Şimdi Ara

Dead Island 2 [PC - ANA KONU]

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
173
Cevap
10
Favori
8.818
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Deep Silver Dead Island 2'nin çıkışını yepyeni bir fragman ile duyurdu.

    Sony'nin E3 2014 basın konferansında açığa çıkan oyun, Sonbahar 2015'de çıkması planlanıyor. PS4, Xbox One ve PC versiyonları yapılacak oyunun PS4 versiyonunun 30 günlük betası olacak.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1mmE3Nse -- 14 Ocak 2015; 15:32:10 >







  • Oyunun yarısına geldim grafikler çok iyi, fizik aynı şekilde çok iyi. Ama bazı silahlarda 'vuruş tadı' daha iyi olabilirdi. Oyun kolay olmuş, yarıya kadar geldim henüz zorlamadı özellikle yan görev kasıp rare aytımları filan topladıkça daha da güçleniyorsunuz. Oyunun benim için en büyük eksisi lootların açık dünyada paso aynı yerde spam olmaları. Sanki aceleye gelmiş tekrar spawn/lanması gereken farklı yerleri çeşitlendirememişler gibi. Yan görevlerin hikayesi güzel ancak tipik oyun havası işte git temizle gel ödülünü al.

    Dying Light 2 ile kıyaslanmış normal olarak ama ayıptır yav, konu eğer 'zombi oyunu' ise Dying Light 2 bu oyunun yanından geçemez. Dying Light 2'nin bir zahmet parkur sistemi olmasa vasatlarda takılan eski nesil bir oyundu zaten. Güzel olan ilk oyundan geriye bile gitmişti adamlar.

    Dead Island 2'de herifler 'et sistemi' olarak adlandırdıkları bir teknoloji üzerinde kafayı kırmışlar. Kadavralar üzerinde insan anatomisini inceleyip bedenin ağır silahlar tarafından aldığı hasarlardan etkilenişini ince ince oyuna işlemişler. Zaten bu yönden piyasadaki bütün zombi-gore oyunlarından çok daha ileride şuan. RE4remake'de gelişmiş parçalanma mekanikleri bekliyordum fakat onda baya hüsrana uğramıştım. Bu oyun beklediğimden çok daha iyi parçalanma konusunda.

    Av pıçağıyla 140 kiloluk obez hanfendinin bacağındaki etleri soymayı deneyecek kadar şevkli iseniz bem beyiz kemiklerine kadar soyabiliyorsunuz. Silahı vurduğunuz bölgenin zedelenme noktaları çok fazla. Neredeyse vurduğunuz her et kopuyor. RT olmadığı halde iç ve dış mekanlar çok iyi aydınlatılmış. Kan, su, yağ gibi sıvıların yansımaları bile çok iyi, RT ile geliştirilmiş oyunlarda kanlarda böyle yansıma yok   Ama doğal olarak RT olmadığı için yansımalara eğilip bakıldığında yansıma namına bir şey kalmıyor. Hikayesi standart ama karakterlerin 'konuşabilen' bile dile sahip olmaları ve zengin züppe tepkileri güzel tatlandırıyor olayları. İlk oyununda çok iyi bir hikayesi yoktu ama üstüne çok şey eklemişler.




    https://www.youtube.com/watch?v=DQcNUwOpyxc&feature=youtu.be

    Grafik olarak oyun aşmış cidden. Optimize olarak da nefis. (Konsolda oynuyorum) Açıkçası son zamanlarda bu kadar düzgün grafikli oyun yapıp da optimizasyonu neredeyse mükemmel olan bir oyun hatırlamıyorum pek.

    Cyberpunkta da aynısını demiştim yine aynısını diyeceğim. Öylesine girdiğimiz evlerde mekanlarda vs dahi çok ince işçilik var. Masanın üzerindeki esyalar tabaklar kitapliktaki kitaplar asla öylesine yerleştirilmemiş. Cidden hayran kaldım. Ray tracing yok bildiğim kadarıyla. Ona rağmen ışıklandırma da süper.

    Oyun için incelemelere bakmak nedir arabamı alıyoruz.

    Her anı her bir ses efektiyle aklımda yer eden ilk oyuna ne demişler diye baktım o da masaya yeni birşey getirmiyormuş görev tasarımları çok kötüymüş   ruhu yokmuş. Oyun incelemeleri çok boş iş.

    Mesela battlefield 2042 kimler ne dedi ama ben oyundan o tadı aldıktan sonra ne önemi var 6 yıldır oynadığım oyunu bıraktım erken erişimden beri bf oynuyorum.

    Bu DLC'yi öncekinden daha çok beğendim, önceki sadece kapalı alanda geçiyor ve kısa sürüyordu bunu henüz bitiremedim biraz daha uzun sürüyor gibi. Harika değil evet, çok daha geniş DLC'ler çıkmasını ummuştum ama neyse. Seveni için gayet eğlenceli. Gore sevenler için ise eşsiz ve değeri pek bilinmeyen bir oyun bence   - en azından TR'de.



    Oyunu aldım ancak hala başlayamadım.

    Ekran görüntüleri ve videoları her gördüğümde ilk gözüme çarpan ve düşündüğüm "renk paleti" oluyor, daha önce de yazmış olabilirim  

    Renk paleti ve kullanımı kesinlikle çok çok iyi. Bu hissiyatı AC Odyssey ve Origins'te de yaşamıştım.


    Örneğin uzay temalı oyunlarda gereksiz bir metalik palet oluyor, tamam kardeşim metal olabilir her taraf da, niye grinin 50 tonu şeklinde?


    Ya da böyle özellikle zombi temalı oyunlarda falan da bu sefer aşırı bej, kahverengi tonları, diğer renkler de soluk gibi kalıyor falan, çölümsü bi ortam hissiyatı...

    Yahu arkadaş, tamam temayı vermek istiyorsun anladık da, diğer renkleri niye soldurdun? Niye toz bulutu içerisinde gibi oynuyoruz? Origins'te koca çöllerde olmaya rağmen diğer renklerin kullanımı muhteşemdi mesela. Veya üstteki gibi karanlık, kanlı kasvetli bi ortam diyelim, oyun boyu böyle gidiyor daralıyordum, bakın orada nasıl değişmiş hemen ortam, misss...


    Şimdi bir de Cyberpunk'tan ilham aldılar, her tarafa neon doldurup renk renk yaptın mı oluyor sanıyorlar. Değil aga değilll... Cyberpunk ortamını öyle veremezsiniz. Az içi dolu olacak ve yine renk paletinin uyumlu ve ortama göre zevkli bir şekilde döşenmiş olması gerekiyor. Buna bayıldığım oyunlardan biri de Ascent idi mesela. Oyunun türü falan alakasız belki ancak onda da renk kullanımı çok güzeldi.

    Ha bir de Ghostrunner da böyle diyebilirim sanıyorum.


    Bu oyunda da böyle. Oyunu almamdaki en büyük sebeplerden biri oldu diyebilirim.

  • Dead Island 2 Unreal Engine 4 ile Geliştiriliyor

    Geçtiğimiz gecenin son E3 konferansında Sony ile birlikte duyurulan Dead Island 2 için yeni bilgiler paylaşıldı. Unreal Engine'in Twitter hesabından gelen bilgilere göre oyunun yapımında geliştiriciler Unreal Engine 4'ü kullanıyor. Epic Games'in oyun motorunu yeni nesilde eskisi kadar sık göremiyorduk. Bakalım ortaya nasıl işler çıkacak?

    Kaynak
  • Sanırım ekran kartını değiştirmenin vakti geldi. 1. oyunu zar zor oynadım zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sanki bu iyi olacak gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dead Island, oynamaktan en çok zevk aldığım ve en beğendiğim zombi temalı oyundur. Riptide'ı FOV sorunu yüzünden oynayamamıştık arkadaşlarla. Sabırsızlıkla bekliyoruz.
  • Trailer,hayatımda izlediğim en saçma trailer olarak 1. sıraya bodoslama giriş yaptı.

    Teşekkürler Deep Silver
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WonLt

    Trailer,hayatımda izlediğim en saçma trailer olarak 1. sıraya bodoslama giriş yaptı.

    Teşekkürler Deep Silver

    Harbi bu trailer nedir ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Trailer bence güzel olmuş.
  • trailer gayet güzel olmuş. ilk oyunun dramatik trailerına karşılık anlamlı olmuş. 2015 sonbaharına daha çok var ama
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WonLt

    Trailer,hayatımda izlediğim en saçma trailer olarak 1. sıraya bodoslama giriş yaptı.

    Teşekkürler Deep Silver

    İlk oyunun trailerı gibi gayet güzel bir trailer bana kalırsa. Bakalım oyun nasıl olacak.
  • Trailer bence de çok iyi
  • oyunu beklemiyorum ama trailer güzeldi
  • Dead Island Techland'ın oyunuydu la ne ara Yager firmasına verdiler. Bu Yager Spec Ops adlı uyduruk oyununun yapımcısı olduğundan pek bir şey vaad etmiyor bana bu oyun şuan. Allahtan Techland Dying Light çıkarıyor bunların Dead Island'ına gerek kalmayacak kesin tırt bir oyun olur ilkinin yanından geçemez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WonLt

    Trailer,hayatımda izlediğim en saçma trailer olarak 1. sıraya bodoslama giriş yaptı.

    Teşekkürler Deep Silver

    Oyunun iyi olacağını düşünmüyorum ama trailer tanıtım için 10/10luk olmuş. Sevdiğim memleketimin insanları bok atmakta artık master yapmışlar.
  • umarım uzun soluklu olur. dead island riptide ı 8 saatte bitirmiştim 1 günde. tabi arkadaşla oynamıştık o biraz sabırsız olduğundan hiçbi yan görevi yapmadık paso koştuk bitti hemen bi günde.
  • Güzel trailer
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OzanSRC

    Dead Island Techland'ın oyunuydu la ne ara Yager firmasına verdiler. Bu Yager Spec Ops adlı uyduruk oyununun yapımcısı olduğundan pek bir şey vaad etmiyor bana bu oyun şuan. Allahtan Techland Dying Light çıkarıyor bunların Dead Island'ına gerek kalmayacak kesin tırt bir oyun olur ilkinin yanından geçemez.

    spec ops'un neresi uyduruk ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yekepe

    quote:

    Orijinalden alıntı: OzanSRC

    Dead Island Techland'ın oyunuydu la ne ara Yager firmasına verdiler. Bu Yager Spec Ops adlı uyduruk oyununun yapımcısı olduğundan pek bir şey vaad etmiyor bana bu oyun şuan. Allahtan Techland Dying Light çıkarıyor bunların Dead Island'ına gerek kalmayacak kesin tırt bir oyun olur ilkinin yanından geçemez.

    spec ops'un neresi uyduruk ?

    Uyduruk tabi. Hiçbir özelliği olmayan dümdüz bir shooterdı. Hikaye biraz farklı gibiydi onun dışında ne oynanış ne de grafik olarak bir albenisi yoktu. 1-2 bölüm oynadım değmez dedim sildim oyunu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OzanSRC -- 12 Haziran 2014; 17:46:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OzanSRC

    Dead Island Techland'ın oyunuydu la ne ara Yager firmasına verdiler. Bu Yager Spec Ops adlı uyduruk oyununun yapımcısı olduğundan pek bir şey vaad etmiyor bana bu oyun şuan. Allahtan Techland Dying Light çıkarıyor bunların Dead Island'ına gerek kalmayacak kesin tırt bir oyun olur ilkinin yanından geçemez.

    Bu mesajımı eksileyenlerin de babaannesinin ne olduğunu söylemiyim Bu Yager bir Techland değil. Techland'ın IP sini bu mallara vermişler pek birşey beklemeyin bu oyundan. Adamlar bu işte iyi olduğunu Dying Light'da zaten gösterecek.




  • Dead Island 2 E3 Tanıtım Müziği
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.