Şimdi Ara

^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^ (385. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (3 Mobil) - 3 Masaüstü3 Mobil
5 sn
8.154
Cevap
99
Favori
1.444.725
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 383384385386387
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kral1916 K kullanıcısına yanıt
    Merhaba!

    Fren balataları yeni değişince ses yapabilir, ancak aradan iki ay geçmiş ve günlük kullanılan bir araç ise, ustasını değiştirmek sorunu çözecektir!...

    Sanırım kaliper balata tutucuları aşınmış diske sürtüyor, yada kaliperlerde boşluk var, tamir işlemini yapan usta buna dikkat etmeliydi, Bende iki ay önce işlerimin yoğunluğundan dolayı ekmek yesinler diye sanayiye götürdüm, usta çay içerken iki tane suriyeli çırağa bıraktı işi, uzaktan baktığım kadarıyla; Fren merkezini birbirlerine gösterip durup, ellerinde sanki "bu nasıl takılıyor" vari "hatta bu ne ki gardaş?" vari bir eda ile, ellerine merakla evire çevire bir arabaya, bir merkeze bakarak yarım saat inceledikten sonra, ustanın yanlarına gidip nasıl takacaklarını gösterdikten sonra olayı tekrar onlara bırakıp gittikten birbuçuk saat sonra nihayet işi bitirdikten sonra; içine ettiler arabanın, piyasada bulunmayan, iki ay araştırarak bulup satın aldığım, Bosch marka Fren merkezini bozdular! Fren borularını kıvırıp oturtucam diye çatlattılar, westinghause içler açısı, Frenler ne mi oldu? Müthiş oldu! Artık yağışlı havalarda kaydırmıyor, çünkü Tutmuyor!... Kendi işini kendin görücen! Kendim baştan yaptım herşeyi!

    İyi bir usta bul! Kaliper tamir takımını internetten satın al! değiştirsinler, kaliper değişecek derse sıfırı yok, Ustaya parası ne ise vereceğini söyle! İyi durumda olduğuna emin olduğu bir takım kaliper'i çıkma Uno'dan söksünler, sanırım senin kaliper'de boşluk var, ya tornacıda çözsünler yada çıkmacıdan baksınlar!...

    Usta zaten iyi ise; ses farklı biryerden geliyorsa onu da söyler! Aks rulmanı, aks istavrozları! yamuk disk! ne ise anlar iyi bir usta!...

    Başarılar dilerim!...

    Hoşçakalın!... UnoCAN'sız kalmayın!...




  • İlginiz için tşk ederim size bi sorum daha olacak araba 1ci vitese ilk kalkışta zor geçiyor gerivitesede şanzıman yağını falan değiştirdim sorun ne olabilir diğer viteslerde sıkıntı yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kral1916 K kullanıcısına yanıt
    merhaba, uno nun geri vitesinde senkromec bulunmaz. garc gurc sesi gelmesi normaldir.

    geri vitese rahat gecirmek icin, once 3 e, ardindan geri vitese atin, yag gibi gececektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yazar4002 kullanıcısına yanıt
    Merhaba yeniden
    Açıklamanız için teşekkür ederim. Hayatımda ilk kez lpg'li bir araç kullandığım için bunun fark göstereceğini tahmin edemedim. Aracı benzinde çok nadir kullanıyorum, bu rolanti düşüşü de lpg'de oldu.
    Çekiş düşüklüğü çok belirgin oranda yaşamadım, bahsettiğiniz ateşleme öğelerinin hepsi 10bin km önce değişti set olarak.
    Sanırım bir lpg ustasına görünmem gerekiyor.
    Teşekkürler tekrar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • leki L kullanıcısına yanıt
    Merhaba!

    Uno sxie motorlarımız; Fabrikasyon Tek nokta eneksiyon Benzin yakıtına göre çalışır. Bu Teknoloji 90'lı yılların Teknolojisi olup kısa bir süre birçok marka bu Teknolojiyi kullanmıştır! Bu Tek Nokta Enjeksiyon sisteminde maalesef UnoCAN'ımız diğer markalara göre LPG uyumsuzluğu daha çoktur! Aslında sorun LPG sisteminde değil, Benzin yakıt sistemindedir! Fiat-Tofaş'ın "Ben Bu aracı Benzin yakıtına göre ürettim! LPG beni ilgilendirmez" tutumundan dolayı; maalesef ie UnoCAN'larımız LPG kullanımından sonra Benzin kullanımında arızalanmaktadır! Temel sebep; Benzin yakıt sisteminin uzun süre kullanılmaması durumunda Benzin içerisindeki reçine'nin kuruyup parçaları tıkaması ve çalışmaz hale gelmesidir. Diğer ikimci bir sebepde, Enjeksiyon Beyni'nin Sadece Benzin yakıtına göre üretilmiş olması ve LPG'de arıza kodu ğretmekle beraber, Benzin yakıtına geri dönüşte çalışmanın bozulmasına neden olmasıdır!...

    Aynı sorun; siena - Doğan sxie - toyota gibi TEK NOKTA Enjeksiyon sistemine sahip araçlarda da, görülmüş olup, Saydığım araçlarla beraber volkswagen grubu - renault grubu ve bazı japon araçlardaki yakıt sistemleri bu duruma daha dayanıklı olup, Sanayi ustalarının bu durma vakıf olup hemen doğru müdahalyi yapabilmesi; Maalesef UnoCAN araçlarımızdaki Enjeksiyon beyni farkı ve yakıt sistemi parçalarının dayanıksızlığı, üstüne de Sanayi ustalarının duruma vakıf olmaması; Fiat-Tofaş'ın da bahsettiğim çözüm üretme isteksizliği nedeniyle, saydığım markalardan en başarısız olanıdır!...

    Tek nokta enjeksiyonlardan önceki karbüratörlü yakıt sistemine sahip araçlar ve sonraki sıralı sistem enjeksiyonlu tüm araçlarda bu sorunlar yaşanmamaktadır!

    Bu bilgiler ışığında; UnoCAN'ı arada sırada belli bir süre Benzin yakıtında kullanmaya devam ederseniz! bu sorunların birçoğunu aşarsınız! Benzinde düzenli çalışma beklentiniz olmasın! sadece sistemin devamlılığı için düzensizde olsa arada sırada Benzinde kullanın!

    Tüm LPG-Benzin çift yakıtlı araçlarda esas şudur! Motorun tüm ayarları, öncelikle Benzin yakıtında stabil ve az yakacak şekilde yapılacak, LPG ayarları ise; Benzin yakıt sistemini bozmayacak şekilde yapılacaktır! Ben bozmadan yapamam diyen LPG ustası kapatsın dükkanı gitsin!

    Başarılar dilerim!...

    Hoşçakalın!... UnoCAN'sız kalmayın!...




  • araçlarınızda kronik sıkıntılar söz konusu mu ?
  • Avcı10 kullanıcısına yanıt
    Merhaba!

    Araçlarınızda derken, hangi model araçlardan demek istemiştiniz, 60'lık - 70'lik - turbo - hobby - düz - ie?

    Fiat - Tofaş üretimi UnoCAN'larımızda, aynı segmentteki diğer marka araçlarda olabilecek kadar kronik sıkıntılar mevcuttur, bir miktarı üretim kaynaklı olup, çoğu sanayi ustası ve bilinçsiz sürücü kaynaklıdır!

    Merak ettiğiniz sorunlar için, marka model ve sorunun neler olduğuyla beraber, sorun ile ilgili; araç Teknik bilginiz ve sanayi tecrübeniz ve sürücülük bilginiz ile ilgili de bilgi verirseniz size yardımcı olabiliriz!

    Hoşçakalın!... UnoCAN'sız kalmayın!...
  • Herkese merhabalar, bugün almış olduğum 1.4 Sx ie model Uno ile aranıza katılmış bulunuyorum. Kullanım için önerilerinizi bekliyorum(motor sağlığı vb.).
  • Hayirli olsun.Öncelikle onerim,trafik kurallarina uymak ve muhakkak emniyet kemeri takmaktir.Aracinizda olusabilecek sorunlari onlemek icin oncelikle forum sayfalarini incelemeniz yarariniza olacaktir.Forumdaki bilgili ve deneyim sahibi kisiler destek olacaklardir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maxidextr -- 7 Haziran 2020; 17:35:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Faollala kullanıcısına yanıt
    hayırlı olsun ...
    havalar ısındı, öncelikle arabanın suyunu kontrol edin, yedek su deposundaki su çamurluysa dikkatli bir motor suyu temizliği yapın ve işlem sonunda suyu antifriz ile tamamlayın ... ayrıca aracın termostat ve hararet müşirini kontrol ettirin ...
  • Herkese güzel dilekleri için çok teşekkür ederim. Aracımda merkezi kilit bulunuyor. Anahtarı ise normal. Sustalı anahtarlığa dönüştürmeyi düşünüyorum. Kendim bunu gerçekleştirebilir miyim? Dışarıda yaptırsam nasıl bir maliyeti olur?
  • Herkese tekrardan iyi günler dilerim. Aracım 1.6 sx ie 1996 model. Kullanım kitapçığına ulaşmaya çalışıyorum ancak bulamadım. Nereden bulabilirim?
  • dosya.co
    İndir Uno Kullanim Kilavuzu 2000 pdf
    https://dosya.co/za4yr1zvpfm4/Uno_Kullanim_Kilavuzu_2000.pdf.html


    Buradan indirin.Herhalde isinizi gorur diye umut ediyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • maxidextr kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler.
  • Aracın ruhsatında model yılı 2000 modeli 1.4 ie s yazıyor. Acaba noterde alım satım yaparken memur yanlışlık yapmış olabilirmi yoksa 70s lerin tamımda ruhsatta sadece s olarakmı yazar? Benim bildiğim kadarıyla aracım 1.4 ie enjenksiyonlu model Aracın dışında 70s yazısı var ama benden önceki sahibi yapıştırmış olabilir. Bilgisi olan arkadaşlar cevap verirse sevinirim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aracın ruhsatında model yılı 2000 modeli 1.4 ie s yazıyor. Acaba noterde alım satım yaparken memur yanlışlık yapmış olabilirmi yoksa 70s lerin tamımda ruhsatta sadece s olarakmı yazar? Benim bildiğim kadarıyla aracım 1.4 ie enjenksiyonlu model Aracın dışında 70s yazısı var ama benden önceki sahibi yapıştırmış olabilir. Bilgisi olan arkadaşlar cevap verirse sevinirim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İyi akşamlar. Bir konu çok kafamı karıştırıyor. Aracım 1.4 sx. Kaç bin devirde vites değiştirmeliyim? Minimum yakıt tüketimi için.
  • Arkadaşlar merhabalar. Bende Fiat Uno ailesine 98 model 70 SX 1.4 i.e modeli ile giriş yaptım. Aracı yeni aldım. Bu araç benim ilk arabam ve arabadan fazla anlamıyorum. Trigerini bir arkadaşın önerdiği bir ustaya değiştirdim. Ancak ustadan fazla memnun kalmadım. Siz tecrubeli üyelerden istediğim, bu aracın bakımı için Ankara'da bulunan bir usta tavsiye etmenizdir. Tecrubeleriniz ışığında yardımcı olursanız sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi merihmerve -- 15 Haziran 2020; 11:12:13 >
  • Aracınız hayırlı olsun.Güzel günlerde kullanın. Sanırım Ankara ostimde otomars var. Tamir bakım üzerine çok iyi ustalar var. Yakınınızda ise Bi bakmanızda fayda var derim. İyi günler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İyi günler, bizim araçların ön arka silecek boyutları nedir?
  • 
Sayfa: önceki 383384385386387
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.