Şimdi Ara

*DAİKİN VZ PREMİX* Kullanıcıları (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
240
Cevap
9
Favori
27.086
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Neselikelebek N kullanıcısına yanıt

    Tüketici mahkeme yoku görünmüş hocam,şikayetinde ayipli ürün teslim edilip sorununlarin cözümlenmesigini servisin aylarca bekletiğinin notuda düş derim..Bence ugraşş derim bekleme ses normal değil kapak bildigin gevşek sıkılmamiş gibi normal diyen servisin o kombiye sürtmek vardi...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SEHZADE63 S kullanıcısına yanıt

    İşte onu yaptığımızda suçlu duruma düşüyoruz hocam. Biz insan gibi yaklaşıp sorunları çözmeye çalışıyoruz. Marka kadar serviste iş yaptıracak usta ehil insan bulunması önemli. Şimdilik elimizden gelen insan gibi problemlerin çözülmesi...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Neselikelebek N kullanıcısına yanıt

    Parca fiyatlari yükseldi,amac idare eder normal diyip daha sonra ücret almalari,bu devirde bu zaman da insan gibi değil elini masaya vurarak cözümlersiniz,ndj modeli mevcut 5 yil aradan sonra bakima cagirdim genleşme tank da su cikti normal dedi cekip gitti derece yükseltince bar cikiyordu sinir oldum değiştir dedim,sayfada 2,3 kişi servis müdahale edip ücretsiz değiştirmiş bnmde parca siparişi gecildi bu hafta içi cözümlenmesini bekliyiyorum.Kombiden bahsediyoruz gaz ve ateş diyoruz patlama riskli bile olanbilir..Sert müdahale şart


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SEHZADE63 S kullanıcısına yanıt

    Umarım en kısa sürede tamiriniz gerçekleşir. Buradan yaşadığınız süreci paylaşın. Benim kombiler hakkında fazla bilgim yok. Standart kullanıcıyız. Servis talimatları doğrultusunda kullandığımızı düşünüyorum. Kombinin arıza yapacağı yanlış bir kullanım söz konusu değil. Sıkıntıları yaşadıkça yeni yeni birşeyler öğrenmeye başladım. Genleşme tankında biriken su hakkında daha evvel birşeyler duydum. Su alınmazsa ne tür arızalar çıkıyor. Bakımları 2 yılda bir yaptırmamız söylendi. Sizin 5 yıllık süre biraz uzun bir süre değil mi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Neselikelebek N kullanıcısına yanıt

    Garantiden dolayi salladim umursamadim,servis samimi olmasa da slmlaştiğim biri cikinca ariza oldumu geliriz demişti,2 yil da bakim şart tabi genleşme tank 2 yilda hava basilmasi yada kontrolu şart eğer genleşme tankinda problem olursa yüksek derecelerde bar yükselip hataya düşebiliyor.Siz yine de öyle beklemekle değil servisle değil müşteri hizmetlerine şikayette bulun muhattabiniz gekirse bölge müdürlüğüne kadar gitsin derim..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SEHZADE63 S kullanıcısına yanıt

    Hocam ben yaşadığım sürecin tamamını buraya yazsam kitap olur. Müşteri hizmetlerini aramadan zaten servis gelmiyor. Geride kalan sayfalarda yazdım. Günlerce parça bekliyoruz deyip oyalandık. Servis müşteri hizmetlerini ara diyor. Müşteri hizmetleri gönderilecek parçanın ne olduğunu bana soruyor hatta birinde kod numarası falan sordular. Ben diyorum ki kombinin parçasını bilsem kendim tamir ederim. Servis size parçanın ne olduğu hakkında bilgilendirmedi mi diyorum. Servis ve Müşteri hizmetleri arasında bu işler için köprü olacak bir sistemleri yok. Parçası bulunmayan kombiyi neden satıyorsunuz sökün götürün bu kombiyi ya değiştirin yada iade alın diyorum. Müşteri hizmetleri topu servise atıyor. Servis tamiri mümkün değildir raporu düzenlemesi gerekir diyor. Servise diyorum tamir edemiyorsanız rapor düzenlenecekmiş. Servis kombiyi satan mühendislik firmasına topu atıyor. Kombiyi satan mühendislik firması topu müşteri hizmetlerine atıyor... Daikin'ın da tesisatla birlikte kombiyi satan firmada 6 yıl garanti olduğunu söyleyerek reklamlarını yapıyorlar ancak gerçekten hizmet vermeye gelince çalışmayan bir sistem var. Şikayetvar sitesi hem Daikin hem bu mühendislik firmasının şikayetleriyle dolup taşmış...





  • Yetkili servis farklı bir şey demedi. Yani bu modelin ekstra bir eko modu yok. 40 aşağısı daha düşük olduğu için dur kalk yapıyor. O da eko modu sayılır. 35 derece ve yukarısı yoğuşma devrede..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vz model makinemin altındaki bu boru çatlamış ve su sızdırıyor. Bunun için servisi mi aramalıyım? Tesisatı yapan firmayı mı aramalıyım? Borudan kendim bulup değiştirmeli miyim? Bu çatlağı nasıl düzeltebilirim?


    *DAİKİN VZ PREMİX*  Kullanıcıları
  • cenk78 kullanıcısına yanıt

    Camaşir bulaşik makine borulari arar bulursun.Servislik bi durum yok


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cenk78 kullanıcısına yanıt

    Servis yada tesisatçı firma garantiden dolayı sorumludur. Garanti kapsamında yaptırabilirsiniz. Ancak servis hantalsa uğraşmaya değmez. Kendiniz değiştirebilirsiniz. Bildiğiniz üzere yoğuşma atık suyu borusu bu...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler arkadaşlar. Kendim alıp değiştiririm o zaman.

  • Merhaba arkadaşlar. Doldurma vanası şu an tel kombimde. Su basmak istediğimde çok zor dönüyor ara sıra pense ya da anahtarla ilk döndürmeyi yapmak zorunda kalıyorum. Serviste tel olan vanayı değiştirip normal bildiğimiz vanalardan taktırsam uyumlu olur mu kombiye?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ugur_Akd kullanıcısına yanıt

    hidroblok grubu kompozit plastik mi? doldurma vanasının pasosu siyah mı?

  • ugur_Akd kullanıcısına yanıt

    Bizim yeni seri kombilerin su basma vanası gerçekten sıkıntılı. 1 ay önce üç yollu vana değişimi yapıldı. Servis sökülen parçayı aldı götürdü. Sökülen vanayı kabaca incelemiştim. Su basma vanası sökülebillir birşeye benzemiyordu. Tabi konuyu takip eden arkadaşlar daha iyi biliyorlardır. Plastik blok yerine prinç blok takılabiliyor mu bende bunu merak ediyorum. Plastik blok üzerindeki boru ölçüleri eski serilerle aynıysa mümkün olabilir diye düşünüyorum.

  • disintegration kullanıcısına yanıt

    Kompozit hocam alttan bakınca da siyah renk ve tel var musluk yerine.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Neselikelebek N kullanıcısına yanıt

    Değişmiyorsa sadece tel kırılsa doldurma musluğu yerine komple hidroblok değişir gibi bir sonuç çıkar hocam. O da pek mümkün değil sanki. Daha doğrusu umarım öyle değildir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • disintegration kullanıcısına yanıt

    Hocam bilginiz varsa bizi aydınlatır mısınız


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Neselikelebek N kullanıcısına yanıt
    *DAİKİN VZ PREMİX*  Kullanıcıları

    Piyasada çeşit çeşit doldurma vanası var


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba. Daikin premix vz 23kw D2CPX023BATR model kombi takıldı evime müteahhit tarafından. Oda Termostati taktırmak istiyorum ama servis yalnızca Daikin Termostat garantiyi bozmaz dediği için seçeneklerim çok kısıtlı. Merak ettiğim şey D-Essence Termostat uyumlu görünüyor on off. Bunun yerine Daikin

    D-Sense smart modulasyonlu olan modeli kullanabilir miyim? Bu model yalnız benim kombiye uyumlu gorunmuyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.