< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
dCi vs tdi vs tdci vs hdi vs crdi vs cdti vs multijet (5. sayfa)
-
-
Yakıt olarak hdi ve dci motorlu eşdeğer araçları inceleyin dci daha az yakıyor hdi bi tık fazla yakıyor araştırıp ortalama yakıt tüketimi değerlerini görebilirsiniz. (208-clio 4 gibi)quote:
Orijinalden alıntı: zingfth
Yakıt olarak HDİ, ivmelenme CRDİ,uzun ömür multijet, hepsinden azar azar olsun dersen TDI.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hdi en az yakanı. Performans daha iyi. 100bin üzerinde dizel alınmaz tabusunu oluşturan motor. Yeni nesiller daha iyi.
Crdi performans odaklı. En çok yakanı. Heleki otomatik şanzumanla tam incir ağacı dikmelik.
Multijet kadar uzun dayananı yok. Performans güzel. Tüketim dci dan yüksek, bakımı uygun ve kolay. 1.6 performans, 1.3 ekonomi odaklı.
Dci genelde ekonomi özelikli motor. Performans düşük, tüketim ve bakım maliyeti uygun.
Tdi malesef bu listenin en kötüsü. Çok yakıyor zehir saçıyor, bakım maliyetleri yüksek, dayanıklılık yok, performans zaten yok.
Tdci hdi klonu.
Cdti kağit üstunde süper görünüyor ama kullanma firsatım olmadı. 1.3 leri multijet klonu ama 1.6ları bilmiyorum.
D tec henüz hiç kullanmadım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Multijet icin sadece saglam denmis ayni zamanda ekonomik
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Yanılıyorsunuz dCi en az yakanı. Bakın tekrar söylüyorum, 208 ile Clio 4 dizellerini aynı koşullarda sürün kesinlikle dCi motorun daha az tükettiğini göreceksiniz. Araç ağırlıkları hemen hemen aynı ve aynı segment araçlar, tarafımca defalarca denenmiştir. Zaten katalog değerlerini dediğimi haklı kılıyor, internetten karsilatirabiliriniz tüketim değerlerini.quote:
Orijinalden alıntı: sepulnation
Hdi en az yakanı. Performans daha iyi. 100bin üzerinde dizel alınmaz tabusunu oluşturan motor. Yeni nesiller daha iyi.
Crdi performans odaklı. En çok yakanı. Heleki otomatik şanzumanla tam incir ağacı dikmelik.
Multijet kadar uzun dayananı yok. Performans güzel. Tüketim dci dan yüksek, bakımı uygun ve kolay. 1.6 performans, 1.3 ekonomi odaklı.
Dci genelde ekonomi özelikli motor. Performans düşük, tüketim ve bakım maliyeti uygun.
Tdi malesef bu listenin en kötüsü. Çok yakıyor zehir saçıyor, bakım maliyetleri yüksek, dayanıklılık yok, performans zaten yok.
Tdci hdi klonu.
Cdti kağit üstunde süper görünüyor ama kullanma firsatım olmadı. 1.3 leri multijet klonu ama 1.6ları bilmiyorum.
D tec henüz hiç kullanmadım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
1.6 cdti bambaşka motor gm nin zincirli 1.6 multijet kayışlı, 1.3 aynıdırquote:
Orijinalden alıntı: Guest-ED5D10718
CDTI ile Multijet aynı motorlar değil mi? -
ben 3 tane dci motorla 600.000 km yaptım nesi dayanıksız ???quote:
Orijinalden alıntı: boraycan
Yine hiçbir b.ktan haberi olmayan tipler fanı olduğu markalara ait motorları yazmış. Multijet Fiat olduğu için güme gitmiş. DCI motora dayanıklı dendiğini okudum ya bu foruma Allah rahmet eylesin! -
"Tdi malesef bu listenin en kötüsü. Çok yakıyor zehir saçıyor, bakım maliyetleri yüksek, dayanıklılık yok, performans zaten yok."quote:
Orijinalden alıntı: sepulnation
Hdi en az yakanı. Performans daha iyi. 100bin üzerinde dizel alınmaz tabusunu oluşturan motor. Yeni nesiller daha iyi.
Crdi performans odaklı. En çok yakanı. Heleki otomatik şanzumanla tam incir ağacı dikmelik.
Multijet kadar uzun dayananı yok. Performans güzel. Tüketim dci dan yüksek, bakımı uygun ve kolay. 1.6 performans, 1.3 ekonomi odaklı.
Dci genelde ekonomi özelikli motor. Performans düşük, tüketim ve bakım maliyeti uygun.
Tdi malesef bu listenin en kötüsü. Çok yakıyor zehir saçıyor, bakım maliyetleri yüksek, dayanıklılık yok, performans zaten yok.
Tdci hdi klonu.
Cdti kağit üstunde süper görünüyor ama kullanma firsatım olmadı. 1.3 leri multijet klonu ama 1.6ları bilmiyorum.
D tec henüz hiç kullanmadım.
dayanıklılık yok mu? performans yok mu?
motor bilgin sıfır.
-
Evet performans yok.
Evet dayanıklı değil, blok çatlatıyor.
Evet zehir saçıyor.
Evet bakım maliyetleri yüksek.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sepulnation -- 14 Eylül 2019; 12:23:57 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
sen kendi hayal aleminde yaşamaya devam et. gerçekler ise tam tersi. TDi motorlar çok dayanıklı, performanslı ve modifiyeye çok yatkın motorlardır. Dayanıklı olmasa 1.6 hacimle 200-300 hp güçlerle kimse yollarda gezemezdi.quote:
Orijinalden alıntı: sepulnation
Evet performans yok.
Evet dayanıklı değil, blok çatlatıyor.
Evet zehir saçıyor.
Evet bakım maliyetleri yüksek.
youtube'a polo tdi yazman yeterli. izle de biraz ufkun açılsın, kafanı kuma görmüp gerçekleri yok sayamazsın.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iquique -- 14 Eylül 2019; 12:56:30 > -
Hayaller youtube, gerçekler sanayide blok diktirme.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
hdi sorunsuz ve az yakar zira mazda kullandı bu nedenle bir ara. CRDI ise saglam ve sorunsuz hatta amerıkada 10 yıl garantılı satıldı omru 1 mılyonun uzerınde . Yanı benım fıkrım degıl gorulen gerçekelr -
Dünyanın en sağlam dizel motor üreticisi ısuzudur tek dezavantajı yakıttır gelişen teknolojinin biraz gerisinde kalmıştır saydığınız otomobil markalarının çoğu geçmişte isuzuya motor ürettirmiştir ayrıca motorları karşılaştırırken araçların ağırlık ve aerodinamik yapılarınıda göz önünde bulundurunuz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Süphesiz ki büyük hacimde VAG TDI ile BMW Dizelleri en performanslı en verimli ama küçük hacimde 1.6 ya kadar CDTI tabiki en performanslı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RaceKıng26 -- 22 Haziran 2021; 12:59:36 > -
quote:
Orijinalden alıntı: RaceKıng26Süphesiz ki büyük hacimde VAG TDI ile BMW Dizelleri en performanslı en verimli ama küçük hacimde 1.6 ya kadar CDTI tabiki en performanslı.
1) Vag öyle yazılmıyor (Wag?)
2) 1.6 dizel ünite olarak reno'nun (R9M) ve Mercedes'in (OM654) 160bg üniteleri var performans olarak en tepede. ayrıca cdti ile benzer performansta hyundai/kia grubunun da 1.6 crdi 136bg ünitesi var.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
3 aşağı, beş yukarı hepsi de aynı. Burada önemli olan motora eşlik eden şanzıman, turbo, diğer bileşenler, motor gücünün aktarımında kullanılan teknoloji, malzeme vs.vs.vs....
-
1.6 CDTİ 160'ta var sadece 136 lıktan ibaret değil CDTİ 160 ile Mercedesin 1.6 160 dizeli arasında performans farkı yok.CDTİ 136 CRDİ 136 dağa performanslı
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RaceKıng26 -- 22 Haziran 2021; 12:51:19 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: RaceKıng261.6 CDTİ 160'ta var sadece 136 lıktan ibaret değil CDTİ 160 ile Mercedesin 1.6 160 dizeli arasında performans farkı yok.CDTİ 136 CRDİ 136 dağa performanslı
bizde varmi stock olarak 160'lık cdti? Avrupa'da var ama bize gelmiyor diye biliyorum. sadece 136'lik geliyor onlarda artik bitirildi gerçi PSA birleşimi sonrası.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben Türkiye bazında kıyaslamamıştım evet Türkiye bazında Mercedes 1.6 dizeli katılıyorum.CDTİ 136 CRDİ 136 dan daha performanslı bence.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RaceKıng26 -- 22 Haziran 2021; 13:0:14 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X