Şimdi Ara

Diferansiyel sorunu.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
32
Cevap
1
Favori
28.111
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 84 model aracımda 60 km üzrerine çıktığımda diferansiyelden vırrrrr diye pervane sesine benzer ses geliyor, hız arttıkça ses de artıyor egsoz sandım ama boşa atınca da ses devam ediyor. diferansiyel yağı tam ve temiz. Kimi talaş tozu dök diyor ne yapmam gerekir bilemiyorum. Ayrıca lütfen diferansiyel kutusunu değiştir demeyin, o son çare...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lammez11e -- 16 Kasım 2006; 2:35:09 >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Diferansiyel Sorunu

    Diferansiyel, aracınızın tekerleklerinin farklı hızlarda dönmesini sağlayan önemli bir bileşendir. Uygun şekilde bakımı yapılmadığında, çeşitli sorunlara yol açabilir, bunlardan biri de sestir.

    Diferansiyel Sesini Kesmenin Yolları

    Diferansiyel sesini kesmek için yapabileceğin birkaç yöntem vardır:

    • Diferansiyele Gres Yağı Koymak: Diferansiyel yağının düşük olması veya kirlenmesi sese neden olabilir. Diferansiyel yağını düzenli olarak kontrol etmeli ve gerekirse değiştirmelisin.
    • Diferansiyele Talaş Koymak: Talaşlar, diferansiyel dişlileri arasındaki sürtünmeyi azaltmaya yardımcı olur ve sesi kesebilir. Bununla birlikte, talaşları aşırı kullanmamak önemlidir, çünkü aşırı talaş diferansiyele zarar verebilir.
    • Diferansiyel Sesini Kesmeye Özel Yağ Kullanmak: Bazı yağlar, diferansiyel sesini azaltmak için özel olarak tasarlanmıştır. Bu yağlar, sürtünmeyi azaltan ve sesi emen katkı maddeleri içerir.

    Diferansiyel Sesinin Nedenleri

    Diferansiyel sesinin birkaç olası nedeni vardır:

    • Diferansiyel Yağının Düşük Olması veya Kirlenmesi: Diferansiyel yağı, diferansiyel bileşenlerini yağlar ve soğutur. Yağ seviyesi düşükse veya kirlendiyse, dişliler yeterince yağlanmaz ve sürtünme artar, bu da sese neden olabilir.
    • Dişlilerin Aşınması veya Hasar Görmesi: Diferansiyel dişlileri aşındıkça veya hasar gördükçe, birbirlerine doğru şekilde oturmayabilir ve bu da sese neden olabilir.
    • Yatakların Aşınması: Diferansiyel yatakları, diferansiyel milini destekler ve aşındıklarında ses çıkarabilirler.

    Diferansiyel Ötmesini Kesmek

    Diferansiyel ötmesini kesmek için yukarıda belirtilen yöntemleri kullanabilirsin. Ancak, sorunun nedenini doğru bir şekilde teşhis etmek için bir tamirciye başvurmak en iyisidir. Diferansiyel sorunları, uygun şekilde ele alınmazsa daha ciddi sorunlara yol açabilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • dostum fazla bilgim yok.büyük ihtimalle ayna mahruti dişlisinin değişmesi gerekiyor... talaş tozu çok geçici bir çözüm hatta bazıları soyulmuş muz bile diyolar.(şaka deil) Belli bir süre sesi kesiyor ama geçici..Malesef masraftasın.çıkma parça olayını tavsiye ederim(muhtemelnde yenisi için fazla şansında yok)
    saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SACRED REICH -- 16 Kasım 2006; 10:06:09 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SACRED REICH

    dostum fazla bilgim yok.büyük ihtimalle ayna mahruti dişlisinin değişmesi gerekiyor... talaş tozu çok geçici bir çözüm hatta bazıları soyulmuş muz bile diyolar.(şaka deil) Belli bir süre sesi kesiyor ama geçici..Malesef masraftasın.çıkma parça olayını tavsiye ederim(muhtemelnde yenisi için fazla şansında yok)
    saygılar
    Diferansiyel yağı katkıları var bu sorunları büyümeden önlemek için , öncelikle differansiyel yağını üst kalitede bir yağ ile değiştir ve bir bak , sonra katkıyı da denersin .Bu da kurtarmaz ise dişliler aşırı yıpmanmış demektir. Yapacak tek şey yeni dişliyle değiştirmek olacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vezir -- 16 Kasım 2006; 13:28:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vezir

    Diferansiyel yağı katkıları var bu sorunları büyümeden önlemek için , öncelikle differansiyel yağını üst kalitede bir yağ ile değiştir ve bir bak , sonra katkıyı da denersin .Bu da kurtarmaz ise dişliler aşırı yıpmanmış demektir. Yapacak tek şey yeni dişliyle değiştirmek olacaktır.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: vezir

    şanzıman yağı katkıları var bu sorunları büyümeden önlemek için , öncelikle şanzıman yağını üst kalitede bir yağ ile değiştir ve bir bak , sonra katkıyı da denersin .Bu da kurtarmaz ise dişliler aşırı yıpmanmış demektir. Yapacak tek şey yeni dişliyle değiştirmek olacaktır.



    yanlış biliyorsam düzelt lütfen. arkadaş diferansiyel yağından bahsetmiş.Şaftlı bir araçta şanzıman yağı ve diferansiyel yağı birbirinden farklı şeylerdir.Sonuçta biri şaft biri şanzıman ve yağlarıda farklı ve sesin diferansiyelden geldiğinide tesbit etmişler sonuçta.
    saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SACRED REICH

    quote:

    Orjinalden alıntı: vezir

    şanzıman yağı katkıları var bu sorunları büyümeden önlemek için , öncelikle şanzıman yağını üst kalitede bir yağ ile değiştir ve bir bak , sonra katkıyı da denersin .Bu da kurtarmaz ise dişliler aşırı yıpmanmış demektir. Yapacak tek şey yeni dişliyle değiştirmek olacaktır.



    yanlış biliyorsam düzelt lütfen. arkadaş diferansiyel yağından bahsetmiş.Şaftlı bir araçta şanzıman yağı ve diferansiyel yağı birbirinden farklı şeylerdir.Sonuçta biri şaft biri şanzıman ve yağlarıda farklı ve sesin diferansiyelden geldiğinide tesbit etmişler sonuçta.
    saygılar

    Alıntıları Göster
    haklısınız sacred reich , differansiyel yağı olmalı idi.Hatalı yazıyı düzeltiyorum.

    Soruyu soran kişini aracını bilemediğim için castrol sitesinden uygun araca göre yağ seçimi var onu koyuyorum.

    http://www.castrol.com/castrol/subsection.do?categoryId=73020035&contentId=6031259




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vezir

    haklısınız sacred reich , differansiyel yağı olmalı idi.Hatalı yazıyı düzeltiyorum.

    Soruyu soran kişini aracını bilemediğim için castrol sitesinden uygun araca göre yağ seçimi var onu koyuyorum.

    http://www.castrol.com/castrol/subsection.do?categoryId=73020035&contentId=6031259

    Alıntıları Göster
    castrolden differansiyel yağları hakkında bazı teknik sınıflandırılmanın anlaşılması ile ilgili notları alıntı yapıyorum.

    Dişli yağı ambalajları üzerinde görülen GL-4 veya GL-5 ne anlama gelir?
    Her ikisi de dişli yağları için kullanılan API sınıflandırmasıdır. GL-5'te aşırı basınç katığı daha fazladır ve genellikle ağır çalışma koşullarında kullanılır. Araç üreticisi tarafından aksi belirtilmediği sürece GL-4 dişli yağı tavsiye edilen yerlerde


    Dişli yağları için katık gerekir mi? Katık kullanmak zararlı mıdır?
    Her nitelikli yağda olduğu gibi, dişli yağlarında da çeşitli katıklar vardır. Dişli yağlarında özellikle aşırı basınç katıkları (EP) bulunur. API GL-4, GL-5 gibi sınıflara göre EP katıklarının oranı değişir. EP katığının fazlası, içinde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vezir

    castrolden differansiyel yağları hakkında bazı teknik sınıflandırılmanın anlaşılması ile ilgili notları alıntı yapıyorum.

    Dişli yağı ambalajları üzerinde görülen GL-4 veya GL-5 ne anlama gelir?
    Her ikisi de dişli yağları için kullanılan API sınıflandırmasıdır. GL-5'te aşırı basınç katığı daha fazladır ve genellikle ağır çalışma koşullarında kullanılır. Araç üreticisi tarafından aksi belirtilmediği sürece GL-4 dişli yağı tavsiye edilen yerlerde


    Dişli yağları için katık gerekir mi? Katık kullanmak zararlı mıdır?
    Her nitelikli yağda olduğu gibi, dişli yağlarında da çeşitli katıklar vardır. Dişli yağlarında özellikle aşırı basınç katıkları (EP) bulunur. API GL-4, GL-5 gibi sınıflara göre EP katıklarının oranı değişir. EP katığının fazlası, içinde


    Alıntıları Göster

    saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SACRED REICH


    saygılar

    Alıntıları Göster
    bende de ford transıt var 2000 model
    benımkıde ses yapıyor.daha once farkına varmamıstım
    gecen bı tanmıdıga verdım aracı benı yola kadar bırakcaktı arkaya oturdum acaıp ses yapıyor.
    su tamır falan ettırerım gıttıgı yere kadar gıtsın bakalım ne olcak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *AXI*

    bende de ford transıt var 2000 model
    benımkıde ses yapıyor.daha once farkına varmamıstım
    gecen bı tanmıdıga verdım aracı benı yola kadar bırakcaktı arkaya oturdum acaıp ses yapıyor.
    su tamır falan ettırerım gıttıgı yere kadar gıtsın bakalım ne olcak

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar bu differansiyel yağı işini ihmal etmeyin 3-5 kuruşa tamamlatırsanız en azından eksik yağ ile yola devam etmeyin .Dişlinin tek bakımı bu yağdır , başka bakım yapma şansı da yoktur.Ses gelmesi aşınma devam ediyor anlamına gelir.Sonra yağı tamamlatsanız bile aşınmayı eski yerine koyamazsınız.Virajlarda dönerken problem yaşarsınız , 10-20 Tl masraf yapmamak için büyük tamirat işlerine girmeniz gerekir.
    Bir kere yağ işinden emin olursanız, öyle 10bin 20 bin km değil en az 50bin yüzbin gidersiniz.

    Bakım için tek çözüm olan şey doğru klas ve miktarda yağdır.Mutlaka seviyesini kontrol ettirin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vezir

    arkadaşlar bu differansiyel yağı işini ihmal etmeyin 3-5 kuruşa tamamlatırsanız en azından eksik yağ ile yola devam etmeyin .Dişlinin tek bakımı bu yağdır , başka bakım yapma şansı da yoktur.Ses gelmesi aşınma devam ediyor anlamına gelir.Sonra yağı tamamlatsanız bile aşınmayı eski yerine koyamazsınız.Virajlarda dönerken problem yaşarsınız , 10-20 Tl masraf yapmamak için büyük tamirat işlerine girmeniz gerekir.
    Bir kere yağ işinden emin olursanız, öyle 10bin 20 bin km değil en az 50bin yüzbin gidersiniz.

    Bakım için tek çözüm olan şey doğru klas ve miktarda yağdır.Mutlaka seviyesini kontrol ettirin.

    Alıntıları Göster
    Cevaplar için herkese teşekkür ederim. Diferansiyel yağım tam ve temiz kontrol ettirdim Bu katkı olaylarına biraz bakayım. Bu arada araç 1600 motor 100 bg bmw 84 model. Aracın tekerleklerinden de ses gelmiyor liftte baktırdım, yani % 99 diferansiyel sesi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lammez11e -- 16 Kasım 2006; 21:52:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lammez11e

    Cevaplar için herkese teşekkür ederim. Diferansiyel yağım tam ve temiz kontrol ettirdim Bu katkı olaylarına biraz bakayım. Bu arada araç 1600 motor 100 bg bmw 84 model. Aracın tekerleklerinden de ses gelmiyor liftte baktırdım, yani % 99 diferansiyel sesi.

    Alıntıları Göster
    SES, HIZLA DOĞRU ORANTILI OLARAK ARTIYOR MU?
    AYRICA, GAZA BASMA VE KOMPRESÖR DURUMUNA GÖRE SESTE DEĞİŞME VAR MI? YANİ 80 LE GİDERKEN AYAĞINI GAZDAN ÇEKTİĞİNDE SESTE DEĞİŞME OLUYOR MU?

    quote:

    Orjinalden alıntı: lammez11e

    Cevaplar için herkese teşekkür ederim. Diferansiyel yağım tam ve temiz kontrol ettirdim Bu katkı olaylarına biraz bakayım. Bu arada araç 1600 motor 100 bg bmw 84 model. Aracın tekerleklerinden de ses gelmiyor liftte baktırdım, yani % 99 diferansiyel sesi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: roverci

    SES, HIZLA DOĞRU ORANTILI OLARAK ARTIYOR MU?
    AYRICA, GAZA BASMA VE KOMPRESÖR DURUMUNA GÖRE SESTE DEĞİŞME VAR MI? YANİ 80 LE GİDERKEN AYAĞINI GAZDAN ÇEKTİĞİNDE SESTE DEĞİŞME OLUYOR MU?

    quote:

    Orjinalden alıntı: lammez11e

    Cevaplar için herkese teşekkür ederim. Diferansiyel yağım tam ve temiz kontrol ettirdim Bu katkı olaylarına biraz bakayım. Bu arada araç 1600 motor 100 bg bmw 84 model. Aracın tekerleklerinden de ses gelmiyor liftte baktırdım, yani % 99 diferansiyel sesi.


    Alıntıları Göster
    Yok gazla değil sadece hızla ilgili 60 ın üzerinde vırr diye pervane sesine benzer hatta 100 ün üzerine çıkınca arkada biri borozan çalıyo sanki. Gaza bassam da basmasamda ses sürekli var. frene basınca hızla bire bir orantılı olarak ses azalmaya başlıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lammez11e

    Yok gazla değil sadece hızla ilgili 60 ın üzerinde vırr diye pervane sesine benzer hatta 100 ün üzerine çıkınca arkada biri borozan çalıyo sanki. Gaza bassam da basmasamda ses sürekli var. frene basınca hızla bire bir orantılı olarak ses azalmaya başlıyor.

    Alıntıları Göster
    GAZDAN AYAĞINI ÇEKTİĞİNDE SESTE BİR DEĞİŞME OLMUYORSA, Kİ OLMADIĞINI SÖYLÜYORSUN...
    AYNA MAHRUTİ DE PROBLEM OLMA OLASILIĞI DÜŞÜK BENCE... GAZLAMA İLE KOMPRESÖR ANINDA BİRBİRİNİ HAREKET ETTİREN DİŞLİLERİN (AYNA MAHRUTİ) TERS YÜZEYLERİ TEMAS HALİNDEDİR. DOLAYISIYLA, SES AYNA MAHRUTİDEN GELSEYDİ KOMPRESÖRDE SESTE MUTLAKA DEĞİŞİKLİK (AZALMA ŞEKLİNDE) OLMASI GEREKİRDİ...
    PROBLEM,
    MAHRUTİNİN YATAK BİLYASINDA GİBİ GÖRÜNÜYOR...



    quote:

    Orjinalden alıntı: lammez11e

    Yok gazla değil sadece hızla ilgili 60 ın üzerinde vırr diye pervane sesine benzer hatta 100 ün üzerine çıkınca arkada biri borozan çalıyo sanki. Gaza bassam da basmasamda ses sürekli var. frene basınca hızla bire bir orantılı olarak ses azalmaya başlıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: roverci

    GAZDAN AYAĞINI ÇEKTİĞİNDE SESTE BİR DEĞİŞME OLMUYORSA, Kİ OLMADIĞINI SÖYLÜYORSUN...
    AYNA MAHRUTİ DE PROBLEM OLMA OLASILIĞI DÜŞÜK BENCE... GAZLAMA İLE KOMPRESÖR ANINDA BİRBİRİNİ HAREKET ETTİREN DİŞLİLERİN (AYNA MAHRUTİ) TERS YÜZEYLERİ TEMAS HALİNDEDİR. DOLAYISIYLA, SES AYNA MAHRUTİDEN GELSEYDİ KOMPRESÖRDE SESTE MUTLAKA DEĞİŞİKLİK (AZALMA ŞEKLİNDE) OLMASI GEREKİRDİ...
    PROBLEM,
    MAHRUTİNİN YATAK BİLYASINDA GİBİ GÖRÜNÜYOR...



    quote:

    Orjinalden alıntı: lammez11e

    Yok gazla değil sadece hızla ilgili 60 ın üzerinde vırr diye pervane sesine benzer hatta 100 ün üzerine çıkınca arkada biri borozan çalıyo sanki. Gaza bassam da basmasamda ses sürekli var. frene basınca hızla bire bir orantılı olarak ses azalmaya başlıyor.


    Alıntıları Göster
    Teşekkür ederim bilgiler için bu arada Aracı boşa atınca da aynı şekilde ses devam ediyor yani son dişlilerde birşey var sanırım mahruti dişlisinin yerini tam bilmiyorum. Peki bu bana neye malolur bir fikrin var mı? Yada ne yapmalıyım?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lammez11e

    Teşekkür ederim bilgiler için bu arada Aracı boşa atınca da aynı şekilde ses devam ediyor yani son dişlilerde birşey var sanırım mahruti dişlisinin yerini tam bilmiyorum. Peki bu bana neye malolur bir fikrin var mı? Yada ne yapmalıyım?

    Alıntıları Göster
    ayna mahruti dişlisi fiyatını tam bilmiyorum. fakat problemin aracın km sinin ve hor kullanılmasının sonucu difransiyelde oluşan boşluktur. bizde 85 şahin var 170 binde öyle bi sorun hiç olmadı. amcamda 92 doğan sl vardı o da belli hızdan sonra uğultu halinde devam ediyordu.. çare dersen kalıcı çözüm için dişliyi değiştireceksin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lammez11e

    Teşekkür ederim bilgiler için bu arada Aracı boşa atınca da aynı şekilde ses devam ediyor yani son dişlilerde birşey var sanırım mahruti dişlisinin yerini tam bilmiyorum. Peki bu bana neye malolur bir fikrin var mı? Yada ne yapmalıyım?

    Alıntıları Göster
    DİFERANSİYELİN SÖKÜLMESİ GEREKİR.
    MAHRUTİ NİN BİR UCUNDA DİŞLİ VARDIR, AYNA TABİR EDİLEN DİŞLİYLE TEMAS HALİNDEDİR. DİĞER UCU İSE ŞAFTIN DİFERANSİYELE BAĞLANDIĞI YERE KADAR UZANIR. SES MAHRUTİ DİŞLİSİNİN BULUNDUĞU MİLİN YATAK BİYASINDAN GELEBİLİR. YANİ DEĞİŞMESİ GEREKEN PARÇA BİR BİLYADIR...
    ANCAK BULUNUR MU FİYATI NE OLUR, USTANIN İŞÇİLİĞİ NE KADAR OLUR ONU BİLEMEM. BU ARADA ŞUNU DA BELİRTEYİM. BİLYAYI DEĞİŞMEK KOLAY, AYARLAMAK ÇOK ZORDUR. HATTA MAKİNEYLE AYAR YAPILMASI GEREKİR...

    quote:

    Orjinalden alıntı: lammez11e

    Teşekkür ederim bilgiler için bu arada Aracı boşa atınca da aynı şekilde ses devam ediyor yani son dişlilerde birşey var sanırım mahruti dişlisinin yerini tam bilmiyorum. Peki bu bana neye malolur bir fikrin var mı? Yada ne yapmalıyım?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oneMoreCupofCoffee

    ayna mahruti dişlisi fiyatını tam bilmiyorum. fakat problemin aracın km sinin ve hor kullanılmasının sonucu difransiyelde oluşan boşluktur. bizde 85 şahin var 170 binde öyle bi sorun hiç olmadı. amcamda 92 doğan sl vardı o da belli hızdan sonra uğultu halinde devam ediyordu.. çare dersen kalıcı çözüm için dişliyi değiştireceksin.

    Alıntıları Göster
    Eyvallah sağolun demekki çare dişliyi değiştirecez. Araç 258 binde motorda tık yok çok şükür ama diferansiyel fire verdi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lammez11e

    Eyvallah sağolun demekki çare dişliyi değiştirecez. Araç 258 binde motorda tık yok çok şükür ama diferansiyel fire verdi.

    Alıntıları Göster
    versin artık bi zahmet bide dersenki bu sorun neden oluyor : yukarıda söyledim ama bi ekleme yapmak isterim. doğal sebepler dışında sık sık pati çekmek aşırı yükle aşırı sürat yapmak ani vites geçişleri olayı tekrarlatacktır. hızlı koşan çabuk yorulur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oneMoreCupofCoffee

    versin artık bi zahmet bide dersenki bu sorun neden oluyor : yukarıda söyledim ama bi ekleme yapmak isterim. doğal sebepler dışında sık sık pati çekmek aşırı yükle aşırı sürat yapmak ani vites geçişleri olayı tekrarlatacktır. hızlı koşan çabuk yorulur.

    Alıntıları Göster
    konuyu saptırmak istemem ama arka tekerlek rulmanları da benzer ses yapar .Sanki bana rulman gibiymiş gibi de geliyor .Çünkü dişliler oldukça zor bozulurlar ömürleri çok uzundur ,yeter ki yağsız kalmasın.Normalde bir BMW için 300binden aşagı değildir.Ancak siz tekerleri kontrol ettirdim dediğiniz için bu sıkkı kafanızdan silmişsiniz.
    Rulmanlar en fazla 100 bin gider daha sık değiştirmek gerekir ve kitlenirse durum ölümcül olabilir.Arka teker aksını söktürerek rulmanların sağlam olduğundan emin olunuz.SKF marka kullanmanızı önerirrm.

    Sadece başka birşey olabilir diye söylüyorum.Benim başıma bu tür şeyler çok geldiği için artık konsentrasyon olduğum konunun dışındaki olaylar daha olasılık dahilinde geliyor.

    Not: ustaların sağlam gider abi dediği ,rulman 1000 km sonra dağıldı yollarda kaldım , 2 tonluk amerikanla rezil oldum, dünya kadar çekici parası verdim.Aynı şekilde arkadan dişli sesi gibi ses geliyordu ,bilgin olsun.
    Usta da abi ''ben gider derken ne kadar gideceğini bilemem ''diyerek beni çıldırtmıştı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vezir -- 17 Kasım 2006; 10:18:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vezir

    konuyu saptırmak istemem ama arka tekerlek rulmanları da benzer ses yapar .Sanki bana rulman gibiymiş gibi de geliyor .Çünkü dişliler oldukça zor bozulurlar ömürleri çok uzundur ,yeter ki yağsız kalmasın.Normalde bir BMW için 300binden aşagı değildir.Ancak siz tekerleri kontrol ettirdim dediğiniz için bu sıkkı kafanızdan silmişsiniz.
    Rulmanlar en fazla 100 bin gider daha sık değiştirmek gerekir ve kitlenirse durum ölümcül olabilir.Arka teker aksını söktürerek rulmanların sağlam olduğundan emin olunuz.SKF marka kullanmanızı önerirrm.

    Sadece başka birşey olabilir diye söylüyorum.Benim başıma bu tür şeyler çok geldiği için artık konsentrasyon olduğum konunun dışındaki olaylar daha olasılık dahilinde geliyor.

    Not: ustaların sağlam gider abi dediği ,rulman 1000 km sonra dağıldı yollarda kaldım , 2 tonluk amerikanla rezil oldum, dünya kadar çekici parası verdim.Aynı şekilde arkadan dişli sesi gibi ses geliyordu ,bilgin olsun.
    Usta da abi ''ben gider derken ne kadar gideceğini bilemem ''diyerek beni çıldırtmıştı.

    Alıntıları Göster
    BMW servis manual paran varsa faydalı olabilir.

    www.bentleypublishers.com
    Index - BMW Repair Manual: 3 Series (E30): 1984-1990  -  Bentley Publishers - Repair Manuals and Automotive Books
    http://www.bentleypublishers.com/gallery.htm?code=B390&galleryId=1218




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.