Şimdi Ara

DCİ MOTOR MU MULTİJET MOTOR MU ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
139
Cevap
0
Favori
30.046
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • peki
    kaç bg idi o yıllarda 1,5 dcı ?ve kaç nm tork veriyordu ?
    1,6 mjet 20 000 de bakıma girerken 1,5Dcı niye 10 000 de bakıma giriyordu ?
    mjet triger değişimini 120 000km de yapıyorken , dci niye 60 000 km de yapıyordu , yoksa o yıllarda
    renault dcı motorlarına güvenemiyordu mu ?
    dcı daha yeni yeni adam olmaya başladı
    1,6 dcı ise şu an için en verimli dizel motor , tabi rakiplerinden bir karşılık gelene kadar ,
    ve yine de kendini ispatlaması lazım ,
  • yahu dizel de ne beygiri ne gücünden bahsediyorsunuz?? madem güç peşindesiniz durumunuzda iyiyse benzinli alın.. dizel alan insan tasarruf amaclı alıyor dizeli performans için değil ki.. bambaşka bi boyuta girmişsiniz siz yuh be arkadas bi konuyu da saptırmayalım çokmu zor bunu yapmak. laf kalabalığından başka bir işe yaramaz yorumlarınız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi confusion. -- 27 Mart 2013; 22:20:04 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: catalyst

    Dizel deyince akla "DCi stayla" gelir.

    Aynen öyle.

    Anlatılmaz basılır,dizel dCi ise alınır

     DCİ MOTOR MU MULTİJET MOTOR MU ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pixelbs

    peki
    kaç bg idi o yıllarda 1,5 dcı ?ve kaç nm tork veriyordu ?
    1,6 mjet 20 000 de bakıma girerken 1,5Dcı niye 10 000 de bakıma giriyordu ?
    mjet triger değişimini 120 000km de yapıyorken , dci niye 60 000 km de yapıyordu , yoksa o yıllarda
    renault dcı motorlarına güvenemiyordu mu ?
    dcı daha yeni yeni adam olmaya başladı
    1,6 dcı ise şu an için en verimli dizel motor , tabi rakiplerinden bir karşılık gelene kadar ,
    ve yine de kendini ispatlaması lazım ,

    Bu konularda çok bilgisiz ve tecrübesizsin,
    Öncelikle kullandığım tüm dci motorlu araçlarım 15.000 veya 20.000 Km'de bir bakıma girerdi,
    Multijetlerde triger kayışlı değil zincirlidir, her motorun sistemi farklıdır elma ile armutu karıştırmayın
    DCİ Motorun o yıllarda 65,80,85,100.105,110,130,150 HP gibi farklı modellerinde kullandıkları motorlarıdar vardır özellikle Megane II fazlarda 100,105,110 seçeneklerini görebilirsiniz. Şunu da unutma ufak dostum commol rail dizel sistemini türkiyeye renault fiattan önce sunmuştur 2002 yılında clio ve kangoo'larda dci motor kullanılırken sizin doblolarda 1.9 turbosuz direkt püskürtmeli motor kullanılıyordu öğren bunları bir daha bilip bilmeden konuşma




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PolarMohr

    quote:

    Orijinalden alıntı: pixelbs

    peki
    kaç bg idi o yıllarda 1,5 dcı ?ve kaç nm tork veriyordu ?
    1,6 mjet 20 000 de bakıma girerken 1,5Dcı niye 10 000 de bakıma giriyordu ?
    mjet triger değişimini 120 000km de yapıyorken , dci niye 60 000 km de yapıyordu , yoksa o yıllarda
    renault dcı motorlarına güvenemiyordu mu ?
    dcı daha yeni yeni adam olmaya başladı
    1,6 dcı ise şu an için en verimli dizel motor , tabi rakiplerinden bir karşılık gelene kadar ,
    ve yine de kendini ispatlaması lazım ,

    Bu konularda çok bilgisiz ve tecrübesizsin,
    Öncelikle kullandığım tüm dci motorlu araçlarım 15.000 veya 20.000 Km'de bir bakıma girerdi,
    Multijetlerde triger kayışlı değil zincirlidir, her motorun sistemi farklıdır elma ile armutu karıştırmayın
    DCİ Motorun o yıllarda 65,80,85,100.105,110,130,150 HP gibi farklı modellerinde kullandıkları motorlarıdar vardır özellikle Megane II fazlarda 100,105,110 seçeneklerini görebilirsiniz. Şunu da unutma ufak dostum commol rail dizel sistemini türkiyeye renault fiattan önce sunmuştur 2002 yılında clio ve kangoo'larda dci motor kullanılırken sizin doblolarda 1.9 turbosuz direkt püskürtmeli motor kullanılıyordu öğren bunları bir daha bilip bilmeden konuşma

    Dostum common rail demişsinde common raili bulan ve geliştiren Fiat'tır. Türkiye kimseyi bağlamaz. Fiat'tan sonra CR sistemi kullanan marka Mercedestir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Du Hast -- 27 Mart 2013; 22:23:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: PolarMohr

    quote:

    Orijinalden alıntı: pixelbs

    peki
    kaç bg idi o yıllarda 1,5 dcı ?ve kaç nm tork veriyordu ?
    1,6 mjet 20 000 de bakıma girerken 1,5Dcı niye 10 000 de bakıma giriyordu ?
    mjet triger değişimini 120 000km de yapıyorken , dci niye 60 000 km de yapıyordu , yoksa o yıllarda
    renault dcı motorlarına güvenemiyordu mu ?
    dcı daha yeni yeni adam olmaya başladı
    1,6 dcı ise şu an için en verimli dizel motor , tabi rakiplerinden bir karşılık gelene kadar ,
    ve yine de kendini ispatlaması lazım ,

    Bu konularda çok bilgisiz ve tecrübesizsin,
    Öncelikle kullandığım tüm dci motorlu araçlarım 15.000 veya 20.000 Km'de bir bakıma girerdi,
    Multijetlerde triger kayışlı değil zincirlidir, her motorun sistemi farklıdır elma ile armutu karıştırmayın
    DCİ Motorun o yıllarda 65,80,85,100.105,110,130,150 HP gibi farklı modellerinde kullandıkları motorlarıdar vardır özellikle Megane II fazlarda 100,105,110 seçeneklerini görebilirsiniz. Şunu da unutma ufak dostum commol rail dizel sistemini türkiyeye renault fiattan önce sunmuştur 2002 yılında clio ve kangoo'larda dci motor kullanılırken sizin doblolarda 1.9 turbosuz direkt püskürtmeli motor kullanılıyordu öğren bunları bir daha bilip bilmeden konuşma

    Dostum common rail demişsinde common raili bulan ve geliştiren Fiat'tır. Türkiye kimseyi bağlamaz. Fiat'tan sonra CR sistemi kullanan marka Mercedestir.

    Biliyorum Fiatın geliştirdiğini ama arkadaş multijeti gözünde baya büyütüş 1400 cc motor hacmine kadar gerçekten iyi bir motordur ve ödülleri vardır hatta en iyi motor seçilmiştir, ama hacimler büyüdükçe ne yazık ki aynı başarısını diğer motorlarında yürütemedi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PolarMohr

    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: PolarMohr

    quote:

    Orijinalden alıntı: pixelbs

    peki
    kaç bg idi o yıllarda 1,5 dcı ?ve kaç nm tork veriyordu ?
    1,6 mjet 20 000 de bakıma girerken 1,5Dcı niye 10 000 de bakıma giriyordu ?
    mjet triger değişimini 120 000km de yapıyorken , dci niye 60 000 km de yapıyordu , yoksa o yıllarda
    renault dcı motorlarına güvenemiyordu mu ?
    dcı daha yeni yeni adam olmaya başladı
    1,6 dcı ise şu an için en verimli dizel motor , tabi rakiplerinden bir karşılık gelene kadar ,
    ve yine de kendini ispatlaması lazım ,

    Bu konularda çok bilgisiz ve tecrübesizsin,
    Öncelikle kullandığım tüm dci motorlu araçlarım 15.000 veya 20.000 Km'de bir bakıma girerdi,
    Multijetlerde triger kayışlı değil zincirlidir, her motorun sistemi farklıdır elma ile armutu karıştırmayın
    DCİ Motorun o yıllarda 65,80,85,100.105,110,130,150 HP gibi farklı modellerinde kullandıkları motorlarıdar vardır özellikle Megane II fazlarda 100,105,110 seçeneklerini görebilirsiniz. Şunu da unutma ufak dostum commol rail dizel sistemini türkiyeye renault fiattan önce sunmuştur 2002 yılında clio ve kangoo'larda dci motor kullanılırken sizin doblolarda 1.9 turbosuz direkt püskürtmeli motor kullanılıyordu öğren bunları bir daha bilip bilmeden konuşma

    Dostum common rail demişsinde common raili bulan ve geliştiren Fiat'tır. Türkiye kimseyi bağlamaz. Fiat'tan sonra CR sistemi kullanan marka Mercedestir.

    Biliyorum Fiatın geliştirdiğini ama arkadaş multijeti gözünde baya büyütüş 1400 cc motor hacmine kadar gerçekten iyi bir motordur ve ödülleri vardır hatta en iyi motor seçilmiştir, ama hacimler büyüdükçe ne yazık ki aynı başarısını diğer motorlarında yürütemedi.

    Ne yönden geliştiremedi acaba?
    sayabileceğiniz tek eksisi rakiplerinden 1 lt fazla yakması.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PolarMohr


    Bu konularda çok bilgisiz ve tecrübesizsin,
    Öncelikle kullandığım tüm dci motorlu araçlarım 15.000 veya 20.000 Km'de bir bakıma girerdi,
    Multijetlerde triger kayışlı değil zincirlidir, her motorun sistemi farklıdır elma ile armutu karıştırmayın
    DCİ Motorun o yıllarda 65,80,85,100.105,110,130,150 HP gibi farklı modellerinde kullandıkları motorlarıdar vardır özellikle Megane II fazlarda 100,105,110 seçeneklerini görebilirsiniz. Şunu da unutma ufak dostum commol rail dizel sistemini türkiyeye renault fiattan önce sunmuştur 2002 yılında clio ve kangoo'larda dci motor kullanılırken sizin doblolarda 1.9 turbosuz direkt püskürtmeli motor kullanılıyordu öğren bunları bir daha bilip bilmeden konuşma

    asıl sen bilgisiz ve tercrubesizsin
    1,3 (1248) cc m jet triger zincirlidir ,
    1,6 m jet ise triger kayışlıdır ,
    öyle işkembeden sallamakla bilgili olunmuyor .
    dikkat etmedin sanırım ,2008 yılından bahsediyordum , o yıllarda dcı bakımları 10 000 km deydi
    ve 1,6 üstü diğer dci motorlarını saymana gerek yok , konu uzar gider
    sadece 150 bg lık 1,9 jtd ( mjet ) 2008 ve öncesi
    opel vectrada da kullanılmıştı
    he kım ufak ve bilgisizmış )




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pixelbs

    quote:

    Orijinalden alıntı: PolarMohr


    Bu konularda çok bilgisiz ve tecrübesizsin,
    Öncelikle kullandığım tüm dci motorlu araçlarım 15.000 veya 20.000 Km'de bir bakıma girerdi,
    Multijetlerde triger kayışlı değil zincirlidir, her motorun sistemi farklıdır elma ile armutu karıştırmayın
    DCİ Motorun o yıllarda 65,80,85,100.105,110,130,150 HP gibi farklı modellerinde kullandıkları motorlarıdar vardır özellikle Megane II fazlarda 100,105,110 seçeneklerini görebilirsiniz. Şunu da unutma ufak dostum commol rail dizel sistemini türkiyeye renault fiattan önce sunmuştur 2002 yılında clio ve kangoo'larda dci motor kullanılırken sizin doblolarda 1.9 turbosuz direkt püskürtmeli motor kullanılıyordu öğren bunları bir daha bilip bilmeden konuşma

    asıl sen bilgisiz ve tercrubesizsin
    1,3 (1248) cc m jet triger zincirlidir ,
    1,6 m jet ise triger kayışlıdır ,
    öyle işkembeden sallamakla bilgili olunmuyor .
    dikkat etmedin sanırım ,2008 yılından bahsediyordum , o yıllarda dcı bakımları 10 000 km deydi
    ve 1,6 üstü diğer dci motorlarını saymana gerek yok , konu uzar gider
    sadece 150 bg lık 1,9 jtd ( mjet ) 2008 ve öncesi
    opel vectrada da kullanılmıştı
    he kım ufak ve bilgisizmış )

    Liseli ergen olduğun belli zincirli olduğunu belirttiğim motor 1.3 multijetdir kafandan uydurup sallama ayrıca 2003 yılında aldığımız dci motor clio'dan tut 2005 dci megane aracımız dahil 15.000 km'de girdi bakıma inanmıyorsan araştırabilirsin laguna III DCİ aracımızda 20.000 km bakıma girmekteydi seninle tartışmaya giripte seviyemi düşüremem fındık multijetinle mutlu mesut yaşa arkadaşım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PolarMohr


    Liseli ergen olduğun belli zincirli olduğunu belirttiğim motor 1.3 multijetdir kafandan uydurup sallama ayrıca 2003 yılında aldığımız dci motor clio'dan tut 2005 dci megane aracımız dahil 15.000 km'de girdi bakıma inanmıyorsan araştırabilirsin laguna III DCİ aracımızda 20.000 km bakıma girmekteydi seninle tartışmaya giripte seviyemi düşüremem fındık multijetinle mutlu mesut yaşa arkadaşım.

    hehe bilemedin ,
    m jetin sadece 1,3 ten ibaret olduğunu sanıyorsun ,
    ve tüm m jetlerın aynı olduğunu idda ediyorsun ,
    1,9 bi turbo 190 PS (140 kW; 187 hp). m jetten haberin yok ,
    sen git babanın arabasını biraz daha incele de öyle gel ,küçük kardeşim ,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pixelbs

    quote:

    Orijinalden alıntı: PolarMohr


    Liseli ergen olduğun belli zincirli olduğunu belirttiğim motor 1.3 multijetdir kafandan uydurup sallama ayrıca 2003 yılında aldığımız dci motor clio'dan tut 2005 dci megane aracımız dahil 15.000 km'de girdi bakıma inanmıyorsan araştırabilirsin laguna III DCİ aracımızda 20.000 km bakıma girmekteydi seninle tartışmaya giripte seviyemi düşüremem fındık multijetinle mutlu mesut yaşa arkadaşım.

    hehe bilemedin ,
    m jetin sadece 1,3 ten ibaret olduğunu sanıyorsun ,
    ve tüm m jetlerın aynı olduğunu idda ediyorsun ,
    1,9 bi turbo 190 PS (140 kW; 187 hp). m jetten haberin yok ,
    sen git babanın arabasını biraz daha incele de öyle gel ,küçük kardeşim ,

    O dediğin motor türkiyedeki araçlarda malesef yok sen bu motorları yazınca tatmin olup keyifmi alıyorsun yaşımı bilip bilmeden konuşma bu foruma 8 yılımı vermişim gerisini sen düşün.




  • 1.6 dci 130bg 320 torklu olan motorla tabiki dci.

    ama diğerlerinde bir fark yok.
  • dci eyidir eyi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PolarMohr


    O dediğin motor türkiyedeki araçlarda malesef yok sen bu motorları yazınca tatmin olup keyifmi alıyorsun yaşımı bilip bilmeden konuşma bu foruma 8 yılımı vermişim gerisini sen düşün.

    quote:

    Multijetlerde triger kayışlı değil zincirlidir


    şimdi bunu sen yazmadın mı ?

    benim de yaşımı sen bilmiyorsun , foruma 8 yılını vermış olman da her şeyi bildiğini ıfade etmez
    motorlar konusuna gelince buna benzer motor alfa 159 da mevcut
  • Konuda genel soru var. Kriterler yok.

    Buna göre bir bütün olarak düşünülürse dCİ.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    Konuda genel soru var. Kriterler yok.

    Buna göre bir bütün olarak düşünülürse dCİ.



    Genel olarak düşünürsek kronik enjektör problemi yokmu sayıyoruz ?
  • Dci ların ömrü az diyorlar
  • KAVGA BAŞLAMIŞ AMANIN BU NE
    neyse konuya dönelim
    1,3mj<1,5dci <1,6mjet
    1,3 ile 1,5 arasında ki tork hissediliyor
    1,6 da hoşuma giden devir göstergesi 2,500
    iken 130da gidiyorsun mütiş
  • Hangi motor odul aldiysa o iyidir tartismaya gerek yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ses= yalıtımla ilgili biraz kabin içi aynı ancak dışarda multijet daha çok ses çıkartıyor

    tüketim= kesinlikle dci şehir içi 15-2 lt arası bariz fark var

    performans 105bg multijet 100 bg dci dan daha iyi gidiyor bence
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.