Şimdi Ara

DH LİNEA TAKIMI (69 ÜYE ) (17. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.672
Cevap
47
Favori
536.244
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: havnitekin



    benim de garipsediğim modeller arasında s40 var ..grafik tasarımcı olarak sizin yorumlarınız benim için çok değerli..basit bir linea tasarımı çizip eklerseniz çok memnun olrum...öndeki basıklığı anlamak istiyorum..


    vakit bulursam akşama uğraşırım

    ama kafamdakini şöyle anlatayım, ön ızgarayı farların hizasında bırakırdım, farların yüksekliğini biraz daha azaltırdım gibi


    bu arada güzel bir paylaşım ve tartışma oldu,

    saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi utkucay -- 24 Nisan 2008; 13:47:52 >
  • Şu linkte Linea üretim adetlerinde 1,3-1,6-2,0 diye geçiyor. Ama Lineanın ne 1,6 sı var ne de 2,0'ı ?!

    http://www.osd.org.tr/2008model.pdf
  • osd veri tabanında zamaında kategori olarak öyle girilmiş düzeltmemişler..1.6 dediği 1.48v,2.0 dediği 1.4 t-jet
  • quote:

    Orjinalden alıntı: utkucay

    quote:

    Orjinalden alıntı: havnitekin



    benim de garipsediğim modeller arasında s40 var ..grafik tasarımcı olarak sizin yorumlarınız benim için çok değerli..basit bir linea tasarımı çizip eklerseniz çok memnun olrum...öndeki basıklığı anlamak istiyorum..


    vakit bulursam akşama uğraşırım

    ama kafamdakini şöyle anlatayım, ön ızgarayı farların hizasında bırakırdım, farların yüksekliğini biraz daha azaltırdım gibi


    bu arada güzel bir paylaşım ve tartışma oldu,

    saygılar



    bence de ...çok teşekkür ederim..

    saygı ve sevgilerimle...




  • Eğer lineanın 2010 yılındaki makyaj değişiminde karoser yapısında bir değişiklik yapılacaksa , aracın sadece 10-15 cm arasında genişlemesi lazım.bu genişlemenin Hem aracı daha oturaklı ve geniş bir araç yapacağı, hem de özellikle lastik ebatı boyutunda hem daha büyük ve daha geniş lastik kullanılmasına olanak sağlayacaktır. İç mekandaki genişlik aratacağından önde daha geniş koyluklar ve arakda daha geniş oturma alanı olacaktır.Bu karoser yağısındaki değişiklik olursa photoshop ta bazı değişikleri yapıp yollayabilirim. Özellikle ön pancur ve arak bagaj kapağı ile ilgili ilginç fikirlerim var.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: zaman06

    kullanma kulavuzunda max hız 170 km/sa diyor ben otabanda 180 km/sa hız yaptım daha yapacaktım yaparda .... bunun araca bi sakıncası varmıdır (1.3 multijet emotion 2008 linea)

     DH LİNEA TAKIMI (69  ÜYE )

  • C sınıfı araçta 185/65/15 lastik olmaz. Motor ne olursa olsun minimum 205 lik olması lazım. VW Bora Lineadan daha dar bir araçtı ama min. 205 R16 lastik kullandılar. Araç çok oturaklı gözüküyordu. Bunun için makyajı beklemeye de gerek yok bence.
    Artı iç mekan plastiği için de makyajı beklemeye gerek yok. GPdeki koltuk döşemeleri ve göstergeler ilk yılın sonunda nasıl değiştiyse Linea'da da benzer bir değişiklik plastik kaplama konusunda pekala yapılabilir.
    Makyajda dış görünüşe bence dokunulmamalı. Böyle gayet güzel. Aracı genişletme olayı makyajla olmaz. Çok büyük maliyeti olur .Kasa değiştirmeyi beklerler onun için.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: zaman06


    quote:

    Orjinalden alıntı: zaman06

    kullanma kulavuzunda max hız 170 km/sa diyor ben otabanda 180 km/sa hız yaptım daha yapacaktım yaparda .... bunun araca bi sakıncası varmıdır (1.3 multijet emotion 2008 linea)

     DH LİNEA TAKIMI (69  ÜYE )






    Her ne kadar göstergede 180 km / h okusanız da gerçekte hızınız 170 km / h tir.
    Lastik hız sınıfınız en az "T "dir. O da gerçek hız olarak en az 190 km /h 'e kadar dayanır. Lastik üzerinde yazar.
    Bişey olmaz yani neticede.




  • Bence aracın motoruna bir sakıncası olacağını zannetmiyorum. Bu hız sınırları sürücünün güvenliği için konduğunu düşünüyorum. .
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kkvan

    Her ne kadar göstergede 180 km / h okusanız da gerçekte hızınız 170 km / h tir.



    Bunu nereden anladınız? GPS ile mi baktınız... 8-9 uyduya bağlı olduğum halde GPS her araçta aracın hızını düşük hızlarda 6-7 km, yüksek hızlarda 10 km kadar düşük gösteriyor.GPS ten kaynaklandığını düşünmüştüm ama Toyota da araç ne gösteriyorsa GPS te onu gösteriyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi raven1974 -- 24 Nisan 2008; 17:51:34 >
  • benim lastiklerim 195/55 R16 87H kitapçıkta 210 km/h diyor

     DH LİNEA TAKIMI (69  ÜYE )
  • quote:

    Orjinalden alıntı: raven1974

    quote:

    Orjinalden alıntı: kkvan

    Her ne kadar göstergede 180 km / h okusanız da gerçekte hızınız 170 km / h tir.



    Bunu nereden anladınız? GPS ile mi baktınız... 8-9 uyduya bağlı olduğum halde GPS her araçta aracın hızını düşük hızlarda 6-7 km, yüksek hızlarda 10 km kadar düşük gösteriyor.GPS ten kaynaklandığını düşünmüştüm ama Toyota da araç ne gösteriyorsa GPS te onu gösteriyor...



    Bütün araçların hız göstergeleri + yönde sapacak şekilde dizayn edilir. Yani göstergesi 85'i gösteren araç hiçbir zaman gerçekte 90 ile gitmez. Güvenlik ve hız sınırını aşma tehlikesi farkedilsin diye böyle yapılır. Çünkü üretici firma lastiklerin hava basıncının, diş derinliğinin sürekli ideal kalacağını garanti edemez.Bu parametreler göstergeyi etkiler çünkü. İlk GPS çok doğru ölçmüş.
    Lastikleriniz iyiymiş, fazlasıyla yeter.

    Düzeltme: Anlatım bozukluğu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kkvan -- 24 Nisan 2008; 23:04:43 >




  • osd verilerinde sahin üretimi görünüyor bu arçaların üretimi bildiğim kadarıyla 2000 yılında bitmişti bir yanlışlık olmasın
  • Şahin orta asya,kuzey afrika gibi yerlere ihraç ediliyor.Doğubeyazıttan geçerken bizzat şahit olmuştum. Tırlarca şahin sınıra doğu ilerliyodu
  • Pazarlamada en önemli şey "algıdır". Müşterinin kafasında ürününüzle ilgili olumlu bir algı oluşturmayı başardığınız takdirde ürününüz sanıldığı kadar iyi olmasa bile o ürünü satarsınız ve görev tamalanmıştır. Audi, VW gibi markalar demekki otomobil alıcılarının kafalarında "kaliteli bir marka" algısını oluşturmuş ki 8V motorları bile satılıyor, insanlar aa VW ise, Audi ise iyidir muhakkak diyor! Tofaş ya da Fiat artık kimse bu durumun gerçek sorumlusu istediği kadar yeni teknoloji 1.6 120bg lik M-jet motor üretsin; kapanmayan torpido kapakları, depo kapakları, basit sensör yazılım problemleri, kolçak sorunu gibi 5 kuruş etmez sorunlar doğurduğu ve bunlarla ilgilenmediği sürece özellikle Türk insanın aklındaki Fiat imajını silemeyecek, makus tarihini yenemeyecektir.

    Arka koltuk kafalıklarının olmadığı bir donanım seçeneği bulunan (!) bir Linea ancak kağıt üzerinde Ford, Toyota, VW gibi rakipleriyle aynı olabilir. Tofaş herzamanki gibi oturup uğraşıp mısırı yaptıktan sonra bunu bir kenara bırakıp, vay bu püskülü nasıl ucuza mal ederiz diye oturup püskülle uğraşıyor. Böyle olduğu içinde bu ucuz püskül sevdası yüzünden mısır hak ettiği değeri bir türlü göremiyor. Sonrada mısırı belkide daha kaliteli olmayan ancak püskülle fazla uğraşmayıp mısırına yoğunlaşan mısır üreticilerini eleştiriyoruz! Torpido kapağını, sensör ve kolçak sorununu Fiat hemen halledecekti de Audi ve VW mi engel oldu?

    Bu "algı" olayı bizim toplumumuz gibi her şeye duygusal yaklaşan toplumlarda daha etkili tabiki. Tüm yönlerini araştırmadan, incelemeden, rakipleriyle karşılaştırmadan, sağdan soldan duyma bilgilerle araç satın alan kullanıcılarda da hata var tabiki. Ama bence asıl problem Tofaş tadır. Yukarıda saydığım problemleri yaşayan Linea sahiplerinin sorunları anında halledilip kendilerinden bin defa özür dilenseydi acaba kazanan bu araç sahipleri mi olur du yoksa Tofaş mı olurdu? Yoksa hem üretici hemde tüketici kazanır ideal olan mı gerçekleşmiş olurdu?

    (Audi ve VW markalarından bahsettim, hem bu markalar tartışıldığı için hem de işini iyi yapan hatta yapması gerekenleri o kadar başarılı yapıp bazı kusurlarını da bu yönüyle kapatabilen firmalar olarak bu örnekleri verdim. Belkide bu markalar da o kadar iyi olmayabilir, A ve B markası olarak değerlendirebilirsiniz. Bu markalara herhangi bir hayranlığım yoktur.)

    Yazdıklarım bir fiat kullanıcısı olarak görüşlerim hatta serzenişlerimdir, lütfen bu açıdan değerlendirin. Teşekkürler.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: seg

    Pazarlamada en önemli şey "algıdır". Müşterinin kafasında ürününüzle ilgili olumlu bir algı oluşturmayı başardığınız takdirde ürününüz sanıldığı kadar iyi olmasa bile o ürünü satarsınız ve görev tamalanmıştır. Audi, VW gibi markalar demekki otomobil alıcılarının kafalarında "kaliteli bir marka" algısını oluşturmuş ki 8V motorları bile satılıyor, insanlar aa VW ise, Audi ise iyidir muhakkak diyor! Tofaş ya da Fiat artık kimse bu durumun gerçek sorumlusu istediği kadar yeni teknoloji 1.6 120bg lik M-jet motor üretsin; kapanmayan torpido kapakları, depo kapakları, basit sensör yazılım problemleri, kolçak sorunu gibi 5 kuruş etmez sorunlar doğurduğu ve bunlarla ilgilenmediği sürece özellikle Türk insanın aklındaki Fiat imajını silemeyecek, makus tarihini yenemeyecektir.

    Arka koltuk kafalıklarının olmadığı bir donanım seçeneği bulunan (!) bir Linea ancak kağıt üzerinde Ford, Toyota, VW gibi rakipleriyle aynı olabilir. Tofaş herzamanki gibi oturup uğraşıp mısırı yaptıktan sonra bunu bir kenara bırakıp, vay bu püskülü nasıl ucuza mal ederiz diye oturup püskülle uğraşıyor. Böyle olduğu içinde bu ucuz püskül sevdası yüzünden mısır hak ettiği değeri bir türlü göremiyor. Sonrada mısırı belkide daha kaliteli olmayan ancak püskülle fazla uğraşmayıp mısırına yoğunlaşan mısır üreticilerini eleştiriyoruz! Torpido kapağını, sensör ve kolçak sorununu Fiat hemen halledecekti de Audi ve VW mi engel oldu?

    Bu "algı" olayı bizim toplumumuz gibi her şeye duygusal yaklaşan toplumlarda daha etkili tabiki. Tüm yönlerini araştırmadan, incelemeden, rakipleriyle karşılaştırmadan, sağdan soldan duyma bilgilerle araç satın alan kullanıcılarda da hata var tabiki. Ama bence asıl problem Tofaş tadır. Yukarıda saydığım problemleri yaşayan Linea sahiplerinin sorunları anında halledilip kendilerinden bin defa özür dilenseydi acaba kazanan bu araç sahipleri mi olur du yoksa Tofaş mı olurdu? Yoksa hem üretici hemde tüketici kazanır ideal olan mı gerçekleşmiş olurdu?

    (Audi ve VW markalarından bahsettim, hem bu markalar tartışıldığı için hem de işini iyi yapan hatta yapması gerekenleri o kadar başarılı yapıp bazı kusurlarını da bu yönüyle kapatabilen firmalar olarak bu örnekleri verdim. Belkide bu markalar da o kadar iyi olmayabilir, A ve B markası olarak değerlendirebilirsiniz. Bu markalara herhangi bir hayranlığım yoktur.)

    Yazdıklarım bir fiat kullanıcısı olarak görüşlerim hatta serzenişlerimdir, lütfen bu açıdan değerlendirin. Teşekkürler.






    Söylediklerinizde tamamen haklısınız. Ufak tefek ve can sıkıcı sorunlarla en çok uğraşanlardan biriyim.Uzun uğraşlarım sonucunda sorunlarımın hepsi halloldu ama bu sorunları çözene kadar olan süreçte Fiat müşteri hizmetleri ve servisin yaklaşımı hiçte hoş değildi.Sanki aracı ben bozmuşumda onlara angarya işler yaptırıyorum gibi bir hava içindeleydiler.Sorunlar çözülene kadar 7 ay içinde tam 8 kez servise gittim artık oradaki herkesi tanıyorum onlarda beni tabi.Fakat bana kolayca mutlu edilecek bir müşteri değilde "Yine şu problemli adam geldi" gözüyle bakılıyor. Oysa yapacakları şeyler o kadar basittiki. Sorunlar çözüldü ama sonuçta kaybolan saatlerce zamanım ve 500 km. kadar yolda boş yere harcanan yakıtım oldu. Bence en büyük kayıp ise zaten yerlerde sürünen Fiat marka imajının oldu. Sadece benim çevremde en az 3-4 tane müşteri kaybettiler.Ben bu aracı alırken Fiat'ın Grande puntoyla Lineayla bravoyla yeni bir başlangıç yaptığına inanarak ve güvenerek aldım ama sağolsunlar aracımdaki sorunları gören arkadaşlarımın "Fiat işte nolucak" sözlerini haklı çıkardılar. Fiat ve Tofaş'ın feedback, müşteri memnuniyeti, hatadan ders alma vs. kavramlardan haberi yok sanırım. Veya varda pek umurlarında değil. Neyse inşallah birşeylerin farkına varırlarda bari bizden sonraki müşterileri memnun olur. Herkese sorunsuz günler dileğiyle...




  • başkasının malını çekemeyen bir adet o. çocuğu kim bilmiyom arabanın kaputunu çizmeye çalışmış
    allah bin bin belasını versin
    bu insanları anlamıyom biliyorum araç güzel bide lal kırmızı göze geliyor
    moralim çok bozuk
  • Geçmiş olsun benim de başıma 2-3 defa geldi. Zamanla acısı geçiyor.
    Bu işin tek bir çözümü var o da beyaz renk araç almak. Bundan sonraki aracım %99 beyaz olacak inşallah.
  • Eğer albea c sınıfıysa bende süperman im-lineanın bile c sınıf olup olmadığı tartışılabilir.Önemli olan üreticinin verdiği sınıf değil kullanıcının sınıfıdır.Linea kıyaslandığı araçlar megane-jetta-focus-corolla-honda cıvıc sizce linea bu araclarla aynı sınıfmıdır pek zannetmiyorum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: zaman06

    başkasının malını çekemeyen bir adet o. çocuğu kim bilmiyom arabanın kaputunu çizmeye çalışmış
    allah bin bin belasını versin
    bu insanları anlamıyom biliyorum araç güzel bide lal kırmızı göze geliyor
    moralim çok bozuk



    o şerefsiz köpeğin kestanesini çizmek lazım hayvan çok memlekette.
    geçmiş olsun diyor olayı şiddetle kınıyorum
  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.