Şimdi Ara

DH LİNEA TAKIMI (69 ÜYE ) (16. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
5.672
Cevap
47
Favori
536.227
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Haklı olabilirsin utkucay arkadaşım ama Linea da sadece 1.4 8V motor yok.Sadece bu olsa haklısın. 1.4 T-jet var 120 ps, 1.3 mjet var 90 ps ve sabırsızlıkla beklenen 1.6 mjet yolda 105 ps... Bende başta senin gibi düşünüyordum ama herkesin kendi beğenisi, bütçesi ve dolayısı ile tercihi.Ben artık şöyle düşünüyorum. Fiat, Linea ile her kesime hitap edebilirken Ford'ta, Toyota da böylesine geniş,ferah ve konfor sunabilen her kesime hitap eden bir model yok...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi raven1974 -- 23 Nisan 2008; 15:20:50 >
  • selamlar....

    değerli katılımcıların yorumlarını okudukça herkesin kendi tercihleri açısından haklılıklarla dolu açıklamalar yaptıklarını görüyorum.

    ancak her toplumun ekonomik ve kültürel tercihleri farklı oluyor..

    italyada fiat tipo üretimi başladığında en çok tercih edilen modeli 1.1 55 hp lik modeli olmuştu.şehir içinde 7.5 ortalama şehir dışında 4.9 lt/100 km tüketime haiz basit bir araçtı......

    bizde 1.4 modellerine geçilince 1.6 sx ve slx lere ilgi artmıştı..

    aynı durum 131 serisinde de olmuştu...124B bloklu 1297 cc lik motor yerine 1.6 döktaş bloklu aynı güçte ama blok ısısı yüksek olduğu için daha düşük tork veren motor daha çok tutulmuştu üstelikte %25 daha çok yakıyor benzin ısıya gidiyor fan çok sık çalışıyordu..

    şimdi linea'nın 1.8 8v 100hp 120nm bir motorla üretildiğini şehir içinde 9 lt şehir dışında 6.2 lt tükettiğini düşünelim..
    bu araba çok satar herkes te lpg taktırırdı...

    sınıflar konusunda hep anlaşılma kargaşası yaşanıyor..linea "C" sınıfıdır...üzerine 1.0 45 hp motor takılsa bile...bu arada albea da "B" sınıfı değil ekonomik "C" sınıfıdır...bunlar kesindir..albea 1.48v1050 kg civarında olduğu için daha verimlidir...ama bu verim performans anlamındadır.linea 1.48v de aynı tüketim değerlerinde sabit bir programla ekonomi modeli olarak çalışmaktadır..en ucuz modeldir,en az tüketen modeldir,vergisi azdır..ve unutılmaması gereken bir konu da linea'da 3000 rpm de maximum tork sağlanırken 6000 devirde max güç alınmaktadır. vitesleri 3000 rpm in üzerinde değiştirerek sessiz ve güvenli sürüş yapılabildiği gibi 6000 devirlerde değiştirerek te performanslı sürüşler elde edilebilir..motorun karakterine göre sürüş teknikleri kullanmak gerekir. 2000 - 2500 devirlerde kullanıldığında eleştiriler doğaldır...

    linea da 1.416v 90 veya 95 hplik motorların kullanılamama sebebi tüketim dışında bu motorun 10 küsür beygir artışının ekonomi eğrisini bozduğu içindir....üstelik şehiriçi kullanımda verimsiz ve yakıt oburu olacaktır..bu unutulmamalıdır...

    linea 1.48v modeli satışları gayet iyidir...asıl 1.4 t-jet satışları oldukça düşüktür.. osd verilerinden incelendiğinde bu açık olarak görülür....

    1.3 multijet 90 hp de ise hiç şikayet yoktur..rodaj tamamlamış modeller harikalar yaratmaktadır..üstelik yakında gerçek AB normlarında motorinin satışa çıkmasıyla bu motorun haklılığı daha da iyi anlaşılacaktır...1.6 multijetler yakında piyasaya çıkınca eğer linea nın başarı grafiği daha da yukarı çıkmazsa bizim tüketicimizde bir akıl tutulması başlamıştır diyebiliriz...

    saygılarımla...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi havnitekin -- 24 Nisan 2008; 15:52:54 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: havnitekin


    1.6 multijetler yakında piyasaya çıkınca eğer linea nın başarı grafiği daha da yukarı çıkmazsa bizim tüketicimizde bir akıl tutulması başlamıştır diyebiliriz...

    saygılarımla...




    Buna tamamen katılıyorum... Yalnız bu 1.6 mjet ne zaman satışa çıkacak kesin net bir bilgi varmı elimizde?
    Yakıt konusunada kesinlikle katılıyorum bunu daha öncede yazmıştım.Komşu Yunanistan da dizel ve benzin fiyatı eşit 1.10 euro/lt. Yalnız araç oradaki yakıtla hemen farkediyor.Bir kere sanki motor daha sessiz çalışıyor ve performansında hissedilir bir artış oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi raven1974 -- 23 Nisan 2008; 16:44:17 >
  • albea kesinlikle C segment bir araç değildir havnitekin bey

    boyut+fiyat+motor+hedef kitle açısından bunu iddia etmek komiklik olur ki otomobil gazetesinden B segment olarak sınıflandırılır
  • kullanma kulavuzunda max hız 170 km/sa diyor ben otabanda 180 km/sa hız yaptım daha yapacaktım yaparda .... bunun araca bi sakıncası varmıdır (1.3 multijet emotion 2008 linea)

     DH LİNEA TAKIMI (69  ÜYE )
  • motorun 1.4 olması veya 1.6 olmasının vergi olarak bir farkı yok,

    ama ekonomik motor derseniz 1.4 için katılırm bu görüşe

    hakikaten astra yada megane misali benzin canavarı değil

    yeri gelmişken değinelim yakıt ışığı yandığı halde 1.4 linea ile kac km yapılabilir?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: utkucay

    albea kesinlikle C segment bir araç değildir havnitekin bey

    boyut+fiyat+motor+hedef kitle açısından bunu iddia etmek komiklik olur ki otomobil gazetesinden B segment olarak sınıflandırılır

    selamlar...

    fiat albea kesinlikle "C" sınıfıdır..gerek tofaş-fiat homologasyonlarında ,gerek adac,eurocar,amerikan auto expert,asian cars officials, resmi kayıt ve belgelerinde,fabrika üretim izin ve kayıt belgelerinde "C" sınıfı olarak kayıtlıdır.

    otomobil gazetesi ve benzerleri yeterli araştırma yapmadan bazı kategoriler oluşturmaktadır..

    gerçek budur ve zaten de böyle olmalıdır...

    bazı yayınlardan örnekler..üstelik "tofaş" resmi basın bildirilerinde de böyle..
    işte alıntılardan örnekler..


    Bursa'da üretilen Linea, Fiat'ın C sınıfında güçlü oyuncusu olacak

    Fiat Marka Direktörü Baş, 'C segmentinde bugüne kadar güçlü bir oyuncumuz yoktu. Linea ile o eksikliği gideriyoruz' dedi.



    Fiat Marka Direktörü Okan Baş, lansmanı mayıs ayı başında yapılacak yeni otomobil modeli 'Linea' ile ilgili, "Türkiye için çok önemli olan C segmentinde bugüne kadar iyi, güçlü bir oyuncumuz yoktu, burada eksikliğimiz vardı. Şimdi o eksikliği çok net şekilde gideriyoruz" dedi. 170 milyon euroluk yatırımla Bursa'da üretilen ve Avrupa'ya ihraç edilecek olan Linea'nın daha lansmanı yapılmadan olumlu tepkiler aldığını söyleyen Baş, "Albea, C segmentinin altlarında mücadele ediyordu. Linea ile birlikte C üste hitap edeceğiz" diye konuştu. Fiat'ın yenileşme içinde olduğunu, bu yeni yüzün ilk temsilcisi olarak sunulan Grande Punto'nun geçen yıl büyük başarı kazandığını anlatan Baş, Linea'nın da Fiat'ın marka değerlerine güç vereceğini ve daha yukarılara taşıyacağını dile getirdi.



    Fiat 'hesaplı otomobil' yarışına Albea Sole ile katıldı

    Fiat 'hesaplı otomobil' yarışına Albea Sole ile katıldı
    Albea'ya eklenen Sole İtalyanca'da güneş anlamına geliyor.
    Albea'nın yenilenmiş yüzü Albea Sole, C alt ve C orta segmentinde Fiat markası adına yarışacak. Albea Sole 18 bin 600 YTL'den başlayan fiyatıyla bayilerde yerini aldı



    RADİKAL - İSTANBUL - Fiat, Albea'yı bundan böyle Albea Sole adıyla satacak. İtalyancada güneş anlamına gelen Sole adını taşıyan Fiat Albea uygun fiyat donanımları ve daha şık tasarımlarıyla tüketicinin beğenisine sunuldu. Albea'nın yenilenmiş yüzü olan Albea Sole, C alt ve C orta segmentinde Fiat markası adına yarışacak.

    http://www.rentacarmg.com/de/arac/albea.php

    http://autovermietung-antalya.lastminute-und-reise.de/367/c-s-n-f/


    uzar gider....

    saygılarımla...




  • Avni Abi OSD verilerine nereden ulaşıyosunuz? Model bazında bazen yayınlıyorlar ama motor bazında şimdiye kadar bulamadım ben bişey?

    T-Jet satışlarının düşük olduğunu tahmin ediyordum. Fiyatları kampanya ile 77 hp seviyesine düştü neredeyse. Bence fiyat/performans olarak 1,4 Firedan çok daha üstün(Artı ön-arka disk fren ve 6 hava yastığı standart) ama önyargılar var Ya da bizim millet hayattan bezmiş bir yerden bir yere ulaşayım yeter diye düşünüyo.
    Bence tüm bayilerdeki test araçları 1,4 T-Jet olmalı.

    Tabi bu bir geçiş süreci bence. VW , TSI i ilk çıktığında satamadı. Sonra atmosferik motorları kaldırdı. Öyle satabildi. (Golf passat ve jetta da FSI motor yok artık.)
  • Firmaların kendi tanımları dışında son kullanıcıların ne algıladıkları daha önemlidir. Birçok insan Albea yı B segment olarak bilir. İsterseniz bununla ilgili anket açtıralım buradan

    Ayrıca bana b segment araç sayabilir misiniz? (başka marka da olabilir)

    quote:

    Orjinalden alıntı: havnitekin


    quote:

    Orjinalden alıntı: utkucay

    albea kesinlikle C segment bir araç değildir havnitekin bey

    boyut+fiyat+motor+hedef kitle açısından bunu iddia etmek komiklik olur ki otomobil gazetesinden B segment olarak sınıflandırılır

    selamlar...

    fiat albea kesinlikle "C" sınıfıdır..gerek tofaş-fiat homologasyonlarında ,gerek adac,eurocar,amerikan auto expert,asian cars officials, resmi kayıt ve belgelerinde,fabrika üretim izin ve kayıt belgelerinde "C" sınıfı olarak kayıtlıdır.

    otomobil gazetesi ve benzerleri yeterli araştırma yapmadan bazı kategoriler oluşturmaktadır..

    gerçek budur ve zaten de böyle olmalıdır...

    bazı yayınlardan örnekler..üstelik "tofaş" resmi basın bildirilerinde de böyle..
    işte alıntılardan örnekler..


    Bursa'da üretilen Linea, Fiat'ın C sınıfında güçlü oyuncusu olacak

    Fiat Marka Direktörü Baş, 'C segmentinde bugüne kadar güçlü bir oyuncumuz yoktu. Linea ile o eksikliği gideriyoruz' dedi.



    Fiat Marka Direktörü Okan Baş, lansmanı mayıs ayı başında yapılacak yeni otomobil modeli 'Linea' ile ilgili, "Türkiye için çok önemli olan C segmentinde bugüne kadar iyi, güçlü bir oyuncumuz yoktu, burada eksikliğimiz vardı. Şimdi o eksikliği çok net şekilde gideriyoruz" dedi. 170 milyon euroluk yatırımla Bursa'da üretilen ve Avrupa'ya ihraç edilecek olan Linea'nın daha lansmanı yapılmadan olumlu tepkiler aldığını söyleyen Baş, "Albea, C segmentinin altlarında mücadele ediyordu. Linea ile birlikte C üste hitap edeceğiz" diye konuştu. Fiat'ın yenileşme içinde olduğunu, bu yeni yüzün ilk temsilcisi olarak sunulan Grande Punto'nun geçen yıl büyük başarı kazandığını anlatan Baş, Linea'nın da Fiat'ın marka değerlerine güç vereceğini ve daha yukarılara taşıyacağını dile getirdi.



    Fiat 'hesaplı otomobil' yarışına Albea Sole ile katıldı

    Fiat 'hesaplı otomobil' yarışına Albea Sole ile katıldı
    Albea'ya eklenen Sole İtalyanca'da güneş anlamına geliyor.
    Albea'nın yenilenmiş yüzü Albea Sole, C alt ve C orta segmentinde Fiat markası adına yarışacak. Albea Sole 18 bin 600 YTL'den başlayan fiyatıyla bayilerde yerini aldı



    RADİKAL - İSTANBUL - Fiat, Albea'yı bundan böyle Albea Sole adıyla satacak. İtalyancada güneş anlamına gelen Sole adını taşıyan Fiat Albea uygun fiyat donanımları ve daha şık tasarımlarıyla tüketicinin beğenisine sunuldu. Albea'nın yenilenmiş yüzü olan Albea Sole, C alt ve C orta segmentinde Fiat markası adına yarışacak.

    http://www.rentacarmg.com/de/arac/albea.php

    http://autovermietung-antalya.lastminute-und-reise.de/367/c-s-n-f/


    uzar gider....

    saygılarımla...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi utkucay -- 24 Nisan 2008; 12:38:21 >




  • aveo,tata,palio,gpunto,206,206sedan,symbol,siena,yaris,yaris sedan,suzuki swift....vs



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi havnitekin -- 25 Nisan 2008; 12:40:53 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: havnitekin

    aveo,tata,palio,gpunto,206,206sedan,symbol,siena,yaris,yaris sedan,suzuki swift....vs


    mesela albea nın symbol den ne farkı var?

    son kullanıcı albea ile symbol un segmentini farklı görüyor mu?


    ayrıca buradaki segment sınıflandırması hakkında ne düşünüyorsunuz?
    http://www.otomobilgazetesi.com/raporlar/model-bazinda-satislar-2007.pdf



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi utkucay -- 24 Nisan 2008; 12:46:04 >
  • otomobil gazetesi alt gruplarla sınıflandırmış ,iyi de yapmış ..ama herhangi birisi başka türlü de sınıflandırabilir..
    bu konuda karmaşa yaşanıyor...o nedenden üretim belgelerindeki homologasyon sınıflandırmasını kabul ediyorum..kolaylık ve doğruluk sağlıyor..

    symbol ile albea arasındaki fark ta boyut ve kökenden kaynaklanıyor...üstelik renault "B" sınıfı olarak homologe ettirmiş..yoksa zaten "B" den "C" ye geçiş yumuşak ..genelde alt"C" ya da ekonomik "C" veya "B1"tabir edilen giriş alt sınıfları genel ad olarak kompakt "C" olarak homologe ediliyor...albea'nın avantajı önemli ;iç yükseklik,baş,omuz ve diz mesafesi sunması ile homologe olmasıdır...sınıflar üst temelde boyutlar,sonra kullanım amacı ve motorlar düzeyinde alt gruplara ya da yatay sınıflara dahil edilebiliyor...sözgelimi küçük orta sedan sınıfı deyince 206 sedan,symbol,albea vs.. de bu sınıfa girierken,orta sedan deyince focus,megane,linea,..vs....orta üst sedan deyince vectra,passat,mondeo diye de yatay sınflandırılıyor...bunun gibi.....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi havnitekin -- 25 Nisan 2008; 12:59:32 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: havnitekin

    otomobil gazetesi alt gruplarla sınıflandırmış ,iyi de yapmış ..ama herhangi birisi başka türlü de sınıflandırabilir..
    bu konuda karmaşa yaşanıyor...o nedenden üretim belgelerindeki homologasyon sınıflandırmasını kabul ediyorum..kolaylık ve doğruluk sağlıyor..

    symbol ile albea arasındaki fark ta boyut ve kökenden kaynaklanıyor...üstelik renault "B" sınıfı olarak homologe ettirmiş..yoksa zaten "B" den "C" yegeçiş yumuşak ..genelde alt"C" ya da ekonomik "C" veya "B1"tabir edilen giriş alt sınıfları genel ad olarak kompakt "C" olarak homologe ediliyor...albea'nın avantajı önemli iç yükseklik,baş,omuz ve diz mesafesi sunması ile homologe olmasıdır...sınıflar üst temelde boyutlar,sonra kullanım amacı ve motorlar düzeyinde alt gruplara ya da yatay sınıflara dahil edilebiliyor...sözgelimi küçük orta sedan sınıfı deyince 206 sedan,symbol,albea vs.. de bu sınıfa girierken,orta sedan deyince focus,megane,linea,..vs....orta üst sedan deyince vectra,passat,mondeo diye de yatay sınflandırılıyor...bunun gibi.....


    maalesef haksızsınız. symbol ile albea arasında biraz genişlik dışında neredeyse fark yoktur. motor aynı hacimde, fiyatlar aynı civarda vs.
    reno nun zaten c segmentte güçlü bir temsilcisi var MEGANE. Dolasıyla symbol için C segmente sıkıştırma gereği duymuyor. Fiat ise C segmentteki boşluğunu herhalde Albea yı C segmentte göstererek (kendince) doldurmaya çalışıyor ama son kullanıcıların bundan haberi yok. Sizde kendinizi haklı çıkarmak için symbol u C segmentte tanımla gereği duydunuz. Üstelik artık segment tanımları boyut açısından değişti. Eskiden 4500 mm olan 98 model avensis d segmentte iken şimdi 4500 mmyi geçen Megane C segmentte yer alıyor. Yani Albea yı bu açıdan da C segmentte sokmak yanlış olur.

    Ayrıca Albea nın B segment olarak tanımlanmasının kimse için sakıncası yoktur diye düşünüyorum. Buna Albea kullanıcıları dahil




  • o önemli değil albea nın b ya da c segmenti olması....o konuda haklısınız fiat c segmentindeki boşluğu sienayı albeaya çevirerek doldurmuştu..elbette doğru...2001 yılında yapılan bir homologasyon..palio weekend platformu kullanılmıştı..

    tamamen katılıyorum..ama symbol geçiş sınıfında belirtilmiş ,ben onu c ye değil aynı tabirde kullanılan b1,giriş küçük sedan veya alt c tabir edilen sınıflarda değerlendirildiğini söylüyorum...bana kalsa bu araçların üretimini başka yeni araçlara çeviririm...ama zaten gerek renault gerekse fiat 2009 dan başlayarak 2010 yılında yeni b sedanlarını hazırlayarak bu karmşaya son verecekler...benim anlatmak istediğim resmi üretim kayıtlarındaki sınıflar idi .yoksa tartışılmalı tabi...sizinde demek istediğinizi anlıyorum ve hak ta veriyorum...ancak satışlara bakınca symbol ve albeanın bizim ekonomik koşullarımız gereği satış rekorları kırdığını ve tüketicinin de sınıflara çok fazla itibar etmediğini görüyoruz...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: havnitekin



    o önemli değil albea nın b ya da c segmenti olması....o konuda haklısınız fiat c segmentindeki boşluğu sienayı albeaya çevirerek doldurmuştu..elbette doğru...2001 yılında yapılan bir homologasyon..palio weekend platformu kullanılmıştı..

    tamamen katılıyorum..ama symbol geçiş sınıfında belirtilmiş ,ben onu c ye değil aynı tabirde kullanılan b1,giriş küçük sedan veya alt c tabir edilen sınıflarda değerlendirildiğini söylüyorum...bana kalsa bu araçların üretimini başka yeni araçlara çeviririm...ama zaten gerek renault gerekse fiat 2009 dan başlayarak 2010 yılında yeni b sedanlarını hazırlayarak bu karmşaya son verecekler...benim anlatmak istediğim resmi üretim kayıtlarındaki sınıflar idi .yoksa tartışılmalı tabi...sizinde demek istediğinizi anlıyorum ve hak ta veriyorum...ancak satışlara bakınca symbol ve albeanın bizim ekonomik koşullarımız gereği satış rekorları kırdığını ve tüketicinin de sınıflara çok fazla itibar etmediğini görüyoruz...


    kesinlikle dediğiniz gibi, son kullanıcılar sınıflara pek itibar etmiyor.

    son kullanıcı için bence en önemli faktör bir aracın duruşu, aracın duruşuna göre kafalarında şekillendiriyorlar. Bu noktada Linea nın duruşunu pek beğenmiyorum. Araçta tasarımı kötü bence. Araç önden bakınca ince uzun duruyor. Bunun önüne geçecek tasarım düzeltmeleri şart. Eğer bunu yaparlarsa talebin çok daha fazla olacağını düşünüyorum

    yalnız şu yanlış anlaşılmasın, tasarım kötü derken görünüm olarak değil, verdiği imaj açısından. önden bakınca geniş bir araç havası vermiyor. bu açıdan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi utkucay -- 24 Nisan 2008; 13:32:07 >




  • tabi bunlar görsel beğeni tercihleri...sizin gibi düşünenler var..

    model tasarımı yeni baştan yapılmayınca temel alınan aracın görüntüsü bozulmuş hissi oluyor...aynı durum pek çok marka ve modelde de yorumlanıyor..

    linea 2010 da makyaj geçirecek,ancak nasıl değişiklikler olacağını tasarımcılar bile bilmiyor ...çalışıyorlar...

    ancak aerodinami,geometrik fiziksel hareket uyumu,iç mekan ergonomisine yansıması konularında çok başarılı bulunuyor..göz elbette alışabiliyor..

    ilk prototipi çıplak olarak gören şanslı kişilerdenim..ne yalan söyleyeyim arabayı beğenmekle birlikte ilk intibam.."leylek gibi olmuş" idi..ama şimdi öyle görünmüyor gözüme....bir de tasarımcı arkadaşlar her çizgisinin anlamı ve bütünlük tanımlarını yapınca aracı iyice benimsedim....daha adı bile yoktu...hatta arka stoplarda değişiklik önerileri getirmiştim....ve benim beğendiğim modele çok yakın bir tasarım uygulandı...şu anda tek eleştirdiğim yanı arka camın hem boydan ,hem enden biraz genişlemesi gerktiği bir de arka koltuk oturum yüksekliğinin 1.5 cm indirilmesidir..tampon tasarımları konusunda yaptığım önerileri yaya güvenliği normları açıklanınca ben de geri aldım...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: havnitekin



    tabi bunlar görsel beğeni tercihleri...sizin gibi düşünenler var..

    model tasarımı yeni baştan yapılmayınca temel alınan aracın görüntüsü bozulmuş hissi oluyor...aynı durum pek çok marka ve modelde de yorumlanıyor..

    linea 2010 da makyaj geçirecek,ancak nasıl değişiklikler olacağını tasarımcılar bile bilmiyor ...çalışıyorlar...

    ancak aerodinami,geometrik fiziksel hareket uyumu,iç mekan ergonomisine yansıması konularında çok başarılı bulunuyor..göz elbette alışabiliyor..

    ilk prototipi çıplak olarak gören şanslı kişilerdenim..ne yalan söyleyeyim arabayı beğenmekle birlikte ilk intibam.."leylek gibi olmuş" idi..ama şimdi öyle görünmüyor gözüme....bir de tasarımcı arkadaşlar her çizgisinin anlamı ve bütünlük tanımlarını yapınca aracı iyice benimsedim....daha adı bile yoktu...hatta arka stoplarda değişiklik önerileri getirmiştim....ve benim beğendiğim modele çok yakın bir tasarım uygulandı...şu anda tek eleştirdiğim yanı arka camın hem boydan ,hem enden biraz genişlemesi gerktiği bir de arka koltuk oturum yüksekliğinin 1.5 cm indirilmesidir..tampon tasarımları konusunda yaptığım önerileri yaya güvenliği normları açıklanınca ben de geri aldım...


    linea önden kesinlikle daha basık hale getirilmeli. bunu bir grafiker olarak söylüyorum. hatta fiat yetkilileride böyle düşünüyordur bence, çünkü kataloglarda, sitesinde, reklamlarında linea biraz basık kullanılıyor

    tasarımı kötü olan araçlardan biri de yeni Mondeo dur. arkası berbat, yandan çok kötü bir araçtır. Üstelik bu araç 50 milyara satılıyor.

    Bence linea makyajla 10 numara hale gelecektir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi utkucay -- 24 Nisan 2008; 13:38:52 >




  • benim de garipsediğim modeller arasında s40 var ..grafik tasarımcı olarak sizin yorumlarınız benim için çok değerli..basit bir linea tasarımı çizip eklerseniz çok memnun olrum...öndeki basıklığı anlamak istiyorum..
  • quote:


    Orjinalden alıntı: Sigma Q




    motorun 1.4 olması veya 1.6 olmasının vergi olarak bir farkı yok,

    ama ekonomik motor derseniz 1.4 için katılırm bu görüşe

    hakikaten astra yada megane misali benzin canavarı değil

    yeri gelmişken değinelim yakıt ışığı yandığı halde 1.4 linea ile kac km yapılabilir?


    Yakıt ışığı yandığı andan itibaren katalogta yazılan 7 litre benzin kaldığı. Bu benzinle karma tüketimde 100-109 km yol , şehir dışında 125-130 km yol gidiyor. Bizzat test ettim.
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.