Şimdi Ara

@@@@ DİKKAT !!! AURIS 1.33 MOTOR ve BURSA AKKOYUNLU BAYİ REZALETİ @@@@ (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
155
Cevap
9
Favori
29.477
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ankara'da cevizlidere'de oturuyorum... Dikmendeki yokuşlar oraya özgü Ankara'da başka öyle bir yer yok... İstanbul'da da gezmişliğim var ama dikmendeki gibi yokuş görmedim. Konu sahibi hep araç dolu iken 4 kişi kalkamadığından bahsetmiş. Konu dikmen yokuşu ve 4 kişi full dolu araba olunca bana inandırıcı geldi... Dikmen ara sokak yokuşları dik ve kısadır, aşağıdan kaptır gel yapacak kadar mesafede bulunmaz... Zaten üstte resimleri paylaşılmış... Toyotanın 1.4 dizel motorunun zorlanma nedeni turbosunun geç devreye giriyor olması olabilir. Ama 1.6 toyotaların zorlandığı yerde 1.33 lerin çekmemesine şaşıracak bir şey yok... Bu arada Dikmende yaşayanlar sizin gibi 4 çeker araç yada 4 çeker jip kullanmalı... Dikmen yokuşları hiç bir yerde görmediğim kadar dik ve araçları zorlayan yokuşlar...
  • Hocam Toyotanın Avrupa dan sorumlu şefi (japon) bu kişiye ulaşıp (mail yoluyla) sorunu dile getrin, yuzde yuz ilgilenecektir. Sorunu siz yaşamıssınız tabi, 1,33 lük motor yetersiz olsa böyle bir üretime girmezler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • auris 1.33 ile hiç test yapmadım. konuyu da başından itibaren takip ettim. Ancak yeni üye olduğum için şimdi yorum yapabiliyorum...Eski aracım ile ( 2010 yaris 1.33 manuel) bu resimdekine benzer yokuşu birkaç kez 5 kişi ile çıktım ve hiçbir yokuşta zorlansam da kalmadım...Ama bu 1.33 her yokuşu çıkar anlamına gelmez tabi, sadece kendi aracımla ilgili deneyimim bu...
  • 1.33 motor kullanmıyorum. Haklısınızdır haksızsınızdır yine bir şey diyemiyorum. Ancak 38 derece eğim %78 eder ki bu kadar dik bir rampanın şehir merkezinde olabileceğini sanmıyorum. Apartman olarak düşünsek 4-5 kat kot farkı olabilecek bir eğimden bahsediyoruz. Bence açı ölçen cihazın kalibrasyonu ile ilgili bir sıkıntı olabilir. %100 eğim yani yola ne kadar iyi tutunursa tutunsun takla atabilecek sınır değer budur. Öyle 50-60 derece eğim diyenler yanlış biliyorlar zaten.

    Ne diyeceğimi bilemedim. Enteresan.
  • Ankara Dikmen bölgesine buyrun gelin tam 38 derece 2 ayrı terazi ile ölçüldü.
    Expertiz zaten şehrin içinde böyle rampaların bu bölgede yüzlerce olduğunu görünce bir süre sustu kaldı.
    İstanbulda böyle rampa yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 23 Şubat 2015; 21:58:39 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: peugeot206WRC

    1.33 motor kullanmıyorum. Haklısınızdır haksızsınızdır yine bir şey diyemiyorum. Ancak 38 derece eğim %78 eder ki bu kadar dik bir rampanın şehir merkezinde olabileceğini sanmıyorum. Apartman olarak düşünsek 4-5 kat kot farkı olabilecek bir eğimden bahsediyoruz. Bence açı ölçen cihazın kalibrasyonu ile ilgili bir sıkıntı olabilir. %100 eğim yani yola ne kadar iyi tutunursa tutunsun takla atabilecek sınır değer budur. Öyle 50-60 derece eğim diyenler yanlış biliyorlar zaten.

    Ne diyeceğimi bilemedim. Enteresan.

    Tamamiyle bu yoruma katılıyorum ve eklemek istiyorumki 40 derece eğimde insanın kuru zeminde bile tutunmadan yürümesi çok zordur. Eğer zemin ıslak veya karlı olursa kullanılamaz.

    Ancak 40 derece eğimi hayal etmekte zorlanacak arkadaşlar olacaktır çünkü insanların aktif olarak yaşadığı yerlerde böyle birşey mümkün değil. 25 metre yani 5 arabanın park edebildiği uzunlukta bir binayı 8 kotlu olarak düşünün işte orada 40 derece eğim vardır.

    Konu başından beri eğim 28 dereceden 40 lara ulaşmasına, konu sahibi arkadaşın daha önceden kullandığı araçların tam otomatik olmasına dikkat çekerim. Yine konu sahibinin aldığı aracın güç olarak auristen çok da farklı olmadığının bilgisini veririm.

    Ankarayı bilmiyorum ancak beşiktaştaki o dik yokuşların olduğu sokaklarda 1.2 80 pslik micra tarzı birçok aracın olduğunuda hatırlatmak isterim.

    Ayrıca aracın motorunun çekemediği bir durum olursa araç patinaj çeker. Motorun gücü lastiğin tutunma gücünden fazladır. Bunu el frenini çekip deniyebilirsiniz. Arabanın yerinden doğru düzgün hareket bile etmez ancak tekerler döner.




  • yildiz kullanıcısına yanıt
    Hocam ben 1 hafta On güne inşallah mitsubishi attrage 1.2 CVT alacağım bu Bayırn oldugu sokağı adres olarak verirmisiniz alacağım arabanın taşıma kapasitesi 550 kg sıkısıp dolup bu rampa da da durup kalkmak istiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Akpınar mh. 858.cd üzerindeki sağa dönülen ikinci rampa - Dikmen / Ankara
  • Ben de 2015 Şubat ta 2013 model 1.4.d corollo premium kasa düz vites 2. El Toyota aracım arkadaşın yaşadığı sorunlara benzer sorunları banada yaşattı bende de resmen motor boğuluyor gaza ne kadar basarsan bas gitmiyor ensonundada istop ediyordu aracı mecburen geri kaydırıp tekrardan kaptırarak çıkmaya çalışıyor yada başka bir yoldan gitmek zorunda kalıyordum en tuhafıda bu durum her zaman deyil arada bir yapıyordu araçta garanti devam ettiği için Edirne kapı Toyota kar servisini aradım durumu anlattım böyle bir şeyin mümkün olamayacağını ama mutlaka gelin bir bakalım dediler ayrıca ecu yazılımının olduğunu ücretsiz olarak güncelleneceğini söylediler ve sonuçta aracımı götürdüm bir buçuk gün sonra teslim ettiler tüm bakım ve kontroller yapıldığını her hangi bir arızaya rastlamadıklarını söylediler eğer tekrar bir sıkıntı olursa mutlaka tekrar gelmemi istediler bu durum beni memnun etti çünkü alakalanmaları hoş bir durum araca biner binmez araçta bir farklılık hissetim daha atik daha seri geldi araç bana hemen zorlandığım yokuşlara gittim ve test ettim ve kesinlikle herhangi bir zorlanmayla karşılaşmadım eskisiyle kıyaslanmacak bir atiklik ve canlılık var araçta servisi tekrar aradım bu araca farklı bir şey yaptınızmı diye ama yazılımdan ve bakımdan başka birşey yapmadıklarını söylediler teşekkür edip tel kapattım..benim şahsi kanaatim ya bana söylemeden bir şekilde bir müdahale yapıldı yada ecu yazılımının etkisi çok büyük oldu ayrıca ekran donması kasması kapanması gibi sorunlarda çözülmüş oldu.. Acizane tavsiyem odurki 2013 2014 model araç sahiplerinin mutlaka en yakın bir Toyota Servisi'ne gidip bu ecu yazılımı yükletmeleri...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ben bu kalkamama sorununun motordan kaynaklandığını düşünmüyorum. benim de daha önce aynı şey sıfırdan aldığım 1.4 şahinle geldi. dik bir yokuşta durdum mu ne yapacağımı şaşırıyordum. araçtan avans vuruntusu sesi geliyordu gır-gır-gır. debriyaj pis pis kokuyordu. eğer tam kaldırırsam yemiyordu. yarım yarım güç bela kalkıyordum. ancak öncesinde sahibi olduğum motoru daha eski teknoloji ve kasası daha ağır olan lada station ile en dik yokuşlarda bile tık demeden kalkıyordum, bana mısın demiyordu.
    bence sebep vites oranlarıyla ilgili. bu küçük motorlara özel vites oranları koymamışlar. tahminimce şahin 1.4'de de auris 1.33'de de 1.6'daki vitesi aynen koymuşlar ve bu yüzden cortluyor. ben bu sorunu 17 sene önce şahinde yaşadım ama bu zamanda auris ile yine aynı sorun çok tuhaf. bir de doblo'da gördüm ama onunkisi çekmeme sorunu değildi. önden çekişli olduğu için ve asr de olmadığından fazla dik yokuşlarda araç hafif kalıyordu ve patinaja geçiyordu. ön kaputa biri oturuyordu anca öyle kalkıyordu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007

    quote:

    Orijinalden alıntı: peugeot206WRC

    1.33 motor kullanmıyorum. Haklısınızdır haksızsınızdır yine bir şey diyemiyorum. Ancak 38 derece eğim %78 eder ki bu kadar dik bir rampanın şehir merkezinde olabileceğini sanmıyorum. Apartman olarak düşünsek 4-5 kat kot farkı olabilecek bir eğimden bahsediyoruz. Bence açı ölçen cihazın kalibrasyonu ile ilgili bir sıkıntı olabilir. %100 eğim yani yola ne kadar iyi tutunursa tutunsun takla atabilecek sınır değer budur. Öyle 50-60 derece eğim diyenler yanlış biliyorlar zaten.

    Ne diyeceğimi bilemedim. Enteresan.

    Tamamiyle bu yoruma katılıyorum ve eklemek istiyorumki 40 derece eğimde insanın kuru zeminde bile tutunmadan yürümesi çok zordur. Eğer zemin ıslak veya karlı olursa kullanılamaz.

    Ancak 40 derece eğimi hayal etmekte zorlanacak arkadaşlar olacaktır çünkü insanların aktif olarak yaşadığı yerlerde böyle birşey mümkün değil. 25 metre yani 5 arabanın park edebildiği uzunlukta bir binayı 8 kotlu olarak düşünün işte orada 40 derece eğim vardır.

    Konu başından beri eğim 28 dereceden 40 lara ulaşmasına, konu sahibi arkadaşın daha önceden kullandığı araçların tam otomatik olmasına dikkat çekerim. Yine konu sahibinin aldığı aracın güç olarak auristen çok da farklı olmadığının bilgisini veririm.

    Ankarayı bilmiyorum ancak beşiktaştaki o dik yokuşların olduğu sokaklarda 1.2 80 pslik micra tarzı birçok aracın olduğunuda hatırlatmak isterim.

    Ayrıca aracın motorunun çekemediği bir durum olursa araç patinaj çeker. Motorun gücü lastiğin tutunma gücünden fazladır. Bunu el frenini çekip deniyebilirsiniz. Arabanın yerinden doğru düzgün hareket bile etmez ancak tekerler döner.



    o eğimde cipler bile çıkamaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    1- Lütfen konuyu üşenmeden başından sonuna kadar okuyunuz.

    2- 16 yıllık sürücüyüm babam 40 yılın üzerinde uzun yol şoförü yani hadi ben 3 le kalktımda babamın bunu yapması sizce ne kadar mümkün + Expertizler dahil kimse kaldıramadı aracı yerinden. Siz Dikmen'e gelin rampa nedir görürsünüz

    3- Şuan kullandığım 2008 model Subaru Impreza 1.5 AWD araç aynı yerde hiç zorlanmadan içinde 4 kişi varken yürüyüp gidiyor. Bana bu kadarı yeterdi zaten bu hacimde bir motordan çok şey istememiştim. Kasasını ve içindeki 4 yolcuyu sorunsuz taşısın yeter..

    4- Bu araç 2012 değil yeni nesil 2014 model bir araç. Siz birde isterseniz araçta 4 kişi varken rampanın ortasında tamamen durup kalkmayı deneyin. Bahsettiğim rampalar 35-40 derece ortalamaya sahip. Elektronik Terazi ile ölçülerek test edildi.

    (Yineliyorum, aracın rampada kalkamama durumu, içinde 2 kişiden fazla olduğunda gerçekleşmektedir. Yani ruhsatta bu araç 4 yada 5 kişilik yazıyorsa rampaya geldiğimizde arkada oturanlara hadi siz kalkın bir rampa çıkalım yukarıda buluşuruz demememiz lazım. Heleki Toyota gibi bir dünya devinin ürettiği sıfır otomobilde..)

    sayın arkadaşım senin terazi bozukmuş. 40" eğimde hiçbir araç çıkamaz, olduğu yerde dahi duramaz. max eğim kırsalda bile 22" dir ki bu bile gerçekten çok yüksek bir rakam:

    http://www.tkscientist.8m.com/23yok.htm

    otoparklar bile max 20" ile yapılır. daha yukarısı yasaktır...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    1- Lütfen konuyu üşenmeden başından sonuna kadar okuyunuz.

    2- 16 yıllık sürücüyüm babam 40 yılın üzerinde uzun yol şoförü yani hadi ben 3 le kalktımda babamın bunu yapması sizce ne kadar mümkün + Expertizler dahil kimse kaldıramadı aracı yerinden. Siz Dikmen'e gelin rampa nedir görürsünüz

    3- Şuan kullandığım 2008 model Subaru Impreza 1.5 AWD araç aynı yerde hiç zorlanmadan içinde 4 kişi varken yürüyüp gidiyor. Bana bu kadarı yeterdi zaten bu hacimde bir motordan çok şey istememiştim. Kasasını ve içindeki 4 yolcuyu sorunsuz taşısın yeter..

    4- Bu araç 2012 değil yeni nesil 2014 model bir araç. Siz birde isterseniz araçta 4 kişi varken rampanın ortasında tamamen durup kalkmayı deneyin. Bahsettiğim rampalar 35-40 derece ortalamaya sahip. Elektronik Terazi ile ölçülerek test edildi.

    (Yineliyorum, aracın rampada kalkamama durumu, içinde 2 kişiden fazla olduğunda gerçekleşmektedir. Yani ruhsatta bu araç 4 yada 5 kişilik yazıyorsa rampaya geldiğimizde arkada oturanlara hadi siz kalkın bir rampa çıkalım yukarıda buluşuruz demememiz lazım. Heleki Toyota gibi bir dünya devinin ürettiği sıfır otomobilde..)

    sayın arkadaşım senin terazi bozukmuş. 40" eğimde hiçbir araç çıkamaz, olduğu yerde dahi duramaz. max eğim kırsalda bile 22" dir ki bu bile gerçekten çok yüksek bir rakam:

    http://www.tkscientist.8m.com/23yok.htm

    otoparklar bile max 20" ile yapılır. daha yukarısı yasaktır...

    beyinsis

    Adres belli yer belli buyrun gelin kendiniz görün. Akpınar mh. 589.sk. Dikmen Ankara




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    1- Lütfen konuyu üşenmeden başından sonuna kadar okuyunuz.

    2- 16 yıllık sürücüyüm babam 40 yılın üzerinde uzun yol şoförü yani hadi ben 3 le kalktımda babamın bunu yapması sizce ne kadar mümkün + Expertizler dahil kimse kaldıramadı aracı yerinden. Siz Dikmen'e gelin rampa nedir görürsünüz

    3- Şuan kullandığım 2008 model Subaru Impreza 1.5 AWD araç aynı yerde hiç zorlanmadan içinde 4 kişi varken yürüyüp gidiyor. Bana bu kadarı yeterdi zaten bu hacimde bir motordan çok şey istememiştim. Kasasını ve içindeki 4 yolcuyu sorunsuz taşısın yeter..

    4- Bu araç 2012 değil yeni nesil 2014 model bir araç. Siz birde isterseniz araçta 4 kişi varken rampanın ortasında tamamen durup kalkmayı deneyin. Bahsettiğim rampalar 35-40 derece ortalamaya sahip. Elektronik Terazi ile ölçülerek test edildi.

    (Yineliyorum, aracın rampada kalkamama durumu, içinde 2 kişiden fazla olduğunda gerçekleşmektedir. Yani ruhsatta bu araç 4 yada 5 kişilik yazıyorsa rampaya geldiğimizde arkada oturanlara hadi siz kalkın bir rampa çıkalım yukarıda buluşuruz demememiz lazım. Heleki Toyota gibi bir dünya devinin ürettiği sıfır otomobilde..)

    sayın arkadaşım senin terazi bozukmuş. 40" eğimde hiçbir araç çıkamaz, olduğu yerde dahi duramaz. max eğim kırsalda bile 22" dir ki bu bile gerçekten çok yüksek bir rakam:

    http://www.tkscientist.8m.com/23yok.htm

    otoparklar bile max 20" ile yapılır. daha yukarısı yasaktır...

    beyinsis

    Adres belli yer belli buyrun gelin kendiniz görün. Akpınar mh. 589.sk. Dikmen Ankara

    kendin subaru konusunda 32" olduğunu yazmışsın:

    http://www.subaruclubtr.com/4910/1-5-impreza-40-derece-yokus-testi/20/

    bir de eğimi dijital teraziyle ölçmüşsün. analog olsa neyse diyeceğim de dijital terazilere güven olmaz. 32" de çok fazla. seninle dökümanı paylaştım kırsal yollarda bile maks. 22". daha ne diyeyim?




  • Sen hiç Ankara'nın Dikmeni diye bişey duydun mu ?

    Bunun 22 derece ile alakası varmı ? Neyse tartışmaya gerek duymuyorum.
    Herşey ortada 2013 yılı Toyan Servis müdürü hala oradaysa ara sor 4 saat konuştuk.
    Expertiz + 3 araç gönderdi yine çıkmadı.

     @@@@ DİKKAT !!!  AURIS 1.33 MOTOR ve BURSA AKKOYUNLU BAYİ REZALETİ @@@@
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zeytinbey

    Ankara'da cevizlidere'de oturuyorum... Dikmendeki yokuşlar oraya özgü Ankara'da başka öyle bir yer yok... İstanbul'da da gezmişliğim var ama dikmendeki gibi yokuş görmedim. Konu sahibi hep araç dolu iken 4 kişi kalkamadığından bahsetmiş. Konu dikmen yokuşu ve 4 kişi full dolu araba olunca bana inandırıcı geldi... Dikmen ara sokak yokuşları dik ve kısadır, aşağıdan kaptır gel yapacak kadar mesafede bulunmaz... Zaten üstte resimleri paylaşılmış... Toyotanın 1.4 dizel motorunun zorlanma nedeni turbosunun geç devreye giriyor olması olabilir. Ama 1.6 toyotaların zorlandığı yerde 1.33 lerin çekmemesine şaşıracak bir şey yok... Bu arada Dikmende yaşayanlar sizin gibi 4 çeker araç yada 4 çeker jip kullanmalı... Dikmen yokuşları hiç bir yerde görmediğim kadar dik ve araçları zorlayan yokuşlar...

    Zeytinbey adlı kullanıcının yazdıklarınıda iyi Okuyun




  • bende 1,25 84 gp yeni i20 var eyüp, islambey, pazariçi ve pierre loti civarında genelde kullanıyorum.buradaki bazı yokuşların yanında bu yokuş düz sayılır.3 yetişkin 1 çocukla kalkıyor araba. tamam devirlenmiyor bağırıyor ama kalkıyor.oturduğum sokakda en az bunun kadar dik üstelik dönüşü var.yanı şekilde 1,4 77 hp 115nm torklu punto ilede sadece 1 kez sıkıntı yaşadım oda yağmur yağmış ve akan su ile yok sathı çevredeki inşaatlardan su ile sürüklenen kum ile kumlanmıştı.
     @@@@ DİKKAT !!!  AURIS 1.33 MOTOR ve BURSA AKKOYUNLU BAYİ REZALETİ @@@@
     @@@@ DİKKAT !!!  AURIS 1.33 MOTOR ve BURSA AKKOYUNLU BAYİ REZALETİ @@@@
     @@@@ DİKKAT !!!  AURIS 1.33 MOTOR ve BURSA AKKOYUNLU BAYİ REZALETİ @@@@



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi comanchee -- 3 Mayıs 2016; 13:20:10 >




  • Ahmet Bey'i ilgiyle takip ettim geçmiş olsun dileklerimle kendisini destekliyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chesser_7

    Ahmet Bey'i ilgiyle takip ettim geçmiş olsun dileklerimle kendisini destekliyorum...

    Sağolun teşekkür ederim.
  • Toyota tekzip etmek için başvurmuyor bu başlığa.Adam belgesi ile konuşuyor hala yorum yapılıyor.Kardeşim gidin oraya 1.33 auris ile 4 kişi doluşun kalkın öyle yazın.Adam bu yokuşlarda kalkamıyor diyor.

    Bu olay amerikada olsa parayı 1 e 1 iadeyi bırak üste mağduriyet tazminatı alır.Türkiyede oluyor adam belgeliyor zarar ediyor haklılığı tespitlş olduğu halde zararı karşılanmıyor başlık açıyor inanılmıyor.Ben esas bizim forumdakilere inanmıyorum.

    Geçen sene afyon hisarda denk geldiğim bir astsubay bu başlığın geyiğini yaptı.Ben dedi daha dik eğimleri 1.33 corolla ile çıkıyorum dedi.Dedim komutan sen ankara dikmeni biliyor musun?Evet dedi.Git orda kalk öyle konuşalım dedim.

    Benim 1.4 palio e.l. araç ile (65 Beygir olması lazım) tek başıma zorla kalktığım dikmen yokuşları biliyorum ki bu arkadaşın bahsettiği yerlerde ben palio ile 4 kişi eminim çok zor kalkardım.(ki bu konunun ilk sayfasına ben de duymuştum diye yazıp başından beri olabileceğini söylemiştim)

    Kimsede kimseye şoförlük öğretmeye kalkmasın benim milyon km tecrübem var ş dışı. Haricinde ankaralı olmadığım halde ANGARA BEBESİYİZ diyecek kadar da ankarada ömğr geçirmişliğim araba sürmüşlüğüm eczane açıp kapamışlığım trafiğinden nefret etmişliğim var.Genç Ömrüm kızılay çankaya dikmen tandoğan ve etimesgutta geçti.

    Herkese hayırlı ramazanlar.Kardeşim sen de kapat noktala artık şu konuyu yoksa 10 sene sonra hortlatır hortlatır yine asabını tavan yaparlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ecz_mel -- 7 Haziran 2016; 4:30:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.