Şimdi Ara

Dacia Logan'lar 8 Bin TL daha pahalı fiyata 'Renault Symbol' adıyla Türkiye'de (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
232
Cevap
3
Favori
14.898
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • böyle saçmalık sadece bizde mi olur eski nesil sembol devam etseydi bari. marka imajı clio ile yükselmişti şimdi yine sıfırlandı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: empire_loups

    Hararet göstergesi dijital kısımda mı? Yoksa gene mi pintilik?

    Artık yeni nesil araçlara hararet göstergesi pek konulmuyor. Uyarı ışığıyla idare ediliyor.

    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    Sokun sokun. Arabayı 100 defa da, 1 milyon defa da yerin dibine sokun. Başka arabalarla kalite yarışına sokun. Zaten Renault aptal. Başka bir üst sınıf marka gibi kaliteli araba üretemez sanki. Örnek vererek söylüyorum. Aklıma sürekli o marka ve o model geldiği için onu yazıyorum. Renault ta Bir Volkswagen kalitesinde kusursuz, full donanımlı bir araba üretsin. Hatta iddia ediyorum 20 milyar daha ucuza satsın. Valla billa hiç kimse almaz. Neden? Çünkü Biri Renault. Diğeri Volkswagen, Toyota, Honda. Artık ne dersen. Zaten Renault bunu bildiği için çok uçuklarda araba üretmiyor. Üretiyorsa sa fazla gitmiyor. Yani renault'un müşteri kitlesi belli. Adam Renault'unu satıyor. Model yükseltiyor. Yine aynı markayı alıyor. Sizde burda kafa patlatıyorsunuz boş yere. Ya nasıl yüksek satıyor. Anlamıyorum edalarında geziyorsunuz.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yc#1 -- 12 Şubat 2013; 2:28:53 >




  • bu dacia logan güney amerika da vs, renault diye satılıyo demek artık burda da böyle olucak
  • hala bu araca renault diyen var aranızda. bu fiyatlara bildigin logan iste. bu kadar paran varsa git dizel 5kisilik lodgy al. kocaman arac. filo aliminda tamam mantik var ama aile alacaksa hakikaten deli isi bu arac. lodgy 90bg dizel 5kisilik olani 38000 e birakacaklar. belki daha ucuza.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun

    linea havada karada akar

    Öyle demeyin seneye de Tata Vista ve Manza; FİAT amblemiyle satılırsa hiç şaşırmam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    Sokun sokun. Arabayı 100 defa da, 1 milyon defa da yerin dibine sokun. Başka arabalarla kalite yarışına sokun. Zaten Renault aptal. Başka bir üst sınıf marka gibi kaliteli araba üretemez sanki. Örnek vererek söylüyorum. Aklıma sürekli o marka ve o model geldiği için onu yazıyorum. Renault ta Bir Volkswagen kalitesinde kusursuz, full donanımlı bir araba üretsin. Hatta iddia ediyorum 20 milyar daha ucuza satsın. Valla billa hiç kimse almaz. Neden? Çünkü Biri Renault. Diğeri Volkswagen, Toyota, Honda. Artık ne dersen. Zaten Renault bunu bildiği için çok uçuklarda araba üretmiyor. Üretiyorsa sa fazla gitmiyor. Yani renault'un müşteri kitlesi belli. Adam Renault'unu satıyor. Model yükseltiyor. Yine aynı markayı alıyor. Sizde burda kafa patlatıyorsunuz boş yere. Ya nasıl yüksek satıyor. Anlamıyorum edalarında geziyorsunuz.

    Hocam sinirlenmeyin ya tansiyonunuz yükselecek yine Kimsenin kafa patlatmasına pek gerek yok herşey ortada konuda. Valla bu kadar sinirleneceğinizi bilsem açmazdım bu konuyu. Sakin olun rahatlayın derin nefes alıp verin...




  • 10 bin tl fark mı? logan yok sanderoya klimayı ekleyince fiyat 26 bini buluyor, e zaten sümbülde 28 bin tl başlangıç
  • Araba iyi yada kötü olmuş tartışılır. LOGAN versiyonu bana göre daha hoş ve şık. Çünkü LOGAN. Ama ben bu arabaya açıkçası SYMBOL diyemiyorum. Çünkü bildiğimiz LOGAN. Resmen şu an caddelerde gördüğümüz LOGAN'ın makyajlanıp önüne ve arkasına RENAULT logosu takılmış hali. OLmadı bu sefer. Şirketler olsun, filolar olsun alır yine. Şahıslardan da alacak olur mutlaka. Ama önceki SYMBOL'ler bence daha iyiydi. En azından DACIA değil RENAULT idi. Donanımı iyi, baz pakette bile ESP var. Bir önc eki kasa da ki Expression pakette ki gibi arka cam otomatikleri el freninin arkasında ve yerde değil arka kapı kolçağında. Ama maalesef resimlerden gördüğüm kadarı ile sürücü arka camı açmak istese ön konsola uzanıp orada ki düğmeler ile arka camı açacak. Yine bir facia yapmış sayın akıllı RENAULT mühendisleri. Orta havalandırma ızgarası iyide, sağ/sol yan havalandırma ızgaraları bildiğimiz DACIA. Olmadı, bu araba LOGAN olarak gelmeli, SYMBOL ise yine RENAULT olarak hani yapmazlar CLIO IV'den SYMBOL ama ne bileyim en azından yeniden tasarlanmalıydı SYMBOL ama RENAULT olarak, DACIA olarak değil. Şu an ben mesela sokakta gördüğüm herhangi bir LOGAN arabaya "işte bak 2013 yılının SYMBOL'Ü bu araba" diyorum. Sahi, güncel LOGAN'ın önüne ve arkasına RENAULT logosu takılsa al sana SYMBOL.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CAD34 -- 12 Şubat 2013; 7:09:19 >




  • ŞU ANA KADAR BİNDİĞİM EN DANDİK ARABA RENO CLİO..
  • Bu araba Türkiyenin en çok satan arabası olur benden söylemesi.. yok çakma logan olmuş yok başka bir şey olmuş onu bilemem.. eski sümbüllerden bin kat güzel olduğu gerçek.. zaten logan larda sümbüllerden güzeldi.. bu da loganın süslü hali olduğuna göre satılır :)
  • Şimdi gelelim bu arabaya ve Symbollerin geneline dandik, teneke deyip hor görüp burun kıvıran beğenmeyen forum üyelerine.

    Olsunda sizinde arabanız SYMBOL olsun.

    Symbolün ne olduğu ortada zaten. Kalkıp bir Jetta veya Corolla konforu beklemenin anlamı yok. Evet, keşke LOGAN olsaydı bu araba ve SYMBOL yeniden tasarlansaydı. Ama yapmamışlar. Ve şu araba eski SYMBOL'den daha geniş. Çünkü LOGAN daha geniş bir araba.

    Ne oldum değil, ne olacağım diyeceksin. Küçük şeylerle mutlu olmayı bilmiyorsan isterse Symbol tasarım ödülü alsın yine beğenmezsin.

    Yaklaşık 16 gündür arabasızım. Arabama el konuldu. Yani ruhsatta yazılı sahibi annem tarafından bazı ailevi özel sebeplerimden dolayı el konuldu. Anahtar ve ruhsatı üzerimden alındı ve 16 gündür kapının önünde yatmakta. Arabasızlık zor. Şu an diyorum keşke üzerime kayıtlı 124 arabam olsa. Ama yok işte.

    İsteyen beğenmez, isteyen beğenir. İsteyen teneke der, iğrenç der, berbat der. Malum hepiniz 70 bin liralık arabalra biniyorsunuzdur herhalde. Biz binemiyoruz, bizim gücümüz bu tenekeye yetti. Ama o sizin tabirinizle teneke altınızdan alınınca öyle çok ağırınıza gidiyor ki.

    Bu nedenle lafınızı, sözünüzü bilip, tartıp öyle yorum yapın derim. Bir gün hiç ummadığınız anda altınızda ki arabadan olursanız eğer, benim dediğimi anlarsınız. Allahtan arabama annem el koydu. Allah başka eller koydurtmasın. Kimseyide gördüğünden aşağı düşürmesin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CAD34 -- 12 Şubat 2013; 9:39:47 >




  • tofaş hemen önlemini almış makyajlı olmayan classic linea nın fiyatını 28 e çekmiş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    tofaş hemen önlemini almış makyajlı olmayan classic linea nın fiyatını 28 e çekmiş

    Gordum dun tv'de

    Mantikli bir fiyati var ama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kaç jant var bunda 11 falanmı? viraja girersen fıraltır atar bu araba kendini
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    Sokun sokun. Arabayı 100 defa da, 1 milyon defa da yerin dibine sokun. Başka arabalarla kalite yarışına sokun. Zaten Renault aptal. Başka bir üst sınıf marka gibi kaliteli araba üretemez sanki. Örnek vererek söylüyorum. Aklıma sürekli o marka ve o model geldiği için onu yazıyorum. Renault ta Bir Volkswagen kalitesinde kusursuz, full donanımlı bir araba üretsin. Hatta iddia ediyorum 20 milyar daha ucuza satsın. Valla billa hiç kimse almaz. Neden? Çünkü Biri Renault. Diğeri Volkswagen, Toyota, Honda. Artık ne dersen. Zaten Renault bunu bildiği için çok uçuklarda araba üretmiyor. Üretiyorsa sa fazla gitmiyor. Yani renault'un müşteri kitlesi belli. Adam Renault'unu satıyor. Model yükseltiyor. Yine aynı markayı alıyor. Sizde burda kafa patlatıyorsunuz boş yere. Ya nasıl yüksek satıyor. Anlamıyorum edalarında geziyorsunuz.

    Hocam sinirlenmeyin ya tansiyonunuz yükselecek yine Kimsenin kafa patlatmasına pek gerek yok herşey ortada konuda. Valla bu kadar sinirleneceğinizi bilsem açmazdım bu konuyu. Sakin olun rahatlayın derin nefes alıp verin...

    Ya yok. Sinirlenmedim. Ama bir markaya da bu kadar nefret duyulmaz. Konu öyle noktaya getiriliyor ki. Renault asla araba yapmasın. Fabrikasını kapatsın gitsin ülkeden durumuna getiriliyor.

    Tekrar söylüyorum. Renault en iyi arabadan daha iyi araba yapsın. Ucuza satsın. Alan çıkmaz. Hani malum markanın arabası için prestij diyorlar ya. Hakikaten öyle. Sırf ismi Renault diye alınmaz.

    Hiç bir markaya takıntım veya fanatikliğim yok. Başka marka için de aynı şeyleri yazabilirim. Buradaki üyelerin beklentisi şu. Çok kaliteli araba yapsın. Ucuz satsın. Oldu. Başka......




  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    Sokun sokun. Arabayı 100 defa da, 1 milyon defa da yerin dibine sokun. Başka arabalarla kalite yarışına sokun. Zaten Renault aptal. Başka bir üst sınıf marka gibi kaliteli araba üretemez sanki. Örnek vererek söylüyorum. Aklıma sürekli o marka ve o model geldiği için onu yazıyorum. Renault ta Bir Volkswagen kalitesinde kusursuz, full donanımlı bir araba üretsin. Hatta iddia ediyorum 20 milyar daha ucuza satsın. Valla billa hiç kimse almaz. Neden? Çünkü Biri Renault. Diğeri Volkswagen, Toyota, Honda. Artık ne dersen. Zaten Renault bunu bildiği için çok uçuklarda araba üretmiyor. Üretiyorsa sa fazla gitmiyor. Yani renault'un müşteri kitlesi belli. Adam Renault'unu satıyor. Model yükseltiyor. Yine aynı markayı alıyor. Sizde burda kafa patlatıyorsunuz boş yere. Ya nasıl yüksek satıyor. Anlamıyorum edalarında geziyorsunuz.

    müthiş bir yorum, reno nun herzaman alıcısı var hemde iyi paraya.. avantajı çok kitlesi belli o yüzden sıkıntı yok




  • Linea mı Sybol mu derseniz Linea derim ama Linea bundan pahalı olacaktır o yüzden yine çok tercih edilecektir. Araba tasarım olarak güzel görünüyor. Bir tek direksiyon bence çok başarısız olmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shockwave23



    müthiş bir yorum, reno nun herzaman alıcısı var hemde iyi paraya.. avantajı çok kitlesi belli o yüzden sıkıntı yok

    gerçekten 10 bin tl fazla para verip bu daciaları renault diye alıp, her zaman alıcı bulacaksa bi düşünmek lazım bu alıcıların mantıgını
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ColDasHeLL

    quote:

    Orijinalden alıntı: m.C.k.

    Konuyu açan şahıs, verdiği linkteki fotoğraflara göz atmayı deneseydi; 250 km/h kadran var mı diye soru sormazdı.

     Dacia Logan'lar 8 Bin TL daha pahalı fiyata 'Renault Symbol' adıyla Türkiye'de


     Dacia Logan'lar 8 Bin TL daha pahalı fiyata 'Renault Symbol' adıyla Türkiye'de

    oha reno !!

    saçmalama 300 ibre koyacak halleri yok 250 koyunca yeterince gülüyoruz zaten. Gittin onu mu ciddiye aldın o kadar yazıdan




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: AnGets

     Dacia Logan'lar 8 Bin TL daha pahalı fiyata 'Renault Symbol' adıyla Türkiye'de


    Ben şu fotoğrafa baktığımda eski Clio nun hiçte yenilenmiş hali gibi görmüyorum..Bir defa arabanın duruşu bozulmuş..Bildiğin kutuyu tasarım yaptık diye lansman etmişler yeni Clio Symbol de.. Eski Clio Symbol a arkadan baktığınızda yola daha bir güzel oturduğunu görürsünüz..Yenisi leylek gibi havada duruyor ve ben kesinlikle Reno değil Dacia Logan ım diye bağırıyor..

    En çokta hususi kullanım için alınan linea c elyse 301 gibi modellere yaradı iyide oldu düşünsenize düyada başarısız bir firma sadece Türkiyede büyüyor ve şımardı dci olmasa...

    Peugeot ve Citroen batıyormuş Fransa hükümeti kurtaracak diye haberler vardı son zamanlarda. Renault'u ise batmaktan Türk Milleti kurtardı




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.