Şimdi Ara

DEUS EX: HUMAN REVOLUTION İNCELEME ve AUGMENTATION REHBERİ

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
4.215
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  DEUS EX: HUMAN REVOLUTION İNCELEME ve AUGMENTATION REHBERİ


    DEUS EX: HUMAN REVOLUTION İNCELEME ve AUGMENTATION REHBERİ


    Bazı oyunlar vardır çıkarlar ve sadece çıktıkları zamanda yaptıkları etki ile kalmaz, yıllar sonra bile konuşulur ve her daim ''Devam oyunu nerde kaldı arkadaş'' serzenişlerine mazhar olurlar. Öyle bir etkidir ki, türevi oyunlar her daim kendileri ile kıyaslanırlar, üzerinden toz tortusu bırakmış yıllar dahi geçmiş olsa, aynı tatlarını muhafaza etmeyi ve kendilerini tekrar tekrar oynatmayı başarırlar.

    İşte ilk Deus Ex oyunu, aynen bu kriterleri uyan bir baş yapıt olarak oyun tarihine ismini kazımış hakiki bir klasik olmayı başarmıştır. Fps oynanış sistemini monte ettikleri Rpg tabanı çok beğenilmiş ve iki türüde seven oyuncuları enteresan bir şekilde aynı oyunda buluşturmayı beceren ilginç bir oyun oluvermiştir Deus Ex. Başarı demek bile aslında hafif bir tabir. Çünkü yıllar içinde bu işi bu kadar güzel kotaracak ve en azından Deus Ex'e yakın bir tadı vermeye yanaşabilecek bir oyun maalesef çıkamamıştır. Bu harika oyunun çıkış tarihi Haziran 2000 dir. Ve oyun hala tüm zamanların en iyi PC oyunlarından biri ünvanını hak ederek taşımaktadır.
    Bunun ufak bir ispatı olarak, oyunun zamanın da aldığı puanlara bir göz atalım isterseniz.

    * GamePro: 5.0 \ 5.0
    * Game Revolution: A
    * GameSpot: 8.2 \ 10
    * GameSpy: 8.8 \ 10
    * IGN: 9.4 \ 10.0
    * PC Gamer UK: 95%
    * PC Gamer US: 94%

    Bunun yanında bir de aldığı ödüllere göz atalım.

    * BAFTA: "PC Game of the Year" (2000)
    * Gamasutra: "Top 12 Games of the Decade" #2 (2009)
    * GameSpy: "Game of the Year" (2000)
    * IGN: "Top 25 Modern PC Games" #4 (2010)
    * PC Gamer: "Game of the Year" (2000)
    * "Top 100 PC Games of All Time"
    * PC Zone: "101 Best PC Games Ever"

    İşte böyle bir başyapıt olmayı başarmış nadide bir oyundur Deus Ex. İlerleyen yıllarda bir devam oyunu gelmemesi mucize olan Deus Ex, 2003 yılının son çeyreğinde Deus Ex: Invisible War ile yeni bir başlangıca imza attı. Bu sefer sadece Pc oyunu olmakla kalmayan oyun, dönemin iki etkin konsolundan biri olan Xbox içinde yayınlanmıştır. Sevilen ve hayli beğenilen 2. oyun, iyi bir oyun olmasının yanında asla ilk oyunun popülaritesine ulaşmayı başaramayan bir yapım olarak kalmıştır.

    Aradan oldukça uzun zaman geçmiş ancak yeni bir Deus Ex oyunu ile alakalı olumlu hiç bir haber çıkmamıştı. 2. Oyunun üzerinden geçen 7-8 yıl gibi uzun bir zamanın ardından, serinin devam edeceği haberleri tekrar fısıltılar halinde dolaşmaya başladı. Haberler resimlere, resimler videolara bağlandı derken; heyecanlı bekleyiş bu yılın ağustos ayının sonlarına doğru nihayet buldu. Karşınızda yenilenmiş yüzü, oldukça kaliteli grafikleri ve eksilmek bir yana dursun, üzerine muhteşem ilaveler yapılmış yepyeni hali ile Deus Ex: Human Revolution.

    Deus Ex: Human Revolution

     DEUS EX: HUMAN REVOLUTION İNCELEME ve AUGMENTATION REHBERİ


    Yayıncı: Square Enix
    Geliştiren: Eidos Interactive
    Çıkış: 8/23/2011
    Platform: PC, PlayStation 3,Xbox 360

    İnsan teknoloji ile güçsüz bırakıldığında, gücü tekrar kazanabilmek için teknolojiye sarılır. Siberpunk’ın kısa özeti budur. Geleceğin karanlık olarak tasvir edildiği, devasa binaların yükseldiği, kapitalist şirketlerin insanları sömürdüğü, her türlü teknolojinin sokaklarda karaborsada bulunabildiği, çipler ve mekanik uzuvlarla insan makine ilişkisinin farklı bir boyut kazandığı futuristik bir dünya üzerine ilk olarak edebiyat eserlerinde ortaya çıkan bu terim, sinemada farklı dönemlerde sunulan örnekleri ile adından söz ettirmiştir. Siberpunk alt türünün kuşkusuz başyapıtı BLADE RUNNER’dır. Kült bilimkurgu yazarlarından PHILIP K. DICK’in ''DO ANDROIDS DREAM OF ELECTRIC SHEEP'' isimli kitabından uyarlanan film, unutulmaz bir gelecek portresi sunuyordu. Hafızalara kazınan oyunculukları, muhteşem görselliği ve unutulmaz müzikleri ile zamanının ötesinde bir filmdi. Birçok sinema otoritesi tarafından sinema tarihinin en iyi bilimkurgu filmi olarak nitelendirilen bu başyapıtı izlememiş olan arkadaşlara, oyuna başlamadan önce filmi edinip izlemelerini şiddetle tavsiye ederim. İncelemesini yapmaya çalışacağım oyunumuzun hikâye olarak olmasa bile, görsellik ve atmosfer olarak filmi örnek almaya çalıştığını ve oldukça da başarılı olduğunu söyleyebilirim.

     DEUS EX: HUMAN REVOLUTION İNCELEME ve AUGMENTATION REHBERİ


    Deus Ex: Human Revolution tamı tamına böyle bir gelecekte başlıyor. Tarih, ilk Deus Ex oyununda yaşanan olaylardan yaklaşık 25 yıl öncesi. Yıl 2027. Yer Detroit. Her yer savaş ve şiddetin korku veren yüzünün yansımalarından nasibini almış. Şiddet ve baskı insanoğlunu adeta gölgesi gibi takibe alıp, hemen yanında alışkanlık yada bir parçası gibi yaşama tutunmuş münzevi bir hayata mahkum etmiş durumda. İsimlerinde bile korku barındıran devasa şirketlerin hakimiyetindeki dünyada insanoğlunun; teknoloji ve kişisel çıkarlarının tetiklemesi ile birbirlerine düşman haline geldiği ve adeta yaşamak için savaşılan bir arenaya dönüşmüş evrenlerine konuk oluyoruz. Haliyle bu durum, aynı zamanda iyi ile kötünün de mücadele ettiği bir dünya ortaya çıkarıyor. Lakin bu sefer iki kutup arasındaki çizgi hakikatten saydam ve sahip olduğu bünye hiç olmadığı kadar kırılgan.

    SARIF ENDUSTRIES isimli biyomekanik teknolojiler geliştiren bir şirketin, ADAM JENSEN isimli güvenlik şefi olarak başlıyoruz oyunumuza. Kısa bir ısınma turundan sonra şirketimize bir saldırı düzenleniyor ve ağır bir şekilde yaralanıyoruz. Ölmekten beter olan ADAM’ın imdadına şirketin uzmanı olduğu teknoloji yetişiyor ve yarı insan, yarı makine bir cyborg olarak yaşama yeniden merhaba diyoruz. Şirket yetkililerinin bu ameliyattan sonra ADAM JENSEN'e; ''Sen Adam'mısın?'' gibi manasız bir espri yapmasına fena halde içerledim doğrusu! Şirketimizin teşviki ve gazı ile bu işin peşini bırakmayarak sorumlularını bulmak üzere maceraya atılıyoruz. Hikâye böyle başlıyor ve ilerledikçe tek düze bir intikam öyküsünden çok, entrikalarla dolu bir yolda olduğumuzun farkına varıyoruz. Oyun örnek aldığı türün kalıplarını başarılı bir şekilde uyguluyor. Gelecek karanlık olarak yansıtılmış, dev binaların gölgesindeki arka sokaklar sefalet içinde. Atmosfer muhteşem ve etkileyici. Grafikler en iyi derecede olmasa da oldukça iyi düzeydeler. Oyunumuz rol yapma türünde olduğu için gerek diyaloglarda, gerekse oynanış şeklinde bizi serbest bırakıyor. Diyaloğa girdiğimizde, karşımızdaki karaktere ister mantıklı bir şekilde, isterseniz sert bir üslupla cevap verebilirsiniz. Bu karşımızdaki karakterin mizacına göre değişebiliyor. Ve tabi ki bu durum, gidişattaki sonuçları olumlu ya da olumsuz neticelere ulaştırabiliyor.

    Oynanış şeklinde de serbest olduğumuzdan bahsetmiştim. Oyuna aksiyon düzeyi yüksek, çatışmaları yoğun klasik bir FPS olarak devam edebilirsiniz. Ulaşabildiğimiz duvar veya kasa gibi yerlere siper alarak TPS modunda düşmanlarla çatışabiliriz. Ama ben gizliliğe dayalı bir oynanışı seçerek daha çok keyif aldığımı söyleyebilirim. Düşmanların işini ister bayıltıcı bir silahla bitirebilir, isterseniz gizlice arkalarından yaklaşarak birbirinden farklı ve güzel animasyonlar aracılığıyla etkisiz hale getirebilirsiniz. Bayılan ya da ölen düşmanları dikkat çekmemeleri açısından gizlemeyi ihmal etmeyin. Bunları yaparken üstlerini ararsanız çeşitli mühimmat ya da farklı materyallere ulaşabileceğinizi de göz ardı etmeyin.

     DEUS EX: HUMAN REVOLUTION İNCELEME ve AUGMENTATION REHBERİ


    Deus Ex çizgisel bir oynanışa sahip değil elbette. Rpg oyunlarının temeli yada özü zaten bu değil midir? Oyuncu olarak seçimlerde, görev tercihlerinde yada nasıl bir karakter haline dönüşebileceğinizde, oyunun verdiği imkanlar ölçüsünde özgürdür. Deus Ex: Human Revolution bu konuda oldukça kapsamlı bir yapım olsa da, sakın bir Oblivion olabileceği hissine kapılmayın. Evet dünya özgür, ancak belirli kalıplar içinde. Ki tam benim sevdiğim gibi.

    Grafik olarak bir devrim vaadi yok Deus Ex: Human Revolution'un. Ancak kötü demek gerçek bir hakaret olur. Oyundaki bazı eksi yön veya aksaklıklar ise tam da grafik meselesi ile bağlantılı üstelik. Ragdoll tekniği bazı yerlerde komik, bazı yerlerde ise saçma sapan işlere yol açabiliyor. Ancak ne derler bilirsiniz; O kadar kusur kadı kızında bile olur. Oyunun esasında bir PC oyunu olduğu düşünülür ise, tartışılmaz grafik üstünlüğü ile iyi konfigürasyonlu bir Pc'de konsollardan daha iyi grafik alacağınızı söylememe gerek yok elbette. Lakin biz oyunu iki versiyonda oynayanlar olarak, abartı denecek bir fark görmediğimizi söyleyebiliriz. PC' de bu fark doku, ışıklandırma v.b durumlarda kendini üstünlük olarak gösterirken, çok kafaya takılacak bir şey olmadığınıda tekrar edelim.

    Detaylar, ses artı atmosfer konusunda da oyun çok başarılı ve övgüyü hak ediyor. Mimari doku, kültür ve dil farklılıkları çok iyi yansıtılmış durumda. Gerçekten gelecekte geçen bir oyun oynadığımız konusunda bizi ikna etmeyi çok kolay başarıyor. Adam Jensen’ın gırtlağın derininden gelen puslu sesi (biraz benim sesime mi benziyor ne :=)), karşılaştığımız NPC' lerin duruma uyumlu ses tonları, seçimlerimiz doğrultusunda değişiklik gösteren tepkileri gayet güzel olmuş. L.A. Noire gibi yakın bir zamanda çıkmış ve incelemesini yaptığımız bir baş yapıt olmasa da; (Mimik konusunda) yapımcıların Deus Ex: Human Revolution için güzel sonuç veren ve gayet yeterli bir iş çıkardıklarını söyleyebilirim. Müzikler akılda kalıcı baş yapıt veya muhteşem sanat eserleri olmasa da, gelecek havasını ve oyunun atmosferini yakalamışlar.

    Her RPG oyununun vazgeçilmezi olan karakter geliştirme sistemi oldukça geniş ve bir o kadar da iyi sunulmuş. Kazandığımız tecrübe puanlarıyla (ya da satın aldığımız yazılımlarla) teknolojik olarak yenilenen uzuvlarımızı geliştirebiliyoruz. Mesela; hack sistemini geliştirerek imkânsız görünen güvenlik sistemlerini kırabilir, bacak gelişimini arttırarak ses çıkarmadan hızlı koşabilir ya da retina sistemini geliştirerek duvarların arkasını görebiliriz. Bunun gibi ve bundan daha fazlası oyunda mevcut. Bu konuda çok fazla detaya giremesem de, oyunu oynamaya niyetli olanlar için mini bir rehber niteliğinde bir şey hazırladım. Oyundaki tüm skillerin ne işe yaradığı konusunda küçük te olsa bir katkısı olacağını düşündüğüm rehberi, yazımın sonunda sizinle paylaşmaktan son derece memnun olacağım arkadaşlar.

     DEUS EX: HUMAN REVOLUTION İNCELEME ve AUGMENTATION REHBERİ


    İncelememin sonuna geldiğimde yüzümde memnun olmuş bir hava ile söylemeliyim:, başında olduğum saatler boyunca zamanın nasıl geçtiğini anlayamadığım, hayatımda oynadığım en keyifli oyunlardan biri Deus Ex: Human Revolution. Rol yapma oyunlarına aşinalığınız varsa, oyun içerisinde farklı yöntem ve uygulamalar ile ilerlemek hoşunuza gidiyorsa ve hepsinden önemlisi Siberpunk evren ile alakalı oyunlar ilginizi çekiyor ise; bu oyunu sakın olaki es geçmeyin. Bir ufak hatırlatma daha yapayım. Aldığım duyumlara göre oyunun Türkçe yamasıda yapım aşamasındaymış. Eğer Türkçe yama olur sa kendi payıma bu oyunu bir kez daha, hem de aynı keyifle oynayacağımı söylemeliyim. Deus Ex: Human Revolution için iki defa; Bravo-bravo....

    BASİT AUGMENTATIONS REHBERİ

    # CRANIUM AUGMENTATIONS # (KAFATASI GELİŞTİRME)

    SOCIAL ENHANCER: İnsanları analiz ederek ikna etme seviyesi.
    EMOTIONAL INTELLIGENCE ENHANCER: İnsanların davranış biçimlerine göre konuşma ve ikna etme seviyesi.
    RADAR SYSTEM: Düşmanları, güvenlik kameraları, turetleri ve robotları radar ekranında gösterir.
    * RADAR 1: Radar mesafesini 25 metreye çıkartır.
    * RADAR 2: Radar mesafesini 50 metreye çıkartır.
    INFOLINK: Her yerde kablosuz iletişim kurmayı sağlar.
    COCHLEAR IMPLANT: İnsanların konuştuklarına kulak misafiri olmayı sağlar.
    SUBVOCAL COMMUNICATION IMPLANT: İletişim kurarak haber almayı sağlar.
    STEALTH ENHANCER: Gizlenme durumunda radardaki düşmanların ya da kameraların görüş şeklini ve mesafesini gösterir.
    NOISE FEEDBACK: Ses yaptığın alanı gösterir.
    LAST KNOWN LOCATION MARKER: Düşmanın seni gördüğü bölgede ikon belirir.
    CONES OF VISION: Düşmanların görüş alanlarını koni biçiminde gösterir.
    MARK & TRACK 1,0: Radarda 3 hedefi ikon olarak gösterir.
    * MARK & TRACK 2,0: Radarda 5 hedefi ikon olarak gösterir.
    * MARK & TRACK 3,0: Radarda 7 hedefi ikon olarak gösterir.
    HACKING CAPTURE: Yüksek ve düşük seviyeli terminal ya da aygıtların güvenlik merkezini kırmayı sağlar.
    * CAPTURE 1: 1. seviye terminalleri kırar.
    * CAPTURE 2: 2. seviye terminalleri kırar.
    * CAPTURE 3: 3. seviye terminalleri kırar.
    * CAPTURE 4: 4. seviye terminalleri kırar.
    * CAPTURE 5: 5. seviye terminalleri kırar.
    CAMERA DOMINATION: Kameraların güvenlik merkezini kırmayı sağlar.
    TURRET DOMINATION: Turetlerin güvenlik merkezlerini kırarak düşmanların aleyhine dönmesini sağlar.
    ROBOT DOMINATION: Robotların güvenlik merkezlerini kırarak düşmanların aleyhine dönmesini sağlar.
    HACKING ANALYZE: Hack işleminde, kullanmadan önce ağdaki NODE’lar hakkında bilgi almayı sağlar.
    DETECTION FEEDBACK: Gelişigüzel kullanılmış NODE’u tekrar kullanmak için şans verir.
    ANALYZE ALL DATASTORES: Gelişigüzel kullanılmış veri deposunun içeriğine bakmayı sağlar.
    HACKİNG FORTIFY: HACK işleminde tuzakları fark edebilme yüzdesini arttırır.
    * FORTIFY 1: Node reytinginizi +1 yapar
    * FORTIFY 2: Hack uygulama ve fark edebilmeye +1 yapar
    * FORTIFY 3: Hack uyulamaya +1, fark edebilmeye +2 yapar
    HACKING STEALTH: Hack işleminde, güvenlik ağına yakalandığında azalan şansı NODE kullanarak yükseltmeyi sağlar.
    * STEALTH 1: Azalan şansı % 15 oranında yükseltir.
    * STEALTH 2: Azalan şansı % 30 oranında yükseltir.
    * STEALTH 3: Azalan şansı % 45 oranında yükseltir.

    # TORSO AUGMENTATIONS # (GÖVDE GELİŞTİRME )

    SENTINEL RX HEALTH SYSTEM: Sağlığı yenilendirir.
    CARDIOVERTOR DEFIBRILLATOR: Sağlığı yenilendirir.
    ANGIOGENESIS PROTEIN THERAPY: Sağlığı yenilendirir.
    SARIF SERIES 8 ENERGY CONVERTER: Ekstra enerji hücresi verir ve enerji hücrelerini hızlı olarak iyileştirir.
    BASE ENERGY LEVEL: 2 enerji hücresi verir.
    * ENERGY LEVEL UPGRADE 1: Ekstra enerji hücresi verir.
    * ENERGY LEVEL UPGRADE 2: İkinci ekstra enerji hücresi verir.
    * ENERGY LEVEL UPGRADE 3: Üçüncü ekstra enerji hücresi verir.

    BASE RECHARGE DATE: Enerji hücreleri boşaldığında tekrar doldurur
    * RECHARGE RATE UPGRADE 1: Tekrar doldurma seviyesini hızlandırır.
    * RECHARGE RATE UPGRADE 2: Tekrar doldurma seviyesini daha hızlandırır.

    IMPLANTED REBREATHER: Süratli koşulardan oluşan zararlardan korur.
    CHEMICAL RESISTANCE: Zehirli gazların ve gaz bombalarının etkilerine karşı koruma sağlar.
    HYPER-OXYGENATION 1: Süratli koşular için ekstra 2,5 saniye verir.
    HYPER-OXYGENATION 2: Süratli koşular için bir ilave 2,5 saniye daha verir.
    TYPHOON EXPLOSIVE SYSTEM: Mini bombaları 360 derece açıyla 8 metre mesafeye fırlatmayı sağlar.
    LIGHT DAMAGE VARIANT: Bütün canlı hedefleri yok eder ama robotlara çok az hasar verir.
    HEAVY DAMAGE VARIANT: Bütün canlı ve cansız hedefleri yüksek hasar vererek yok eder.

     DEUS EX: HUMAN REVOLUTION İNCELEME ve AUGMENTATION REHBERİ


    # ARM AUGMENTATIONS # (KOL GELİŞTİRME)

    CYBERNETIC ARM PROSTHESIS: Gelişime göre değişkenlik gösterebilir.
    INSTANT TAKE DOWN: Tek yumrukta düşmanı etkisiz hale getirir.
    MOVE / THROW HEAVY OBJECTS: Ağır objeleri çekip fırlatmayı sağlar.
    PUNCH THROUGH WALL: Zayıf duvarları kırmayı sağlar.
    RECOIL COMPENSATION 1: Silah kullanırken geri tepmeyi % 50 oranında düşürür.
    * RECOIL COMPENSATION 2: Silah kullanırken geri tepmeyi tamamen yok eder.

    CARRYING CAPACITY 1: Eşya taşıma kapasitesini 2 sütun arttırır.
    * CARRYING CAPACITY 2: Eşya taşıma kapasitesini 2 sütun daha arttırır.
    * CARRYING CAPACITY 3: Eşya taşıma kapasitesini maksimum arttırır.

    AIM STABILIZER: Nişan alırken dengeyi sağlar.
    * AIMING MOTION CONTROL 1: Nişan alma zorluğunu % 50 oranında düzeltir.
    * AIMING MOTION CONTROL 2: Nişan alma zorluğunu tamamen düzeltir.

    # EYE AUGMENTATIONS # ( GÖZ GELİŞTİRME )

    SMART VISION: Duvarların arkasını görmemizi sağlayan teknoloji.
    WALL PENETRATING IMAGER: Duvarların arkasından tehlikeyi görmemizi sağlar.
    RETINAL PROSTHESIS: Bir flashbang patladığında zamanı yavaşlatır.
    RETINAL HUD: Protez gözden gelecek bilgileri direkt olarak ekrana yansıtır
    FLASH SUPRESSANT: Bir flashbang patladığında şok edici etkilerinden korur.
    COOL DOWN TIMER: Sürpriz düşman hareketliliğini mükemmel bir şekilde fark etmeyi sağlar

    # BACK AUGMENTATIONS # ( SIRT GELİŞTİRME )

    REFLEX BOOSTER: Birden fazla düşmanı etkisiz hale getirmeyi sağlar.
    MULTIPLE TAKE DOWN: Birden fazla düşmanı bir seferde etkisiz hale getirmeyi sağlar.
    ICARUS LANDING SYSTEM: Yüksek yerden düşüldüğünde hasar almayı engeller.
    DESCENT VELOCITY MODULATOR: Yüksek yerden hızlı inmeyi sağlar.

    # SKIN AUGMENTATIONS # (CİLT GELİŞTİRME )

    DERMAL ARMOR: Hasardan korur.
    * DAMAGE REDUCTION 1: Hasarı % 15 oranında azaltır.
    * DAMAGE REDUCTION 2: Hasarı % 30 oranında azaltır.
    * DAMAGE REDUCTION 3: Hasarı % 45 oranında azaltır

    EMP SHIELDING: Bomba ve elektrik hasarına karşı koruma sağlar.
    CLOAKING SYSTEM: Kısa bir süre görünmezlik sağlar.
    BASE LONGEVITY: 3 saniye görünmezlik süresi verir.
    LONGEVITY UPGRADE 1: 5 saniye görünmezlik süresi verir ve enerjiyi % 40 oranında tüketir.
    * LONGEVITY UPGRADE 2: 7 saniye görünmezlik süresi verir ve enerjiyi % 60 oranında tüketir.

     DEUS EX: HUMAN REVOLUTION İNCELEME ve AUGMENTATION REHBERİ


    # LEG AUGMENTATIONS # ( BACAK GELİŞTİRME )

    CYBERNETIC LEG PROSTHESIS: 9 Fit (3 Metre) mesafeye zıplamaya olanak verir
    RUN SILENTLY: Sessizce yürümeyi ve çabucak gitmeyi sağlar.
    SPRINT SILENTLY: İşitilebilir herhangi bir ses çıkarmadan koşmayı sağlar.
    JUMP / LAND SILENTLY: Zıplanıldığında ya da yüksekten atlanıldığında sessiz olmayı sağlar.
    JUMP ENHANCEMENT: 3 metre yükseğe zıplamayı sağlar.

    İnceleme: Hakan İnanç - Armağan Kılıç
    Oyundergisi Puanları:

    GRAFİK: 80
    SES : 90
    OYNANIRLIK: 100
    ATMOSFER: 95
    GENEL PUAN: 90 -92 ... TEBRİKLER

    Not: Rehberde ufak tefek hatalarımız var ise affola. İnceleme yazmaya hevesli ve vakti bol (:=)) arkadaşların yazar olarak desteklerini bekleriz.

    http://oyundergisi.net/index.php/inceleme/xbox-360/1015-deus-ex-human-revolution.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi old_snake -- 5 Ekim 2011; 12:40:09 >







  • yılın oyunu. yemişim skyrim'i de hayatımın oyununun devam oyunu olan witcher 2'yi de. hatta abartıp son 10 yılın en iyi oyunu derim de, neyse şimdi
  • hocam büyüksün....ellerine sağlık süper
  • Hayal kırıklığına yol açan pek çok yapımın yanında, kalitesi ile inci gibi parlayan harika bir oyun olmuş..Büyüksün derken 35 yaşını devirmiş bir adama gönderme mi yapıyorsun nedir? Teşekkür ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: old_snake

    Hayal kırıklığına yol açan pek çok yapımın yanında, kalitesi ile inci gibi parlayan harika bir oyun olmuş..Büyüksün derken 35 yaşını devirmiş bir adama gönderme mi yapıyorsun nedir? Teşekkür ederim

    abi diyim ben 25 yaşındayım.ama büyüksün sıfatını istediğin gibi algılayabilirsin.çünkü iki türlü de büyüksün =)
  • Çok güzel bir inceleme olmuş, ellerinize sağlık .deus Ex, Vampire Masquerade Bloodlines a oynanış bakımından benziyor, bloodlines da müthiş bir oyundu, bugün bi aksilik çıkmazsa inş arkadaşımdan deus Ex i alicam:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ellerine sağlık harika bir oyun.Oynamamış olan herkese öneririm.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.