Bildirim
[DH] V O L V O for L I F E (310. sayfa)
Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Allah yardimcin olsun. Skintili bi durum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: californian
arkadaslar iyi aksamlar bir sorunda bende var. 2004 yeni kasa s40 2.0d aracim var. gaza az basarsam 1800 devir civari arac surekli halde gaz kesip normale donuor. diger devirlerde sorun yok. gaza cok basarsamda sorun yok. turbo ve ejektore baktirdim sorun cikmadi. bilgisayara baglayinca turbo basinc sensorunden ariza verdi 2 kere degistirdim, once hersey normal ama bir sure sonra yine yapmaya basliyor. birde bu sorunu bazen yapmiyor ama uzun yolda yakasik 2 saatten sonra aracta cekis gidiyor, stop edip calistirinca duzeliyor. bilen duyan varmidir bolye birsey?
EGR valfi, turbo hortumlarını kontrol edin.
Egr valfi açık kalıyorsa dediğiniz sorunları yaratabilir. Arıza vermesi şart değil, kurum bağlamasından dolayı tam kapanmama ve tam açılmama yapıyor olabilir.
Gaz kelebeğine de baktırın, yani temizleyin.
Kesinlikle vida yazılımı ile arızaları okuyun. Piyasadaki würth, bosch, delphi vs.. diagnostic cihazlarda bazı arızalar gözükmez.
Yetkili servislerde atılan Service 2.0 yazılımları sonrası araç bazı kalibrasyonları oomatik olarak yapar.
Eğim sensöründen, gaz kelebeği adaptasyonuna kadar birçok adaptasyonu yapar.
-
2005 Model Volvo V50 1.6D ile ben de aranızdayım. -
merhabalar bayadır foruma girmiyordum yazdığınızı yeni gördüm. s80 in ön konsolu nasıl bilmiyorum s40 için yardım edebilirim ama s80 ön dizayn çok farklı olduğunu düşünüyorum eğer düğmeleri bir elektrikçiye söktürürseniz içinde küçük ampüller oluyor onları değiştirerek sorunu giderebilirsiniz. çok zor bir işlem değil ama s40 için geçerli bu s80 ile bilgim yok. -
quote:
Orijinalden alıntı: av.ilhami
quote:
Orijinalden alıntı: sef_welder
Bosch etm maalesef uymaz magnetti marelli sari etiketli etm bulabilirseniz onu alin(beyaz etiketliden uzak durun eski tiptir) ebay dan yada cikmacilardan bulabilirsiniz.ayrica xemodex firmasi bu sorun icin ozel yapim etm uretiyor.kullananlar oldukca memnun.
Yurtdisi alisverislerden korkmayin oto parcalari sikintisiz gelir bir sorun cikarmazlar gumrukte.75 euro olayina fazla takilmayin 75 euro uzeri kargolar yine size ulasir sadece vergisini odemeniz gerekir.saygilar
muhabbetini ettik aracın etm si bozulmuş. bu sayede öğrendim ki magnetti marelli sıfır alınırsa yazılım yükleme+işçilik bedeli var. yetkili serviste 1500 civarı vihaz bedeli imiş. yani toplamda 2bin tl masraf. sanırım xemodex markalarda yazılım içinde yüklü geliyor. doğru mudur?
e- bay dan bu ürünün linkini bulabilirmisiniz. benim bulduğum XC70 diyor ama sanırım c70- s70-v70 lere de uyumlu ama ingilizcem yetersiz ve ebaydan ürün almadığım için tereddütlüyüm o yüzden doğru link atabilirmisiniz. 99model c70 için. yada türkiyeden bulabilirmiyiz
arkadaşlar sizlerle başımdan geçen sorunu anlatayım. tecrübe olarak aklınızda bulunsun.
benim aracın rolantide titremesi,3-4bin devirde kesiklik ekzosdan da siyah duman atma sorunu vardı. yani klasik ETM sorunu gibi. çıkma parça etm ile sorunun sadece ekzosdan siyah duman atma sorunu çözüldü ama rolanti titremesi ve 4 bin devirde kesiklik silkeleme devam etti. aracı bu nedenle istanbuldaki bir arkadaşıma sattım. alan arkadaş da daha önce 2.3 T5 c70 kullandığı için aldı. benim tecrübelerim ve kendi tecrübeleriyle birlikte 2 ay sonunda çözebildi. sorun ETM değilmiş. VVT kasnağının vidaları gevşemiş (muhtemelen triger kayışı değişiminde) bu nedenle rolanti de dalgalanma yapıyormuş. 4 bin devirdeki silkeleme ise turbo valfinin boruları yanlış bağlandığı için aşırı basınç üretiyormuş.
özellikle rolanti de titreme ilginç. aracın aküsünü söküp takınca titreme olmuyor aracı sanayi de bir tur atınca tekrar başlıyordu. obd cihazına bağlayınca hata görünmese bile sil deyince rolantideki dalgalanma kısa süre geçiyor tekrar hemen başlıyordu. yani tüm veriler elektrik- elektronik bir sorun olduğunu gösteriyor yani ETM yada sensör vs. değişmeli idi. bu nedenle ETM, krank sensörü VVT sensörü hepsini değiştirdim. sorun çözülmedi. obd cihazında vvt arızası veriyordu ama sebebini çözemedik: parça değişti daha ne olsun! meğer sorun bahsettiğim gibi vvt kasnağındaki vida gevşemesi imiş.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi av.ilhami -- 9 Şubat 2016; 10:38:18 >
-
kullandığım en sorunsuz araç 2004 s40 idi (manuel 1.6 motor)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carisma70 -- 28 Nisan 2016; 10:45:41 > -
quote:
Orijinalden alıntı: papulla
Merhabalar, 2011 model Volvo S40 D2 Premium araç sahibiyim. Aracım 26.000 KM.de Dün akşam seyir halindeyken "Fren Arızası Emniyetli Bir Şekilde Durun" uyarısı belirdi. Sağa çekip durdum. Sonra tekrar çalıştıramadım "Motor Kilidi" uyarısı yazdı. Mecburen çekiciyle servise çektirdim. Benzer bir sorunla karşılaşanlar lütfen yanıt versinler.
Hocam 4 yıl olmuş ama alıntılayacam. Aynı sorunu 3 defa yaşadım ve çözüm bulamadım. Lütfen aynı sorunu yaşayan varsa sorunun nerde olduğunu söylesin de yetkili servise o kadar para vermeyelim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yaşayan olmayabilir ama biraz daha ayrıntı verebilirseniz yorum yapan arkadaş çıkacaktır.
Yetkili servise para vermek istemiyorsanız en azından obd cihazı alın. arıza koduna göre sorun daha ucuza çözülebilir. Ya da iyi bir obd cihazı olan özel servise gidin.
Çözüm bulamadım derken neler yaptınız? en azından ihtimalleri daraltarak çözümü bulma ihtimali artar. -
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: volkan.d
quote:
Orijinalden alıntı: halepce
Arkadaşlar merhaba;
Resimdeki yüzükten aramaktayım. nereden temin edebilirim bilgisi olan var mıdır?
Ankara'daki çıkmacılarda bulamadım. Sıfır olarak alabileceğimiz bir yer var mıdır acaba?
Bu mesaja eklenen görseller:
Yetkili servisten bulabilirsiniz.
Yetkili servisler ürünün fiyatı yüksek olduğu ve satamadıkları için getirmiyorlarmış. (Ufacık plastik parçanın tanesi için 45 lira istiyorlar.)
-
quote:
Orijinalden alıntı: Carisma70
Yaşayan olmayabilir ama biraz daha ayrıntı verebilirseniz yorum yapan arkadaş çıkacaktır.
Yetkili servise para vermek istemiyorsanız en azından obd cihazı alın. arıza koduna göre sorun daha ucuza çözülebilir. Ya da iyi bir obd cihazı olan özel servise gidin.
Çözüm bulamadım derken neler yaptınız? en azından ihtimalleri daraltarak çözümü bulma ihtimali artar.
Hocam alıntı yapmamışsınız göremedim o yüzden. Özel servisim vardı ona baktırmıştım aracı aldıktan sonra. O zaman tanıştık o ustayla. Böyle bi sorun yaşayıp yolda kalınca çekiciyle oraya çektirdim. Beyinde arıza olduğunu düşündü ve beyin temizliği yaptı 300 lira civarı bi para verdim. Sorun çözüldü diye kafam rahatken babam yolda kalmış bu sefer. Ustayı aramış biraz bekle dursun araç demiş. 10-15 dk sonra çalıştırmayı denemiş ve çalışmış araç. 3. Kez yolda kaldım ve aynı ustaya çekiciyle gönderdim aracı ve beyini söküp baktılar bişey bulamadılar ve araç hiçbir işlem yapmadan çalıştı tekrar. İşin açığı usta da bişey bilmiyor. Deneme yanılma yöntemiyle değiştire değiştire bulacaz adama göre ben de yukarıdaki arkadaşa sorayım dedim. Çünkü birebir aynı sorun, nasıl halletmiş sorun neyden çıkıyormuş. Yetkili serviste hasar tespiti 100 lira + kdv dedi. Mecburen yaptırıp sorun neymiş görmek gerek
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Merhabalar. O dönem aracım garanti kapsamındaydi. Çekici servise götürdü. ABS sisteminde bir soket yanmis garanti kapsamında değişti. Ancak Samsundaki servis devamli istanbul ve İsveç ile bağlantı halindeydi.isveç mühendisleri konuya çok ilgi gösterdiler. Önce işveren gelen parça uymadı tekrar gitti geldi vs. Aracım 25 gün serviste kaldı. Ancak bana 1. Hafta sonunda kiralık araç gönderdiler mağdur olmadım. Sadece servisin bilgisizliginden biraz fazla zaman kaybı oldu.sizinki birkaç defa olmuş ama benimki bir kere oldu ve araç kendini kilitledi bir daha çalışmadı. Şimdi o aracımı sattım s60 aldım her ikisinden de çok memnun kaldım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam çok teşekkür ederim. Büyük ihtimal bende de öyle bi sorun çıkacak. Aracım eski zaten garantisi yok. Mecburen cepten karşılayacam. Bakalım kaç lira fiyat çıkacak.. Ben de volvodan çok memnunum. Eğer bunu bir iki sene sonra satarsam s60 A geçiş yapmayı düşünüyorum :) çok teşekkür ederim iyi günler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
2005 model S80 2.0T ile aranizdayim artik :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hoşgeldin ve hayırlı uğurlu olsun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
herkese selamlar
2004 model s40 1.6 benzinde sürekli kullanıldığında bir sıkıntı yok fakat lpg de ortalam 20 km gittikten sonra, benzine aldığımda rolantide dalgalanma oluyor bazen de stop ediyor. bununla beraber lpg de çalışır iken rolantide hiç dalgalanma yok gayet normal.
tekrar rolantiyi düzeltmek için ise araca benzinde 80-90 km binmek yeterli oluyor.
bilgisi olan arkadaşlardan yardım etmelerini rica ediyorum. bu sorunu nasıl çözebilirim -
İyi akşamlar 2000 model S40 almış bulunmaktayım doğal olarak aracımla alakalı kafama takılan soruları burada Sormak istiyorum tabii Volvo kullanmak keyifli konforlu fakat her Usta'nın anlamadığı bir araç olduğu için bilgilerinizden istifade etmek istiyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ilk sorum araç 2000 devirde iken sol taraftan pat pat diye ses geliyor 60 kilometre ve üzeri hızlarda 3000 devire yaklaştıkça ses kesiliyor ikinci sorun vites değiştirirken araba kendini sallıyor ve tak diye ses geliyor Bu normal mi Şimdiden teşekkür ediyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X