< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Dead Space™ (ÇIKTI) (90. sayfa)
-
-
kamera açısı berbat dediğin oyunun kamera açısıyla şuan her oyun yapılıyor. farkında mısın bilmem. -
Yer çekimsiz bölümler dışında zorlanmamıştım kamera açısı yüzünden. -
Bana göre kötüydü zevkler ve renkler tartışılmaz derler.Hiç olmazsa bir ayar konulabilirdi.Oyunla ilgili forumlara incelemelere bakılırsa oynayanların büyük çoğunluğu benle aynı fikirde.Her yerde kamera açısından bahsedilmiş.Karakter ekranı öyle bir kaplıyorki etrafını göremiyorsun.Fps olsa daha popüler bir oyun olabilirdi atmosfer güzel gerilim güzel ancak kamera açısı insanı oyundan soğutuyor.quote:
Orijinalden alıntı: TncyKrmn
kamera açısı berbat dediğin oyunun kamera açısıyla şuan her oyun yapılıyor. farkında mısın bilmem.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Kamera acisi kotuydu evet ama birkac bolum sonra alisiyorsun. Zaten oyun ici atmosfere dahil oldugunda hicbir seyi dert etmiyorsun
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yorumunuza katılmıyorum hocam. Hayranları serinin git gide aksiyona kaydığı için(hatta üçüncü oyunda co-op var) eleştirirken siz Survival horror oyunlarının bel kemiği TPS kamera açısı yerine first person kullanılsa daha popüler olabilirdi diyorsunuz. Yakınlığı, kamera açısı onlar tartışılır tabii. -
Zevk ve renk konusunda bir şey diyemem. Bknz. God Of War bile aynı kamera açısına döndüyse , kamera açısı nedeniyle ne kadar yersiz eleştirildiğini anlarsınız Dead Space'in. -
God of war çok alakasız bir örnek God of war açık dünya oyunu etrafını rahat görüp inceliyorsun kamera açısı oynanışa vs herhangi bir engel oluşturmuyor tam tersi daha zevkli hale getiriyor ancak Dead Space zaten kapalı alanda kısıtlı bir mekanda geçen oyun üstüne karakter komple ekranı kaplıyor etrafımı solumu arkamı rahat göremiyordum oynarken.Bahsetmek istediğim genel kamera açısı değil Dead space gibi bir oyunda bu kamera açısının kullanılması.Her neyse kaç yıllık oyun uzatmanın anlamı yok.quote:
Orijinalden alıntı: TncyKrmn
Zevk ve renk konusunda bir şey diyemem. Bknz. God Of War bile aynı kamera açısına döndüyse , kamera açısı nedeniyle ne kadar yersiz eleştirildiğini anlarsınız Dead Space'in. -
-
Hala Tps bakış açısına laf ettiğimi düşünen var anlatamıyorum galiba ben sadece bu kamera açısının bu oyuna gitmediğini düşünüyorum o kadar.İnatla uzatıp Tps bakış açısını kötülediğimi söylüyorsunuz.quote:
Orijinalden alıntı: TncyKrmn
Bak şimdi. Olayı anlamamakta hatta sırf sizin hoşunuza gitmedi diye TPS bakış açısının kötü olduğunu söylüyorsunuz.
Ben diyorum ki şuan piyasaya çıkan her Tps oyununda Dead Space kamera açısı yok mu ?
Bknz. Madem God of War alakasız. Alın size en alakalı babalar gibi kodoman adamların olduğu kısmen kapalı alanlarda geçen Gears of war.
Yani polemik gibi algılamayın. Demem o ki. Bu oyunun kamera açısı bence yerinde olmuş. Belki size gelmemiş olabilir. Ama inatla kötüleminde anlamı yok.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
Evet, ben de PS4 Pro'yu ilk çıktığında 1800-1900 TL'ken almıştım. Şu anki fiyatlarıyla konsolların da anlamı azaldı.quote:
Orijinalden alıntı: FORZAFATHER
Bende 2015 yılında sıfırdan Bilgisayar kurmuştum, zamanla g-sync monitör ve ram ilavesi yaptım tek. Gittiği yere kadar gidecek. Konsol almak zaten akıl işi değil, hem oyunlar hemde kendisi uçmuş vaziyette. Heh bu arada oyunu Hardcore modunda bitirmişsiniz, tebrikler. Forumda ayrıca evo nickli bir arkadaşta x360 zamanlarında uğraşıyordu. Achievement canavarı olduğu için o da kesin bitirmiştir. Chapter'lar arası save yerlerini ayarlıyordu falan.
@Zebercet,
Eski oyunlardaki animasyonlar ve oyun dinamikleri artık eskidiği için birde zor modlarda iyice kafayı sıyırtıyordu. Bu arada hatırladığım silahla melee saldırısı yapabiliyordun sanırım. Yanlış mı hatırlıyorum acaba. Tabii yakalarsalar
Bu arada Dead Space 2'nin konsol versiyonu PC versiyonundan daha zordu. Bazı necromorph'ların HP'leri konsolda daha yüksekti. 30 FPS faktörü de eklenince, hardcore modu güzel bir deneyime dönüşüyordu Ancak rehberlerden faydalanıp silah - ekipman seçimlerini uygun yapınca ciddi bir zorluğu olmuyor. Öncesinde zealot'ta bitirildiyse zaten talimli de oluyorsunuz.
Dead Space 1'de ise, oyunu bitirince impossible zorluğu açılıyor. Zaman bulunca gamepad + impossible zorluğunda tekrardan bir bitireyim. Impossible'ı yıllar önce PS3'te platinum trophy için tamamlamıştım. Save'i kısıtlamadan sadece zorluğu arttıran bir mod'tu.
Oyundan birkaç SS daha paylaşayım. İlerki bölümler olduğu için spoiler'a alıyorum:
Bu sefer SMAA de açtım; ancak DH'ye upload ettiğim için muhtemelen sıkıştırma yaparak kaliteyi düşürüyordur. abload.de 'yi 10 MB'den büyük dosyaları kabul etmediği için kullanamıyorum.
Edit: Birkaç düzenleme
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 29 Haziran 2019; 10:19:48 >
-
Oyunun kamera açıları bence de sıkıntılı. Düzgün bir fps modu daha iyi olurmuş bence. Ekranın üçte birini kaplayan hantal bir karakterin nesini savunuyorsunuz Allah aşkına kötüye kötü demeyi neden bilmiyorsunuz. -
Ekran görüntülerine bakıyorum da şuan oynadığım Sinking City'den kat kat daha iyiler. -
2 sene önce çıldırıp silmiştim. Dün tekrar yükledim. Amd kontrol panelinden bir kaç ayarla fpsyi sabitleyip kırılmaları düzelttim. 3 saat aralıksız oynadım. Mükemmel. Hatta dönemi için olağanüstü bir oyun. Animasyon ve parçalanma efektleri harika. Yalnızlık hissi tüyler ürpertici. Korku bilimkurgularını sevenler kaçırmasın. 2021 için dahi hala eskimemiş bir oyun bu. Alışma süreci zaman alabilir. Ben de zamanında kamera açılarına b.k atmışım ama Dead Space'i Dead Space yapan zaten o kamera açısı. Bilmem kaç kilogram ağırlığında bir uzay zırhıyla daracık koridorlarda dolaşan, peşimizden koşup bizi tek hamlede üçe bölecek kudrette yaratıklardan kaçan alelade bir insanız sonuçta.
-
2 hafta önce tekrar bitirdim ben de. Yılına göre gerçekten çok ileride bir oyunmuş, tekrar anlamış oldum bunu. Bir kaç grafik iyileştirmesi yapsalar, kontrollerdeki de hamlığı bir nebze düzeltseler on numara Remastered olur. Duy sesimizi ey EA. Neyse EA Play bitmeden seriyi tamamlayacağım. İkinci oyun öncesi filmi de izleyeyim tekrar.
-
Dün gece bitirdim. Genel olarak aşırı keyif aldım. Oyun hiçbir şekilde yaşını ele vermiyor diyebilirim. Son sahnede saç diplerime kadar diken diken oldum Bugün iki animasyon filmi var onları izleyeceğim. Dead Space Downfall ilk oyunun öncesini anlatırken Dead Space Aftermath 1. ve 2. oyunun arasında geçen süreci anlatıyor. Akşam da 2. oyuna başlarım. Visceral Games'in kapatılması çok üzücü.
-
ozaman senin için güzel bi haber, dead space yapımcılarından yeni oyun geliyor
-
Ohalar ohası. Bu adamlar yeni firma mı kurmuş ya. Hadi bakalım hype trenine atladık. Patates çıkma ihtimali sıfıra yakın. Dead Space animelerini izledim şimdi. Ya adamlar şiir gibi hikaye kurgulamış. Sen bu adamlara Battlefield Hardline çöpü ve Co-op Dead Space yaptırıp tutmayınca da kapatıyorsun. Ulan Ea yatacak yerin yok.
-
The Callisto Protocol'ün pc'de problemli çıkmasına sinirlenip Dead Space'i tekrar yükledim. Cumartesi ve pazar günü oynayarak tekrar bitirdim. Mouse için fix var, onu kurun derim. Oyun 2022 için bile kötü gözükmüyor. Kaplama kalitesinin düşüklüğü bazı yerlerde kendini belli ediyor ancak atmosfer çok güçlü. Oyunun içine girince gözünüz görmüyor bile. Söyleyecek fazla bir şey yok, oynadığım en iyi oyunlardan biri. 9/10
-
Değil mi? Zamansız bir oyun bu. Türü içindeki en iyi oyun bana kalırsa.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X