hocam merhaba iptal talebinizde ayın 2 sinde kanallar kapansın belirttiniz ise 3 ocak olmadan iptal talebinizi kaldirin.sonra sorun yasamayin. sizin iptale verdiginiz tarih önemli. |
Digitürk Teklifleri, Hangi Paketi? Kaç TL'ye İzliyoruz? (2697. sayfa)
-
-
"CI modulü bulunamadı" veya "E06-4 hatası" vermesi televizyonunuz ile ilgili bir problem olduğunu düşündürtüyor. Yani TV'niz modülü görmüyor.
TV ayarlarında CI modül ile ilgili bir bölüm olması lazım, oraya girin. "Irdeto" filan yazıyor mu bakın. Eğer hiç bir şey yazmıyorsa, TV'nizin modül girişinde bir sorun var demektir.
-
İşin sonunda iptal talebimden sonra merkezin 199TL'lik kampanyayı teklif etmeyip anında iptalimi onayladığı mevzuyu yakınımdaki Digitürk bayisi anında ayarladı.
Son günde çözmüş oldum. Bir daha da iptal miptal uğraşmam, gider bayide çözerim işimi. Her sene bi tantana...
-
Arkadaşlar Merhaba, Yan Oda için hediyeli vs. cazip fiyat teklifi alan oldumu hiç aranızda. Yada şuan da sunulan güncel yan oda teklifi nedir? Ailenin yıldızı kullanıyorum yan oda da. Yardımcı Olursanız Sevinirim. -
Denedim hocam defalarca ters düz her şeyi denedim zaten. Başka televizyonda denemek lazım. Ama şu 450 Tl ücret canımı sıktı. Kart bozuksa zaten yeni kart lazım.
-
Merhaba, nasıl bir yol izlediğinizi biraz daha detaylı anlatabilir misiniz? -
hocam merhaba
modul girisli komsu ailede tv olan varsa kontrol edin.yada tv nin fisini cıkarın 15 yada 30 dakıka kapalı alsın.bide öyle deneyin derim.müsteri hizmetleri sinyal yenileme yaptımı.hata modulden kaynaklı gorunuyo verdıgı hata ya göre.cözümü olmasa teknık servis geldiginde islak bezle sıldiginizi söylemeyin.
suan tv ekranında nasıl hatalar kod verıyor.
tv nin markası denir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1071V-DRMS -- 2 Aralık 2024; 13:59:20 > -
Akşam eve gelince tekrar açtım yine aynı düzelmedi Samsung TV. Çıkardım modülü 30. kez sildim falan. TV fişini çektim tekrar taktım bu sefer düzeldi. Ama bu işlemleri en az 10 kez yapmıştım zaten. Şimdilik sorun yok.
-
Hocam iyi geceler
Sorunun çözülmesine sevindim. -
- Her sene yaptığım gibi taahhütümün bitmesine 2 hafta kala iptal talebinde bulundum. (e-devlet)
- Bir kaç gün sonra arandım merkezden. Dedim 199TL'ye şu şekilde bir çok tanıdığım çok yakın zamanda üyeliğini yeniledi, bana teklif ettiğiniz fiyatın kabul edilir bir yanı yok dedim.
- O kampanya dün bitti dedi (yalan), başka iyi bir teklifim de yok, 2 ay dondurayım isterseniz dedi. İstemez dedim, ozaman iptal talebinizi onaylıyorum dedi ve o şekilde bitti muhabbet.
- Sonrasında aranmadığım gibi ben aradığımda da müşteri hizmetlerine bağlatmadı. Telesekreter sadece Tod ile ilgili seçenekler sundu. (iptalim onaylandığı için olsa gerek)
- Ben de fatura kesime 1 gün kala baktım en yakın Digitürk bayisi neredeyse gittim. Dedim böyle böyle. 2 fiyat verdi; 79TL'ye avrupanın yıldızı ve sezon sonuna kadar tuttuğun takımın maçları veya 199TL'ye tüm kanallar ve sezon sonuna kadar tüm süper lig maçları.
- Receiver kartıyla gidiyorsun bayiye. O şekilde çözdüm mevzuyu.
Tanımlananlar da bu şekilde:
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kyle007 -- 4 Aralık 2024; 10:16:49 >
-
Arkadaşlar modül kullanmanın bir dezavantajı varmıdır ? tv de hdmi ı boşa çıkartmak istiyorum da..
-
Modül olayı bazen kasıyor TV yi , uygulamalar arası geçişlerde , çok nadir oluyor -
Bana bayi yardim etmedi. Digiturku aramaniz gerekir dediler -
Gerçekten çok reziller bu konuda. Bu kadar tutarsız olumazsın, koca firmasın sözde.
-
Arkadaşlar digiturk servis ücretini nereden ödeyebilirim acaba? Geçen ay eve digiturk servisi gelmişti. Digiturk online işlemler kısmında fatura kısmında borç görünmüyor. E devlet üzerinden sorguladığımda ve Digiturk online işlemler üzerinden "Borç/alacak" kısmında borç doğru şekilde görünüyor fakat ödeme seçeneği yok. Digiturk Üyelik numaramı girip farklı banka uygulamalarından ödemeye çalışıyorum bu üyeye ait borç bulunamadı diyor. Bu borç henüz fatura kısmına mı yansımamış olayı anlayamadım. Biraz önce iki defa farklı müşteri temsilcisiyle görüştüm üyelik numaranız ile ödeyebilirsiniz, borcunuz görünüyor dediler.
Edit: 24 saat sonra sisteme yansıdı, borcu uygulamadan ödedim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SychoMind -- 5 Aralık 2024; 15:3:46 > -
-
Bein connect bu uydu üyeliği değil bilginiz olsun öyle yazıyor
-
Şuan mevcut 1 aylık tod paketim var. Sezonluk paket aldığım zaman bunun üzerine kullanabiliyor muyum yoksa farklı bir hesapla mı almam gerekiyor? Bu digitürkün müşteri hizmetleri bağlanmak imkansız, bir şey sorup öğrenemiyorsunuz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BreaktheCode -- 5 Aralık 2024; 11:59:17 > -
İyi günler paketim 02.01.2025 tarihinde bitiyor bugün iptal talebi için aradığımda şuan işleme alamıyoruz aralığın sonu yada tahahüt bitiminden 1 gün önce arayın dediler var mı bu konu hakkında bilgisi olan ? -
Tüm maçları izlersiniz bu paketle ama alttski arkadaşın dediği gibi kutulu değil paket
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X