Şimdi Ara

DEĞİŞMİŞ PARÇAMI YOKSA BOYANMIŞ PARÇAMI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
622
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bir konuda görüşlerinize başvurmak istiyorum.

    Aracın iki yan çamurluğu değişmiş olmasımı aracın değerini düşürür yoksa iki çamurluğun komple boyanmasımı değerini düşürür.Benim şahsi görüşüm boyanması yönünde günümüzde araç alınırken öncelikle dışına boyasına bakılıyor motoruna ve yürüyen aksamına daha sonra.Ama iyi işlem yapılmış bir boyamanın aracın değerini düşürmemesi gerekir diye düşünüyorum.Sizce



  • bence değişmiş parça
  • tabiiki de değişmiş parça düşürür.çünkü kazası vardır arabanın boya çizikten de olabilir
  • Aslında bu bence çok acımasız bir yargı ama öyle yerleşmiş maalesef.
    Düşünün bir kere; adamın biri çok titiz ve arabasına gözü gibi bakıyor, onun için paraya acımıyor. Tampun çizilse ikinci el değerini düşünmeden hemen değiştiriyor. Bi gün sıkıştığında satmak zorunda kaldığında ise durum malum!
    Diğer bir adam ise arabsını hoyratça kullanıyor. Afedersiniz arabayı tam bir eşşek gibi kullanıyor. Bu işin raconunu da biliyor ve çarpuk çurpuk, çizik arabayı satana kadar elletmiyor. satacağı zaman ise klişe laf: " Arabanın kaportasına el bile değmemiş!"

    Bence yukarıda ki senaryoyu da dikkate almak lazım ve karşıdaki insanı anlamaya çalışmak gerek. Samimi mi değil mi? titiz biri mi değil mi? vs.
  • Fabrika koşullarında yapılmayan bir doğrultma işlemi, yeterli korozyon koruması sağlayamayacağı için orta-uzun vadede sorun çıkaracaktır. Bu sebeple kaportası doğrultulmuş ve boyanmış bir araç almaktansa parçası değişmiş bir araç almayı tercih ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kerem Arıkantürk -- 13 Temmuz 2007; 16:02:45 >
  • piyasada daha çok boyanmış parçalı araba tercih ediliyor..çünkü boyanma nedeni ya kabarmadır yada çiziklerdir.eğer zaten çamurluk değiştirsen bile orjinal saçın kalınlığında olmuyor...bence boyanmış daha mantıklı
  • gerçekten usta bir kaportacı hakkını vererek ve alarak yapacaksa doğrultulabilir.

    Ama katliam gibi uygulama yapan kaportacılar var, tam doğrultamıyor, macuna abanıyor, birkaç mm. kalınlığında macun bırakıyor boyanın altında... böyle durumlarda parçanın değişimi daha iyi bence
  • Bu konuda tam bir görüş birliği yok gördüğüm kadarı ile.Alınacak aracın sahibi hakkında,onarım yapan usta hakkında,onarım yapılan iş yeri hakkında bilgi toplamak gerekiyor galiba o da nasıl olacaksa?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ADİKHE -- 13 Temmuz 2007; 16:29:33 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ADİKHE

    Bu konuda tam bir görüş birliği yok gördüğüm kadarı ile.Alınacak aracın sahibi hakkında,onarım yapan usta hakkında,onarım yapılan iş yeri hakkında bilgi toplamak gerekiyor galiba o da nasıl olacaksa?


    Dostum bu iş kısmet işi. ben nerdeyse 5 ay araba aradım, taradım, pazarları gezdim, onca cep araması yaptım vs. Sonuçta imzamdaki arabayı buldum artık bu işten vazgeçmek üzereyken. Bulamasaydım bütün parayı borsayı yatıracaktım araba yerine. Gerçi bulamasaydım şuanda borsadaki parayla imzam daha farklı olabilirdi.
  • Hangi kaportacı kataforez kaplama gibi korozyon koruması sağlayabilir? Boyanmış parça asla fabrika çıkışı korozyon direncine sahip olamaz, çürür gider...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.