Dell'in en önemli özelliklerinden biri servisinin kalitesi denir. Belki doğrudur ancak ben daha telefonla iletişimden öteye gidemedim. 11 Haziranda i7'li Dell XPS L502x FreeDos'lu dizüstü bilgisayar aldım. Muhteşem ses ve ekran kalitesi var. Ancak fan beni deli edecek. Bilgisayarı açıp tarayıcıda bir iki sekme açmak bile fanı çalıştıryor. Bazen uzun süre çalışıyor bazen bir çalışıyor bir susuyor. İnsanı çıldırtır emin olun. 3 defa format attım. Bios ve diğer sürücü güncellemeleri de yapılı. Artık dayanamadım ve değişim hakkım dolmadan 10 Temmuzda Dell'i aradım. Şimdi 10 Temmuzdan bugüne kadar gelişen süreci anlatacağım.
10 Temmuzda görüştüğüm bayana durumu anlattım arıza kaydı yaptı ve benden faturamı yollamamı istedi, bir kaç güne bana dönüleceğini söyledi. Faturayı yolladım ancak yaklaşık 1 hafta beni kimse aramadı. 2. arayışımda karşıma çıkan arkadaşa durumu anlatınca kaydımı alan bayan ile görüştü ve ertesi gün aranacağımı söyledi. Beni yine kimse aramadı. Araya haftasonu girdi ve 3. kere aradım. Karşıma çıkan başka bir kişi de arıza kaydımı alan bayan ile görüştü ve bana, faturamı yolladığım mailin ulaşmadığını söyledi. 12 gün geçmişti ve bana fatura ulaşmadı diye dahi dönülmedi. Aynı şekilde faturayı o an görüştüğüm kişiye yolladım ve mail kendisine ulaştı. Yine bir kaç gün içinde aranacağımı söyledi ve kapadım. Ancak tabi ki beni kimse aramadı. Yine aradım. Bu sefer ilk kaydı alan bayanın öğle tatilinde olduğu ve kendisinin beni arayacağı söylendi. Arada bir kaç kere daha aradım hatırlamıyorum artık detayları ama sürekli aynı şeyler söylendi. Neyse sanırım 6. arayışımdı. Yine telefondaki ilk görüştüğüm bayan ile konuştu ve kendisinin beni 2 saat sonra arayacağını söyledi. 2 saat sonra tabi ki aranmadım. Aynı günün akşamı bir kez daha aradım bu sefer ilk görüştüğüm bayan çıktı. Kendisi ile kimsenin görüşmediğini ve bu süreçte yurtdışında olduğunu söyledi??? Aradan 36 gün geçti ve bana söylenen bu! Bu sefer benden mail ile video istedi ve bir kaç gün sonra dönüleceğini söyledi :) Bir kaç gün önce artık kızgın bir şekilde (ki kızmaya geç kaldım kabul ediyorum) aradım. Bana değişim talebiniz kesinlikle karşı tarafa ulaşmıştır ve yanıt geldiğinde size ulaşılacaktır denildi. Artık bu son diyerek telefonu kapadım. Bugün 50. gün. Artık hukuki yollara başvuracağım. Bu bilgisayarın değişip değişmemesi sorun değil. Kimse beni aramıyor ve yalan söylenilerek adeta dalga geçiliyor. Dell ürün değişimde sıkıntı yaşayan başkaları da var mı yoksa bu çok ilginç durum bir tek bana mı denk geldi?
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme