Şimdi Ara

[DH] V O L V O for L I F E (294. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.309
Cevap
40
Favori
905.818
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 292293294295296
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bkabakci B kullanıcısına yanıt
    bende servise gittiğimde sorcam kısayol uygulamaları varmı diye. bende öğrenirsem yazarım
  • gokhanbingul G kullanıcısına yanıt
    Motorsilk ilk kullanımda bahsettiğiniz etkileri yaptı aracımda ancak Liqui Moly 1000 km kulanım sonrası etkileri beni bayağı şaşırttı. Liqui moly de gözlemlediğim en şaşırtıcı olay hararet göstergesinin gaza yüklenmediğin anlarda yani yüksüz durumda düşmesi oldu.Aracı yaklaşık 20.000 km dir kullanıyorum ilk kez hareket halindeyken hararet göstergesinin düştüğünü gördüm. Ayrıca 5w/40 da şimdilik bir eksiltme söz konusu değil. Rölanti ise motorsilke oranla daha sessiz araç çalışmıyor sanki.Şimdilik gözlemlerim böyle.Bakalım ileride nasıl sonuç verecek.Saygılar;
  • klima temizleme spreyini 2 gün önce uyguladım. şuan için klimayı açtığımda arabanın içinde hoş bir limon kokusu var ama bu limon kokusu geçince nasıl kokar onuda zamanla görücez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhanbingul

    klima temizleme spreyini 2 gün önce uyguladım. şuan için klimayı açtığımda arabanın içinde hoş bir limon kokusu var ama bu limon kokusu geçince nasıl kokar onuda zamanla görücez.

    hocam bu kokuyu nereden bulabilriiz ve nasıl uyguluyoruz yukarıda arkadaşlar hep uygulamış ama nerden alındığı ve nasıl uygulanacağı hakkında tam bi bilgi bulamadım
  • elalembialem_ kullanıcısına yanıt
    hepsiburada gibi tüm sitelerde klima temizleme spreyi satılıyor. ben kipadan carpex marka alıp uyguladım. Uygulaması çok basit aslında. ben sırasıyla söyle uyguladım.
    1- polen filtresini söküyoruz.(torpidonun altında)
    2- söktüğümüz yerin içine alttan baktığımızda hemen evaporatör gözüküyor onun üstüne bolca sıkıyoruz.
    3- sağ veya sol havalandırma ızgaralarına, spreyin içinden çıkan hortumu uzatıp sıkıyoruz. (isteğe göre ürünün tamamınıda sıkabilirsin.ben yarısını kullandım.)
    4- eğer çok sıkarsanız torpidonun hemen sağ yanından akıyor.(bende bu şekilde aktı bu yüzden arabanın torpido bölümünün altına bez serin)
    5- kesinlikle teybin üst bölümündeki ızgaralara sıkmıyoruz.(elektrik aksamına zarar veriyor)
    6- ondan sonra polen filtresi sökülü şekilde torpidonun oradaki kapağı kapatıyoruz.
    7- camları açıp klimayı çalıştırıyoruz ve son fan devrinde 10 dakika kadar soğuk konumda çalıştırıyoruz.

    bu yazdıklarım 2000 model volvo s40'a uygulanmıştır. diğer modellerde evaporatör' ün yeri değişebilir. ben böyle uyguladım eksik yada yalnış varsa ekleyebilirler.
    eğer klima temizleyiciyi bulamazsan linki pm atabilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhanbingul

    hepsiburada gibi tüm sitelerde klima temizleme spreyi satılıyor. ben kipadan carpex marka alıp uyguladım. Uygulaması çok basit aslında. ben sırasıyla söyle uyguladım.
    1- polen filtresini söküyoruz.(torpidonun altında)
    2- söktüğümüz yerin içine alttan baktığımızda hemen evaporatör gözüküyor onun üstüne bolca sıkıyoruz.
    3- sağ veya sol havalandırma ızgaralarına, spreyin içinden çıkan hortumu uzatıp sıkıyoruz. (isteğe göre ürünün tamamınıda sıkabilirsin.ben yarısını kullandım.)
    4- eğer çok sıkarsanız torpidonun hemen sağ yanından akıyor.(bende bu şekilde aktı bu yüzden arabanın torpido bölümünün altına bez serin)
    5- kesinlikle teybin üst bölümündeki ızgaralara sıkmıyoruz.(elektrik aksamına zarar veriyor)
    6- ondan sonra polen filtresi sökülü şekilde torpidonun oradaki kapağı kapatıyoruz.
    7- camları açıp klimayı çalıştırıyoruz ve son fan devrinde 10 dakika kadar soğuk konumda çalıştırıyoruz.

    bu yazdıklarım 2000 model volvo s40'a uygulanmıştır. diğer modellerde evaporatör' ün yeri değişebilir. ben böyle uyguladım eksik yada yalnış varsa ekleyebilirler.
    eğer klima temizleyiciyi bulamazsan linki pm atabilirim.

    hocam çok teşekkür ederim

    bulunduğum ilde kipa var en kısa sürede deneyeceğim




  • lpg olarak atiker yeterli olabilir ama Prins'in bazı yazılım farkları varmış: ben 2.0T5 aracıma NGK bkr8 eıx iridyum buji takmıştım. başlarda pek bişey hissetmedim. ama 150-200km sonra keyif verdi. prins aracın yakıt-ateşleme durumunu belli kmlerde güncelliyormuş. bu özelliğin atiker vs. de olmadığını lpgci usta söyledi. usta prins takmıyor, güvenilir biri.
    lpg li motorlar daha çok ısındığı için daha çok yağ eksiltiyormuş. ben de zaten daha çok ısındığı için bir kademe soğuk buji taktım.
    bor power kulllanıyordum. motor silk denedikten sonra motor silkte karar kılmıştım. sefwelderin tavsiyesi ile bu liqi moly yide bir deneyelim bakalım. yağ olarak edge 5-40 kullanıyorum. hem turbo hem lpg güzel yağ eksiltiyor ama yağ temiz kalıyor. yağdeğişiminde ustam keşke temiz kaba boşaltsaydım da senin eski yağı ben kullansaydım dedi. 4+4 iki bidon alıp 10bin km boyunca eksildikçe tamamlamıştım (6 koydum+ 2 litre de toplam ekleme yaptım.)




  • Arkadaşlar merhaba... 1998 model Rover aracım var. Kısmet olursa eylül sonu ekim başı gibi arabamı değiştircem. Aklım fikrim herşeyim Volvo s40 1.9 T4 otomatik den yana. bircok araba kullanmama rağmen bu arabanın verdiği hazzı hiç bir arabada alamıyorum ben. güvenliği de cabası zaten. otomatik istememdeki sebep eşiminde aracı kullanacak olması. etrafımdaki herkes eski arabayı bosver o rakamlara linea, megane, focus vs. gibi araçlar al diyo... ben ne kadar volvo dersem diyim herkes almamam için kampanya baslattı nerdeyse. şimdi eğer siz benim yerimde olsaydınız 25000 tl ye megane, focus vs araç mı alırdınız, yoksa herseyi bir kenara iterek volvo s40 1.9 t4 ün keyfine mi bakardınız. Aylık ortalama 4000 km yol yapıyorum. otomatik olması şart... olaya mantık olarak bakınca yukarıda saydığım araçlar volvo dan daha az yakacaklar ve daha yeni modeller... Arkadaslar bana öyle bişeyler söyleyin ki şu ikilemden kurtuluyum artık... Volvo için sadece bir kaç neden... Güvenlik diyeceksiniz muhtemelen bunu tüm insanlık biliyor. başka bir neden lütfen???




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultrAykut18

    Arkadaşlar merhaba... 1998 model Rover aracım var. Kısmet olursa eylül sonu ekim başı gibi arabamı değiştircem. Aklım fikrim herşeyim Volvo s40 1.9 T4 otomatik den yana. bircok araba kullanmama rağmen bu arabanın verdiği hazzı hiç bir arabada alamıyorum ben. güvenliği de cabası zaten. otomatik istememdeki sebep eşiminde aracı kullanacak olması. etrafımdaki herkes eski arabayı bosver o rakamlara linea, megane, focus vs. gibi araçlar al diyo... ben ne kadar volvo dersem diyim herkes almamam için kampanya baslattı nerdeyse. şimdi eğer siz benim yerimde olsaydınız 25000 tl ye megane, focus vs araç mı alırdınız, yoksa herseyi bir kenara iterek volvo s40 1.9 t4 ün keyfine mi bakardınız. Aylık ortalama 4000 km yol yapıyorum. otomatik olması şart... olaya mantık olarak bakınca yukarıda saydığım araçlar volvo dan daha az yakacaklar ve daha yeni modeller... Arkadaslar bana öyle bişeyler söyleyin ki şu ikilemden kurtuluyum artık... Volvo için sadece bir kaç neden... Güvenlik diyeceksiniz muhtemelen bunu tüm insanlık biliyor. başka bir neden lütfen???

    e aşık olmuşsun daha ne nedeni arıyorsun hani bilmem ama işin içine biraz daha mantık katarsak 2004 model 2.0T lara yönelebilirsin. Neden aramana gerek yok, her arabayı parkettiğinde focusun, meganın, lineanın kapısını kapatıp arkana dönmeden gitmeyi mi istersin, yoksa kapıdan içeri girene kadar dönüp dönüp arkana arabaya bakmayı mı istersin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ultrAykut18 U kullanıcısına yanıt
    Yaklaşık 1 sene önce bende aynı ikilemdeydim. 25.000 Tl bütçem vardı ford focus ve honda civiclere 1 ay boyunca baktım hatta tamam oldu alacağım bu aracı dedim ancak olmadı iyiki almamışım yoksa T4 ün tadına varamazdım. T4 para olarak bahsettiğiniz araçlarla aynı ancak donanım,mekanik,motor,elektrik,elektronik v.s. çok çok üstün. Yakıtı fazladır ee haliyle 200 HP benim T4 chipli araç şu an 1,2-1,3 bar civarı LPG de, 30 kuruşun altını rahat görüyorum(sakin kullanımda) Yakıt benim için önemli değil dersen hiç kaçırma hırpalanmamış bir T4 al keyfine bak.Alırsan ehliyet kemerini mutlaka takSaygılar.
  • ultrAykut18 U kullanıcısına yanıt
    Ayda 4000 km yol yapıyorsanız bence benzinli araçtan, hele de yüksek basınç turbolusundan, uzak durun, derim. Benzine bu kadar para vermektense mevcut bütçenizin üstüne koyup dizele yönelin derim. S60 I, V70 II, S40 II'nin dizellerine bakabilirsiniz.

    Diğer bir yol da T4 yerine 2004 ve üzeri S60 2.0T alıp tüp taktırmak ya da tüplüsünü almak olabilir.
  • neden volvo olmasın diğerleri olsun? bu sorunun cevabı nedir
    s40 kullanmış biri olarak söyleyeyimdaha ucuz parça mı bence değil: ucuz parça mı kaldı artık. baskı balata vs. hep aynı fiyatlarda daha az yakıt mı kullanabilirsen değil en azından lpg de.
    piyasası mı yok? tam tersi nüfusu az olsa da bilinçli bir müşteri ppotansiyeli var. fordu satarken 100 kişi arar biri alır. volvo yada mitsu tgibi araçları en geç 3. telefonda satarsın.
  • polydorıon kullanıcısına yanıt
    poli,

    ben 200.000 km deki s40 D 2006 aracımı 31 e sattım...

    çamurluğunda boya olan, turbosu bir kez değişmiş servis aksatılmamış bir araçtı..

    biraz şans kısmet mi dersi ilana çıkardığımın ertesi günü noterde satış yapıyordum 400 km uzakdan gelip aldı alan arkadaş aracı ve gönül rahatlığı ile uzun süre bineceğine eminim..

    ha şunu beklersen hayal kırıklığına uğrarsın;

    150k üzerine çıkmış dizel bir araçda ya da volvonun da kullandığı PSA motorda tabiki ilk 100bin km deki kondisyonu bulamazsın... bunu aracımı 50binden 200bin km ye kadar kendim kullandığım için rahatlıkla söyleyebilirim...

    arada tek tük sorunlar çıkarmış olsa da bana bunlar her dizel aracın yaşatacağı türden sorunlardı. (maf sensörü egr valfi arızası gibi şeyler)

    hiç yolda kalmadım, kalmaya yakın anı yaşattı bana ama yolda bırakmadı (turbo hortumu patlamasına rağmen araç kendini güvenliğe alarak beni boludan istanbula kadar 80km hızla götürdü).... sattığımda hala 185km hızı görüyordu, sadece 50bindeyken birden görüyordu satarken biraz daha aheste görüyordu...

    bu kmlerde bazen enjeksiyon arızaları olabiliyor ki bunlarda çekişi etkiliyor bunlar da genelde 50 100 tl lik arızalar oluyor.... turbo önemli ama ona bakmak lazım almadan....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: av.ilhami

    neden volvo olmasın diğerleri olsun? bu sorunun cevabı nedir
    s40 kullanmış biri olarak söyleyeyimdaha ucuz parça mı bence değil: ucuz parça mı kaldı artık. baskı balata vs. hep aynı fiyatlarda daha az yakıt mı kullanabilirsen değil en azından lpg de.
    piyasası mı yok? tam tersi nüfusu az olsa da bilinçli bir müşteri ppotansiyeli var. fordu satarken 100 kişi arar biri alır. volvo yada mitsu tgibi araçları en geç 3. telefonda satarsın.

    Yorumuna katılıyorum,2012 ekimde 2000 model s40 1.6 aldım bana çevremdekiler demedikleri kalmadı yok piyasası kötü parçası pahalı zor satarsın vs vs bana göre tam tersi yaşadığım konu ise evimin önünde aracımın motorunun tozunu alırken vatandaşın birtanesi kardeş aracın satılıkmı diye sordu hayır cevabını verdim aradan 1 saat geçti bu vatandaş yanında iki kişi ile tekrar gelip arabayı inceleyebilirmiyiz dediler bende satılık değil inceleyin dedim adam satarsan haberim olsun deyip tel numarasını yazılı bir kağıtla elime tutuşturdu.demekki araca satılık levhası taksam ne olur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tarals40 -- 2 Eylül 2013; 4:12:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • en son kullandığım s40 1.9 t4 gelin arabamdı. 2001 modeldi. gelin arabası yaptım etrafımda passatlar, accordlar avensisler vardı. ben önden giderken bana artistlik yapıyolardı hepsi önüme geçip frene basmalar falan. dayanamadım. konyadan ankaraya gelirken sizmisiniz bunu bana yapan deyip gaza bastığımda cihanbeyliden kulu kavşağıda kadar hiç birini görmedim. kulu da da mola verelim dedik ben wc ye girdim cıktım baktım yeni geliyolar... hepsinin sorduğu soru bizim araba neden böyle gidemedi oldu... aynı gün yolda beni geçebilen tek araba da volvo s60 2.0 t5 di. şimdi ben bunları gördükten sonra nasıl baska arabaya gidiyim dimi ama... yok arkadas benim alacağım araba param yeterse s60 yetmesse s40 1.9 t4 olmalı... şimdiki arabama da aşığım. 1.4 rover la ankarada pursaklar cıkış - konya bosna giriş tam 2 saat. ve güvenide cabası... kim ne derse desin deyip gözlerimi kapatcam yine anlaşılan. takdir edersiniz ki rover da Türkiye 'de şahin doğandan daha kötü araba :)




  • volvo s40 205/50/17 lastik kullananlar için lastik basıncı hakkındaki fikriniz nedir arkadaşlar.. kapı içindeki etikette aracın yük durumuna göre 32 - 36 arasında bir değer seçin diyor . ben ilk aldığımda basınc ön ve arka 32 -32 idi.. lastik yanakları dışarı hafif taşmış durumda idi.. kış lastikleri 33 - 33 olarak ayarlandı.. en son yaz lastiklerine geçişi servisinde (volan) yaptırmıştım.. 34 -34 olarak ayarladılar.. birşey demedim.. 34 olunca zıplama oldu sanırım başlangıçta az... biraz sonra geçti hemen.. bugün arkadaşlar ön ve arka aynı olmamalı diyor.. ön 34 ise arka 32 olmalı falan diyorlar..
    aslında benim anladığım mantık şöyle; araç dolu olduğu zaman ağırlık arka koltuk ve bagajda artıyor yani yük daha çok arka teker biniyor.. dolayısı ile dengeli olması için arkaların basıncının biraz yüksek olması iyi oluyor.. eğer sadece 2 ön koltuk dolu olarak aracı kullanıyorsanız ön tekere arkaya göre daha çok yük biniyor o durumda ön tekerlerin basıncı biraz daha yüksek olsa daha iyi oluyor. gibi.. uzun yolda yakıt tüketimini etkiler diyorlar.. siz ne düşnürsünüz?




  • Volvo araci turkiye de esi bulunmaz bir aractir. Bende de 2001 s40 2.0t var. rabbim bu aracla beni tanistirana her isinde kolaylik versin. 3 ay oldu 21.50 aldim 3 ay icinde 24 bin teklif ettiler vermedim vermem de. Aracim benzili yakit konusunda da cok memnunum. Aracin tek eksikligi bence parklar acik kaldiginda uyari vermiyor. Bence her kisinin temiz bir volvo ile tanismasi lazim. selamlar.
  • Arkadaşlar, Volvo XC90 modelini Türkiye resmi sayfasında ürün gamından çıkartmış. Sizce bunun anlamı ne? Yeni bir XC90 mı? yoksa XC90 serüveni buraya kadar mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultrAykut18

    Arkadaşlar, Volvo XC90 modelini Türkiye resmi sayfasında ürün gamından çıkartmış. Sizce bunun anlamı ne? Yeni bir XC90 mı? yoksa XC90 serüveni buraya kadar mı?

    Sadece özel siparişle ve siparişin parası önceden ödendiğinde getiriyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • "BMW drivers really are jerks, studies find"
    http://autos.yahoo.com/news/bmw-drivers-really-are-jerks--studies-find-214456020.html

    İngiltere ve ABD'de yapılan araştırmalara göre BMW sürücüleri,
    - Yaya geçidine girmiş bir yayaya yol verme konusunda en kötü sürücüler,
    - Dörtyol ağızlarında daha fazla kurallara aykırı davranma eğilimindeler,
    - Hangi marka ve renk arabalardan daha fazla saldırgan tavır gördükleri sorulan sürücülerin cevaplarına göre, 35-50 yaş aralığındaki mavi BMW sürücüleri çoğunlukla agresif sürüş ve küfür gibi saldırgan tavırlar sergiliyorlar.

    İstanbul'da görmekte olduğum makas, drift gibi tehlikeli hareketlerde bulunan BMW sayısını artık unuttum. Bunların çoğu da öyle ufak tefek hareketler değil; Arka tekerlerin yol ile ilişkilerinin pek olmadığı cinsten hareketler. Çoğu da 3 serisi oluyor. Bu kaliteli ve keyifli araçların imajı malesef hiç iyi değil. İmaj olarak kendime en uzak gördüğüm premium marka BMW. Hele o X5'lerden her an karanlık bir tip inecekmiş gibi gelmiştir hep bana. Kimisi de bu imajı istiyor özellikle.

    Saygılar.




  • 
Sayfa: önceki 292293294295296
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.