Şimdi Ara

DARK EVO P60 6 INCH qHD IPS QUAD CORE 8 MP AKILLI TELEFON (69. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.426
Cevap
16
Favori
83.207
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6768697071
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 52radikal 5 kullanıcısına yanıt
    Sa kardeşim ses kısma tuşu ile güç düğmesi yani açma kapama süğmesine aynı anda basıyoruZ. Tüm android cihazarda böyledir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gunsatgencoglu G kullanıcısına yanıt
    teşekkürler kardeşim.bir sorum daha olacak: dahili bellek kullanılabilir 211 mb sd kart kullanılabilir 4,14 gb telefon belleği kullanllabilir 3,52 gb.ben telefona uygulama play storeden bişey yükleyemiyorum yetersiz alan diyor.ne yapmak gerek teşekkürler
  • 52radikal 5 kullanıcısına yanıt
    Çok düşük mb lı uygulamalarda da aynısını yapıyorsa play store bazen yapıyor o hatayı. Yada dahili belleği yanlış hesaplıyor cihaz. Tavsiyem yedek alıp cihazı sıfırla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gunsatgencoglu G kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle öyle boş zamanım olsa yedek alıp duzeltecem bende

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardeş benim başıma hiç gelmedi. Şuan dahili boş olanı 601 mb gösteriyor. Sıkıntı yok. Ama samsunglarda daha çok oluyor. Düzelmeyecek bir durum değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • telefona nazar değdi yere düştü hiç açılmıyor kargoyla servise gönderdim bakalım ne olacak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EO2527

    telefona nazar değdi yere düştü hiç açılmıyor kargoyla servise gönderdim bakalım ne olacak

    Bende yere düşürdüm sürekli reset atmaya başladı. Bugün kargoyla akortek e gonderdim. Bakalım ne olacak

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • saksoy S kullanıcısına yanıt
    teknobiyotiğin müşteri destek formuna şikayeti yazıp o şikayetteki kodu kagıda yazıp oyle gonderdiniz telefonu değilmi hocam
  • Sa kardeşler. Her ikinizede geçmiş olsun. Ekranlarınız sağlam mı çatlak var mı. Dış zeminde mi iç zeminde mi düştü sizlerin. Devamlı eleştiri alıyor ya cihaz ekranı sağlam değil diye. Merak ettim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gunsatgencoglu G kullanıcısına yanıt
    aleykumeselam kardeş ekranda herhangi birşey yok, telefonu sabah açmaya çalıştım ama telefon açılmadı 1. kattan balkondan yere düştü kırılma çatlak vs hiçbirşey yok kapagı bile çıkmadı şarjda olmuyordu gonderdim dün,
    ama bana cevap olarak teknobiyotikden ürünü nereden aldıysanız (n11 gg hb) oradaki satıcıyla iletişime geçin diye mesaj atıldı
    halbuki telefon teknobiyotikden alınma faturasıyla beraber gonderdiğim halde boyle diyorlar
    dur bakalım yarına ne olacak
    sıkıntılı bir servis oldugu belli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vatikanli Mumin -- 24 Kasım 2015; 19:06:51 >
  • BİRDE cihazın ekranı sağlam değil diyorlar. Tokat gibi cevap. Servisteki aptalın bilgisizliği. Öyle birşey olmaz. Kimden alınırsa alnsın. Servis bakacak. Aldığın firma kapandıysa ne olacak. Saçmalamasın. Benim teknobiyotikle ilgili kılıf ve ekran koruyucu ile ilgili 1 kere sıkıntım oldu. Sağolsunlar çook yardımcı oldular. Ben memnun kaldım. Bakalım sizde ne olacak. Sonucu ve gelişmeleri yazarsanız olumlu olumsuz bilgi edinmiş oluruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • teknobiyotikte kayıt oluşturunca şöyle cevap geldi:
    Değerli Müşterimiz ,
    destek@akortek.com veya info@akortek.com mail adreslerınden destek talebı olusturabilirsiniz
    Gittigidiyor.com, N11.com, Sanalpazar.com, Sahibinden.com vb. siteleri üzerinden alınan ürünlerdewww.teknobiyotik.com sitesi üzerinden arıza kaydı oluşturulamamaktadır.
    Lütfen ürünü aldığınız sitedeki kullanıcı ismine mesaj atarak destek talebi oluşturunuz.
    Bir başka alışverişte görüşmek dileğiyle..

    Saygılarımızla,
    Arıza Bildirimi

    NOT: defalarca düşürmeme rağmen ekran kırılmadı

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • saksoy S kullanıcısına yanıt
    Kardeş saçmalık. Bence artık destek vermek istemiyorlar. Sizi uğraştıracaklar herhalde. Onların dedikleri gibi yapsan bu sefer satıcılar diyecek servise gönderin diye. Siz ortada kalacaksınız. Ne diyeyim ki. Hiç arıza yapmadığı için bilmiyorum. Normalde cihazın garanti kapsamında bakılması için fatura ve garanti kağıdı yeterlidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gunsatgencoglu G kullanıcısına yanıt
    aman diyim ne yap et bunların servisine düşme telefonu temiz kullanın hocam
    bugun yeni mail atmışlar telefonun bakımı yapılıp bilgilendirme mesajı atılacaktır diye, ama hala sorgulamasını yapamıyorum boş çıkıyor
  • bugun akorteki aradım
    telefonumun değişimi ücretsiz bir şekilde yapılmış yarın kargoya verilecekmiş
    inşaAllah sorunsuz bir servis süreci bitiririm
  • Sıfırı ile mi değiştirecekler kardeş. Öyleyse servisi de yerden yere vurmuştuk. Yüzümüz kızardı. Gerçi ben memnunum. Genel olarak dedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gunsatgencoglu G kullanıcısına yanıt
    evet sıfırı ile değişmişler, aynen ya buradaki bütün yorumlara bakınca 1 tane memnun olan yok ama ben dün itibari ile servisten çok memnunum, başta hemen ilgilenmediler sonrasında onarıma aldılar sonrasındada değişim yapıyoruz dediler.
    servisde gordugum sıkıntılar telefonumu arayarak sorma dışında takip edemiyorum
    ilk 2 gün hiç bir hareket olmadı
    begendiğim yanı ise, maile hemen cevap veriyorlar, arayınca çıkan gorevli hemen ilgileniyor sizinle ve tabiki telefonumun değişmesine çok memnun kaldım

    diğer arkadaşın servis süreci nasıl acaba



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vatikanli Mumin -- 27 Kasım 2015; 6:44:16 >
  • Adına sevindim kardeşim. Bu dark cihazlarının arkasında tam dursaydı şuan konumu daha farlı olurdu. En çok şikayet ve insanları soğutan ekranın kırılması sonucu istenen servis ücreti. 380 Tl. Çooom fazla. İnsanlar buna kızıyor. Yoksa ekranın kırılmasına değil. Başkada bir sıkıntı yok cihazda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Akorteke mesaj yazdim yelefonum ne oldu dedim cevap asagida

    Merhaba,

    Ürününüzün test işlemleri teknik servisimizde devam etmektedir.

    Maksimum servis süresi 20 iş günüdür. Bu süre teknik servisteki yoğunluğa bağlı olarak değişkenlik gösterebilir.

    Saygılarımızla.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • saksoy S kullanıcısına yanıt
    Demek ki ilgileniyorlar. Bakalım bekleyelim görelim. Cihazda fiziki hasar oluşmuşmuydu. Dün arkadaş elinden samsung s4 telefonu düşürmüş. Ekran dahil kasa batar parçalanmış dağılmış kırılmış. Birde sağlam diye çok överler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 6768697071
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.