< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
DH LİNEA TAKIMI (69 ÜYE ) (284. sayfa)
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: mecelik90
Sevgili arkadaşlar merhaba. Aslında aracı 1 yıl önce almıştım ama forumda böyle bir konu olduğunu tahmin edemedim. O yüzden ancak aranıza katılmış bulunuyorum. Aracı yakın zamanda değiştirmeyi düşünürken düşündüğüm d segment latitude c5 araçların saçma sapan fiyatlara gelmesiyle aracıma birkaç özellik ekleyip binmeye devam etmeyi düşünmeye başladım. Özellikle double teyp ve çelik alaşımlı jant mantıklı gibi. Multimedya taktıran bu konuda tecrübe ve tavsiyesi olan arkadaşlar var mı? Yer İstanbul Beylikdüzü.Haklısın bende egeaya geçecektim arabalar ikiye katladı benimki de ikiye katladı ama aradaki fark ta ikiye 3e katladı. hayl oldu bizimkisi
Double teypte önemli olan android sürümü ve cihazın desteği bazen alıyorsun arıza yapıyor yaptıracak usta bulamıyorsun, ve bir çoğunun ses kalitesi hiç tatmin edici değil, ses yüksekliğinden bahsetmiyorum müzik kalitesi.
Nereden biliyorsun dersen onlarca lineaya bindim kullandım, bir çoğunda vardı birinin sesini beğenmiştim sadece linea longue araçtaydı. orjinal teybi, eğer yeni kasa ise orjinalini bulup alın derim.
-
Hocam araç eski kasa 1.6 active benim için ekrandan çok müzik kalitesi önemli. Aslında bunu düşünmemin bir nedeni memlekette orjinal teybi yaptırmaya götürdüm arkadaşlar çok tutar sana usbli teyp verelim dediler. Ama teybi direksiyon kumandasina bağlayamadilar. Teybin sesinden de çok memnun değilim. Şöyle güzel ses veren bir teyp alıp direksiyona da baglatsam işimi görür.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: mecelik90Hocam araç eski kasa 1.6 active benim için ekrandan çok müzik kalitesi önemli. Aslında bunu düşünmemin bir nedeni memlekette orjinal teybi yaptırmaya götürdüm arkadaşlar çok tutar sana usbli teyp verelim dediler. Ama teybi direksiyon kumandasina bağlayamadilar. Teybin sesinden de çok memnun değilim. Şöyle güzel ses veren bir teyp alıp direksiyona da baglatsam işimi görür.
Active ve aktuel versiyonlarında direksiyonda tuş yok, active plus tur aracın , biraz arduino biliyorsan direksiyondaki tuşlara dans ettirirsin :)
Sakarya taraftaysan gel ben halelderim
-
Arkadaşlar merhaba, Linea 1.6 lounge model aracım var. Sol sis farinin camı kırılmış. Bunu nasıl değiştirebiliriz? Komple set olarak mı almak lazım? Sadece o cam satılır mi? Ufacık bir cam baktım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Hocam araştırmıştım ama bizim arabalarda teyplerin pahalıya gelmesinin sebebi 7 inch 'den küçük olması teyp rayının. Diğer araçlarla aynı genişlikte olmadığını için de özel üretim gerekiyor ve daha pahalıya geliyor haliyle. Piyasada zaten fazla bir seçenek yok bizim araçlar için.
ne kadar doğru bilmiyorum bu orjinal multimedya teyp olarak geçiyor:
bu orjinal olmayan ama navigold için etrafına bizim araçlara takılacak şekilde plastiği üretilmiş bir teyp
bu da orjinal olmayan ve taktığınızda 1cm alttan üstten dışarda kalacağı için tavsiye etmeyeceğim bir tip teyp
https://www.n11.com/ses-sistemleri-ve-navigasyon/multimedya-ve-navigasyon/multimedya-sistemleri
bu da yeni göğüs linealarda kullanılan bir teyp sanırım
-
1.4 turbo linea dynamic vardi sattigima pisman oldum simdi 1.2 symbole biniyoruz. Symbol 2009 model 50 bin km linea 2010 model 80.000 deydi 5 kurus fazla yakiyor diye symbole devam demistik
Benim aracta koltuk isitma vardi hala gozumde tuter. Lpg si sorunluydu ama cok rahat arabaydi. Direksiyon debriyaj pamuk gibiydi vesaire fakat kontrolu symbole gore zor. O yuzden binenler kiymetini bilin, megane 2 den sonra alinacak tek araba ben motoru tjet diye almistim satmasaydim keske 25 bine satmistim. Arka frenlerde disk frendi offff offf tek sevmedigim vitesi asiri kemikliydi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
arkadaşlar merhaba,
2016'dan beri Linea kullanıcısıyım, çok eski zamandan beri foruma üyeyim. Aracımı değiştirmek istiyordum ancak 2.el piyasasındaki durgunluk ve sattığım zaman bunun sınıfında genişliğinde bir araba alamama durumum olduğu için mevcuttaki aracıma bir takım bakımlar, modifiyelere başladım. Tamponlarım ufak tefek çizikler vardı, kaskodan yaptırdım, ön panjur vs. kırıktı, onları da yaptırdım. Sonra cam rüzgarlığı ve cruise kontrol taktırdım. N11'den krom cam çıtası, krom vites topuzu, bagaj düzenleyici, araç içi kamera aldım. Aracı koltuk kılıfı ile kullanıyordum 4 yıldır, çıkarttım. Koltuk kılıfı ile kullandığıma pişman oldum. Krom kapı eşği de takacağım. Gören bu arabaya nolmuş diyor. İlk başta kimse dikkat etmezdi şimdi araca bakan bir daha bakıyor. :) Tavsiyeleriniz varsa modifikasyonla ilgili önerilerinizi beklerim :)
-
Hocam ben biraz da lineayı genel olarak eleştirerek yazmak istiyorum. 4 senedir kullanıyorsan aşinasındır zaten yazdıklarıma.
1-arabanın sadece motoru iyi genel olarak modifiye gerekiyor. tabi ki belirli bir meblanın üzerine çıkılacaksa değiştirilmesi bence daha mantıklı.
2- vites dişli oranları kamyon gibi, çok büyük. arkasına tır dorsesi bağlasak çeker. zaten yüksek torklu araba ne gerek var bu kadar büyük dişli oranlarına anlamadım. bunun içi modifiye yapılamaz.yapılır ama en az 10 bin tl işte.
3-rüzgarlık çok doğru seçim. bu araba için yanında hediye olarak gelmeliydi.
4-vites topuzu. en çabuk eskiyen parçalardan birisi. silikon yada metal olanlardan biriyle değişmesi en iyisi.
5- tabiki elektrik kısmı. linea 'nın elektrik sorunu var. ampul patlatıyor ama sebebi voltaj regülatörleri sanırım. Ben son 5 aydır arka tavan lambası kapalı kullanıyorum ve hiç ampul patlamadı bugüne kadar.
6-cruise control. ben de taktırdım. kesinlikle uzun yolda gerekli ve gerçekten az yakıyor.
7- krom kapı eşiği bu da güzel duran detaylardan biri ama krom kapı kolu egea dışında pek gitmiyor bence.
8- shark anten. malum anteni biraz uzun duruyor. shark anten de yakışıyor bence.
9- geri görüş kamerası veya sensörü. yoksa bunu da öneririm gerekli.
10- kolçak yoksa o eklenebilir.
11- yan aynalar üstüne karbon görünümlü yağmur koruyucu. rüzgarlık benzeri bir modifiye yan aynalar için.
12-cam filmi. yoksa kesinlikle taktırın şeffaf olsa bile.
13- far parlatma. lineanın ön farları güneşi pek sevmiyor. matlaşma varsa bu da gerek.
14- kışın ve soğuk havalarda süspansiyonlardan gelen lakırtı. soğuk yüzünden yayların veya takozların sertleşmesiyle oluşuyor bu ses. valla tüv 'den geçecek bir çözümü var mı bilmiyorum ama. belki coilover vs denenebilir.
15- iç modifiye için obd-2 ye bağlayabileceğiniz bir bluetooth cihaz alırsanız turbo basıncını vs ekrandan takip etmekte kullanabilirsiniz.
16- yine iç modifiye için double teyp öneririm. arabayı çok değiştirir.
17- havuz paspas veya havuz bagaj paspası. bunlar da sonraki alacağım arabada tekrar tekrar alacaklarım.
18- son olarak dış modifiye için tek parça görünümlü ön panjur önerim. audi gibi duruyor. tamponu kesmektense kısa şekilde halledilebilir.
19-hibrit turbo. denemedim ve yapan var mı bilmiyorum ama araştırmak lazım.
20- yazılım. ben yaptırmadım biraz yüksek meblalar istiyorlar. 1000-2000 tl arası değişiyor. Ama turbonun geç dolması önlenebilir belki.
-
Hocam emeğinize sağlık, araca tamamen farklı bi boyut katmışsınız. Görüşlerinizi değerlendireceğim. :) -
Teşekkür ederim hocam. Çok uygun fiyata bulup göndermissiniz. Sağolunuz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X