Şimdi Ara

DELL mi UZAK DUR!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
0
Favori
3.301
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 25.09.2011 tarihinde Teknosa'dan DELL INS N4050 dizüstü bilgisayar aldım. Yaklaşık 1 yıl kullandıktan sonra HDD ve Klavyede bazı tuşların basmaması sorunu ile karşılaştım ve harici klavye ile kullanmaya devam ettim. Ta ki ekranı normal bir şekilde kapatırken likit kristal akana kadar. Bu zamandan sonra kutusundan çıkan kağıtta yazan teknik servis noktalarından ve aynı zamanda distrübütör firma olan Cendere yolundaki index bilgisayara arızalı ürünü teslim etmek için gittim. Fakat bana biz o listede sadece ithalatçı firma olduğumuzdan yer almaktayız ve teknik servis hizmeti vermemekteyiz diye geri dönüşte bulunup bana yerinde servis numarasını arayıp ordan yardım almamı istediler.
    Çağrı merkezini arayarak konuyu anlattım ve teknik servislerinin yerlerini sordum ve bana böyle bir hizmet vermiyoruz, benden ekranın fotoğrafını gönderecekleri adrese göndermemi istediler. Bende Fotoğraf çekmek zorunda olmadığımı arızayı tespit etmenin teknik servisin görevi olduğunu kaldı ki dünyanın neresinde görülmüş fotoğrafla arıza tespiti diye sordum cevap veremedi ve Prosedür gereği ekranın fotoğrafını görüp, onaya sunmam gerekmekte ve kullanıcı hatasından kaynaklanmıyorsa o zaman yardım edebilmekte olduklarını belirttiler. Ben de Sizin sabit yeriniz yok mu? Bilgisayarı gideyim oraya bırakayım ne sorunu varsa onlarla görüşün aranızda halledin beni niye kullanıcı olarak arıza tespitiyle muhatap ediyorsun diye belirttim. Peki dedim ben fanın içine tornavida soktum, bataryayı yere attım vb. durumlarda da fotoğraf isteyecek misiniz? Herhangi bir markanın bilgisayarını veya cihazını alırsınız arızalanır ve teknik servisine götürürsünüz. Ancak, bu firmanın teknik servisi yokmuş… En azından ben öyle anladım böyle olaylarda size en yakın çözüm ortakları veya teknik servisi yönlendiriyorlar. Belki sıhhi tesisat mezunu belki mobilya dekorasyon mezunu sonradan bilgisayarcı olmuş personeller ile sizlere hizmet vermeye çalışıyorlar. Defalarca kez kendim teslim edeceğim İstanbul’da Dell Teknik Servis adresi verin, yok dediler böyle bir çalışma yapamıyoruz. Ekranınızın resmini gönderene kadar da servis çıkartamam. Bakın dedim şikayet.var, forum siteleri vb. mercilere şikayet ettikten sonra yağlama, ballama telefonları açıyorsunuz, gönder dedim teknik servisi ille de resim ille de resim diye tutturdu. Dedim sizin bu kapasitede personeliniz var mı? Resmi görünce arızayı çözebilecek. YOK Neden mi yok dersiniz Steve Jobs bile buna karar veremezdi. Ki dış koruma camında arka plastik yüzeyinde herhangi bir darbe belirtisi yokken, tahminimce fabrikasyon hatası koruma camı ile kristal arasındaki hava boşluğunun tutmuş olduğum kısımla belirli bir mukavemete sahip olmadığı tespitlerim arasındadır. Ayrıca, siz dedim 5-10 yıla kalmaz Türkiye’den çekilip, 4.Dünya ülkelerine satışa gidersiniz, çünkü Türk milleti bunları kaldırmaz, hem onlar fotoğraf çekmeye meraklı milletler sonra ağlamayın. Benim buradaki serzenişim prosedür zıvanalarının kullanıcı dostu olmamasından kaynaklı olup, kullanıcıların bu konuda mağdur edilmesidir. 18Mp Canon EOS 600D ile fotoğrafını çekip gönderebilirdim ama benim derdim olayın işlenişi olmuştur. Böyle bir markanın Türkiye’de şu aralar ayakta bile durmayı zorlanması zaten durumu kısaca özetlemektedir. Yakında Türkiye’den size ekmek çıkmaz sonra pılınızı pırtınızı toplar gidersiniz ki Dünya genelinde de hallerinin iyi olduğu söylenemez.
    Dert değil cebimden yaptırırım, kırarım, yakarım, süs eşyası yaparım, saksı yaparım ama saksı yerine konulamam. Firmalar hepimize mal satabilmek için taklalar atarlar, bu sektör hele ki şu sıralar tabletlerle beraber iyice içinden çıkılmaz bir hal almışken sen kim firmasın da bizlerle dalga geçiyorsun demek daha doğru olacaktır.
    Eğer, bir ürün alıyorsanız yetkili servis ağını çok dikkate alın, sırf marka diye kesinlikle böyle işlere girmeyin çünkü büyük firmalarda pastadan pay alabilmek adına çok satılan ürün yelpazesinde mal üretebilmek adına işin ucuzuna, işçiliğe ve malzeme kalitesinde indirimlere gidiyorlar. Eskiden aynı ürünler Avrupa’da, Amerika’da daha kaliteli malzeme, kalifiye eleman ve kaliteli işçilikle üretiliyordu. Şimdi ise ürünlerin malzeme kaliteleri düştü, kalifiye eleman standartları düştü, işçilik zaten komedi ama sattıkları fiyat aynı nedense, o zaman bundan kim fayda gördü. Tabi ki firmalar, kullanıcıların bu konuda fayda görmediği ürünlerin ne kadar dayanıksız hazır tüketime endeksli olduğunun göstergesidir. Bu bahsettiklerim her ürün grubu için geçerlidir.
    Sadede gelmek gerekirse Dell el mi yaman bey mi yaman göreceğiz. 1000TL verdim ama 300TL bile etmez sattığınız ürün, insanlar uyansın diye bu yazıyı yazıyorum. İşyerimizde Toshiba, eski bilgisayarlarım Acer, Asus, HP olmak üzere bir çok ürün kullandım. Fakat, ilk defa böyle bir şey ile karşılaştım ki zaten onların Maşallah’ı vardı taş gibi çıktılar. Ama DELL diye bir markayı artık ancak köşeye itilmiş reyonlarda, filmlerdeki bazı sahneler hariç görmek istemiyorum.
    Siz kullanıcılar ile paylaşmak ve durumu anlatmak adına resimleri çektim. Yetkili servis listesindeki bazı firmaların telefon numaralarının son hanesi nedense basılmamış NEDEN Acaba?
    Saygılar…


     DELL mi UZAK DUR!


     DELL mi UZAK DUR!







  • bu yazıyı okuyacak kadar zamanım yok ama servis konusunda dell e laf dedirtmem kendim kırdığım klavyeyi şımarıklık yaparak değişmesini istediğim kasayı bataryayı ısınmadan dolayı 2 kere soğutma sistemini bizzat gelip evimde gözümün önünde 1 saatte yapıp gittiler tek lira ücret talep etmeden
  • Birçok şikayet sitesine hatta yazıyı ingilizceye çevirip amerikadaki şikayet sitelerine olayı anlatır metin yazdım. Türkiye'deki şikayet sitelerinde yaptığım incelemeler neticesinde DELL firmasının hiçbir şikayete geri dönüş cevabı yazmadığını gördüm. Şunu anladım ki firmanın müşteri politikası diye birşey olmadığı gibi fazla taktığı da yok ancak tüketici hakem heyeti ve resmi mercilere de aynı şekilde ilgisiz kalacak mı? Bunu ilerleyen zamanlarda göreceğiz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emopayne -- 29 Aralık 2012; 16:04:20 >
  • http://forum.donanimhaber.com/m_43377796/mpage_49/f_/key_//tm.htm bu sayfadaki arkadaşlar aramış ve sorunlarını çözdürmüşler
  • Hajı o kadar şikayet sitesine yazdım yakın zamanda firmanın müşteri politikasını da görmüş olacağım. Baktım linke yerinde servis muhabbeti de boş iş bunlar, zaten genel bir memnuniyetsizlik var. Bunu şikayet sitelerine bakarsan görebilirsin. Kaldı ki verdiğin linkte de aman aman bir güzellik söz konusu değil. Adamlar bu denli düzensiz çalışırken; 1 veya 2 yıl sonra istersen bu yazıyı oku ve piyasaya bak bakalım. Ne olacak bende merak ediyorum bu kafayla ne kadar yol gidebilecekler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jackalwile

    bu yazıyı okuyacak kadar zamanım yok ama servis konusunda dell e laf dedirtmem kendim kırdığım klavyeyi şımarıklık yaparak değişmesini istediğim kasayı bataryayı ısınmadan dolayı 2 kere soğutma sistemini bizzat gelip evimde gözümün önünde 1 saatte yapıp gittiler tek lira ücret talep etmeden

    servis konusunda bencede bu kadar sorun yaşamamanız gerekirdi garanti konusunda dell iyi diye biliyorduk.
  • Eğer dell'de böyle yaparsa halimiz beter gözüküyor.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Asus'tan daha f/p var mı
    geçen yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Ne yazık ki durum bundan ibaret hatta fazlası bile var. İlk önce İst Anadolu yakasındaki numarayı aradığımda santral çıktı ve beni Müşteri Temsilcisine yönledirdi. Açar açmaz durumu anlattım hatta biraz da kızdım bana Türkiye'de olmadıklarını olayı anlayamayacağını belirtti. Benden resim olayını isteyince film koptu sizin dedim 1resme bakıp arızayı çözebilecek kapasitede personeliniz var mı? deyince beyefendi 2.hakaret oldu 3.de kapatma yetkim var dedi bende gülme ihtiyacımı gidermiş oldum. Sonrasında telefondaki arkadaşla sorunum olmadığını ve serzenişimin firma politikasına karşı olduğunu belirtince çocuğun kalbini tamir ettik ama DELL'e öfkem bitmedi. Şimdi masaüstü pc toplamayı kafama taktım evdeki p4'le HD film izlenio ama hafif kasmalar var splash bile nafile o yüzden AMD kuracağım bakalım bu DELL'ide teknosaya veririm onlar halletsinler. Ben artık bu firmayla muhatap olmak istemiyorum. Ama 1000TL'lik notebook'unu aldığım için kendimi şanslı hissediyorum. Ya daha yüksek 1meblağ ödeyip bunlarla karşılaşsaydım. Hey gidi günler DARTY aklıma geliyor neydin be koçum bana arızalı ürünü sattın iade almadın teknik servise gitti 15gün sonra iade onaylandı ben ve benim gibiler mağdur oldu ki cep telefonunu satıp hattı taktın diye iade almayışlarını duydum ama şimdi nerelerdesin herkes biliyor. Artık reklamlarını bile görmüyorum. Müşteri politikası çok önemli özellikle insanlar memnun kaldıkları veya kalmadıkları ürünler hakkında bilgi paylaşırsa biz kullanıcılar için yararlı oluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emopayne

    Ne yazık ki durum bundan ibaret hatta fazlası bile var. İlk önce İst Anadolu yakasındaki numarayı aradığımda santral çıktı ve beni Müşteri Temsilcisine yönledirdi. Açar açmaz durumu anlattım hatta biraz da kızdım bana Türkiye'de olmadıklarını olayı anlayamayacağını belirtti. Benden resim olayını isteyince film koptu sizin dedim 1resme bakıp arızayı çözebilecek kapasitede personeliniz var mı? deyince beyefendi 2.hakaret oldu 3.de kapatma yetkim var dedi bende gülme ihtiyacımı gidermiş oldum. Sonrasında telefondaki arkadaşla sorunum olmadığını ve serzenişimin firma politikasına karşı olduğunu belirtince çocuğun kalbini tamir ettik ama DELL'e öfkem bitmedi. Şimdi masaüstü pc toplamayı kafama taktım evdeki p4'le HD film izlenio ama hafif kasmalar var splash bile nafile o yüzden AMD kuracağım bakalım bu DELL'ide teknosaya veririm onlar halletsinler. Ben artık bu firmayla muhatap olmak istemiyorum. Ama 1000TL'lik notebook'unu aldığım için kendimi şanslı hissediyorum. Ya daha yüksek 1meblağ ödeyip bunlarla karşılaşsaydım. Hey gidi günler DARTY aklıma geliyor neydin be koçum bana arızalı ürünü sattın iade almadın teknik servise gitti 15gün sonra iade onaylandı ben ve benim gibiler mağdur oldu ki cep telefonunu satıp hattı taktın diye iade almayışlarını duydum ama şimdi nerelerdesin herkes biliyor. Artık reklamlarını bile görmüyorum. Müşteri politikası çok önemli özellikle insanlar memnun kaldıkları veya kalmadıkları ürünler hakkında bilgi paylaşırsa biz kullanıcılar için yararlı oluyor.

    Sen hangi dellden bahsediyorsun bilmiyorum ama benim be üç arkadaşımın dell n5110 u var kaç kere eve geldiler, değiştirmedikleri şey kalmadı . Sırf ısınır ilerde belki diye iki kere aradım servisi gelip fanı değiştirdiler. Bence sorun senin aldığın distribütörde. Çünkü farklı distribütörler var ve farklı kalitede hizmet veriyorlar. Benim ki koçsistem di ben memnundum oldukça.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: frisby77


    quote:

    Orijinalden alıntı: emopayne

    Ne yazık ki durum bundan ibaret hatta fazlası bile var. İlk önce İst Anadolu yakasındaki numarayı aradığımda santral çıktı ve beni Müşteri Temsilcisine yönledirdi. Açar açmaz durumu anlattım hatta biraz da kızdım bana Türkiye'de olmadıklarını olayı anlayamayacağını belirtti. Benden resim olayını isteyince film koptu sizin dedim 1resme bakıp arızayı çözebilecek kapasitede personeliniz var mı? deyince beyefendi 2.hakaret oldu 3.de kapatma yetkim var dedi bende gülme ihtiyacımı gidermiş oldum. Sonrasında telefondaki arkadaşla sorunum olmadığını ve serzenişimin firma politikasına karşı olduğunu belirtince çocuğun kalbini tamir ettik ama DELL'e öfkem bitmedi. Şimdi masaüstü pc toplamayı kafama taktım evdeki p4'le HD film izlenio ama hafif kasmalar var splash bile nafile o yüzden AMD kuracağım bakalım bu DELL'ide teknosaya veririm onlar halletsinler. Ben artık bu firmayla muhatap olmak istemiyorum. Ama 1000TL'lik notebook'unu aldığım için kendimi şanslı hissediyorum. Ya daha yüksek 1meblağ ödeyip bunlarla karşılaşsaydım. Hey gidi günler DARTY aklıma geliyor neydin be koçum bana arızalı ürünü sattın iade almadın teknik servise gitti 15gün sonra iade onaylandı ben ve benim gibiler mağdur oldu ki cep telefonunu satıp hattı taktın diye iade almayışlarını duydum ama şimdi nerelerdesin herkes biliyor. Artık reklamlarını bile görmüyorum. Müşteri politikası çok önemli özellikle insanlar memnun kaldıkları veya kalmadıkları ürünler hakkında bilgi paylaşırsa biz kullanıcılar için yararlı oluyor.

    Sen hangi dellden bahsediyorsun bilmiyorum ama benim be üç arkadaşımın dell n5110 u var kaç kere eve geldiler, değiştirmedikleri şey kalmadı . Sırf ısınır ilerde belki diye iki kere aradım servisi gelip fanı değiştirdiler. Bence sorun senin aldığın distribütörde. Çünkü farklı distribütörler var ve farklı kalitede hizmet veriyorlar. Benim ki koçsistem di ben memnundum oldukça.

    Benim sorunum senin sorununla aynı değil zaten senin ki ufak tefek fan tozlanır ısınır gelirler fanı değiştirirler falan filan fasa fiso, ama ağır bir arızan olsun ondan sonra gel tekrar yaz ki 2kere fanı değiştirmek çok anlamsız aldığın notebook'a sahip herkes arasın ilerde ısınır diye 2kere fanını değiştirsin. Demem o ki bunlar para tutan malzeme değiller, fan dediğin ne ki acer notebook'umu ben modifiye ettim 2 fanlı işlemci yaptım gram ısnımıyordu. Arkadaşlarına hangi arızalardan dolayı geldiklerini de yazarsan, o zaman konuyu 1az daha açmış olursun. Bir de şu var 4'ünüzde DELL var ama hepinizinde kapısı çalınmış. Acer'ı bile mumla aratıyor ya bu DELL başka 1şey demiyorum. iş yerindeki TOSHIBA zaten kraldan da öte notebook alırsam 1.TOSHIBA 2.ASUS olacaktır.




  • Kardeş kötü olmuş ya yazıyı okudum ama sen neden direk gidip teknosaya vermedin notebook"u?
  • Hafta sonu Teknosa'ya götüreceğim, onlar almaz servisine götür muhabbeti yaparlar diye bende direkt servise verecektim ama yokmuş öyle birşey, tahminimce sen dell desteği arıyorsun ve onlarda anlaşmalı bilgisayarcılara belki de google'dan sana en yakın bilgisayarcıya bakıp yönlendiriyorlar. Zaten konuşmalarından anladığım kadarıyla biz onay vermezsek servis değiştiremez, onların karar verme yetkisi yok dedi onu da ordan çaktım. Muhtemelen de eve servise gelen bilgisayarcı(stajyer, farklı meslek grubuna mensup iş bulamadığından bu işi yapan) parçayla gelip evde onarımı gerçekleştiriyor. Bazı şikayetlerde bunu açık açık yazmışlar bilgisayarcıdan başka herşeye benziyordu vb. tarzlarda ama adam akıllı bir servis ağı kursalar kurumsal itibarlarını zedelememek adına daha başarılı olurlar. Oysa ki bir grup kur diğer marka notebook servisleriyle anlaş ama yok işimiz olmaz haa benim de dell'le hiç işim olmaz. Adamların çağrı merkezleri bile Türkiye'de değilse zaten bunu beklemek abesle iştigal olur.




  • Dell'in servisi size geliyor,siz gitmiyorsunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Radiohead

    Dell'in servisi size geliyor,siz gitmiyorsunuz.

    Bu değişmedi mi artık,kademeli olarak bitti bu eve servis işi diye biliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Radiohead

    Dell'in servisi size geliyor,siz gitmiyorsunuz.

    Eve gelen servis yolda mı barınıyor?
  • İndex'e kadar gitmişsin evde bir fotoğraf çekip yollamak mı zor geliyor. Bende bunu anlamıyorum. hayatı bu kadar kurallı mı yaşıyosunuz arkadaş bırakın bu işleri yaa yanlış anlaşılmasın dell kullanmadım hiç. ilk tercihimde değil ama her arayana da yerınde servis gönderemezler bakınız; şarjı olmadığı için açılmayan bılgısayara bozuk diyen bir milletiz (böyleleri de var en azından) bence gereksiz bir kullanıcı tribi. diğer servislerde millet 1 ay bekliyor ürün servisten gelecek diye. haksızsın demiyorum ama inada bindi diye göndermemezlik yapmazdım ben. fotoyu çeker yollardım , sorunumu halletmek zorunda oldukları için bunu da hallettirirdim onların istediği şekılde ve sonra hakkımı arardım.




  • resmi buraya çekip koyana kadar dell mail atsaydın ya...neyin inadını yapıyorsun anlamadım..haklı olduğun halde haksız duruma düşüyorsun ve boşuna sinir harbi yaşıyorsun..adamların işleyişi bu şekilde..gönderseydin resmi belki hiç bu kadar uğraşmadan işin çözülürdü...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krocker09

    quote:

    Orijinalden alıntı: Radiohead

    Dell'in servisi size geliyor,siz gitmiyorsunuz.

    Bu değişmedi mi artık,kademeli olarak bitti bu eve servis işi diye biliyorum

    Tam 1 sene önce dell laptop aldığımda servisin eve geldiğini söylemişlerdi.Ozamandan bu zamana değiştiyse bilemiycem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrsheitan

    İndex'e kadar gitmişsin evde bir fotoğraf çekip yollamak mı zor geliyor. Bende bunu anlamıyorum. hayatı bu kadar kurallı mı yaşıyosunuz arkadaş bırakın bu işleri yaa yanlış anlaşılmasın dell kullanmadım hiç. ilk tercihimde değil ama her arayana da yerınde servis gönderemezler bakınız; şarjı olmadığı için açılmayan bılgısayara bozuk diyen bir milletiz (böyleleri de var en azından) bence gereksiz bir kullanıcı tribi. diğer servislerde millet 1 ay bekliyor ürün servisten gelecek diye. haksızsın demiyorum ama inada bindi diye göndermemezlik yapmazdım ben. fotoyu çeker yollardım , sorunumu halletmek zorunda oldukları için bunu da hallettirirdim onların istediği şekılde ve sonra hakkımı arardım.



    İlk bilgisayarımı 1998 yılında aldım ve o zamandan beri bilgisayarlarımı kendim topladım overclock yaptım, upgrade yaptım. Ayrıca, olay tam anlamıyla resim çekip çekmemek değil bu resimden ordaki kişilerin kullanıcı hatası mı değil mi ona karar vermeleri ve eğer kullanıcı hatasıysa parayla bile yaptıramayacağım. Ben ilk önce şaka filan sandım ve araştırdım onlarca kişi de aynı sorunu yaşamış ve ondan sonra dedim ki sen böyle yapacaksın ben peki diyeceğim sen dersin koyunsundur hiç sesini çıkarmaz hakkını aramazsın. Ama ben ararım, sesimi çıkarırım ve 1 bakmışsın ki yalnız değilmişim ve satışlar cortlamış; hata kimin böyle dandik firma çalışanlarının...Ama 1kişi değil mi? elmayı götüren belki 1 müşteri belki de yüzlercesi başka diyarlara sürükler. İşte tam da bu yüzden dir ki onlar bize mahkumsa onlar bizi mağdur etmemeliyse işlerini düzgün yapmalılar. Kendim teslim etmek istedim, eğer eve kadar gelen servis varsa ki var diyorlar eeee servise de alırlar değil mi? Ama öyle değil işte böyle olması mı doğru al servise maksimum 30 iş günü süre veriyorum. Ama yok biz sadece görünürüz firma duruma göre kimi göndermek isterse gönderir. Distribütör(Araçlardaki dağıtıcı) olmasına rağmen bu firma bunu diyorsa yuh dedim ve haftasonu bilgisayarı aldığım yere Teknosa'ya gittim. Sonuç mu? Almadılar ve Dell ürüleri için çağrı merkezi numarasını verdiler. Yani ne olursa olsun başka muhatap yok... Şimdi ise yapacağım ne yazık ki bu numarayı arayıp kullanıcı hatasından kaynaklanma durumu hakkında yazı isteyip Tüketici Mahkemesi'ne başvurmak olacaktır. Çünkü, Tüketici mahkemesi bunu istedi bakalım resim yoksa servis yok diye bir yazı verebilecekler mi? Hakkımı sonuna kadar arayacağım kaderine mahkum olanlardan dediğin kaderini belirleyenlerden olacağım. Gerekirse parçayı alır kendim takarım ama böyle dandik bir prosedüre sahipler diye bir firmaya katlanmam....Nokta....NET....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emopayne -- 7 Ocak 2013; 10:00:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Radiohead

    quote:

    Orijinalden alıntı: krocker09

    quote:

    Orijinalden alıntı: Radiohead

    Dell'in servisi size geliyor,siz gitmiyorsunuz.

    Bu değişmedi mi artık,kademeli olarak bitti bu eve servis işi diye biliyorum

    Tam 1 sene önce dell laptop aldığımda servisin eve geldiğini söylemişlerdi.Ozamandan bu zamana değiştiyse bilemiycem.

    değişmemiş , eve servis hala mevcut..

    http://www1.euro.dell.com/content/topics/topic.aspx/emea/topics/landing_pages/tr/nbd_service?c=tr&cs=trdhs1&l=tr&s=dhs

    zaten çoğu firma artık kart değişimi - büyük komponent değişimi yaparak servis veriyor.. yani çok öyle derinlemesine leğim - ufak entegre parça değişimi kimse yapmıyor, yani yapılacak işler evde de yapılabilir, servis merkezi kurmak yerine oradan tasarruf edip telefondan veya eve gelerek servis hizmeti sunmaları mantıklı...

    ama düzgün işlemiyor mu ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sg888 -- 7 Ocak 2013; 11:44:06 >




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.