Şimdi Ara

Digital soygunculardan kurtulma teknikleri (logo melodi abonelikleri iptali) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
111
Cevap
0
Favori
80.222
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • xxxy varya şu forumda puan sistemi olsa direk rep verirdim ama yok neyse bu servisler berbat bir illet millet savcılığa dilekçe verdiği halde kurtulamıyormuş

    sen bu komutlarla millete bir gün ışığı olmuşsun bana henüz böyle bir mesaj gelmedi ama olurda yapamazsam seninle iletişime geçerim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mikiri747

    xxxy varya şu forumda puan sistemi olsa direk rep verirdim ama yok neyse bu servisler berbat bir illet millet savcılığa dilekçe verdiği halde kurtulamıyormuş

    sen bu komutlarla millete bir gün ışığı olmuşsun bana henüz böyle bir mesaj gelmedi ama olurda yapamazsam seninle iletişime geçerim



    Her zaman yardımınız açığım arkdaşlar tşklr




  • klavyene sağlık bende bundan dert yanıyodum artık kurtuldum
  • Öncelikle xxxxxy' ye cok tşkler. onun sayesinde abimi vibramobilden kurtardım. Şimdide MAÇKOLİK diye bir sey yüzünden konturları kesiliyorumuş. Bundan nasıl kurtulacak.. bir fikri olan varsa yazabilirmi.
    şimdiden cok tşkler..
  • beyler bir de ringafon var.şerefsizler ilk melodi ücretsiz diyorlar.sonrakiler 24 kontur.bende bir taen aldım.fakat melodi gelmedi.10 gün sonra defalarca kontur düşüşü yaşadım.bi de arkadaşlara da yapmıştım.rezil oldum.aman dikkat diyorum...
  • Arkadaşlar bugün farkettim geçen ay 12 bu ay 12 Toplam 24 YTL mi götürmüş Vibramobil denen saçmalık ekstreye bakınca gördüm acilen iptal için ne yapmam gerekiyor yazarmısınız yukardakileri denedim hatalı mesaj diyor.
    Nasıl bir mesaj ile iptal ediliyor lütfen... Acilen bekliyorum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bill81

    Öncelikle xxxxxy' ye cok tşkler. onun sayesinde abimi vibramobilden kurtardım. Şimdide MAÇKOLİK diye bir sey yüzünden konturları kesiliyorumuş. Bundan nasıl kurtulacak.. bir fikri olan varsa yazabilirmi.
    şimdiden cok tşkler..


    Hocam nasıl kurtuldun yazarmısın
  • XXXXXY arkadaşın verdiği bilgiyi abime verdim. oda iptal mesajını yollayıp kurtuldum dedi. yukarda bilgilar mevcut. birde ben sikayetim.com adresinede sikayet ettim. bir hafta önce bugün mail aldım turkcelden aboneliğiniz iptal edildi diye. vipramobilden bahsediyorum..
  • Merhaba Arkadaşlar ;

    Görüyorum ki birçok arkadaşa yardımcı olmuşum buda beni mutlu etti

    dostum o maçkoliğide araştırayım bulayım seninle bilgisini paylaşırım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: raptor2006


    quote:

    Orjinalden alıntı: bill81

    Öncelikle xxxxxy' ye cok tşkler. onun sayesinde abimi vibramobilden kurtardım. Şimdide MAÇKOLİK diye bir sey yüzünden konturları kesiliyorumuş. Bundan nasıl kurtulacak.. bir fikri olan varsa yazabilirmi.
    şimdiden cok tşkler..


    Hocam nasıl kurtuldun yazarmısın



    iptal vip ====> 3033 e yolla eğer hata vermeye devam ederse simkartını başka telefona tak tekrar dene

    oda olmuyorsa müşteri hizmetleini ara ve pazarlama mesajlarını aktif konumuna getirip tekrar dene ve bunun yanında vibramobil nüşteri hizmetleri numasını almaya unutma hazır aramışken orayaıda arayarak iptal ettirebiliyorsun

    hiçbiri yemesse şikayetvar.com a yaz hallolur

    bu servislere girmek çok kolay çıkmak çok zor malasef



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xxxxxy -- 23 Aralık 2006; 4:56:23 >




  • saol ya.benim değil de abimin başında böyle bi bela vardı.kurtuluruz inşallah..
  • maçkoliği araştırdım sadece 4440530 u arayarak iptal etttiriliyor orayı arattır abine ;)
  • Çok teşekkürler ilgin ve bunun için zaman harcadığın için XXXXXY..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bill81

    Çok teşekkürler ilgin ve bunun için zaman harcadığın için XXXXXY..



    Düzeltme: 4440530 kapandı 4440535 i arayarak turkcell-im müşteri hizmetleri aktaracaklar oradan iptal ettirebilirsin
  • quote:

    Orjinalden alıntı: xxxxxy



    İptal için (VibraMobil,aşağıdaki hangi seçeneğe üyeyseniz:

    iptal vip

    gibi yazıp 3033'e göndermeniz yeterli... Hangi seçenek olduğunu bilmiyorsanız düşen kontör miktarına bakarak aşağıdan bulmaya çalışabilirsiniz...


    Vip : 48 SMS/96 kontör, Model: 48 SMS / 96 kontör, Pop: 24 SMS / 48 Kontör, Dans: 24 SMS / 48 Kontör



    Eğer cepmaste servisne üye iseniz

    ABONE IPTAL => 5151


    SMSNET LOGO MELODİ SERVİSNE UYE İSENİZ

    ABONE IPTAL => 3022 YE


    PİXOFUN A UYE İSENİZ ;

    IPTAL => 5400 A



    DİTO MİTO YA YANİ PAPARAZZİ İÇERİKLİ MESAJLAR ALIYORSANIZ ;

    216542400 I ARA => 2 Yİ TUŞLA => NUMARANI YAZ => 0 A BAS








    NOT : Lütfen bu topik i muhabbet amaçlı kullanmayalım iptal sms lerini başka bilen arkadaşlarımız yazssın belki birilerine faydamız olur

    muhabbet amaçlı yazılar ana konudan uzaklaştırmakta ve anlam kargaşasına neden olmaktadır tşklr




    Yaw ne kadar iptal etsemde yinede bi yerlerden bir açık kapı bırakıp takrardan logo-melodi muhabbeti geliyor
    Umarım bu kesin çözüm olur




  • yaaa aslında bunun gibi binlerce servis var benim yukarıdaki yazdıklar en çok üye olunanlar ve sorun yaşananlar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: xxxxxy



    yaaa aslında bunun gibi binlerce servis var benim yukarıdaki yazdıklar en çok üye olunanlar ve sorun yaşananlar


    güzel paylaşım
  • nasıl anlıyoruz ki üye olup olmadığımızı
    bana mesaj falan gelmiyo
    ztn direk telefonuma hiç birşey indirmiyorum
  • TUZAK MESAJLA KONTÖR ÇALIYORLAR!..

    Bilişim sektöründe, internet üzerinden banka hesaplarının boşaltıldığı dolandırıcılık yöntemine bir yenisi daha eklendi. Dolandırıcılar rotayı şimdi de cep telefonlarına çevirdi. Tuzak melodi ve logo mesajları gönderen korsan şirketler, abonelerin bilgisi olmadan faturalarının kabarmasına yol açıyor. Birçok cep telefonu kullanıcısı herhangi bir sözleşme imzalamadığı halde, farkına varmadan, 'tuzak mesajlarla' bu sitelere abone yapılıyor. Cep telefonu kullanıcılarına atılan mesajlar abone tarafından okunduğunda kontörlü hatlarda 40 kontör giderken, faturalı hatlarda mesajın okunması ile birlikte üyelik gerçekleşmiş oluyor. Kabul etmese dahi logo melodi servisi, 3 lira 177 YKr ve KDV ücreti kesiyor. Cep telefonu operatörleri de, farkında olmadan 3 günde bir bu parayı ilgili aboneye faturalandırıyor. Bu konuda tüketici derneklerine her gün onlarca şikayet ulaşıyor. Ancak bilişim sektöründeki dolandırıcılık yöntemleri konusunda yeterli bilgiye sahip olunmadığı için, bu türden sahtekârlıklar kamuoyunun gündemine getirilmiyor. Uzmanlar kaynağı belirsiz mesajlar konusunda vatandaşların dikkatli olmasını isterken, 'evet' veya 'hayır' şıklarının bulunduğu mesajların mutlaka reddedilmesi gerektiğini belirtiyor.

    Benzer şikayetlerin kendilerine de ulaştığını kaydeden GSM operatörleri ise sorumluluk kabul etmiyor. Konunun kendileriyle ilgili olmadığını vurgulayan şirket yöneticileri, tanıtım ve bilgilendirme amaçlı firmalara sadece toplu SMS sattıklarının altını çiziyor.

    Türkiye'deki yaklaşık 40 milyon cep telefonu kullanıcısından biri olan Turkcell abonesi M.P., kendisine bilmediği bir siteden mesaj geldiğini belirterek, "Mesajın ne olduğunu bilmeden reddettim. Ancak cep telefonum kilitlendi." diyor. Bunun üzerine ancak bataryasını çıkararak telefonunu tekrar çalıştırabilen M.P.'ye, bu olayın ardından yüklü bir fatura gelmiş. Fatura detaylarını kontrol ettiğinde ise her gün günde bir Cep Master sitesine mesaj attığını görmüş. "Torunumun oyun oynadığını düşündüğüm için ilk önceleri kabarık faturayı dikkate almadım." diyen M.P., geçen ay cep telefonu ile görüşme yapmadığı halde yüksek fatura gelince müşteri hizmetlerini arıyor. Kendisine, Cep Master diye bir siteye üye olduğu belirtilerek, iptal ettirmesi için bir telefon numarası veriliyor. Söz konusu numarayı arayarak ne zaman abone olduğunu bilmediği üyeliği iptal ettiriyor.

    'Paramı kimden alacağım?'

    Fakat her cep telefonu kullanıcısı M.P. kadar şanslı değil. İnternet ortamında araştırma yaparken farkında olmadan Vibramobil servisine üye olan bir başka kullanıcı ise faturasını incelediğinde şoke oluyor. Söz konusu şirkete ait ve her biri 3 YTL civarında 5 mesaj gönderdiğini fark eden abone, mesajları kabul etmediği halde bu tuzağın içine düşmüş olmaktan rahatsız. Konuyu Turkcell'in müşteri hizmetlerine taşıyan kullanıcıya verilen telefon numarası ise defalarca aramasına rağmen meşgul çıkıyor. Konuyla ilgili suç duyurusunda bulunmaya karar veren mağdur abone, yetkililerden şikayetçi: "GSM operatörleri bu türden sitelere servis sağlayıcılığı yaptığı için suç işlemiş sayılmıyor mu? Haksız yere benden kesilen paraları kimden alacağımı bilmiyorum. En büyük sorunumuz muhatap bulamamak. Benim gibi yığınla şikayetçi var. Kimi uğraşmak istemiyor, kimisi ise farkında bile değil. Ayrıntılı fatura almayan ve yanlışlıkla bu sitelere abone olan birçok kişinin üzerinden paralar kesiliyor. Yaşadığımız mağduriyet başlıbaşına dolandırıcılıktır."

    Veysel Bozkurt isimli bir hazır kart abonesinin başına gelen benzer hadise de kontörlü hatlardaki dolandırıcılığı ortaya koyuyor. Dito mito denen bir siteden kendine mesaj atıldığını ve bu mesajı okuduğu anda 40 kontörünün gittiğini anlatan Bozkurt, olayı arkadaşlarıyla paylaştığında birçok kişinin aynı durumda olduğunu anlıyor. Bozkurt, "Bir mesaj geldiği zaman bunu okumadan anlayamazsınız. Ben de mesajı okuduğum anda kontörlerim gitti. Arkadaşlarım bu durumu önlemek için cep telefonunun mesaj servisinde ayar yapmamı tavsiye etti." diyor. Avea'nın 551 907**** numaralı müşterisi 'Viıbramobıle popweb' şirketine bir ay içinde 150 kontör kaptırdı. Karşılığında ne hizmeti aldığını bile bilmeyen abone, araştırdığı zaman her hafta 48 kontörünün kesileceğini öğreniyor. İptal için 'popweb iptal' yazıp 3033'e gönderiyor. Avea müşteri hizmetlerini aradığında şirketin yan kuruluşu olduğunu öğreniyor. GSM şirketi tarafından verilen numarayı aradığında karşısına çıkan müşteri hizmetleri yetkilisinin kendisine nezaketsizçe davrandığını ifade ediyor. Nereye ve nasıl başvuracağını bilmeyen abonelerin çoğu ya hattını kapatıyor ya da yüksek faturaları ödemeye devam ediyor.

    Konunun kendilerine ulaşması üzerine bir açıklama yapan Turkcell İletişim Koordinatörü Filiz Karagün, GSM operatörleri olarak, tanıtım ve bilgilendirme amaçlı firmalara sadece toplu SMS sattıklarını belirtiyor. Mobil mecrayı kullanarak tanıtım yapmak isteyen firmaların, mesaj gönderecekleri numaraları kendilerinin belirlediğini belirten Karagün, bu numaralara mesajlar gönderildiğini belirtiyor. "Abonelerin SMS ile tanıtılan herhangi bir servise abone olabilmeleri, ancak kendilerine gelen mesajlara kısa mesaj ile 'evet' cevabı vermeleri ile mümkün olmaktadır." diyen Karagün, bu aboneliklerin haftalık olduğunu kaydediyor. Üyeliğin iptal edilmemesi durumunda servis sağlayıcısı firma tarafından otomatik olarak her hafta yenileniyor. Oyun ve melodi aboneliği, her hafta için servis başına 25 SMS/50 kontör olarak ücretlendiriliyor. Ayrıca indirilen her melodi için 2 SMS/4 kontör ödeniyor.




  • slm arkadaslar

    vibramobil logo melodi servisi ne uye olmusum sanıyorum siemens telefonlar bu tuzaga dusuruyor
    ve kurtulmak istiyorum....
    cunku turkcell hattımı siemens telefonda kullanıyorum...
    bir anda 24 mesaj yani 48 kontorum gidiyor ve iptal ettiremiyorum bana yardımcı olabilirmisiniz
    lutfen ızlemem gereken yolu bana yazarmısınız
    sevgi saglık ve basarı dilıyorum
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.