Şimdi Ara

.DH FIAT DoBLo' TAKIMI!! (1226. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24.924
Cevap
15
Favori
1.234.284
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12241225122612271228
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: neska20

    İyi akşamlar arkadaşlarr
    2006 aralık ayında aldığım doblo ile ilgili izlenimlerimi sizinle paylaşmak istedim;
    -Neredeyse ilk 10000 km ye kadar dizel sarfiyatı çok oldu ama o kilometreden sonra baya bir düşüşe geçti ancak arabam 36000 km den sonra fark edilir şekilde çok yakmaya başladı bunu ilk önceleri mazotu aldığım petroll bayisiyle ilişkilendirdim sonra petrol bayii de değiştirdim baktım ki değişen bir şey yokk.Tüm bakımları zamanından 1000 km önce yapıldığı için o konuda bir rahatsızlığım yoktu.Baktım olacak gibi değil şans işte deneme yanılma yöntemini kullandım yani ne mi yaptım gittim enjektör temizleyici vb. Würth marka sıvıyı depoya boşaltım ve depoyu full ledim arac resmen önce bir aksırdı öksürdüü:)))) ondan sonrada inanılmayacak şekilde yakıt düştü100 km de 2 litre dehşett bir şeyyy buu
    Şimdi bu nedendir bir anlam veremedim ama sizlere bunu mutlaka yapmanızı tavsiye ediyorummm

    -doblo dan bizde 2 tane var biri benim kullandığım active ve babamın kullandığı dinamik arada şu farkları gördüm tamam dinamik donanımsal olarak fazla görselliğe hitap etmiş ama motor aynı 1.3 multijet ben dinamiği de yaklaşık 6 ay kadar da kullandım dinamik daha çabuk hızlanıyor ve 160 km hızı çok rahat görüyordu ama active ancak 140 km hızı görebiliyor hadi sıkıştırmayla 145 olsun bu işe şaşırdım ve servisin yolunu tuttum dedim ki durum böyleyken böyle hemen test ettiler baktılar ettiler herşey normal dedilerr bende bir anlam veremedim???
    ve de dinamikin süspansiyonları daha yumuşakk active in ise baya bir sertmiş onu anladım şimdiki aklım olsa eğer ticari bir amacım yoksa kesinlikle dinamik modelinden aşağısını düşünmezdim
    Doblo da sanırsam kronik bir rahatsızlık olsa gerek araçların her ikisinde de arka fren tutmaycak şekilde idi frene bastığınızda öne doğru dehşet biçimde yığılıyordu haliyle araç kızaklıyor ve de kayıyordu serviste düzeltildi dendi ancak bir şey değişmemişti.Bizde dışarıda fren ustasına ayarlattık şuanda çok iyi şekilde duruyor Bu arada şunu öğrendik tabiki aman garantisi bozulmasın diye servise onca parayı bayılmanın bir anlamı yokmuş önce can tabiki ve dışarıda daha deneyimli ustalara servislerin çıkardığı fiyatın yarısına yaptırabilirmişiz..
    saygılarla



    Doblo 1.3 Multijet Premio hakkında da bilginiz var mı? Bende palio var. Müşter içıktı satıp doblo almayı düşünüordum. Birisinde 2006 Doblo 1.3 Multijet Premio var. 90 000km de, sağ tarafında boya olduğunu söylüyor, değişeni yok. 16 000 istiyordu, galiba 15 500 e verecek gibi.
    ÖZELLİKLERİ:
    Elektrikli Cam, Klima, Sis Lambası, Radyo / Kaset, Hidrolik Direksiyon, Merkezi Kilit, Elektrikli Ayna, Katalysator, ABS, Deri Koltuk, Hava Yastiği (Sürücü), Alarm, Çelik Jant, Hava Yastiği (Yolcu), Alaşım Jant, Rezistans Yan Aynalar, Yol Bilgisayarı, Opak Boya, Direksiyon Ayarı,
    110 BG (81 KW)

    Ticari amaçla kullanmayacağım. Günde ortalama 2-3 km ancak kullanırım. Sadece yazın 2 ay tatilde kullanırken rahat edeyim diye bu tür arabaya yöneldim.




  • beyler gözünüz aydın bakın doya doya.400 milyon dolarlık yatırımı görün.


    http://arama.hurriyet.com.tr/arsivnews.aspx?id=12728827
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omer68


    quote:

    Orijinalden alıntı: neska20

    İyi akşamlar arkadaşlarr
    2006 aralık ayında aldığım doblo ile ilgili izlenimlerimi sizinle paylaşmak istedim;
    -Neredeyse ilk 10000 km ye kadar dizel sarfiyatı çok oldu ama o kilometreden sonra baya bir düşüşe geçti ancak arabam 36000 km den sonra fark edilir şekilde çok yakmaya başladı bunu ilk önceleri mazotu aldığım petroll bayisiyle ilişkilendirdim sonra petrol bayii de değiştirdim baktım ki değişen bir şey yokk.Tüm bakımları zamanından 1000 km önce yapıldığı için o konuda bir rahatsızlığım yoktu.Baktım olacak gibi değil şans işte deneme yanılma yöntemini kullandım yani ne mi yaptım gittim enjektör temizleyici vb. Würth marka sıvıyı depoya boşaltım ve depoyu full ledim arac resmen önce bir aksırdı öksürdüü:)))) ondan sonrada inanılmayacak şekilde yakıt düştü100 km de 2 litre dehşett bir şeyyy buu
    Şimdi bu nedendir bir anlam veremedim ama sizlere bunu mutlaka yapmanızı tavsiye ediyorummm

    -doblo dan bizde 2 tane var biri benim kullandığım active ve babamın kullandığı dinamik arada şu farkları gördüm tamam dinamik donanımsal olarak fazla görselliğe hitap etmiş ama motor aynı 1.3 multijet ben dinamiği de yaklaşık 6 ay kadar da kullandım dinamik daha çabuk hızlanıyor ve 160 km hızı çok rahat görüyordu ama active ancak 140 km hızı görebiliyor hadi sıkıştırmayla 145 olsun bu işe şaşırdım ve servisin yolunu tuttum dedim ki durum böyleyken böyle hemen test ettiler baktılar ettiler herşey normal dedilerr bende bir anlam veremedim???
    ve de dinamikin süspansiyonları daha yumuşakk active in ise baya bir sertmiş onu anladım şimdiki aklım olsa eğer ticari bir amacım yoksa kesinlikle dinamik modelinden aşağısını düşünmezdim
    Doblo da sanırsam kronik bir rahatsızlık olsa gerek araçların her ikisinde de arka fren tutmaycak şekilde idi frene bastığınızda öne doğru dehşet biçimde yığılıyordu haliyle araç kızaklıyor ve de kayıyordu serviste düzeltildi dendi ancak bir şey değişmemişti.Bizde dışarıda fren ustasına ayarlattık şuanda çok iyi şekilde duruyor Bu arada şunu öğrendik tabiki aman garantisi bozulmasın diye servise onca parayı bayılmanın bir anlamı yokmuş önce can tabiki ve dışarıda daha deneyimli ustalara servislerin çıkardığı fiyatın yarısına yaptırabilirmişiz..
    saygılarla



    Doblo 1.3 Multijet Premio hakkında da bilginiz var mı? Bende palio var. Müşter içıktı satıp doblo almayı düşünüordum. Birisinde 2006 Doblo 1.3 Multijet Premio var. 90 000km de, sağ tarafında boya olduğunu söylüyor, değişeni yok. 16 000 istiyordu, galiba 15 500 e verecek gibi.
    ÖZELLİKLERİ:
    Elektrikli Cam, Klima, Sis Lambası, Radyo / Kaset, Hidrolik Direksiyon, Merkezi Kilit, Elektrikli Ayna, Katalysator, ABS, Deri Koltuk, Hava Yastiği (Sürücü), Alarm, Çelik Jant, Hava Yastiği (Yolcu), Alaşım Jant, Rezistans Yan Aynalar, Yol Bilgisayarı, Opak Boya, Direksiyon Ayarı,
    110 BG (81 KW)

    Ticari amaçla kullanmayacağım. Günde ortalama 2-3 km ancak kullanırım. Sadece yazın 2 ay tatilde kullanırken rahat edeyim diye bu tür arabaya yöneldim.


    premio nun donanımı dinamiktende iyidir
    bence aracı önce bir kullanın dizel kullanmamış olanların biraz garibine gidiyor ve ilk başlarda baya bi stop ettiriyorlar aracı
    öncelikle benim ilgimi aracın sağ tarafının boyalı olması ve 90 000 km de olması dikkatimi çekti
    -bu araç tanıdığınız birisinin mi? yani komşunuzun,arkadaşınızın mı? bu çok önemli neden mi dizellerde kullanım çok ama çok önemlidir bence nasıl kullanıldığını bilmediğiniz dizellerden uzak durmak gerekir
    normalde eurodizel koyacağına normal dizel katmış olabilir bu da motor ömrünü düşürür ve oldukça masraflar açar
    Sağ tarafının boyalı olmasına gelince komple sağ tarafının boyalı olması durumunda aracın sağ tarafına yattığını gösterir büyük ihtimalleee!!!!!!!!!!!
    Eğer almak istiyorsanız mutlaka ama mutlaka çok iyi motor ve karoser ustalarına baktırmak gerekirr kanısındayım
    ilginçç premio larda opak boya olduğunu bilmiyordummm
    ha ben olsaydım o aracı kesinlikle almazdım 90 000 km herşeyden önce çoooookkkkkkk benim ki daha 37000 de yaz tatillerinde de gezerim üstelik ege kıyıları özellikle

    ahaa 110 beygirmiii one yaaaa öyleee biraz abarttılmışşşş araç normalde 75 beygirdir çipli bile olsa en fazla 90 gibi olurr gibime geliyorr o zamanda yakıt artar benzinliden farkı kalmazz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi neska20 -- 22 Ekim 2009; 19:30:55 >




  • bence siz madem az yol yapacaksınız 1.4 benzinli doblo seçeneğini düşünün derim tabiki yeni kasa olanlarından
    1.4 fire dinamik doblo tam size göre gibi gözüküyor isterseniz lpg de taktırtabilirsiniz veya lpg li olanlarını bulabilirsiniz fazla da aceleci olmayın derim ama arabasızlıkta çok zor oluyorr onuda bilirimm
    inşallah alırsınız ve ben yıllarca konserve kutusu gibi arabayı nasıl sürmüşüm dersiniz
    genişliği ve yüksekliği nedeniyle de yol görüşü sizi mest edecektirrr
  • İyi akşamlar Takım uzun zamandır yoktum her şey iyidir umarım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: neska20


    premio nun donanımı dinamiktende iyidir
    bence aracı önce bir kullanın dizel kullanmamış olanların biraz garibine gidiyor ve ilk başlarda baya bi stop ettiriyorlar aracı
    öncelikle benim ilgimi aracın sağ tarafının boyalı olması ve 90 000 km de olması dikkatimi çekti
    -bu araç tanıdığınız birisinin mi? yani komşunuzun,arkadaşınızın mı? bu çok önemli neden mi dizellerde kullanım çok ama çok önemlidir bence nasıl kullanıldığını bilmediğiniz dizellerden uzak durmak gerekir
    normalde eurodizel koyacağına normal dizel katmış olabilir bu da motor ömrünü düşürür ve oldukça masraflar açar
    Sağ tarafının boyalı olmasına gelince komple sağ tarafının boyalı olması durumunda aracın sağ tarafına yattığını gösterir büyük ihtimalleee!!!!!!!!!!!
    Eğer almak istiyorsanız mutlaka ama mutlaka çok iyi motor ve karoser ustalarına baktırmak gerekirr kanısındayım
    ilginçç premio larda opak boya olduğunu bilmiyordummm
    ha ben olsaydım o aracı kesinlikle almazdım 90 000 km herşeyden önce çoooookkkkkkk benim ki daha 37000 de yaz tatillerinde de gezerim üstelik ege kıyıları özellikle

    ahaa 110 beygirmiii one yaaaa öyleee biraz abarttılmışşşş araç normalde 75 beygirdir çipli bile olsa en fazla 90 gibi olurr gibime geliyorr o zamanda yakıt artar benzinliden farkı kalmazz



    Bu arabadan ben de şüphelenmeye başlayıp vazgeçtim. Sitelerinden bakmıştım. Plaka sorgulaması yaptığımda 2001 model opel çıktı. Bugün pazara gitmeden tekrar sitelerine baktım kaldırmışlar. Pazara gittiğimde gallericiyi görüp sordum arabanın ankaraya gittiğini istersem verebileceklerini söyledi.

    Bugün bir arkadaş Peugeot Bipper tavsiye etti. 0 fiyatı kampanyada 27.400 den 23 900'e (anahtar teslimi) düşmüş. Bakalım kısmet nereye gidecek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: neska20

    bence siz madem az yol yapacaksınız 1.4 benzinli doblo seçeneğini düşünün derim tabiki yeni kasa olanlarından
    1.4 fire dinamik doblo tam size göre gibi gözüküyor isterseniz lpg de taktırtabilirsiniz veya lpg li olanlarını bulabilirsiniz fazla da aceleci olmayın derim ama arabasızlıkta çok zor oluyorr onuda bilirimm
    inşallah alırsınız ve ben yıllarca konserve kutusu gibi arabayı nasıl sürmüşüm dersiniz
    genişliği ve yüksekliği nedeniyle de yol görüşü sizi mest edecektirrr


    Şu anda arabam var. 2000 model palio. Küçük olduğundan değiştirmek istiyordum. Yarıyıl ve yaz tatiline giderken zor oluyor. Dobloda bağaj sıkıntısı çekmeden rahat bir yolculuk edelim düşüncesindeyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omer68


    quote:

    Orijinalden alıntı: neska20

    bence siz madem az yol yapacaksınız 1.4 benzinli doblo seçeneğini düşünün derim tabiki yeni kasa olanlarından
    1.4 fire dinamik doblo tam size göre gibi gözüküyor isterseniz lpg de taktırtabilirsiniz veya lpg li olanlarını bulabilirsiniz fazla da aceleci olmayın derim ama arabasızlıkta çok zor oluyorr onuda bilirimm
    inşallah alırsınız ve ben yıllarca konserve kutusu gibi arabayı nasıl sürmüşüm dersiniz
    genişliği ve yüksekliği nedeniyle de yol görüşü sizi mest edecektirrr


    Şu anda arabam var. 2000 model palio. Küçük olduğundan değiştirmek istiyordum. Yarıyıl ve yaz tatiline giderken zor oluyor. Dobloda bağaj sıkıntısı çekmeden rahat bir yolculuk edelim düşüncesindeyim.


    sizde benim gibi öğretmensiniz herhalde
    hocam bence arkaları makassız olanlarından alsanız çok daha iyi olur
    Bipper fiorino vs. çokta isabetli olurr
    bence şöyle yapın
    -Boyunuz 1.85 in üzerinde ve kiloluysanız ee haliyle ailede kilolu olur (ben 1.94 boyundayım kilomu yazmıycam 3 haneli işte ) bence doblo düşünün
    -yok eğer 1.85 altındaysanız(palio nuz olduğunu düşünerek) size en uygunu fiorino dur
    Motorları aynıdır 1.3 multijetttir fiorinonun kasası daha küçük ve hafif olduğundan dolayı doblo dan dahada az yakar ve seridir(bipper 1.4 dizeldir kasa olarak aynıdır)
    Ahh ahhh 1.6 multijet olaydı doblo şöyle en azından 90 beygirlik mükemmel olacakmış
    sayın hocam şunlarıda bilin alacağınız doblo ya da fiorino bipper vs. fark etmez(ticari ler için)
    1-ticari dir her yıl muayeneye girer(0 bile olsa değişmez)
    2-şehirlerarası en yüksek 80 km hızla gidebilirsiniz(trafiğe yakalanmazsanız 160 bile yaparsınız orası ayrı tabii)
    3-1. köprüden geçemezsiniz
    4-1.3 motorda vergi indirimi yoktur (o km 1600cc mtv ödersiniz) ticari olduğu için
    5-yine ticari olduğu için 1-6 yaş sınırı vardır 1-3 yaş değill vergi için diyorum tabiki
    6-Aracınız ruhsatta kamyonet gözükür ama vergi dairesinde panelvan o yüzden yüksek vergi ödersiniz
    amacınız rahatlıksa mutlaka alın derim ama birde peugeot tepee ve citroen berlingo modellerinide göz atın derim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: neska20


    sizde benim gibi öğretmensiniz herhalde
    hocam bence arkaları makassız olanlarından alsanız çok daha iyi olur
    Bipper fiorino vs. çokta isabetli olurr
    bence şöyle yapın
    -Boyunuz 1.85 in üzerinde ve kiloluysanız ee haliyle ailede kilolu olur (ben 1.94 boyundayım kilomu yazmıycam 3 haneli işte ) bence doblo düşünün
    -yok eğer 1.85 altındaysanız(palio nuz olduğunu düşünerek) size en uygunu fiorino dur
    Motorları aynıdır 1.3 multijetttir fiorinonun kasası daha küçük ve hafif olduğundan dolayı doblo dan dahada az yakar ve seridir(bipper 1.4 dizeldir kasa olarak aynıdır)
    Ahh ahhh 1.6 multijet olaydı doblo şöyle en azından 90 beygirlik mükemmel olacakmış
    sayın hocam şunlarıda bilin alacağınız doblo ya da fiorino bipper vs. fark etmez(ticari ler için)
    1-ticari dir her yıl muayeneye girer(0 bile olsa değişmez)
    2-şehirlerarası en yüksek 80 km hızla gidebilirsiniz(trafiğe yakalanmazsanız 160 bile yaparsınız orası ayrı tabii)
    3-1. köprüden geçemezsiniz
    4-1.3 motorda vergi indirimi yoktur (o km 1600cc mtv ödersiniz) ticari olduğu için
    5-yine ticari olduğu için 1-6 yaş sınırı vardır 1-3 yaş değill vergi için diyorum tabiki
    6-Aracınız ruhsatta kamyonet gözükür ama vergi dairesinde panelvan o yüzden yüksek vergi ödersiniz
    amacınız rahatlıksa mutlaka alın derim ama birde peugeot tepee ve citroen berlingo modellerinide göz atın derim



    Evet hocam öğretmenim. Kilom ve boyum fazla değil 160 / 70 . Ben de makassız olanları düşünüyorum. Ben de hususi olanları düşünüyordum ama pahalı geldiği için gücüm yetmiyor.( tek maaşlıyım) O nedenle de henüz karar veremedim. Hız benim için pek önemli değil. Şu anda da zaten 90 km hızı kolay kolay geçmiyorum. Ancak 80 de az diye düşünüyorum. 3-5 yılda bir İstanbul'a gidiyorum. 1. köprüdün de geçmiyorum, gideceğim yer Fatih köprüsü yolu üzerinde. Benim için önemli olan muayene ve vergi meselesi. Kamyonetlerin bandrol ücreti otomobillerden düşük, muayene ordan kapatır diye düşünüyordum. Ama panelvan ücreti alınıyorsa durum farklı. Bunu bilmiyordum.

    http://luxoto.araba.com/ burda bir tane partner bir de doblo var. halamın oğlu Antep bölge trafik şube müdürü. Bugün bakması için haber verdim.

    Bir de bazı arkadaşlar biraz fazla kredi çekip O araç almamı tavsiye ediyorlar. Onları da araştırdım. Partnerin klimasız ama bir çok özelliği olan aracı 25 000, Doblo safeline 28 000. Bunları da değerlendiriyorum. Ama alma htimalim zayıf.




  • arkadaşlar elımde 2008 1.9 multijet 105ps doblo var V.İ.P tasarım ilgilenen almak istiyenler özelden mesaj pm atabilir . zaten doblo kullanıcılarıda bilir 1,9 jtd viplerin nasıl az bulundugunu alanın satmadıgını. çünkü 1,3 multijet motora göre ciddi bir üstünlügü var almak istiyenler mesaj atabilir takas teklıflerınede açıgım.


    http://www.sahibinden.com/2008_model_1_9_multijet_premio_parasina_v_i_p-26WQQaXQQ17987942WQQpXQQdisplayitem
    saygılarımla AZİZ

     .DH FIAT DoBLo' TAKIMI!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aziz Kancar -- 26 Ekim 2009; 16:46:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: omer68


    quote:

    Orijinalden alıntı: neska20


    sizde benim gibi öğretmensiniz herhalde
    hocam bence arkaları makassız olanlarından alsanız çok daha iyi olur
    Bipper fiorino vs. çokta isabetli olurr
    bence şöyle yapın
    -Boyunuz 1.85 in üzerinde ve kiloluysanız ee haliyle ailede kilolu olur (ben 1.94 boyundayım kilomu yazmıycam 3 haneli işte ) bence doblo düşünün
    -yok eğer 1.85 altındaysanız(palio nuz olduğunu düşünerek) size en uygunu fiorino dur
    Motorları aynıdır 1.3 multijetttir fiorinonun kasası daha küçük ve hafif olduğundan dolayı doblo dan dahada az yakar ve seridir(bipper 1.4 dizeldir kasa olarak aynıdır)
    Ahh ahhh 1.6 multijet olaydı doblo şöyle en azından 90 beygirlik mükemmel olacakmış
    sayın hocam şunlarıda bilin alacağınız doblo ya da fiorino bipper vs. fark etmez(ticari ler için)
    1-ticari dir her yıl muayeneye girer(0 bile olsa değişmez)
    2-şehirlerarası en yüksek 80 km hızla gidebilirsiniz(trafiğe yakalanmazsanız 160 bile yaparsınız orası ayrı tabii)
    3-1. köprüden geçemezsiniz
    4-1.3 motorda vergi indirimi yoktur (o km 1600cc mtv ödersiniz) ticari olduğu için
    5-yine ticari olduğu için 1-6 yaş sınırı vardır 1-3 yaş değill vergi için diyorum tabiki
    6-Aracınız ruhsatta kamyonet gözükür ama vergi dairesinde panelvan o yüzden yüksek vergi ödersiniz
    amacınız rahatlıksa mutlaka alın derim ama birde peugeot tepee ve citroen berlingo modellerinide göz atın derim



    Evet hocam öğretmenim. Kilom ve boyum fazla değil 160 / 70 . Ben de makassız olanları düşünüyorum. Ben de hususi olanları düşünüyordum ama pahalı geldiği için gücüm yetmiyor.( tek maaşlıyım) O nedenle de henüz karar veremedim. Hız benim için pek önemli değil. Şu anda da zaten 90 km hızı kolay kolay geçmiyorum. Ancak 80 de az diye düşünüyorum. 3-5 yılda bir İstanbul'a gidiyorum. 1. köprüdün de geçmiyorum, gideceğim yer Fatih köprüsü yolu üzerinde. Benim için önemli olan muayene ve vergi meselesi. Kamyonetlerin bandrol ücreti otomobillerden düşük, muayene ordan kapatır diye düşünüyordum. Ama panelvan ücreti alınıyorsa durum farklı. Bunu bilmiyordum.

    http://luxoto.araba.com/ burda bir tane partner bir de doblo var. halamın oğlu Antep bölge trafik şube müdürü. Bugün bakması için haber verdim.

    Bir de bazı arkadaşlar biraz fazla kredi çekip O araç almamı tavsiye ediyorlar. Onları da araştırdım. Partnerin klimasız ama bir çok özelliği olan aracı 25 000, Doblo safeline 28 000. Bunları da değerlendiriyorum. Ama alma htimalim zayıf.



    Maalesef unakıtan ın bize armağanıdır panelvan vergisi ödemek buradan bakabilirsiniz aradaki farkı https://intvd.gib.gov.tr/internetvd/index.jsp
    maalesef her yıl muayenesi var ne yazıkkii
    hocam sıfır arabayı almanızı şöyle önermem -- ödeyeceğiniz para sonradan can sıkıyor baya ---vallaa öde öde bitmiyor gibi oluyor
    mesala ben aracımı 2006 aralık ayında aldım o zamanlar böyle indirimlerde yoktu 26 milyardı 13 milyar bende vardı 13 de kredi çektim 36 aylık toplamda ödemem 16 milyar kusura çıktı oldumu arabanın maliyeti 30 kusür milyarr
    şimdi satılığa çıkarsam ne eder bir şey diyemem ama en azından 8-9 milyar zarar ederim bunlar da gerçekler(resmen bankaya çalıştım)
    benim tavsiyem hocam az kullanılmışından almaktır ha içimde ukte kalmasın 0 nı alayım diyorsanız orası ayrı tabiii karar sizin hocam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi neska20 -- 26 Ekim 2009; 19:04:16 >




  • ömer hocam şuna bak birde ben çok beğendimhttp://www.araba.com/2369948.html
  • quote:

    Orijinalden alıntı: neska20

    ömer hocam şuna bak birde ben çok beğendimhttp://www.araba.com/2369948.html



    Bugün öğle arasında ona bakmıştım. Ben de çok beğendim. Ancak fiyatının yüksek olması beni ondan uzaklaştırdı. 48 ay taksitle yüksek miktarda kredi ile alabilirim ama yazın ödemede güçlük çekmem beni korkutuyor.
  • http://www.araconline.com/h/haber.asp?id=3699

    Bu adreste vergilerde farklılık var. Bunun nedeni nedir acaba?

    Fiat Doblo(1200 cc) 300 444

    Fiat Doblo (1300 cc) 300 444

    Fiat Doblo (1900 cc) 300 667

    Renault Kangoo (1900 cc) 300 667

    Volkswagen Transport 300 667

    Volkswagen Caddy-1900 300 444

    Peugeot Partner 300 444

    Ford Connect 300 444


    2005 yılında vergi artırılmadan önce ve sonraki ücretleri vermişler. Bazı markalar 667 ye çıkmışken bazıları 444. Bu doğru mu acaba?
  • 2006 mmodel 25.000 km deki doblo active aracımda debriyaja bastığımda tam kavrama noktasında tık tık bırakırkende tık tık diye ses geliyor ve bu ses beni çok rahatsızediyor daha önce başına böyle bir olay geldi mi? debriyaj sistemi telli değilmiş hidrolikliymiş sorun nedir sizce arkadaşlar yağladık pedalı sprey yağ ile ama düzelmedi bir geçer gibi oldu sonradan yeniden oldu acaba motor bölümündemi bir sorun var debriyaj bağlantı noktalarında
  • 2006 mmodel 25.000 km deki doblo active aracımda debriyaja bastığımda tam kavrama noktasında tık tık bırakırkende tık tık diye ses geliyor ve bu ses beni çok rahatsızediyor daha önce başına böyle bir olay geldi mi? debriyaj sistemi telli değilmiş hidrolikliymiş sorun nedir sizce arkadaşlar yağladık pedalı sprey yağ ile ama düzelmedi bir geçer gibi oldu sonradan yeniden oldu acaba motor bölümündemi bir sorun var debriyaj bağlantı noktalarında
  • merhaba arkadaşlar bende 2 gün önce bir doblo aldım size bir sorum olacak 2007 model doblo combi 1.3 m.jet dynamic çift sürgülü bunun sigortası kaça oluyor bir iki yere sordum 350 tl civarı çıakrttılar
  • 1.3 m.jet 1.4 benzinli hususi otomobil ruhsatlı doblo arıyorum...
    satan arkadaslar varsa özelden mesaj atabilir mi?
  • 1.3 m.jet 1.4 benzinli hususi otomobil ruhsatlı doblo arıyorum...
    satan arkadaslar yazabilir mi?
  • ARKADAŞLAR HERKESE İYİ GÜNLER BENCE DOBLO ALACAKLAR ELLERİNİ ÇABUK TUTSUN YOKSA ÇOK ÇİRKİN DOBLO YAKINDA TÜRKİYUEDE BU ARABDAN HARİÇ HERŞEYE BENZEYEN TENEKENİN RESİMLERİ

     .DH FIAT DoBLo' TAKIMI!!


     .DH FIAT DoBLo' TAKIMI!!


     .DH FIAT DoBLo' TAKIMI!!




  • 
Sayfa: önceki 12241225122612271228
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.