LG Electronics'in önceki gün düzenlediği basın toplantısında, yüzde 100 sahibi oldukları 'LGETK' adlı iştirakleriyle faaliyete başladıklarını açıklaması üzerine; LG tüketici elektroniği ürünleri Türkiye Distribütörü Digicom, gazetelere verdiği tam sayfa ilanla markanın bir LCD televizyon modelinde yaşanan teknik arıza nedeniyle gerek maddi gerekse tüketici güveni açısından zarar gördüğünü iddia etti.
DIGICOM ADAPTE OLAMADI
Digicom'un verdiği ilanla ilgili olarak LG Electronics Türkiye tarafından yapılan yazılı açıklamada ise şu görüşlere yer verildi: "LG firmasının Türkiye'ye verdiği önem, bu ülkeye bölgesel bir misyon da yüklemiştir ve LG Electronics Türkiye 8 ülkenin de kendisine bağlı olduğu önemli bir merkez haline gelmiştir. LG Electronics Türkiye, Türkiye pazarında önemli hedefleri olan ve bu hedeflerini gerçekleştirmek için tüm iş ortaklarıyla birlikte bu pazarda büyük işler başarmayı amaçlayan bir kuruluştur. Ne yazık ki, bu önemli hedeflerimizi Türk kamuoyu ve tüketicisi ile paylaştığımız bir dönemde uzun yıllar güvene dayalı işbirliği içinde olduğumuz Digicom firması, değişikliğe ve yeni iş yapma prensiplerine adapte olmak istemediğinden, bazı yanlış davranışlarda bulunmuştur.
Dünyada tam 111 ülkede milyonlarca tüketiciye teknoloji ile fonksiyonelliği bir arada sunan üstün kaliteli ürünler sunan LG için, bu kabul edilemez bir yaklaşımdır. Digicom'un bu davranışları karşısında LG Electronics Inc.'in doğru olan aksiyonu uygulamaktan başka bir şansı kalmamıştır. LG Electronics tüketicilerine karşı duyduğu sorumluluk ve kendi marka değerlerine saygı adına konuyla ilgili her türlü önlemi almaya ve gerekli olan süreci başlatmaya karar vermiştir. LG Electronics Türkiye olarak gerekli işlemlerin tamamlanmasının ardından gerekli açıklamaları yapacağımızı duyurur, Türk tüketicisi ve kamuoyuna saygılarımızı sunarız." Digicom: LG LCD'de üretim hatası var
DIGICOM tarafından dün gazetelere verilen ilanda şu açıklama ve iddialar yer aldı: "LG markasının 37LY95 model numaralı LCD televizyonlarında üretim hatasından kaynaklanan teknik arıza nedeniyle yoğun müşteri şikayetiyle karşılaşmış durumdayız. Müşterilerin bu yaygın şikayetinden dolayı gerek maddi gerekse tüketici güveni açısından telafisi imkansız ölçüde zarar gördük. Müşteri memnuniyeti anlayışımızın gereği olarak, yaşanan bu üzücü durumdan dolayı zarar gören tüm müşterilerimizin talebi doğrultusunda, gereğini yapacağımızı bildirir, firmamızın itibarını etkileyecek bu konuyu kamuoyunun bilgisine sunarız."
LG: O modelden Türkiye'de sadece 50 adet satıldı
LG Electronics Türkiye ise Digicom'un verdiği ilanda sözü edilen teknik arıza ve LCD TV modeli için şu açıklamayı yaptı: "Geri çağırma (Recall) prosesi yani ürünü piyasadan toplama iki durumda yapılır: 1) Avrupa normlarından EN-60065 standardına aykırı güvenlik ihlalleri tespit edildiğinde. 2) Uluslararası Tüketici Elektroniği (Consumer Elektronik) ticaretinde 'Epidemik arıza' (Aynı şikayete neden olan aynı belirtileri gösteren ve aynı şekilde tamir edilen arızadır) olarak belirlenen arıza oranına eşit ya da yüksek olduğunda. 37LY95 ürününden Türkiye'de sadece 50 adet satılmıştır ve yukarıda tanımı yapılan güvenlik problemine ve epidemik arızaya rastlanmamıştır."
Hürriyet Haber
< Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
digicom öyle diyor ama,lg kore öyle demiyor....
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme