Şimdi Ara

Dacia Logan'lar 8 Bin TL daha pahalı fiyata 'Renault Symbol' adıyla Türkiye'de

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
232
Cevap
3
Favori
14.897
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu sene tüm dünya'da en çok karı Türkiye'den elde eden renault firması dacia logan araçlara renault marka logosu yapıştırarak yaklaşık 8 Bin TL daha pahalı bir fiyattan pazara sundu. Bu yeni araçla Türkiye'deki karlarını kaça katlayacakları ise merak konusu. İşte Yeni Logan'lar PARDON Symbol'ler:

    http://www.arabam.com/foto-galeri/haber/2013-renault-symbolu-istanbul-ilk-surus-izlenimi---alper-guler/10532


    Not: Benim en çok merak ettiğim konu ise önceki araçta 250 km/h olan hız göstergesi acaba bu araçta 300'e çıkarıldı mı? Gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum.

     Dacia Logan'lar 8 Bin TL daha pahalı fiyata 'Renault Symbol' adıyla Türkiye'de

     Dacia Logan'lar 8 Bin TL daha pahalı fiyata 'Renault Symbol' adıyla Türkiye'de



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atnakol712 -- 16 Şubat 2013; 13:29:05 >







  • yine satacak yine satacak
  • Fiyatları Belli Olmadı Diye Biliyorum Ama?
  • Arkadaşlar en çok karı elde ederkende sadece Fluence satışları yetmiş renault firmasına. Renault sınıfında en çok satan 2. araç olmuş bu yıl Türkiye'de.
  • Firmalara filo indirimiyle cok uygun fiyata veriyorlar. Bu sinifta rakibi yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _eRay

    Firmalara filo indirimiyle cok uygun fiyata veriyorlar. Bu sinifta rakibi yok.

    firmalara indirim %15'i buluyor. En çok indirimi ise Ford %25'le rekor indirim yapan firma. Ama vatandaşlar pahalı fiyatlara ragmen bu araçlara yöneliyorlar. Ben anlamıyorum açıkcası. Sanırım en çok satan arac hangisiyse o aracı alayım diye bir mantık var. Oysa elde kalan en çok arac hangisiyse en çok indirim onda yapılır. Bunu dusunebilen yok sanırım.
  • o paralara bu arabayı satamazlar kim alır makyajlı loganı o paraya veya ben yanlırsam eğer en ck logancılara yarar bu ikinci el yükselir
  • bu araç makyajlı logan değildir

    yeni kasa loganın reno logolusudur.
  • valla dış mekan olarak bişi diyemicem ama iç mekanda hiç dacia havası yok navi ve direksiyon dışında.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    quote:

    Orijinalden alıntı: _eRay

    Firmalara filo indirimiyle cok uygun fiyata veriyorlar. Bu sinifta rakibi yok.

    firmalara indirim %15'i buluyor. En çok indirimi ise Ford %25'le rekor indirim yapan firma. Ama vatandaşlar pahalı fiyatlara ragmen bu araçlara yöneliyorlar. Ben anlamıyorum açıkcası. Sanırım en çok satan arac hangisiyse o aracı alayım diye bir mantık var. Oysa elde kalan en çok arac hangisiyse en çok indirim onda yapılır. Bunu dusunebilen yok sanırım.

    Focus pahali, fiesta ise kucuk firmalar genelde o yuzden tercih etmiyor. Ticari olarak ford zaten her zaman tercih edilir. Symbol ise "bizim mahallenin cocugu" olarak gorulen bir araba, parcasi vs. ucuz alirken uygun, firmalar zaten baz versiyonunu aldigi icin cok uyguna geliyor.
    Bir de symbolun tek rakibi accent blue onun da fiyatlari malum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _eRay -- 11 Şubat 2013; 15:29:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  •  Dacia Logan'lar 8 Bin TL daha pahalı fiyata 'Renault Symbol' adıyla Türkiye'de


    Güzel Bir Fiyattan Gelirse Çok Satar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _eRay

    quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    quote:

    Orijinalden alıntı: _eRay

    Firmalara filo indirimiyle cok uygun fiyata veriyorlar. Bu sinifta rakibi yok.

    firmalara indirim %15'i buluyor. En çok indirimi ise Ford %25'le rekor indirim yapan firma. Ama vatandaşlar pahalı fiyatlara ragmen bu araçlara yöneliyorlar. Ben anlamıyorum açıkcası. Sanırım en çok satan arac hangisiyse o aracı alayım diye bir mantık var. Oysa elde kalan en çok arac hangisiyse en çok indirim onda yapılır. Bunu dusunebilen yok sanırım.

    Focus pahali, fiesta ise kucuk firmalar genelde o yuzden tercih etmiyor. Ticari olarak ford zaten her zaman tercih edilir. Symbol ise "bizim mahallenin cocugu" olarak gorulen bir araba, parcasi vs. ucuz alirken uygun, firmalar zaten baz versiyonunu aldigi icin cok uyguna geliyor.
    Bir de symbolun tek rakibi accent blue onun da fiyatlari malum.

    symbolun tek rakibi accent blue demeniz hiç olmamış. Accent blue çarpışma testlerinden en yuksek puanları alan araba. Amerikada 10 yıl garantili, avrupada 7 yıl garantili satılıyor tum hyundai ve kia modelleri. Accent blue'nun dizel motoru piyasadaki en iyi dizel motorlar arasında keza benzinli modeli de öyle.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    quote:

    Orijinalden alıntı: _eRay

    quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    quote:

    Orijinalden alıntı: _eRay

    Firmalara filo indirimiyle cok uygun fiyata veriyorlar. Bu sinifta rakibi yok.

    firmalara indirim %15'i buluyor. En çok indirimi ise Ford %25'le rekor indirim yapan firma. Ama vatandaşlar pahalı fiyatlara ragmen bu araçlara yöneliyorlar. Ben anlamıyorum açıkcası. Sanırım en çok satan arac hangisiyse o aracı alayım diye bir mantık var. Oysa elde kalan en çok arac hangisiyse en çok indirim onda yapılır. Bunu dusunebilen yok sanırım.

    Focus pahali, fiesta ise kucuk firmalar genelde o yuzden tercih etmiyor. Ticari olarak ford zaten her zaman tercih edilir. Symbol ise "bizim mahallenin cocugu" olarak gorulen bir araba, parcasi vs. ucuz alirken uygun, firmalar zaten baz versiyonunu aldigi icin cok uyguna geliyor.
    Bir de symbolun tek rakibi accent blue onun da fiyatlari malum.

    symbolun tek rakibi accent blue demeniz hiç olmamış. Accent blue çarpışma testlerinden en yuksek puanları alan araba. Amerikada 10 yıl garantili, avrupada 7 yıl garantili satılıyor tum hyundai ve kia modelleri. Accent blue'nun dizel motoru piyasadaki en iyi dizel motorlar arasında keza benzinli modeli de öyle.

    Lafim yok ancak sirketler euro ncap sirasina bakmaz en baz versiyon dizeli kac para ona bakar. Simdi pug ve citroen'de yeni b segment sedan arabalariyla firmalara araba verebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • orası kesin. İşte burdan cıkan sonuç çok satan araba iyi araba değildir. Gelde bunu bizim cahil insanlarımıza anlat şimdi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KiymaliPide

    Fiyatları Belli Olmadı Diye Biliyorum Ama?

    linkte fiyatlardan bahsedilmiş. Eski kasayla aynı olacak gibi görunuyor motor çeşitlerine göre
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    quote:

    Orijinalden alıntı: KiymaliPide

    Fiyatları Belli Olmadı Diye Biliyorum Ama?

    linkte fiyatlardan bahsedilmiş. Eski kasayla aynı olacak gibi görunuyor motor çeşitlerine göre

    Linkte Galeri Var Kaçıncı Fotoğraf?
  • Şu çirkinliğe bak arkadaş ya.BU kadar mı çirkin olur bir araç.Hadi onu geçtim o önü ne öyle ? Dümdüz duvar gibi duruyor.O beygirlerin yarısını rüzgarla cebelleşmek için harcar zaten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712


    pm....
  • Renault şu at kolu gibi vitesten ne zaman vazgeçecek acaba..
  • Navigasyon nedir ya sonradan takılmış gibi
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.