

    Alıntıları Göster
    bomboş bi araba zaten insan içine binince anlıo nası bişe olduğunu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ankaares

    bomboş bi araba zaten insan içine binince anlıo nası bişe olduğunu

    Alıntıları Göster
    tiguan dan sonra avrupada en çok satan 2. kompakt suv olur kendisi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ankaares

    bomboş bi araba zaten insan içine binince anlıo nası bişe olduğunu

    Alıntıları Göster
    Bence en gereksiz araclardan biri Duster. Dacia sonucta ucuz ekonomik bir marka ekonomi ve ucuzluk isteniyorsa SUV ile isin ne diye sormak lazim alana.

    Not: Araci alip her zaman asfaltta kullanacak kesim icin soyluyorum (ki belki de %90 boyledir), yoksa bozuk toprak yollarda alti yuksek araca ihtiyaci olup ucuz araba arayanlar icin uygun olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hemican -- 30 Kasım 2011; 18:46:55 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican

    Bence en gereksiz araclardan biri Duster. Dacia sonucta ucuz ekonomik bir marka ekonomi ve ucuzluk isteniyorsa SUV ile isin ne diye sormak lazim alana.

    Not: Araci alip her zaman asfaltta kullanacak kesim icin soyluyorum (ki belki de %90 boyledir), yoksa bozuk toprak yollarda alti yuksek araca ihtiyaci olup ucuz araba arayanlar icin uygun olabilir.

    Alıntıları Göster
    Zamanında mevcut aracımız ile kıyaslarken inceledim arabanın içi maalesef Logan ile birebir aynı SUV havası hiç yok sevemedim

    O zaman boşu 29.900 tl den başlıyordu şimdi nedir bilmiyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: f-a-t-i-h

    Zamanında mevcut aracımız ile kıyaslarken inceledim arabanın içi maalesef Logan ile birebir aynı SUV havası hiç yok sevemedim

    O zaman boşu 29.900 tl den başlıyordu şimdi nedir bilmiyorum...

    Alıntıları Göster
    daciaların dışı fena değil fakat içi aynı renault 9 , otomatik camlar ise megane 1 zamanından kalma eski bir sistem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican

    Bence en gereksiz araclardan biri Duster. Dacia sonucta ucuz ekonomik bir marka ekonomi ve ucuzluk isteniyorsa SUV ile isin ne diye sormak lazim alana.

    Not: Araci alip her zaman asfaltta kullanacak kesim icin soyluyorum (ki belki de %90 boyledir), yoksa bozuk toprak yollarda alti yuksek araca ihtiyaci olup ucuz araba arayanlar icin uygun olabilir.

    Alıntıları Göster
    Loganın çamurluklarının şişirilip dandik 70 BG motoru yerine normal motor takılmış halidir diye biliriz. Teneke gibidir. Kapıları filan mukavva kadar hafiftir. Hiçbir güvenliği yoktur. İçi ticari araç (logan ve sandero gibi) gibidir. Tek bir iyi yanı vardır. Altı yüksektir. Başka bir şeye yaramaz. Avcı filan değilseniz gerek yok maceraya. Altı yüksek ve güvensiz de olsa araba lazımsa sandero stepway alabilirsiniz. Daha güçsüdür ama aynı aşağı yukarı aynı ebatta lastikleri, hemen hemen aynı yüksekliğe sahiptir. İç hacmi ve içi nerdeyse aynıdır. Avrupada 5bin avroya satılacaktı ilk çıktığında ama şuanki fiyatını bilmiyordum. Benim canım tatlı ve dizel fulüne 45-50 verecek kadar cozurtmadım.

    Güvenlik olarak sadece ABS ve yolcu hava yastığı var. Diğer şeyler opsiyon. Hala klimayı bile opsiyon koyan başka marka var mı bilmiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.Kahriman

    daciaların dışı fena değil fakat içi aynı renault 9 , otomatik camlar ise megane 1 zamanından kalma eski bir sistem.

    Alıntıları Göster
    abim bana bu arabayı övmüştü : fiyatı uygun işte herkesin yüzlerce tl si yok ki mercedes alsın o fiyata bence en uygun araç dedi.
    ben de dedim ki o arabaya o parayı vereceğime connect veya doblo alırım en azından kocaman bağajı olur ve daha az vergi öderim dedim.

    bişey diyecek söz kalmadı.

    düşün kararını ver derim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 3ngerek

    abim bana bu arabayı övmüştü : fiyatı uygun işte herkesin yüzlerce tl si yok ki mercedes alsın o fiyata bence en uygun araç dedi.
    ben de dedim ki o arabaya o parayı vereceğime connect veya doblo alırım en azından kocaman bağajı olur ve daha az vergi öderim dedim.

    bişey diyecek söz kalmadı.

    düşün kararını ver derim.

    Alıntıları Göster
    mesai arkadaşım beyaz 1.5 dci 85 hp liğini 1 yıldır kullanıyor neredeyse 4x2 yanılmıyosam onun kullandığı araç. gerek yakıt tüketimi gerek yol performansı motor gücü orantısında tatminkar. biraz daha yalıtımı iyi yapsalarmış tadından yenmezmiş. Tasarımı oldukça güzel.Beklentiniz bir küçük suv ise bütçeniz kısıtlıysa bence dacia yı bir test etmenizi öneririm.




  • skoda yeti'ye bakmani tavsiye ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ersoyozbek

    skoda yeti'ye bakmani tavsiye ederim

    1.2 tsi yeti alırım bu aracı düşünmem sanırım çünkü dacinın bütün araçlarının i. dizayn aynı bi araç yenileme yok bu firmada
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eylülnisaeyvaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: ersoyozbek

    skoda yeti'ye bakmani tavsiye ederim

    1.2 tsi yeti alırım bu aracı düşünmem sanırım çünkü dacinın bütün araçlarının i. dizayn aynı bi araç yenileme yok bu firmada

    Alıntıları Göster
    herkese merhaba

    Eski bir konu ama yine de yaşadıklarımı yazmak istedim.

    2012 model 0 4x2 90 hp ambiance beyaz şirketin verdiği duster kullanıcısım. (daha önce clio symbol kullandım ve kendi aracım da clio III ve palio)
    0 kmde geldi bugün 25 bin km... ziraat mühendisiyim %75 tarlada dağda bayırda kullandım %20 uzun yol Denizli - Adana arası. geri kalanı da şehir içi..

    o paraya bu alınır mı? alınmaz mı? bunu ben bilemem yazdıklarımdan sonra siz karar verin...

    yaklaşma ve uzaklaşma açısı süper. abartmak gibi olmasın ama traktörün geçtiği her eğimden geçer. alt yüksekliği süper . 0 km/h den 150 km/h hıza çok rahat zorlanmadan ulaşıyor. sonrası 170 - 185 km/h yol durumuna göre son hızları.
    kliması gayet iyi ve çabuk soğutuyor. ilk 6.000 km de klimadan duman geliyor biraz boğazınızı yakar ama normalmiş şuan böyle sıkıntı yok.
    lastikler continental gayet iyi.
    fren mesafesi kaç metre bilemem ama symbole ve palio ya göre (abs olmayan modelleri) daha kısa mesafede duruyor. clio III'e göre uzun mesafede duruyor.

    konfor sıfır.
    rüzgar sesi olduğu gibi içeride.
    lastik sesi içeride.
    dışardaki sesler içeride

    arka kapıyı içerden kapatmak için koydukları tutamaç rezalet ötesi arkaya binen herkes kapıyı kapatırken küfür ediyor.
    kapıyı içerden kilitlediğin zaman şöför ve yandaki inebiliyor arkadakiler ve bagaj kilitli kalıyor. anahtar yanındaysa açarsın değilse tekrar öne gidip açma düğmesine bas....

    arka bagaj kapağının üstünden arada toz varsa gitsin diye tazyikli su tutnca bagaj su ile doldu.
    yağmur yağdıktan sonra öncam dışı buğulanıyor ve yağmur yağmasa da silecek çalışıyor.
    birgün akşam kontağa bastım çalışmadı 15 dk bekledim sonra denedim çalıştı. sebep bilinmiyor.

    içi geniş ferah ön koltuk yükseklik ayarı tek kademede olsa var ve iyi.

    vites atarken takır tukur geçiş sesleri var. direksiyon elektrik destekliymş bana kalırsa elektrik köstekli toros daha yumuşak...

    bagajı kullanışlı..

    80 km hıza ulaşınca telefonun sesini duymazsın, 120 km hıza ulaşınca telefonla konuştuğunu duymazsın... eğer arazi ile işin yoksa alma kardeşim..

    aklıma gelenler bu kadar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: batuavran

    herkese merhaba

    Eski bir konu ama yine de yaşadıklarımı yazmak istedim.

    2012 model 0 4x2 90 hp ambiance beyaz şirketin verdiği duster kullanıcısım. (daha önce clio symbol kullandım ve kendi aracım da clio III ve palio)
    0 kmde geldi bugün 25 bin km... ziraat mühendisiyim %75 tarlada dağda bayırda kullandım %20 uzun yol Denizli - Adana arası. geri kalanı da şehir içi..

    o paraya bu alınır mı? alınmaz mı? bunu ben bilemem yazdıklarımdan sonra siz karar verin...

    yaklaşma ve uzaklaşma açısı süper. abartmak gibi olmasın ama traktörün geçtiği her eğimden geçer. alt yüksekliği süper . 0 km/h den 150 km/h hıza çok rahat zorlanmadan ulaşıyor. sonrası 170 - 185 km/h yol durumuna göre son hızları.
    kliması gayet iyi ve çabuk soğutuyor. ilk 6.000 km de klimadan duman geliyor biraz boğazınızı yakar ama normalmiş şuan böyle sıkıntı yok.
    lastikler continental gayet iyi.
    fren mesafesi kaç metre bilemem ama symbole ve palio ya göre (abs olmayan modelleri) daha kısa mesafede duruyor. clio III'e göre uzun mesafede duruyor.

    konfor sıfır.
    rüzgar sesi olduğu gibi içeride.
    lastik sesi içeride.
    dışardaki sesler içeride

    arka kapıyı içerden kapatmak için koydukları tutamaç rezalet ötesi arkaya binen herkes kapıyı kapatırken küfür ediyor.
    kapıyı içerden kilitlediğin zaman şöför ve yandaki inebiliyor arkadakiler ve bagaj kilitli kalıyor. anahtar yanındaysa açarsın değilse tekrar öne gidip açma düğmesine bas....

    arka bagaj kapağının üstünden arada toz varsa gitsin diye tazyikli su tutnca bagaj su ile doldu.
    yağmur yağdıktan sonra öncam dışı buğulanıyor ve yağmur yağmasa da silecek çalışıyor.
    birgün akşam kontağa bastım çalışmadı 15 dk bekledim sonra denedim çalıştı. sebep bilinmiyor.

    içi geniş ferah ön koltuk yükseklik ayarı tek kademede olsa var ve iyi.

    vites atarken takır tukur geçiş sesleri var. direksiyon elektrik destekliymş bana kalırsa elektrik köstekli toros daha yumuşak...

    bagajı kullanışlı..

    80 km hıza ulaşınca telefonun sesini duymazsın, 120 km hıza ulaşınca telefonla konuştuğunu duymazsın... eğer arazi ile işin yoksa alma kardeşim..

    aklıma gelenler bu kadar...

    Alıntıları Göster
    balıkesirde bir arkadaşım var vallaha traktöre binmeyi tercih ediyorum en azından pöfür pöfür gidiyorum diğer türlü traktörden farkı yok diyordu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jackalwile

    balıkesirde bir arkadaşım var vallaha traktöre binmeyi tercih ediyorum en azından pöfür pöfür gidiyorum diğer türlü traktörden farkı yok diyordu

    Alıntıları Göster
    2012 model 0 4x2 90 hp ambiance beyaz Aynı Aracın LPG'lisini aldım

    Yaklaşık 2,5 aydır duster kullanıyorum.Yaklaşık 6000km yol yaptım.

    arka bagaj kapağının üstünden arada toz varsa gitsin diye tazyikli su tutnca bagaj su ile doldu.
    yağmur yağdıktan sonra öncam dışı buğulanıyor ve yağmur yağmasa da silecek çalışıyor.
    birgün akşam kontağa bastım çalışmadı 15 dk bekledim sonra denedim çalıştı. sebep bilinmiyor.

    vites atarken takır tukur geçiş sesleri var. direksiyon elektrik destekliymş bana kalırsa elektrik köstekli toros daha yumuşak...

    YUKARIDA ANLATTIĞINIZ SORUNLARIN HİÇBİRİNİ YAŞAMADIM...

    arka kapıyı içerden kapatmak için koydukları tutamaç rezalet ötesi arkaya binen herkes kapıyı kapatırken küfür ediyor.

    ONLARCA KİŞİYLE YOLCULUK YAPTIM. KÜFÜR EDENİNİ ŞİMDİYE KADAR DUYMADIM...

    80 km hıza ulaşınca telefonun sesini duymazsın, 120 km hıza ulaşınca telefonla konuştuğunu duymazsın... eğer arazi ile işin yoksa alma kardeşim..

    EVET ARAÇ İÇERİYE BİRAZ SES ALIYOR AMA O KADAR DA DEĞİL.ARAÇTAKİ TEYP BLUETOOTHLU, KAPILAR KAPALIYSA KULAĞINDA SORUN OLMAYAN HERKES 80-100-120 KM HIZDA ÇOK RAHAT KONUŞULANI DUYAR. BLUETOOTH KULLANMASAN DA KONUŞULANI ÇOK RAHAT DUYABİLİRSİN. BENCE TELEFONUNDA BİR SORUN VAR...

    balıkesirde bir arkadaşım var vallaha traktöre binmeyi tercih ediyorum en azından pöfür pöfür gidiyorum diğer türlü traktörden farkı yok diyordu .

    BU YORUMLARI OKUDUĞUMDA SANKİ BANA FARKLI BİR ARAÇ VERMİŞLER HİSSİNE KAPILIYORUM...

    Aracın eksileri yok mu elbetteki var. Bunu alan da biliyor. Süslü ışıkları dijital kliması, vs. yok. 36.000 TL'ye 0 km oldukça sağlam, şık, ekonomik, ticari olmayan, vergisi ucuz ve Renault güvencesine sahip bir araca biniyorsunuz. Üstelik SUV. Ayrıca Traktörden daha iyi olduğu da kesin ...

    Sınıfında en çok satan araçlardan biri satış rakamlarını incelediğinizde de qashqai ile kafa kafaya gittiğini görürsünüz.

    Saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat2408

    2012 model 0 4x2 90 hp ambiance beyaz Aynı Aracın LPG'lisini aldım

    Yaklaşık 2,5 aydır duster kullanıyorum.Yaklaşık 6000km yol yaptım.

    arka bagaj kapağının üstünden arada toz varsa gitsin diye tazyikli su tutnca bagaj su ile doldu.
    yağmur yağdıktan sonra öncam dışı buğulanıyor ve yağmur yağmasa da silecek çalışıyor.
    birgün akşam kontağa bastım çalışmadı 15 dk bekledim sonra denedim çalıştı. sebep bilinmiyor.

    vites atarken takır tukur geçiş sesleri var. direksiyon elektrik destekliymş bana kalırsa elektrik köstekli toros daha yumuşak...

    YUKARIDA ANLATTIĞINIZ SORUNLARIN HİÇBİRİNİ YAŞAMADIM...

    arka kapıyı içerden kapatmak için koydukları tutamaç rezalet ötesi arkaya binen herkes kapıyı kapatırken küfür ediyor.

    ONLARCA KİŞİYLE YOLCULUK YAPTIM. KÜFÜR EDENİNİ ŞİMDİYE KADAR DUYMADIM...

    80 km hıza ulaşınca telefonun sesini duymazsın, 120 km hıza ulaşınca telefonla konuştuğunu duymazsın... eğer arazi ile işin yoksa alma kardeşim..

    EVET ARAÇ İÇERİYE BİRAZ SES ALIYOR AMA O KADAR DA DEĞİL.ARAÇTAKİ TEYP BLUETOOTHLU, KAPILAR KAPALIYSA KULAĞINDA SORUN OLMAYAN HERKES 80-100-120 KM HIZDA ÇOK RAHAT KONUŞULANI DUYAR. BLUETOOTH KULLANMASAN DA KONUŞULANI ÇOK RAHAT DUYABİLİRSİN. BENCE TELEFONUNDA BİR SORUN VAR...

    balıkesirde bir arkadaşım var vallaha traktöre binmeyi tercih ediyorum en azından pöfür pöfür gidiyorum diğer türlü traktörden farkı yok diyordu .

    BU YORUMLARI OKUDUĞUMDA SANKİ BANA FARKLI BİR ARAÇ VERMİŞLER HİSSİNE KAPILIYORUM...

    Aracın eksileri yok mu elbetteki var. Bunu alan da biliyor. Süslü ışıkları dijital kliması, vs. yok. 36.000 TL'ye 0 km oldukça sağlam, şık, ekonomik, ticari olmayan, vergisi ucuz ve Renault güvencesine sahip bir araca biniyorsunuz. Üstelik SUV. Ayrıca Traktörden daha iyi olduğu da kesin ...

    Sınıfında en çok satan araçlardan biri satış rakamlarını incelediğinizde de qashqai ile kafa kafaya gittiğini görürsünüz.

    Saygılar...

    Alıntıları Göster
    Arkadaş bomboş araba diyorsunuz da, dolu en ucuz suv 100.000 den başlıyor. Adamlar 35-40bine suv veriyor heralde bir eksiği olacak. Amacınız arazi ise alınabilecek bir araba ama bütün ömrü otoyolda geçecekse mantıksız olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz

    Arkadaş bomboş araba diyorsunuz da, dolu en ucuz suv 100.000 den başlıyor. Adamlar 35-40bine suv veriyor heralde bir eksiği olacak. Amacınız arazi ise alınabilecek bir araba ama bütün ömrü otoyolda geçecekse mantıksız olur.

    Alıntıları Göster
    Ben iç tasarımını hiç beğenmiyorum.
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.