Şimdi Ara

Daihatsu Kulübü (16. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.084
Cevap
22
Favori
338.115
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • fatih bey teşekkür ederim. ancak ben kıbrısta calısıyorum ve aracı buradan buldum. arac dediğim gibi cok temiz ve sahibi de bayan. 30000 km civarında daha herseyi orjinal. kendilerinde üç araç var ve pek kullanılmamış zaten. ancak lastikler bana cok ince geldi. merak ettiğimde fiyatları nedir ve herhangi bir modifikasyona uygun mu?(tabii abartı olmadan:))....) ben aracı 12000 ytl ye alıyorum ancak taksitle. fikrinizi almak beni memnun edecektir
  • İlginiz için teşekkür ederim.

    Daihatsu buluşmasıyla ilgili bir forum, topic var mı, araçlara, buluşma resimlerine vb. bakmak istiyorum.

    Bir tane araç buldum. 25bin'den aşşağı inmiyor. Araçta sonradan alınan çelik jant , lastik, iç deri döşemeler, xenon far vb. eklentiler de var.

    km si çok düşük. 2006 model ama 2007 çıkışlı. Rakam nasıl sizce?
  • yesil33 : 30000 km.de 12000 YTL! Çok güzel fiyat!Direksiyon sağdan değilse eğer satın almazsanız ben alayım hatta!! :D Lastiklerin inceliği sizi korkutmasın;ben 2005 kasımdan bu yana deri koltuk+sunroof lusunu kullanıyorum aynı aracın!Ve lastik değiştrmeyi düşünüyorum yakın zamanda..Yine aynı ölçülerde alacağm..Çünkü bu ince lastiklerle dahi aracın dinamikleri güzel ayarlanmış olduğuy için izden kolay kolay çıkmıo!Zorlayıp çıkartsanız dahi araca alıştıktan sonra tekrar izine sokmanın oldukça rahat olduğunu keşfediyorsunuz..Üstelik o lastik ölçülerinin de büyük etkisiyle araç 9,5 sn. dolaylarında 0-100 e çıkabiliyorken ortalama yakıt tüketimi 5,9 lt. civarlarında!! Çok abartıya kaçmayacak olduktan sonra moıdifiye de yapabilirsiniz tabii ki..Hatta Sirion için Remus un özel olarak ürettiği eksoz seti falan bile var mesela!
    Dolayısıyla;bulduğunuz fiyat bence çok güzel..!Gözünüz kapalı alabilir;keyfini gönlünüzce çıkaracağınızdan emin olabilirsiniz!!

    ozgurumnazimim : Bahsettiğiniz copen ilanını bende gördüm int.te..Hakikaten en güzel copen ilanı o! Copen öyle bir araç ki;o tarz bir araca sahip olmak istiosanız 25000YTL fiyatı çok ii!Zaten ben copen ler çıktı ıkalı int.e düşenbler arasında en ucuz 23500 müydü 24000 YTL miydi neydi öyle bir fiyata görmüştüm!!Ki bu araçlar da sizin bahsettiğiniz ilandaki araç kadar donanımlı değildi!!

    Daihatsu ile ilgili paylaşımlar için: www.daihatsuaskina.com u ziyaret ederseniz tüm dökümanlara (buluşma paylaşımları da dahil olmak üzere) erişebilir;paylaşımda bulunabilirsiniz..




  • ozgurumnazimim:

    aracı almadan önce iyice araştırın derim, sonra pişman olmayın. bildiğim kadarıyla o modellerde ebd yok, abs var mı bilgim yok. yazının devamında olabilecek başka eksiklikler listeledim Türkiye modellerine kıyasla... kıbrıs modelleri bizdekilerden farklı. daha önce gördüğüm bir araçtan hatırlıyorum. motoru, stopları, konsolu falan tamamen farklıydı... dolayısıyla lastik incelikleri ve her türlü donanımlarının farklı olması kuvvetle muhtemel. hatta büyük ihtimalle bahsi geçen araç 1.0 litre bile olabilir ya da 1.3 ise bile 102 beygir olmayabilir.
  • 4-5 tanesine baktım hepsinde 1.3 motor yazıyor ve hepsi 102 beygire kadar diyor sanırım bu araç 85 beygir olması lazım.

    bir de lastik biraz ince olabilir zaten kullanıcıların tamamına yakını spor lastik (hafif daha kalın) taktırmış gibi.

    Birde benim bulduğum araç LPG 'li..

    aynı fiyata birde LPG'siz var. arabanın renkleri bile aynı. km' arasında ise 2000 km oynuyor. önemsiz yani.

    LPG'Liyimi alayım LPG'siz mi..

    Normal araç olsa cevabım belli tabiki ama bu araç için LPG'li önerir misiniz?

    Tavan kapalıyken gelen tıkırtı sesleri servis giderebiliyor mu? gideriyor ise nasıl?
  • ozgurumnazimim,

    Kusura bakmayın önceki mesajı başka birine başka bir araba hakkında yazmışım ama size hitaben göndermişim.

    Copen Türkiye'de sadece 1.3 litre silindir hacmindeki 87 beygir gücündeki motor alternatifi ile satılıyor. Bunun dışında aynı motora ek olarak yurt dışında 660 cc turbo versiyonu da var. Dediğim gibi lütfen önceki mesajı tamamen görmezden gelin çünkü o mesajı Kıbrıs'tan alınması planlanan 2002 model Sirion için yazmıştım.

    Copen'in standart donanımında ABS ve EBD mevcut.

    Copen'in tavan mekanizmasından gelen tıkırtının giderilebildiğini duymuştum ama ne derece doğru bilemiyorum.

    Benim tavsiyem eğer bagajı ya da tavan mekanizmasını ciddi şekilde etkilemiyorsa LPG'li olanı tercih etmeniz daha mantıklı olacaktır. Daihatsu'lar da diğer Japonlar gibi sorunsuzlukları ile bilinirler ve LPG'ye uyumları da üst seviyededir. Kit olarak BRC kullanmanız daha uygun olacağı gibi, uygulamada problem yoksa diğer markaların da sorun teşkil edeceğini sanmıyorum.

    Bu arada Copen'in rakibi olarak görülebilecek açılır metal tavanlı diğer araçları da inceleyin, hepsinin tavanında benzer sorunlar var. Hatta bir Fransız markasının aracının tavanı yağmurda su alıyor :)




  • umut bey!
    dediğiniz gibi araç 1.0 motor ve 90 beygir civarında.
    ancak performansı inanılmaz derece de iyi. daha önce yazılanlar bence tamamen doğru... neredeyse hiç yakmıyor. klima açıkken ve 90-100 km hızla yaklasık 110 km yol yaptım ama benzin göstergesi de neredeyse hiç oynamadı.ancak türkiyedeki araçlardan isim hariç hiç farkı yok. 35 plakalı bir tane var yanyana hiç bir değişiklik yok sadece direksiyon biri sol biri sağ. sanırım ebd de var ama japonca kılavuzu önce çevirtmem lazım. en kısa sürede onu da yazmaya çalışırım.
    Saygılar
  • Hayırlısı olsun

    Eğer alırsanız o kıbrıs modeli stoplardan isteyen arkadaşlarımız var Temini konusunda yardımınızı bekleriz
  • Hayırlısı bakalım Umut bey;

    1 hafta içerisinde alıyorum gibi Daihatsu Copen'i..

    Aldığım zaman resimleriyle beraber koyucam buraya inşallah.

    Saırım 25 milyar + (1 adet notebook hediye edicem) maliyetle alıcam gibi..
  • Hayirli olsun şimdiden ozgurumnazimim! Bence de kesinlikle LPG olanı tercih etmelisin..!Performansından memnun kalmazsan benzinli olarak kullanırsın!!Dert değil!!Ama yalnız şöyle bir durumda var..Araç o LPG montajından dolayı garantidışı kalmış olabilir..BRC yetkili servislerinde LPG dönüşümü yapılmış Daiihatsu lar bildiğim kadarıyla garantden düşmüyorlar..Fakat sanırım o int.teki LPG li Copen NLP marka lpg istemiyle donatılmış..!Hatta plakası da öyle!!Hatta ben size montajına dair bir başka sitedeki link.i de vereyim:
    医薬品通販の安全性
    Page not found - 医薬品通販の安全性
    http://www.lpghaber.com/html/NLP--DAIHATSU-COPEN--LPG-Donusumu-gm-56.html


    Fakat muhtemmelen (plakadan da dolayı bana öyle geliyor ki) aracın sahibi NLP lpg dönüşüm sistemlerinde üstdüzey biri gibi..Bu durumda aracın LPG sisteminin işçiliği ve performans\uyumluluk doğrultusu üzerinde;optimum seviyede çalışacak kalitede emek almış olması mümkün! Garanti olayının bozulmuş olup olmayacağını net olarak öğrenin..Sonrasında duruma göre size güzel gelecek kararı verin bence....Bu arada 25000 ytl den fazla verilmez..Bana laptop vermek gereksiz gibi geldi ama yine siz bilirsiniz tabii.. Gelişmelerden lütfen bizi haberdar edin;görüşmek üzere...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Fatih_Law

    Hayirli olsun şimdiden ozgurumnazimim! Bence de kesinlikle LPG olanı tercih etmelisin..!Performansından memnun kalmazsan benzinli olarak kullanırsın!!Dert değil!!Ama yalnız şöyle bir durumda var..Araç o LPG montajından dolayı garantidışı kalmış olabilir..BRC yetkili servislerinde LPG dönüşümü yapılmış Daiihatsu lar bildiğim kadarıyla garantden düşmüyorlar..Fakat sanırım o int.teki LPG li Copen NLP marka lpg istemiyle donatılmış..!Hatta plakası da öyle!!Hatta ben size montajına dair bir başka sitedeki link.i de vereyim:
    医薬品通販の安全性
    Page not found - 医薬品通販の安全性
    http://www.lpghaber.com/html/NLP--DAIHATSU-COPEN--LPG-Donusumu-gm-56.html


    Fakat muhtemmelen (plakadan da dolayı bana öyle geliyor ki) aracın sahibi NLP lpg dönüşüm sistemlerinde üstdüzey biri gibi..Bu durumda aracın LPG sisteminin işçiliği ve performans\uyumluluk doğrultusu üzerinde;optimum seviyede çalışacak kalitede emek almış olması mümkün! Garanti olayının bozulmuş olup olmayacağını net olarak öğrenin..Sonrasında duruma göre size güzel gelecek kararı verin bence....Bu arada 25000 ytl den fazla verilmez..Bana laptop vermek gereksiz gibi geldi ama yine siz bilirsiniz tabii.. Gelişmelerden lütfen bizi haberdar edin;görüşmek üzere...



    İlginiz için teşekkür ederim. Evet alacağım araç bu.

    Lpg takılmasının sebebi verdiğin linkte te görüldüğü gibi fuarda sergilemek içindi. Aracı alacağım bayanın bir müşterisi bu lpg işini yapan firma veya şahıs.

    Fuarda sergilemek için ücretsiz montaj etmişler.

    Bu noktada (fuarda sergilendiği için) üzerinde azami derecede çok önemli durulduğunu, işçiliğin gayet iyi olduğunu düşünüyorum.

    Bilmiyorum yanılıyor muyum. Garantiden çıkma konusunda mutlaka sorarım servisine. Plakasının NLP olması walla ya tesadüf:) ya da firma aracı sergilemek için kendisi alıp özel plaka yaptırıp sonradan bu alacağım bayana satmış da olabilir.




  • Aynen dediğiniz gibi..Hadi hayırlısı bakalım..Kararınızı paylaşırsanız memnun olurum...Görüşmek üzere..
  • Evet son bilgileri aldım.

    Araç NLP firması tarafından satın alınıp (büyük ihtimalle sıfır) LPG montajı yapılarak firma tarafından fuarda sergilenmiş ve daha sonra şimdi ki sahipleri tarafından satın alınmış. Plakasının NLP olmasının sebebi bu. Özel plaka:)

    Fuarda sergilendiği için aracın lpg montajı gayet özen gösterilerek hazırlanmıştır diye düşünüyorum.

    Bize yakın bir Daihatsu servisini aradım ve Copenlerde LPG anlaşmaları olmadığını aracın motorunun garanti dışı kalmış olduğunu söyledi.

    Satıcıdan rica ettim bu Cumartesi günü bu yakaya geçecek.(Kendisi G.Osmanpaşa da ) ben Kadıköyde.

    Aracı servise göstericez. Servis no problem der ise bir miktar kapora verip Salı veya Çarşamba günü devir işlemlerini sonlandırırız.
  • Standart Copen ler arasında ben de bugün alacak olsam alacağım Copen emin olun o LPG li olan olurdu! ;) Ben de LPG sisteminin özenliliği konusunda şüphesizim aynen sizin gibi..Hadi bakalım.. ;)
  • Merhaba :)

    Aracı dün(Salı) teslim aldım noter satışıyla beraber .

    Bahsettiğimiz NLP 37 Plakalı araç.

    Araçtan şimdilik çok memnunum. Bütün gözler aracın üzerinde.

    Dün kendimi çok çok ünlü bir insan veya vebalı bir insan gibi hissettim.

    Görmeliydiniz insanların bakışını:)
  • Bu duyguyu hissetmeye alışsanız iyi olur! Ayıptır sorması maliyeti ne oldu acaba!?? Bu arada bence alınabilecek en iyi Copen i aldınız..İzlenimlerinizi sürekli olarak paylaşırsanız seviniriz..
  • bana maliyeti bütçemden 28.000 oldu ama arac sahibinden tabi daha uyguna aldım.

    kredi vs faizi eklendi biraz.

    evet bence ilanı yapılanlar arasında en temin araçlardan birisi. Km'de 8250 şu anda.

    LPG'li:)


    Şirkette günün konusu Copen :)
  • Arkadaşımın aracı, satılıktır. YRV almak isteyenlere tavsiye edilir:) Normal bit YRV turbo ile alakası yoktur içinde tık ses çıkmaz çok kaliteli manzeme ile içi döşenmiştir herşey dahil yaklaşık bir 10.000ytl ekstra var aracın üstünde oz jantları daha 1 aylık ne kadar pahalı olduklarıda malum:)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emp:) -- 26 Temmuz 2008; 12:57:48 >




  • selma sirion un 1,0 motorunu alsak 1,3 ile arasında çok yakıt ve performans farkı var mıdır acaba
    1,0 veya 1,3 arasında kaldım
  • Mrb.lar..Öncelikle sıfır düşündüğünüzü varsayyorum..Çünkü Sirion un 1.0 motorlu versiyonunun ikinci elini bulmak oldukça zor!Ben internetteki ilanlar arasından sadece 1 tane 1.0 motorlu Sirion buldum.. Bu noktada pek tabii ki sıfırların fiyatlarına bakmak gerekiyor..Şu sıralar Daihatsu Sirion 1.0 motor da sadece manuel şanzuman seçeneği sunarken; 1,3 motorda ise sadece otomatik vites seçeneğini sunuyor.. 1,5 lik Sporty versiyonda ise her iki seçenek de mevcut..
    Sorunun sizin eğildiğiniz kısmına gelmek gerekirse;aynı motor hacmi;aynı modeldeki araçların dâhi otomatik viteslilerinin her zaman fazla yaktığını düşünürsek 1,0 motor düz ile;1,3 motor otomatiğin arasında;günümüz şartlarında çok da hafife alınamayacak bir yakıt tüketimi farkı olacaktır..!Performans da çok deli divane fark olacağını düşünmüyorum..Fakat 100 km\hız ın üstüne çıkmaya kalktığınızda sizi daha daha nazlanarak taşıyacaktır 1.0 motor emin olabilirsiniz!!Daihatsu resmi sitesinde dâhi 0-100 hızlanma süre farkı her iki model arasında yalnızca 0,9 saniye..!

    Bana soracak olursanız tavsiyem;yakıt ekonomisi çook çok önemli;herşeyden önce gelir derseniz 1,0 motorlu versiyon yeterli olacaktır..Çünkü 1,3 motorlu versiyonundan çok da opsiyon olarak eksik değil..Eksiklikleri: 14" Havalı Disk Fren ; Yolcu Koltuğu arka cebi ; Yükseklik ayarlı sürücü koltuğu ; Krom iç kapı kolu .. Görüldüğü gibi çok da ciddi bir sıkıntı değil.. Bunun yanında eğer ki yakıt ekonomisi tabii ki önemli;fakat biraz lüks ve biraz daha şıklık; biraz daha üst düzey güvenlik olsun da varsın çok deli divane az yakmasın; 100 km. de 1,5 lt. farkı falan ben gözden çıkarırım derseniz ben bu sefer size 1,5 sporty modelini tavsiye ederim..!Araçta 1,3 motorlu versiyona ek olarak 14" Aluminyum Alaşımlı Jant; Perde Hava Yastıkları; VSC (Araç Denge Kontrol Sistemi) (bir çok firmada hâlâ lüks sayılan donanım ismi olarak ESP diye geçen donanım); Yan etekler; Sporty ön tampon; Arka Spoyler; Ön Sis Farı; Arka Hoparlörler; Krom düz vites topuzu söz konusu.. Üstelik performans noktasında şu anda Daihatsu bayiilerinde güncel olarak satılan en güçlü araç! Sizi herhangi bir noktada yüzüstü bırakmaz,sıkıntıya sokmaz..! Yakıt tüketimiyse 1,3 motorlu versiyonla hemen hemen aynı..Çünkü bu hafif kasayı kaldırmak artık çok daha rahat bir hâl alıyor 1,5 motorlu versiyon ile..! ;)
    Ha peki ben neden böyle bir tavsiyede bulunuyorum:Çünkü bugün itibariyle Sirion 1,0 23.490 YTL anahtar teslimiyle satılıyorken; 1,5 Sporty 25.990 YTL ye satılıyor! Ki bence kesinlikle o donanıma bu kadarcık fiyat farkı oldukça az;oldukça uygun!!Karar sizin! Kafanıza takılan herhangi bir konu olursa lütfen paylaşın benimle.. Görüşmek üzere..!




  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.