Şimdi Ara

Daihatsu Kulübü (18. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.084
Cevap
22
Favori
338.116
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ikarus-78

    arkadaslar once yardımlarınız ıcın tesekkur ederım

    aracım dedıgınız gıbı yenı kasa vede sılver 28 500 fıyat yazmıstım
    1 500 daha dustum cunku bır an once satmam lazım su ankı fıyatı
    27 000 arabanın herseyı orjınal bır sıkıntı yok artı olarak alarm
    vede park sensoru taktırdım varsa tanıdıgınız bence arabayı kacırmasın
    sımdıden herkese tesekkurler


    aracın özelliklerine baktım , 1.3 litre olanın 1.5 litre silver dan farkı , yan hava yastıklarının olmayışı , arkada hoparlör olmayışı ve 16 inch aluminyum jant olmayışıymış. 86 beygir , torku 120. ağırlık 1170 kilo.

    fiyatı çok uygun yapmışsın . 1.5 olsa müşteri olmak isterdim . daha da inmeden satarsın umarım . gerçekten sıfır alınan aracı bu fiyata satmak zorunda kalmak üzücü.




  • Dostum yesil-33; aracın tam olarak hangi kasa??2002 ise muhtemeln budur gerçi..

     Daihatsu Kulübü


    Eğer buysa Tr ye bu kasa bildiğim kadarıyla hiç girmediği için tamponu bulmak senin için neredeyse imkansız!Fakat Umut abinin de dediği gibi Daihatsu Tr ye bir mail atıp şansını denemende fayda var..

    YRV Turbo demişsin!Gerçekten de 1,0 Sirion dan sonra 1,3 motor 130 beygirlik YRV Turbo seni her yönden çook mutlu edecektir!Kıbrıs ta sağdan direksiyonlu versiyonu varsa ben derim ki fazla düşünme!Çünkü hemen hemen her yönüyle Daihatsu nun Tr-Avrupa pazarına sunduğu en harika çocuklarından biri!! ;)




     Daihatsu Kulübü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fatih_Law -- 12 Eylül 2008; 23:44:00 >




  • Merhaba arkadaşlar formun nerdeyse tamamını okudum
    sayanizde daihatsu hakkında epey biligim oldu aslında ben genel olarakta arabalardan pek anlamam ilk arabamı almayı düsünüyorum 1-2 ay dolu dolu araştırdıktan sonra. bakacam araba ikinci el ve 15000 ytl cıvarı daihatsuda anlattıgınız kadarıyla cok semmpetik geldi bana. sirion cok güzel ama biraz küçük sanki benim boy cok uzun olmasada 1.83 var. bana ufak gelirmi acaba.
    yrvde cok güzel... altda linkini yollayacagım araba sizce nasıl fiyatı ve özellikleri triptonic vites kullanışlımıdır ne kadar yakar bu araba.
    teşekkürler....



    http://www.hurriyetoto.com/oto/otomobil/detay.php?ilan_id=1456321




  • Dostum ben 2005 Kasım ından beri bir Sirion kullanıcısıyım.. Benim boyumda 180..Arka koltukda da oturup seyahat etmeme rağmen daha birkez bile başımın dibinde tavanı hissettiğim olmadı!!Benden daha uzun ark.ım da kullandı aracımı..O da oldukça rahat ettiğini söyledi kullanırken!!Yani Daihatsu nun bu noktada; tabiri caizse "başına dert olacağı" yok kesinlikle!Emin olabilirsin! Aracımı da paylaşayım bu arada seninle..
    BU noktada ben sana iki tavsiyede bulunabilirim Sirion ve ya YRV Turbo! Sirion un 2005 yılına kadar ürettiği kasa;benim foto.larını paylaştığım kasadır..1300 cc 102 beygir güç üretir..2. vitesde 100 km. hız görürsün stok motoruyla motor tehlike bölgesine girmeden önce!!Yani seni yeterince mutlu edecek bir araç olur!
    YRV Turbo nun sa Tr de pek fazla satılmayışının tek nedeni tasarım olarak herkesi Sirion un 2005 e kadar üretilmiş kasası kadar etkilememesidir..Fakat gözlemlediğim kadarıyla sen YRV nin tipini de bayağı bir sevmişsin!YRV Turbo bu noktada senin için ideal seçim olarcaktır diye düşünüyorum..Şöyle ki; mesela senin gösterdiğin düz YRV 87 beygir güç üretiyor;bahsettiğim Sirion dan zayıftır motoru!Fakat YRV Turbo;1300 cc.lik motorundan tam 130 beygir güç üretir!Üstelik 6 havayastığı v.s. gibi standartları vardır...Zaten her DAihatsu modelinde olan park sensörüymüş; Sony Mp3-CD çalarmış falan onları saymıyorum bile..2. viteste Sirion da tehlike sınırından hemen önce 100 km. hıza ulaşabiliyorken YRV Turbo nun standart, otomatik şanzumanında 130 km. hıza ulaşırsın!Evet yanlış okumadın!2. vitesde 130 km. hız!! :D Ötesi var mı bilemiyorum! ;) Bu arada yok ben illaki stok;düz YRV istiyorum dersen gösterdiğin YRV cidden üzerinde çalışılmış;hoş bir makinaya benziyor!! ;) Ama ben sana birkaç YRV Turbo tavsiyesinde de bulunmaya çalışayım:

    Yalnız bu araç arkadan kazalı gibi bir imaj uyandırdı bizde ama İst.tesin zannedersem..?Götürülüp bir ustaya gösterilebilinir..Onun haricinde bu fiyat uygunluğunda bir YRV Turbo bulunmuyor şu anda internette ki ilanlarda..Pergelini biraz daha açabilsen daha uygun YRV Turbo alternatifleri bulabilrsin..Ya da belki açmana da gerek kalmaz;belki fiyatta güzel kırımlar yapabilecek ark.lar olur..Mesela şu araç bence bir numara bir YRV Turbo: Bence bir telefon açıp şansını dene!! ;)

    Ya da sen en iyisi şuraya verebileceğin maksimum fiyatı da içeren bir "YRV Turbo arıyorum" ilanı ver istersen?www.daihatsuaskina.com

    Karar senin dostum!Sormak istediğin her ne olursa olsun lütfen çekinme! Görüşmek üzere...! ;)




  • Bir YRV Turbo kullanıcısı olarak belirtebilirim ki; YRV ile kesinlikle boy sıkıntınız olmaz. 2 metre bile olsanız kafanız çarpmaz çünkü acayip yüksek bir tavanı var YRV'lerin. Zaten otoparka parkedip bakınca, bütün arabalardan yüksek duruyor tavanı, hemen farkediliyor. Performans isterim diyorsanız tercihiniz YRV Turbo ya da Sirion-1 olmalı. Türkiye'de bu iki arabadan daha hızlı 1.3 yok. Hatta bu iki araba 1.6-2.0 a kadar bütün standart arabaları kolaylıkla geçiyorlar. YRV Turbo 2. viteste 130, 3. viteste 190 görüyor, 190'a kadar yokuş yukarı dahil hiçbir şartta bayılmıyor. Her iki arabanın da ağırlığı 900 kg olunca ortaya çok iyi bir güç/ağırlık dengesi çıkmış oluyor. Her iki araç da yüksek yapılı ama YRV Turbo daha yüksek bu yüzden her iki arabanın da süspansiyonları sert, özellikle YRV Turbo'nunkiler.

    Bu ilandaki YRV'de hem temiz, hem güzel yapılmış bir araca benziyor. Dolayısıyla tercih edilebilir gibi.

    YRV Turbo ve Sirion-1 'lerdeki otomatik şanzıman harikadır, hiçbir performans endişeniz olmasın. Hayatınızda hiç 1.3 motorlu 4 ileri otomarik vitesli bir arabanın 4. viteste giderken gaz köklendiğinde vitesi 4'den 1'e atıp roket gibi fırlayarak 2.0 dahil bütün arabalara toz yutturduğunu gördünüz mü? Diğer markalarda zaten kolay kolay göremeyeceğiniz birşey, pek aramanıza gerek yok

    Yakıt derseniz, tamamen kullanımla alakalı. Ben İstanbul'da yaşıyorum. Her gün 80 km yol yapıyorum. Bunun yarısı şehir içi, yarısı şehir dışı. Sirion-1 kullandığım dönemde 6.5 litre / 100 km tüketimim vardı. YRV Turbo'ya geçince bu rakam 7.5-8 litre / 100 km'ye çıktı. Uzun yolda bu arabalarla birçok kez 5.1 - 5.8 litre ortalamalar ile Antalya'ya gidip geldim.

    Her iki araba da sınıfında rakipsiz zaten. Hangisini isterseniz alın, memnun kalırsınız. Tabii alırken yetkili servise göstermeyi unutmayın




  • Arkadaşlar bu sirion ların parça fiyatları nasıl tr standartlarına göre ucuz mu pahalı mı..
  • Çok teşekkür ederim fikirleriniz için...
    araba alabilrsem trafiğin en yoğun olduğu yerlerde cok sık kullanılacak istanbul fatihte oturuyorum beşiktaşta çalışıyorum park sorunu cok fazla var özelliklede beşiktaşta. sirion her yere sığacak gibi gözüküo (yrv yi internet dışında henuz hiç görmedim) park konusunda beni yrv ye göre daha sıkıntısız hale getirirmi?
    umutgültekin arkadaşımız (veya abimiz ) sirion un kornasından bahsetmişsin (siriondan indim yrv ye bindim başlığı altında) "Sirion'da korna çalınca, sesi çok tiz olduğu için bazen bazı psikopatlar daha çok üstüme sürüyordu". sirionla bu sıkıntıları yaşarmıyım trafikte yada yrv ile yaşamazmıyım?
    bide iki aractada süspansiyon sorunu olduğuna değinmişsiniz(yrv de daha cok) bu cok rahatsız edicimi? ben hic daihatsuya binmedim şuana kadar. diğer markalarla kıyaslayabilirmisiniz mesala toyata renault hundai gibi. başka yerlerde de arcın içerisindeki bazı düğmelerin ulaşılması güc yerlerde oldugunu okudum sizcede oylemi?
    yedek parca fiyatlarınıda başaka marka (hundai,renault, toyato vs ) omobilerle kıyaslarmısınız

    fatih arkadaş gercekten cok güzelmiş arban. seninkine benzer bir arac var bak alttaki linkte onun fiyatı ve özlelikleri nasıl?





  • bu arda albileceğim araba makisimum 15000 cıvarı 19000 lik araba o kadar inmez heralde.
    ben 16500 lik arbayı biraz indiriiz diye dusundum belki 15000 e kadar.
    bazen bu kadar parayı vermişken 1000 daha koy şuna al gibi düşünmeye başlıyorum ardı arkası kesilmeyince birde bakmışım sadece 1000 koyacakken 8-9 bin koymuşum üstüne. ardı arkası kesilmiyor binlerin
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ankura

    Arkadaşlar bu sirion ların parça fiyatları nasıl tr standartlarına göre ucuz mu pahalı mı..


    Sirionlar normal... Ama YRV Turbo parçaları oldukça pahalı... Yine de her ikisine de kaskosuz binmeyi tavsiye etmiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umutgultekin -- 17 Eylül 2008; 17:12:27 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mlsdr

    Çok teşekkür ederim fikirleriniz için...
    araba alabilrsem trafiğin en yoğun olduğu yerlerde cok sık kullanılacak istanbul fatihte oturuyorum beşiktaşta çalışıyorum park sorunu cok fazla var özelliklede beşiktaşta. sirion her yere sığacak gibi gözüküo (yrv yi internet dışında henuz hiç görmedim) park konusunda beni yrv ye göre daha sıkıntısız hale getirirmi?
    umutgültekin arkadaşımız (veya abimiz ) sirion un kornasından bahsetmişsin (siriondan indim yrv ye bindim başlığı altında) "Sirion'da korna çalınca, sesi çok tiz olduğu için bazen bazı psikopatlar daha çok üstüme sürüyordu". sirionla bu sıkıntıları yaşarmıyım trafikte yada yrv ile yaşamazmıyım?
    bide iki aractada süspansiyon sorunu olduğuna değinmişsiniz(yrv de daha cok) bu cok rahatsız edicimi? ben hic daihatsuya binmedim şuana kadar. diğer markalarla kıyaslayabilirmisiniz mesala toyata renault hundai gibi. başka yerlerde de arcın içerisindeki bazı düğmelerin ulaşılması güc yerlerde oldugunu okudum sizcede oylemi?
    yedek parca fiyatlarınıda başaka marka (hundai,renault, toyato vs ) omobilerle kıyaslarmısınız

    fatih arkadaş gercekten cok güzelmiş arban. seninkine benzer bir arac var bak alttaki linkte onun fiyatı ve özlelikleri nasıl?




    YRV ile Sirion'un boyutları neredeyse aynı. Zaten platform kardeşiler. Ama YRV yüksekliği ile daha iri duruyor. Aralarında çok az bir fark olmalı diye düşünüyorum.

    Sirion şirin bir araba dolayısıyla dolayısıyla maganda tayfası direk bayan diye takibe alıyorlar. Hele araba kırmızı ise bu dezavantaj daha da katlanmış oluyor. Dolayısıyla bu konuda endişesi olan kimseye kırmızı Sirion tavsiye etmem :) YRV şirin değil, daha çok yaramaz duruyor. Sirion kadar ilgi çekici görüntüsü olmadığı için trafikte problem olacağını sanmam. Bu yazdıklarım tabii İstanbul içindir. Diğer şehirlerde kimsenin birşey yapacağını sanmıyorum.

    Süspansiyon sertliği marka bazında değil, model bazında karşılaştırılabilir birşey ve anlatması da çok zor. Diyelim ki taksiye çıkan arabalarla 30 ile geçtiğiniz tümsekten Sirion-1 ile 20 ile geçerseniz oldukça fazla zıplarsınız. YRV Turbo ile oradan 10 ile geçmeniz gerekir, 5 veya 15 değil. Yoksa üstünden atlarsınız :) Binip denemeniz lazım ben buradan daha net anlatamayacağım :)
    Sert süspansiyon araçlara iki sebepten konur: 1. Araç dar ve yüksek yapıdadır. 2. Performansı yüksektir o yüzden viraj içinde daha iyi denge sağlamak için... Hakkında konuştuğumuz iki araba için de bu iki madde de geçerli. Dolayısıyla sert süspansiyon gayet normal ve gerekli.

    Düğmelerin yerleri gerçekten de ulaşılması çok zor konumlanmış valla sis farı lambası mesela bagajın içinde, km sıfırlama düğmesini ise benzin depo kapağının yanına koymuşlar :D Ne kadar zor olabilir ki işte hepsi direksiyonun etrafına dizili durumda. Bazı yayınların incelemeleri gerçekten çok komik oluyor. Adam klasmanındaki tüm arabalardan her disiplinde açık ara çok çok çok daha iyi bir arabanın hiçbir iyi yanını yazmamak için çaba sarfederken bir yandan da düğmelerin yeri gibi manasız eleştrilerde bulunuyor. Bunu yaparken bir de üstelik saçma sapan test verileri yayınlıyorlar ki nasıl ölçüm yaptıklarını anlamanın imkanı yok... Ertesi hafta bir bakıyorsunuz Türkiye'de çok tanınmış bir markanın alelade arabasını yere göğe sığdıramıyorlar. Dolayısıyla bence ticari yayınların incelemelerine itibar etmeyin, arabayı kullananlardan bizzat sorun ya da daha iyisi, kendiniz deneyip görün.




  • Ankura : Sirion bir servisten rutin bakımı varsa ve ekstra bir parça değişimi olmayacaksa (fren balatası v.s. gibi) maksimum 250 ytl ye çıkar!!Bu noktada neye ne kadar para vereceğine ilişkin yetkili servise gitmeden önce fiyat dökümünü kendin dahi çıkarabilirsin..Daihatsu TR nin resmi sitesi bu konuda fiyatları açık olarak paylaşıyor!Çok da tuzlu rakamlar olmadığını sende göreceksin..Örneğin bir aracın rutin bir bakımında en sık değişen iki parçası vardır motor yağ filtresi 15 ytl!Hava filtresi 27 ytl!Pahalı mı sana soralım!? İşte diğer fiyatlar!!:

    AMa pek tabii ki kaskosuz KESİNLİKLE binilmemesi gereken araçlardır!!Altını defaatle çiziyorum bu hususun!! ;)

    Mlsdr : Her iki araçta boyutları itibariyle park sorunu çekmeyeceğin araçlar!Zaten her ikisinde de standart olarak bulunan arka park sensörlerine alıştıktan sonra park iyice bir rahatlık olarak ortaya çıkıyor!
    Korna meselesi çok rahatsız edici değil!Ama korna dediğin nedir ki;hjiç beğenmediysen 20-25 ytl ver;değiştir! ;)
    Daha karizmatik bir araba istiyorsan YRV Turbo!Daha yuvarlak tasarımlı;şık;dikkat çekici bir tasarım istiyorsan Sirion! Bence tabii.....
    Düğmelere alışılıyor!!Yersiz eleştriler olduğu konusuna katılıyorum Umut abimin söylediklerine!!Daihatsu bahsini ettiğimiz araçların içine standart olarak Sony Rx 3300 model Mp3-CD çalar koymuş!"Teybin düğmeleri çok küçük olduğundan alışmak zor oluyor" denmiş!Sony gibi bir dünya devinin ürettiği standart teyp için kurulan cümledir bu o test günlüğünde!!En iyisi bir test sürüşü yaparak deneyim edinmektir!!! ;)
    Aracımla ilgili güzel sözleriniz için çok sağolun!İnşallah Allah daha iyilerini sizler içinde nasip eder..Bahsettiğiniz ilanı biliyorum;Ank.da..Aracın 3 parçasında boya olduğunu;başka bir değişeninin olmadığını iddia ediyor ilan sahibi..Araç 70 küsür bin km.de olduğu için pek tabii olarak deri koltuklar biraz yıpranmış!O yüzden yıpranmış görünümde araç!!Fakat tabii bu noktada en doğru sözü Daihatsu yetkili servislerinde yaptırılacak bir ekspertiz raporu söyler!!Bilemiyorum;karar sizin..Ank.a o araç için bir uğramayı düşünürseniz elimden geldiğince;müsait olduğumca ilgilenmeye çalışırım sizinle.. Görüşmek üzere...




  • selam arkadaşlar bekliyoruz bizde sirion sahibi olabilecekmiyiz diye ama bakalım ne olacak birkaç araba ile karşılaştım bunlardan hangisini alırdınız siz olsanız
    1---2006 model 60000 de yrv var değişen kaza vsvs yok 13000 ytl dediler
    2---2006 model 1,3 sirion mt sporty var 25000 de 16000 dediler
    3---2004 sirion lpgli 80000 de 14250 dediler
    2---2004 sirion 120000 de 12000 dediler
    4---2005 sirion 1,0 50000 de 14000 ytl dediler
    siz almak istesiniz hangisini alırdınızyardımcı olursanız sevinirim
    aracı alınca mutlaka lpg taktıracağım siz olsanız ne yapardınız
  • Dostum ben ya eski kasa az km.de bir Sirion olsun derim;ya da yeni kasada 1,0 motor derim; karar senin..Madem öyle ben sana acizane bir iki tavsiyede bulunayım bütçeni zorlamayacak:
    KIrmızı;görünüşe göre cidden orjinalliği bozulmamış manuel inanması zor gibi temiz 24000 km.de mis gibi eski kasa Sirion! 15500 ytl!


    Yeşil olsun dersen birbirine çok benzer iki alternatifim var..ANtepteki pazarlık payı v.s. de demiş ama gittin de aldın da geldin de masrafın seni biraz yorar..İst.tekinde çelik jant.ta var..Ama yetkili servisten diyo..Bi alaveresi var mı yok mu tespit etmek amaçlı bir iki farklı daihatsu yetkili servisine daha göstermen şartıyla bakmanı mutlaka öneririm!!Fiyatta belki onda da kırabilirsin:
    Gaziantep:

    İstanbul:


    Karar senin... ;) Ama benim best of um bunlar!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fatih_Law -- 21 Eylül 2008; 21:41:53 >




  • merhaba değerli daihatsu kullanıcısı arkadaşlar..

    izninizle size sormak istediğim bir sorum olacak,ben babama kendi talebi doğrultusunda uygun fiyat ve makul kaliteyi sunacağına inandığım bir 1992 model coure satın aldım..araba gerçekten gerek devirlenmesi gerekse kalitesi ilec bizi aldığımıza pişman etmedi diyebilirim fakat artık yaşı itibarı ile bir takım sorunları var ve biz bunun üstesinden gelmekte oldukça zorlanıyoruz desem yeridir..alırkende parça bulmakta sıkıntı çekeceğimizi tahmin etmiştik doğrusu ama bu kadarınıda beklemiyordum diyebilirim..

    sizden ricam bana özellikle coure parçalarını -çıkma,yan sanayii,orjinal olsun- nasıl bulabileceğim veya temin edebileceğim hakkında yardımcı olmanızdır..

    ben Tekirdağda oturuyorum ve istanbul oldukça yakın sayılabilir(illa istanbul olacak diye bir ısrarım da yok tabiki) bana bahsettiğim gibi parçaları temin edebileceğim firma adreslerini ve telefonlarını bildirebilirseniz çok memnun olurum..

    ilginize şimdiden teşekkür ederim..

    parçalar çıkmacıdanda olabilir, yan sanayii veya orjinal de olabilir..( servisten bulduğum parçaların fiyatları el yakıyor malesef bu sebeble lütfen servislerin harici tavsiyede bulunabilirseniz çok makbule geçecektir.)





  • quote:

    Orjinalden alıntı: talip

    selam arkadaşlar bekliyoruz bizde sirion sahibi olabilecekmiyiz diye ama bakalım ne olacak birkaç araba ile karşılaştım bunlardan hangisini alırdınız siz olsanız
    1---2006 model 60000 de yrv var değişen kaza vsvs yok 13000 ytl dediler
    2---2006 model 1,3 sirion mt sporty var 25000 de 16000 dediler
    3---2004 sirion lpgli 80000 de 14250 dediler
    2---2004 sirion 120000 de 12000 dediler
    4---2005 sirion 1,0 50000 de 14000 ytl dediler
    siz almak istesiniz hangisini alırdınızyardımcı olursanız sevinirim
    aracı alınca mutlaka lpg taktıracağım siz olsanız ne yapardınız


    ben olsam şu sırada tercihimi kullanırdım:

    1. 2004 lpg'li sirion (hem ekonomi hem performans)
    2. 2005 sirion 1.0 (ekonomi ve yeni model)
    3. 2006 1.3 sporty (yeni model)
  • arkadaşlar yardımlarınızı bekliyorum...

    DAİHATSU ALMAMIZDA BU FORUMUNDA ETKİSİ OLDU..

    sanıyorum ki bu konuda yardımınızı esirgemezsiniz..

    özellikle UMUTGÜLTEKİN ,FATİH LAW arkadaşLarım siz uzun süredir bu forumdasınız ve konuya oldukça vakıfsınız..

    şimdiden teşekkür ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilkaycvs -- 23 Eylül 2008; 19:47:39 >
  • Dostum valla ben Ank.dayım..BUrada hem senin söylediğin vasıfta bir parçacı bilmiyorum hem de Ank.dan Tekirdağ a hem senin için de zor olur diye düşündüğümden yardımcı olamıyorum..Yoksa tabii ki Daihatsu dayanışması yani...! :(
  • Malesef benim de durumum pek farklı sayılmaz. Yani böyle şeyler ancak aranarak bulunuyor. Aşağıda iki adet telefon numarası vereyim; onlara bir sorun isterseniz. Onlarda da yoksa, İstanbul'a gelince sanayi sitelerindeki parçacıları tek tek gezmek kalıyor alternatif olarak. Orjinal parça düşünürseniz de Daihatsu Merkez Servis'i aramanızı tavsiye ederim.

    BERKOTO
    0212 428 51 66

    ADAKOTOMOTİV
    0212-6321004
    0212-6321005
  • CEVAPLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..

    dediğiniz gibi sanırım istanbul sanayilerini gezmek bize şart olacak..

    daihatsu gerçekten çok kaliteli otomobiller yapıyor ancak şuda bir gerçek ki bu tarz eski otomobiller alır iken

    piyasada adet olarak çok satılmış ve parça konusunda alternatifleri bol olan markalardan almak gerekliymiş..

    örneğin kalitesi su götürmez olarak daihatsu courenin , suziki alto ve maruttilerden daha iyi olduğu bir gerçek ama birde diğer açıdan bakınca parça konusunda da suziki açık ara önde daihatsudan..

    özellikle istanbul harici illerde yaşayanlar bu parça konusunuda çok dikkate almalı,yoksa bizim gibi bu konuda sıkıntıya düşmeleri kaçınılmaz olacak sanırım..

    ilgilenen arkadaşlarıma tekrar teşekkür ediyorum..selamlar




  • Merhaba

    Arkadaşlar sirion otomatik vites 2004 2005 model aramaktayım 12000-13000 arası bütcem var uzun zamandır formu takip etmekteyim bir türlü karar veremiyorum genelde piyasada 16000-14000 arasında ama bütçe belli malesef yardımcı olmanızı rica ederim.
  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.