Şimdi Ara

[DH]-------------Megane I Kulübü-------------[98-04] (344. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.148
Cevap
26
Favori
750.584
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 342343344345346
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sagol kardesim pazartesi gidicem inş elektirikçiye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amin kardeşim cümlemizi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • huseyinvural3457 H kullanıcısına yanıt
    Hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullan Hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba Arkadaşlar,,, bendede 2003 megane 1 dynamiq var.

    bi 10 gün önce triger kayişini tam takım değiştirdim. devirdaym dahil . hava ve polen filtreleri , yağ ve filtresi . gergi kayışı ve işçilik dahil 400 tl tuttu.

    parçacı tanıdıktı kendim temin ettim .

    ben arabaya satmıyorum ama satarsamda 24000 tl den bir kuruş aşağıya vermem . bi kaç arkadaş fiyatlar için tepki göstermiş ama onlara katılmıyorum.

    piyasa tek tük arabayla dönmüyor. arabamı 2 sene önce 22 500 tl ye aldım ve o zaman 22 000 - 23 000 arasındaydı..

    teşekkür ederim...
  • ConroeMAC kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim dostum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar geçen sanayiden boş zaman bakım parçaları aldım. Örneğin ön hoparlörlerin vida yuvaları, güneşlik salıyordu kendini klipsi, kapı içten açma kolu ve karşılık yuvaları, vsvs. Boş bi vakitte eski parçaları yenilerim. Birde yıkayıp cila attım mı tamamdır.
    Orijinal iç kol 20 tl onu hemen taktım geri kalan ıvır zıvır 10-15 tl tam hatırlamıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baranel -- 10 Nisan 2015; 20:30:03 >




  • hocam cilayı havalar ısınınca mümkünse gölge bir yerde yaparsanız daha randımanlı olur
  • baranel B kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Ben de geçenlerde değiştirdim hocam kapı kolunu valla 13 Ürünün kendisi (yerli üretim) 7 TL de kargo ücreti aldılar yine aynı hesaba geldi abi. Siz orijinal ürünü gerçekten uygun fiyata almışsınız gelecek defa ben de gidip parçacıdan bizzat alacam.

    Hatta kapı kolu ve mekanik kısmı orijinali ile takas yaptım çünkü gelen malzemenin kalitesi hoşuma gitmedi. Megane kapı kollarının en zayıf yeri sanıyorum ki vidanın takıldığı orta kısım kırılınca direkt oradan gidiyor.

    Tampon sağ ve sol boşluğu kapatan plastikler ve alt plastiklerini arıyorum bende. Servisten fiyat almaya zaman olmadı sanıyorum çıkma oto yedek parçacılara bakmak gerekecek hocam.

    Aklıma gelmişken;

    Benim direksiyon bobinim arızalı sanırım hocam, zaman zaman airbag ışığı yanıyor. Böyle zamanlarda da korna düzgün çalışmıyor! Kornanın Airbag bobini ile bir alakası varmıdır hocam?




  • airbag lambası benim de yanıyodu direksiyondaki kondaktör değişti ywtkili serviste 500 tl fatura çıkmıştı umarım aynı sebepten değildir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bazı çözümler:
    http://www.renaultfanclub.com/renault-uzerine-teknik-makaleler/48366-renault-airbag-lambasi-sondurme-islemi.html
    Renaultun (kazıklamaya) yetkili serviselerde kontaktör tamiri 700'ü bulurken sanayide 100-150 arası da olur deniliyor.
  • blackdıamond kullanıcısına yanıt
    Merhabalar Hocam,

    Bendeki Airbag lambasının yanma sebebi tahmin ediyorum ki direksiyon göbeğindeki aibag sargısı aracı ilk aldığımda buradaki ustaya gösterdim o da öyle dedi.

    Hatta direksiyon ile oynanmış, kornanın olduğu kısım tam oturtulamadığı için direksiyon göbeği biraz yüksek kalmıştı. Bu şekilde kullanıyorum bende. Parça fiyatını servis orjinali sordum, 350 TL dedi yedek parçacı. Ama dışarıda sizin dediğiniz gibi airbag sargısını yapan kişiler var bunlar daha düşük fiyatlara sargıyı 1 yıl garantili yapıyorlar.
  • Alphace A kullanıcısına yanıt
    Merhabalar Hocam,

    Aynen dediğiniz gibi oluyor 100-150 arası yapılabiliyormuş. Ben kendi tamircime söktürmeyi düşünüyorum direksiyonu müsait bir zamanda. Ama bulunduğum bölgede sargıyı düzeltecek kimseyi bulamadım. Birkaç yerde internet üzerinden yapan arkadaşlar olduğunu gördüm.

    İzmir bölgesinde yaşıyorum ama buraya yeni geldiğim ve gezip dolaşmaya çok zaman bulamadığım için yeni yeni keşfediyorum bazı yerleri. Bu arızayı giderecek birini bulursam gidip bizzat yaptırmak ve başında durmak istiyorum bakalım.

    İlgilendiğiniz için teşekkürler hocam.
  • Merhaba arkadaşlar,
    '98 model 1.6e RTE aracımız var. Maalesef bizimde radyo bozuk. Başka bir radyo alıp takmak istemiyorum. İstanbul’da veya Antalya'da Orjinal Megane 1 radyosunu bulabileceğim bir yer var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • S.a arkadaşlar benim megan hafif rampada kasis gelince yavaşlayıp 2 viteste toparlamıyor acaba sizinkilerdemi aynı düz yolda kasis gelince hafif yavaslıyinca toparliyor önceki aracım brodway toparliyordu bilgi verirseniz sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • huseyinvural3457 H kullanıcısına yanıt
    Hocam bende RTE manuel vardı hiç öyle hor sorun yaşamadım. Şimdi Rxt otomatik var yine aynı şekilde gayet seri ama manuel gibi değil tabi :-) manuel megane 1 Renault'un en büyük başarısıdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • huseyinvural3457 H kullanıcısına yanıt
    Hocam bahsettiğiniz durum bir çok nedenden olabilir, ilk aklıma ve benimde başıma gelen, dengesiz yada kafasına göre sıkan arka fren merkezleri geliyor. Liftte hiç bişey yok yüke yada tekere vurunca kendi kendine sıkıyor ve bırakıyordu arka teker. Ateşlemeden tutunda motor ayarına, debriyaj'a varıncaya kadar birçok neden olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baranel -- 29 Nisan 2015; 13:08:48 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: huseyinvural3457

    S.a arkadaşlar benim megan hafif rampada kasis gelince yavaşlayıp 2 viteste toparlamıyor acaba sizinkilerdemi aynı düz yolda kasis gelince hafif yavaslıyinca toparliyor önceki aracım brodway toparliyordu bilgi verirseniz sevinirim

    önceki nesil 8 süpaplı motorlar bahsettiğiniz konumlarda daha rahat toparlarken 16 süpaplı motorlar düşük devirlerde hele de hafif rampa varsa toparlaması daha zordur, bu da maksimum tork devirlerinden kaynaklanmakta, 8 süpaplı motorlarda maksimum tork devri daha düşükken 16 valf motorlarda daha yüksektir, bu da bahse konu duruma neden olur.
  • öncelikle herkese selamlar suan 1996 model elktronik ateşlemeli spring kullanıcısım artık aracımı degiştirmek istiyorum vehttp://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-bakimli-megan-1-208053106/detay bu aracı kendime uygun buldum ve bu aracla takas ihtimalimiz var megan 1lerin 8v lik olanlarından galiba ama bu fiyata sizce nasıldır alınabilirmi yoksa 16500tl (tabi aracımı sattıktan sonra) bütçeme başka bi arac alabilirmiyim yorumlarınız için simdiden teşekkürler




  • de-ka D kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim kardeşim yani benim anladıgım araba yavaşladıgında 3 vitesle kalkmak gibi oluyor 16 valf arabalarda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 342343344345346
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.