Tüketici mahkeme yoku görünmüş hocam,şikayetinde ayipli ürün teslim edilip sorununlarin cözümlenmesigini servisin aylarca bekletiğinin notuda düş derim..Bence ugraşş derim bekleme ses normal değil kapak bildigin gevşek sıkılmamiş gibi normal diyen servisin o kombiye sürtmek vardi... < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
*DAİKİN VZ PREMİX* Kullanıcıları (12. sayfa)
-
-
İşte onu yaptığımızda suçlu duruma düşüyoruz hocam. Biz insan gibi yaklaşıp sorunları çözmeye çalışıyoruz. Marka kadar serviste iş yaptıracak usta ehil insan bulunması önemli. Şimdilik elimizden gelen insan gibi problemlerin çözülmesi...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Parca fiyatlari yükseldi,amac idare eder normal diyip daha sonra ücret almalari,bu devirde bu zaman da insan gibi değil elini masaya vurarak cözümlersiniz,ndj modeli mevcut 5 yil aradan sonra bakima cagirdim genleşme tank da su cikti normal dedi cekip gitti derece yükseltince bar cikiyordu sinir oldum değiştir dedim,sayfada 2,3 kişi servis müdahale edip ücretsiz değiştirmiş bnmde parca siparişi gecildi bu hafta içi cözümlenmesini bekliyiyorum.Kombiden bahsediyoruz gaz ve ateş diyoruz patlama riskli bile olanbilir..Sert müdahale şart
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Umarım en kısa sürede tamiriniz gerçekleşir. Buradan yaşadığınız süreci paylaşın. Benim kombiler hakkında fazla bilgim yok. Standart kullanıcıyız. Servis talimatları doğrultusunda kullandığımızı düşünüyorum. Kombinin arıza yapacağı yanlış bir kullanım söz konusu değil. Sıkıntıları yaşadıkça yeni yeni birşeyler öğrenmeye başladım. Genleşme tankında biriken su hakkında daha evvel birşeyler duydum. Su alınmazsa ne tür arızalar çıkıyor. Bakımları 2 yılda bir yaptırmamız söylendi. Sizin 5 yıllık süre biraz uzun bir süre değil mi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Garantiden dolayi salladim umursamadim,servis samimi olmasa da slmlaştiğim biri cikinca ariza oldumu geliriz demişti,2 yil da bakim şart tabi genleşme tank 2 yilda hava basilmasi yada kontrolu şart eğer genleşme tankinda problem olursa yüksek derecelerde bar yükselip hataya düşebiliyor.Siz yine de öyle beklemekle değil servisle değil müşteri hizmetlerine şikayette bulun muhattabiniz gekirse bölge müdürlüğüne kadar gitsin derim..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam ben yaşadığım sürecin tamamını buraya yazsam kitap olur. Müşteri hizmetlerini aramadan zaten servis gelmiyor. Geride kalan sayfalarda yazdım. Günlerce parça bekliyoruz deyip oyalandık. Servis müşteri hizmetlerini ara diyor. Müşteri hizmetleri gönderilecek parçanın ne olduğunu bana soruyor hatta birinde kod numarası falan sordular. Ben diyorum ki kombinin parçasını bilsem kendim tamir ederim. Servis size parçanın ne olduğu hakkında bilgilendirmedi mi diyorum. Servis ve Müşteri hizmetleri arasında bu işler için köprü olacak bir sistemleri yok. Parçası bulunmayan kombiyi neden satıyorsunuz sökün götürün bu kombiyi ya değiştirin yada iade alın diyorum. Müşteri hizmetleri topu servise atıyor. Servis tamiri mümkün değildir raporu düzenlemesi gerekir diyor. Servise diyorum tamir edemiyorsanız rapor düzenlenecekmiş. Servis kombiyi satan mühendislik firmasına topu atıyor. Kombiyi satan mühendislik firması topu müşteri hizmetlerine atıyor... Daikin'ın da tesisatla birlikte kombiyi satan firmada 6 yıl garanti olduğunu söyleyerek reklamlarını yapıyorlar ancak gerçekten hizmet vermeye gelince çalışmayan bir sistem var. Şikayetvar sitesi hem Daikin hem bu mühendislik firmasının şikayetleriyle dolup taşmış...
-
Yetkili servis farklı bir şey demedi. Yani bu modelin ekstra bir eko modu yok. 40 aşağısı daha düşük olduğu için dur kalk yapıyor. O da eko modu sayılır. 35 derece ve yukarısı yoğuşma devrede..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X