Şimdi Ara

DCİ MOTOR MU MULTİJET MOTOR MU ? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
139
Cevap
0
Favori
30.046
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    Hocam tek turbomu bu ünite ?

    Evet tek turbolu, dCi motor ile aynı şartlara sahip. O yüzden kıyasa tabii tuttum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ITALIAN CAR'S

    quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    Hocam tek turbomu bu ünite ?

    Evet tek turbolu, dCi motor ile aynı şartlara sahip. O yüzden kıyasa tabii tuttum..

    Eyvallah
  • Ben MIVEC motor diyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yakıt ekonomisi için dci

    sorunsuzluk için multijet
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CarlBenz

    dci>hdi>multijet>tdi.

    hdi daha ekonomik bir motor
  • Yakit ve alt devirlerde dci..
    Uzun ömür ve üst devirlerde mjet..
    Orta nokta crdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yakıt ekonomisi diyip önyargılı davranmayın. 1.3 Multijet II motora sahip 500L 1.3 85hp 200Tork araç piyasaya çıktığnda çok aşırı ağır dediniz ama 3.7LT yakıt tüketimi sunuyor. Aynı şartlar altında DCİ motor eminim bu derece ekonomik olamaz.
  • MULTIJET TABİKİ

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xmiralay

    quote:

    Orijinalden alıntı: CarlBenz

    dci>hdi>multijet>tdi.

    hdi daha ekonomik bir motor

    +1 hdı çok daha ekonomik ve sağlam..
  • Kullanım keyfi açısından kesinlikle DCI.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DCİ mı ekonomik HDİ mı?

    en ekonomik olan 2 motor bunlar. 1. hangisi acaba.

    yani 110 beygir megane mı az yakar 115 beygir 308 mi?
  • Tdi ve dci iyidir digerlerini bilmiyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • E-xdi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: levaic

    1,5 dci ile çok uzun yollar yaptım. ortalama 4,5-5 arasında yakıtı var şu anda. araç dacia logan mcv. ivmelenmesi falan harika. araç sollarken motor kendine güvendiriyor.
    şimdi şirket aracım 1.3 multijet doblo. yemin ediyorum bu araba gitmiyor. gitmesi için basınca yakıt ortalaması 7-7,5 oluyor. turbo çok geç devreye giriyor. dizel araçlarda 2000-2500 devir arasında vites yükseltirim. ama multijet 1.3'te ne mümkün. 200 cc hacim farkı var ama şirket aracına her bindiğimde teneke 1.5 dci'ı arıyorum desem yalan olmaz. dizel araçlarda performans 2. plandadır fakat arabada biraz gitsin be abi. arabamı beni taşıyor ben mi aracı taşıyorum bilmiyorum. istanbul trafiğinde multijet 1.3 doblo ile sol şeridi unutun. şimdi çıkıp biri ben bu motor ve araç ile 170-180 gördüm diyebilir. doğrudur. ama geç hızlanıyor.

    mjetin devreye girdigi deviri yazilimla ayarliyorsunuz servisinde gidin baktirin kaca ayarlanmis turbosu.buyuk ihtimal yüksek devire ayarlamislar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 200 bin km HDİ kullandım.
    şu anda 1.3 multijet ve 1.5dci araç kullanıyorum.
    dayanıklılık, yakıt, motor sesi ve sürüş keyfi olarak kesinlikle HDİ önde gelir benim için.
    Dci Hdi den sonra keyif vermiyor.
    ailedeki 90hp citroen elysee Hdi, 75hp punto multijetten az yakıyor.
    (punto 175 lastik, citroen 195)
  • İkisi de sağlam güzel sorunsuz motordur multijet biraz daha sorunsuzluğa sağlamlığa dayalı temkinli tutulan bir motor dci ise biraz daha konfor-performans-yakıt üçlemesi ön plana alınarak üretilmiş ve geliştirilen motordur.

    Multijet kötü motor olsaydı taksiciler albea, linea vs. kullanmazlardı ki fiat grubu taksiler çoğunluktadır.

    Dci kötü motor olsaydı mercedes renault ile anlaşma yapıp dci ı koymazdı araçlarına.
  • Kullandığım araçta,namı diğer multijet dediğimiz motorun 75lik versiyonu var.(GM grup aracı olduğundan ecotec yazmakta motor kapağında)

    Ekonomisinden tutturun,çekişine kadar her şeyinden memnunum.Ozellikle fındık motor diyerek küçümseyen cahillere duyurmak isterim.
  • sorunsuzluk abidesi olan multijet motor kullanıyorum şehir içi 300 km ortalaması 28 km ortala hız 5.2 yakıt tüketimi var daha ne olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dentul

    Kullandığım araçta,namı diğer multijet dediğimiz motorun 75lik versiyonu var.(GM grup aracı olduğundan ecotec yazmakta motor kapağında)

    Ekonomisinden tutturun,çekişine kadar her şeyinden memnunum.Ozellikle fındık motor diyerek küçümseyen cahillere duyurmak isterim.

    benim aracıma fındık motor diyenler temmuz ayında gib.gov.tr ye baktığında suratlarını görmek istiyorum. 2008 model aracın 100 TL vergisi var
  • İkiside çok başarılı motorlar lakin fiat kaç senedir multijet'te dişe sürüler yenilikler yapmadı, renault ise devamlı güncel 1.5 (105hp 240nm'nin geliştirilip 110 hp'ye çıkartılması daha sonra 110 hp 260nm olması) ve 2.0 dizel (150hp 320nm yerine 175hp 360nm ) motoru geliştirirken bir yandanda 1.6dci çıkardı.Buda yetmedi 1.6 dci 130 hp'nin çift turbolu 160 hp'lik versiyonuda yolda. Her iki motorda zaten sağlamlığını ispatlamış durumda, dci'ın 20bin km'de bir bakıma girmeside çok müthiş bir olay. (düşünün honda civic her 10bin km'de bir giriyor)

    Dolayı ile şu anda dci motor daha ağır basmış durumda.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.