19/09/2011 tarihinde Teknosa Denemesi Bedava kampanyasına aktivasyon yaptırdım ve 1 ay sonunda yani 19/10/2011 tarihinde D-smart'ı arayarak iptal için başvuru yaptım 72 saat içinde geri dönüş olacağı söylendi. Aradan 15 gün kadar geçip D-Smart tan iptalin için dönüş olmayınca ben tekrar arayarak (Müşteri yetkilisine ulaşmak için 2 kere 11 dk. bekledikten sonra) durumu anlattım D-smart Müşteri Hizmetleri beni 3 kere aradıklarını ve ulaşamadıkları için tekrar iptal talebi aldı. Arefe günü İptal talebime yönelik aradıklarında İptal talebimin 30 gün içinde olmadığı ve 19/10/2010 yaptığım iptal başvurusundan sonra 3 kere arayarak bana ulaşamadıkları için faturalandırma yapılacağı söylendi. Bende 19/10 da iptal talebinde bulunduğu ve mesai saatinde yoğunluktan telefona bakamadığı 3 seferinde beni arayan numaraya geri dönüş yapmama rağmen(Telefon 0212 478 00 00 D smarta ait olduğunu bilmiyordum kontör veya para isteyen numaralardan sandım) telefondan böyle bir numara kullanılmamaktadır mesajı aldığımı (arama kayıtları telefonumda mevcut) belirtmeme rağmen; 40 lira Taahhüt Bozma bedeli 15 gün Dsmart maxi paket ve en ilginci bedava olan ilk ayında bedeli bana faturalandırıldığı tarafıma bildirildi. durum bu! Benim nasıl bir yol izleme mi tavsiye edersiniz Faturayı ödeyim mi? Hakem Heyeti bir Çözüm olumu? yoksa yel değirmenleri ile boş yere uğraşma mı? tavsiyelerinizi bekliyorum
quote:
Orijinalden alıntı: yediyıldız
19/09/2011 tarihinde Teknosa Denemesi Bedava kampanyasına aktivasyon yaptırdım ve 1 ay sonunda yani 19/10/2011 tarihinde D-smart'ı arayarak iptal için başvuru yaptım 72 saat içinde geri dönüş olacağı söylendi. Aradan 15 gün kadar geçip D-Smart tan iptalin için dönüş olmayınca ben tekrar arayarak (Müşteri yetkilisine ulaşmak için 2 kere 11 dk. bekledikten sonra) durumu anlattım D-smart Müşteri Hizmetleri beni 3 kere aradıklarını ve ulaşamadıkları için tekrar iptal talebi aldı. Arefe günü İptal talebime yönelik aradıklarında İptal talebimin 30 gün içinde olmadığı ve 19/10/2010 yaptığım iptal başvurusundan sonra 3 kere arayarak bana ulaşamadıkları için faturalandırma yapılacağı söylendi. Bende 19/10 da iptal talebinde bulunduğu ve mesai saatinde yoğunluktan telefona bakamadığı 3 seferinde beni arayan numaraya geri dönüş yapmama rağmen(Telefon 0212 478 00 00 D smarta ait olduğunu bilmiyordum kontör veya para isteyen numaralardan sandım) telefondan böyle bir numara kullanılmamaktadır mesajı aldığımı (arama kayıtları telefonumda mevcut) belirtmeme rağmen; 40 lira Taahhüt Bozma bedeli 15 gün Dsmart maxi paket ve en ilginci bedava olan ilk ayında bedeli bana faturalandırıldığı tarafıma bildirildi. durum bu! Benim nasıl bir yol izleme mi tavsiye edersiniz Faturayı ödeyim mi? Hakem Heyeti bir Çözüm olumu? yoksa yel değirmenleri ile boş yere uğraşma mı? tavsiyelerinizi bekliyorum
peki neden iptal ettirmek istiyorsun memnun mu kalmadın?
Arkadaş bir ay kullanıp zaten iptal ettirecekmiş ama çakallık yapmışlar para istiyorlar
quote:
Orijinalden alıntı: Volkanbaba
Arkadaş bir ay kullanıp zaten iptal ettirecekmiş ama çakallık yapmışlar para istiyorlar
belkide çakallara karşı alınan önlemdir :D
quote:
Orijinalden alıntı: ozel_uretim
quote:
Orijinalden alıntı: Volkanbaba
Arkadaş bir ay kullanıp zaten iptal ettirecekmiş ama çakallık yapmışlar para istiyorlar
belkide çakallara karşı alınan önlemdir :D
çakallara karşı niye önlem alsınlarki hocam adam zaten bir ay kullandıktan sonra bağlatacağım diye bir tahaddüt vermemiş ki adı üstünde zaten Denemesi Bedava
quote:
Orijinalden alıntı: ozel_uretim
quote:
Orijinalden alıntı: Volkanbaba
Arkadaş bir ay kullanıp zaten iptal ettirecekmiş ama çakallık yapmışlar para istiyorlar
belkide çakallara karşı alınan önlemdir :D
Digiturk uyesiyim ikisinin faturası agır gelir diye kapatıyorum ve sadece hd kalitesini denemek içim girmiştim. ayrıca kampanyayı d smart düzenliyor şartları o koyuyor kullanıcı nasıl çakallık yapsın!
quote:
Orijinalden alıntı: yediyıldız
19/09/2011 tarihinde Teknosa Denemesi Bedava kampanyasına aktivasyon yaptırdım ve 1 ay sonunda yani 19/10/2011 tarihinde D-smart'ı arayarak iptal için başvuru yaptım 72 saat içinde geri dönüş olacağı söylendi. Aradan 15 gün kadar geçip D-Smart tan iptalin için dönüş olmayınca ben tekrar arayarak (Müşteri yetkilisine ulaşmak için 2 kere 11 dk. bekledikten sonra) durumu anlattım D-smart Müşteri Hizmetleri beni 3 kere aradıklarını ve ulaşamadıkları için tekrar iptal talebi aldı. Arefe günü İptal talebime yönelik aradıklarında İptal talebimin 30 gün içinde olmadığı ve 19/10/2010 yaptığım iptal başvurusundan sonra 3 kere arayarak bana ulaşamadıkları için faturalandırma yapılacağı söylendi. Bende 19/10 da iptal talebinde bulunduğu ve mesai saatinde yoğunluktan telefona bakamadığı 3 seferinde beni arayan numaraya geri dönüş yapmama rağmen(Telefon 0212 478 00 00 D smarta ait olduğunu bilmiyordum kontör veya para isteyen numaralardan sandım) telefondan böyle bir numara kullanılmamaktadır mesajı aldığımı (arama kayıtları telefonumda mevcut) belirtmeme rağmen; 40 lira Taahhüt Bozma bedeli 15 gün Dsmart maxi paket ve en ilginci bedava olan ilk ayında bedeli bana faturalandırıldığı tarafıma bildirildi. durum bu! Benim nasıl bir yol izleme mi tavsiye edersiniz Faturayı ödeyim mi? Hakem Heyeti bir Çözüm olumu? yoksa yel değirmenleri ile boş yere uğraşma mı? tavsiyelerinizi bekliyorum
Siz iptal başvurusu yapınca size herhangibir teklifte bulundular mı? Bazılarına 29.9 a full paket teklif etmişler diye duydum da. Benim de deneme sürem doluyor. Merak ettim.
quote:
Orijinalden alıntı: rainbow22
quote:
Orijinalden alıntı: yediyıldız
19/09/2011 tarihinde Teknosa Denemesi Bedava kampanyasına aktivasyon yaptırdım ve 1 ay sonunda yani 19/10/2011 tarihinde D-smart'ı arayarak iptal için başvuru yaptım 72 saat içinde geri dönüş olacağı söylendi. Aradan 15 gün kadar geçip D-Smart tan iptalin için dönüş olmayınca ben tekrar arayarak (Müşteri yetkilisine ulaşmak için 2 kere 11 dk. bekledikten sonra) durumu anlattım D-smart Müşteri Hizmetleri beni 3 kere aradıklarını ve ulaşamadıkları için tekrar iptal talebi aldı. Arefe günü İptal talebime yönelik aradıklarında İptal talebimin 30 gün içinde olmadığı ve 19/10/2010 yaptığım iptal başvurusundan sonra 3 kere arayarak bana ulaşamadıkları için faturalandırma yapılacağı söylendi. Bende 19/10 da iptal talebinde bulunduğu ve mesai saatinde yoğunluktan telefona bakamadığı 3 seferinde beni arayan numaraya geri dönüş yapmama rağmen(Telefon 0212 478 00 00 D smarta ait olduğunu bilmiyordum kontör veya para isteyen numaralardan sandım) telefondan böyle bir numara kullanılmamaktadır mesajı aldığımı (arama kayıtları telefonumda mevcut) belirtmeme rağmen; 40 lira Taahhüt Bozma bedeli 15 gün Dsmart maxi paket ve en ilginci bedava olan ilk ayında bedeli bana faturalandırıldığı tarafıma bildirildi. durum bu! Benim nasıl bir yol izleme mi tavsiye edersiniz Faturayı ödeyim mi? Hakem Heyeti bir Çözüm olumu? yoksa yel değirmenleri ile boş yere uğraşma mı? tavsiyelerinizi bekliyorum
Siz iptal başvurusu yapınca size herhangibir teklifte bulundular mı? Bazılarına 29.9 a full paket teklif etmişler diye duydum da. Benim de deneme sürem doluyor. Merak ettim.
Bana bir ay daha bedava izle dediler istemedim. Bir arkadaşa ise hiç teklifte bulunmamışlar.
Bir ay daha bedava izlemeyi teklif ettiler ama kabul etmedim ve Müşteri Hizmetleri ile son görüşmemde beni haklı bularak kesilmiş fatura ve taahhüt bozma bedelleri iptal edilerek bila bedel üyeliğimi sonlandırdım bugünde kutu iade yaptım D-smartı tebrik ediyorum hatadan dönmek de bir erdem. beni hiç uğraştırmasalardı daha iyi olurdu. şimdi D smart 34 liraya (erotik kanallar hariç) fullpaket verecek diye söylenti var Teknosa Kampanyasından devam etmektense D smart düşününenler için güzel bir fiyat ama detayları kampanya başlayınca belli olur
ben yeni tv aldim da denemesi bedava yapacagim
bitince de 12 aylik maxi+HD 29.90 a tahahutlu sozlesme yapmak istiyorum