Şimdi Ara

DİKKAT! AVEA'dan 1 kb/sn kandırmacası!(Konu Silinebilir)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
22
Cevap
0
Favori
981
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 27.01.2014 tarihinde avea müşteri hizm. yetkilisi tarafından arandım.Yeni nesil 500 tarifesine bağlı,eşimin üzerine kayıtlı olan telefon hattım için prof.600 tarifesi tanıtılarak tavsiyede bulunuldu.Tarifede yurtiçi konuşmanın 500 dk yerine 600 dk,ayda 2 gb yerine 4 gb ve 2000 sms yerine 1000 sms olacağı ve ödeyeceğim aylık ücretin 2 tl daha düşük olacağı söylendi.Müşt Hizm. yetkilisi bayana eski tarifemde aylık 2 gb internet kotası dolduğunda hızımın düşürüldüğünü ancak kota aşım ücreti alınmadığını belirterek yeni tarifede de bunun aynen geçerli olup olmayacağını sordum.Kendisi bana sistemin aynı olacağını ve kota aşılması durumunda hızın düşürüleceğini söyledi.Bu konuşmanın ardından bana ait olmayan hat için nasıl olduysa onay verebildim ve işlem gerçekleşti.Hemen ardından internette araştırma yaptım ve eski tarifem olan yeni nesil 500 tarifesinde kota aşımı durumunda hızın 128 kb/sn’a düşürüldüğünü ancak prof. 600 tarifesindeki kota aşımında hız limitinin 1 kb/sn yani sıfıra düşürüldüğünü keşfettim.Hemen 4441500 ü arayarak durumu izah ettim ve şikayet kaydı oluşturdum.Ses kayıtlarını dinlemelerini ve müşt. hizm. yetkilisinin bana hız düşüklüğü konusunda hiçbir şekilde rakamsal değer vermediğini,vermesi durumunda zaten böyle bir değişikliğe izin veremeyeceğimi belirttim.Kayıtlar dinlenip en geç 48 saat içinde dönüleceğini söylediler.30.01.2014 tarihinde öğleden sonra kayıtların incelendiği,kullanmış olduğum tarifenin şu an aktif olmayan eski bir tarife olduğu belirtilerek “tek taraflı” olarak kendilerini haklı ilan ettiler.

    Benim gibi yeni nesil tarifesi kullanan arkadaşlar yakın zamanda aynı konuyla ilgili olarak mutlaka aranıp kandırılmaya çalışılacaktır. Prof 600 tarifesi 4 gb olsada kota aşımı durumunda görüntüde düşüyor ama gerçekte internetiniz kapanıyor.Çünkü 1 kb/sn ile netin kıpırdamayacağını hepimiz biliyoruz.Maalesef burda avea’nın bir oyunu var…Müşteriye “kota aşımı sonrası internetiniz kapanmıyor yada ekstradan aşım ücreti ödemiyorsunuz,sadece hızınız düşüyor” diyebilmek için 1 kb/sn saçmalığını devreye sokmuşlar.

    Görmüş olduğunuz gibi olayı anlayıp şikayet etmeniz durumunda da “kayıt incelendi biz haklıyız ve dönüş yok” diyip kestirip atıyorlar.Bu kayıtları kim,nasıl,neresiyle ve hangi kafayla dinleyerek karar verdi bilinmiyor.Sonuç olarak beni çok güzel bir şekilde kandırarak,bir de üstüne pişkin pişkin biz haklıyız diyerek konuyu kapattılar.

    Avea abonelerinin benim düştüğüm duruma düşmemesi için bu konuyu paylaşmak istedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi merdogan -- 2 Şubat 2014; 10:36:10 >







  • Yani?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yusuf Saracen

    Yani?
    Yani ne ?


    Kandırıldım ve başkaları da kandırılmasın diye paylaştım...yani'si bu
  • Yani 1kb/sn dediğin kandırmaca ne ? Paketin özelliği açık açık yazılmış onamı itirazın anlam veremedim müşteri temsilcisiyle ne görüştünüz ona bile anlam veremedim ben faturasız woopstayım ona bile geçerken defalarca okudum şartlarını üstün körü kulaktan duyma iş yapmadım yani sende açıp okudunmu avea.com.tr adresinden okumadıysan saçma konu açman yanlış bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yusuf Saracen

    Yani 1kb/sn dediğin kandırmaca ne ? Paketin özelliği açık açık yazılmış onamı itirazın anlam veremedim müşteri temsilcisiyle ne görüştünüz ona bile anlam veremedim ben faturasız woopstayım ona bile geçerken defalarca okudum şartlarını üstün körü kulaktan duyma iş yapmadım yani sende açıp okudunmu avea.com.tr adresinden okumadıysan saçma konu açman yanlış bence
    Arkadaşım önceki tarifemde kota aşımı olduğunda 128 kb/sn a düşüyor ve iş görüyordu...Yeni tarifede ise hız 1 kb/sn a düşüyor.Sen hiç 1 kb/sn ile internete bağlandınmı?Paketin özelliği açık açık yazıyor demişsin...Avea sayfasına gir, bakalım yeni nesil 500 ile prof 600 tarifesindeki "hız düşüm" değerleri gösteren bölümü kolayca bulabilecekmisin?Üstelik her arayan mşt temsilcisine "durun ben bi araştırayım" mı diyeceğiz? İlk mesajımda yazmış olduğum gibi eleman bana yeni tarifede eskisinde olduğu gibi hızımın düşeceğini söyledi bende güvendim.Ancak eski tarifemde hız 1 kb/sn a değil 128 kb/sn a düşüyordu.Arada 127 kb/sn kadar fark var.Son olarak "saçma" gibi kelimeler sarf etmeden önce konuyu birkaç kez okumanı tavsiye ederim.Belki ilk seferinde anlamamışsındır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: merdogan

    Arkadaşım önceki tarifemde kota aşımı olduğunda 128 kb/sn a düşüyor ve iş görüyordu...Yeni tarifede ise hız 1 kb/sn a düşüyor.Sen hiç 1 kb/sn ile internete bağlandınmı?Paketin özelliği açık açık yazıyor demişsin...Avea sayfasına gir, bakalım yeni nesil 500 ile prof 600 tarifesindeki "hız düşüm" değerleri gösteren bölümü kolayca bulabilecekmisin?Üstelik her arayan mşt temsilcisine "durun ben bi araştırayım" mı diyeceğiz? İlk mesajımda yazmış olduğum gibi eleman bana yeni tarifede eskisinde olduğu gibi hızımın düşeceğini söyledi bende güvendim.Ancak eski tarifemde hız 1 kb/sn a değil 128 kb/sn a düşüyordu.Arada 127 kb/sn kadar fark var.Son olarak "saçma" gibi kelimeler sarf etmeden önce konuyu birkaç kez okumanı tavsiye ederim.Belki ilk seferinde anlamamışsındır.

    Alıntıları Göster
    1 kb şaka gibi . Ayrıca adam haklı mh ile görüşme sırasında nasıl baksın paketin ayrıntılarına? Mh'nin 4 gb'tan sonraki hızı 1kb olarak belirtmesi gerekiyor. Sonuçta diğerinde 128 kb hız var, aradaki fark belirtilmeyecek / aynı denilemeyecek kadar büyük.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: psirik

    1 kb şaka gibi . Ayrıca adam haklı mh ile görüşme sırasında nasıl baksın paketin ayrıntılarına? Mh'nin 4 gb'tan sonraki hızı 1kb olarak belirtmesi gerekiyor. Sonuçta diğerinde 128 kb hız var, aradaki fark belirtilmeyecek / aynı denilemeyecek kadar büyük.

    Alıntıları Göster
    Mantıklı bir sonuca varılır mı bilmem ama müşteri hizmetlerine şikayette bulunma hakkınız var. 128 kbps hızda kullanacağınız söylendiğinizi ancak hızın 1KB/s olduğunu söyleyip görüşme kayıtlarınızı dinletip bir şeyler olabilir belki ama ancak eski paketinize dönmeyi ya da yeni bir pakete geçmeyi sağlayabilirler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sis651

    Mantıklı bir sonuca varılır mı bilmem ama müşteri hizmetlerine şikayette bulunma hakkınız var. 128 kbps hızda kullanacağınız söylendiğinizi ancak hızın 1KB/s olduğunu söyleyip görüşme kayıtlarınızı dinletip bir şeyler olabilir belki ama ancak eski paketinize dönmeyi ya da yeni bir pakete geçmeyi sağlayabilirler.


    Şikayetimi olay gerçekleştikten 10 dk sonra yaptım.Kayıtlarımı dinleyin bana sayısal bir değerden bahsetmediler dedim...Kayıt açtılar ve konuşmalar dinlenip değerlendirildikten sonra bugün arayıp kendilerinin haklı olduğunu bildirdiler :) Bir önceki tarifem zaten eskiymiş ve artık aktif değilmiş,bu nedenle geri dönüş yapılamıyormuş.Kısacası işlerine gelen bir karar alıp uyguladılar.Bu konuyla ilgili bir yetkiliyle görüşmek istiyorum dediğimde "yetkililerimiz şu an başka müşterilerle görüşüyor"diyorlar :) Efendim,alınan karara yönelik itirazımı yetkililere ileteceklermiş...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: merdogan

    quote:

    Orijinalden alıntı: sis651

    Mantıklı bir sonuca varılır mı bilmem ama müşteri hizmetlerine şikayette bulunma hakkınız var. 128 kbps hızda kullanacağınız söylendiğinizi ancak hızın 1KB/s olduğunu söyleyip görüşme kayıtlarınızı dinletip bir şeyler olabilir belki ama ancak eski paketinize dönmeyi ya da yeni bir pakete geçmeyi sağlayabilirler.


    Şikayetimi olay gerçekleştikten 10 dk sonra yaptım.Kayıtlarımı dinleyin bana sayısal bir değerden bahsetmediler dedim...Kayıt açtılar ve konuşmalar dinlenip değerlendirildikten sonra bugün arayıp kendilerinin haklı olduğunu bildirdiler :) Bir önceki tarifem zaten eskiymiş ve artık aktif değilmiş,bu nedenle geri dönüş yapılamıyormuş.Kısacası işlerine gelen bir karar alıp uyguladılar.Bu konuyla ilgili bir yetkiliyle görüşmek istiyorum dediğimde "yetkililerimiz şu an başka müşterilerle görüşüyor"diyorlar :) Efendim,alınan karara yönelik itirazımı yetkililere ileteceklermiş...

    Alıntıları Göster
    2Gb ekstranız var artık. Daha önceki paketinizde 128kb hız ile 4gb a kadar ulaşabiliyor muydunuz ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ezimuse

    2Gb ekstranız var artık. Daha önceki paketinizde 128kb hız ile 4gb a kadar ulaşabiliyor muydunuz ?

    Alıntıları Göster
    Şu an çalışmıyorum ama çalıştığım dönemlerde Türkiye çapında uzun süreli (2 haftalık) seyahatlere çıkıyordum.O dönemlerde navigasyonda kullandığım için mutlaka aştığım zamanlar olmuştur.Düşünsenize anlatılanlara inanarak bu tarifeye geçiyorsunuz sonra kota dolunca internetiniz çalışmıyor...Müşteri hizmetlerini arayıp durumu anlatıyorsunuz ve size cevap olarak "Beyefendi yeni tarifeye göre kota aşımında hızınız eski tarifenizdeki gibi 128 kb/sn değil 1 kb/sn'a düşüyor yani diğer bir deyimle kapanıyor"




  • quote:

    Orijinalden alıntı: merdogan

    Şu an çalışmıyorum ama çalıştığım dönemlerde Türkiye çapında uzun süreli (2 haftalık) seyahatlere çıkıyordum.O dönemlerde navigasyonda kullandığım için mutlaka aştığım zamanlar olmuştur.Düşünsenize anlatılanlara inanarak bu tarifeye geçiyorsunuz sonra kota dolunca internetiniz çalışmıyor...Müşteri hizmetlerini arayıp durumu anlatıyorsunuz ve size cevap olarak "Beyefendi yeni tarifeye göre kota aşımında hızınız eski tarifenizdeki gibi 128 kb/sn değil 1 kb/sn'a düşüyor yani diğer bir deyimle kapanıyor"

    Alıntıları Göster
    Haklısınız eksik bilgi verilmiş size. Başka deneyimli bir kişi olsa tam bilgi verebilirdi belki size. Ancak burada bize düşen görev yazılı açıklamalara inanmak onları okuyup anlamak ve karşılaştırmak olacaktır. Çağrı merkezi hizmetleri işine bir ara bende bulaştığım için biliyorum herkes aynı bilgi düzeyinde değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ezimuse

    Haklısınız eksik bilgi verilmiş size. Başka deneyimli bir kişi olsa tam bilgi verebilirdi belki size. Ancak burada bize düşen görev yazılı açıklamalara inanmak onları okuyup anlamak ve karşılaştırmak olacaktır. Çağrı merkezi hizmetleri işine bir ara bende bulaştığım için biliyorum herkes aynı bilgi düzeyinde değil.

    Alıntıları Göster
    Bugün 4441500'ü tekrar aradım ve tek taraflı alınan bu kararı kabul etmediğimi bildirdim.Mağduriyetimin 03.02.2014 tarihine kadar giderilmemesi durumunda BTK ve Tüketici haklarına şikayet dilekçesi göndereceğimi belirttim.En kötü lanet olsun senin hattınada internetinede diyerek farklı bir operatöre geçerim.




  • Geçmiş olsun. Başka operatörlere geç derim. Stres yaşamazsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kurtlar1971

    Geçmiş olsun. Başka operatörlere geç derim. Stres yaşamazsınız.
    Hocam adamların avantaj olarak sunduğu şey paket aşım ücreti vermeyecek olman . 1kb/sn hızla internete bağlanmanı beklemiyorlar .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nicotincase

    Hocam adamların avantaj olarak sunduğu şey paket aşım ücreti vermeyecek olman . 1kb/sn hızla internete bağlanmanı beklemiyorlar .

    Alıntıları Göster
    4 gb daha iyidir...ve ayrıca aşım derdi yok zaten..ne guzel...kafanı yorma...bosver
  • merdogan kullanıcısına yanıt
    Destan gibi yazmissin. Bu kadar uzun olunca kimsenin okuyacagini sanmam ama ozet olarak kota asiminda hizin 1 kbye dusmesinden sikayetcisin sanirim. Kullanimi sonlandirmak icin hizi 1 kb ye dusuruyorlar ve tarife detayinda acikca yazar bu. Tum operatorler kota asimsiz tarifelerinde aynisini yapiyor. Hiz dusumluden iyidir. Benimki hiz dusumlu ve igrenc. Kontratim bittigi gib avea 4 gb tarifesine girecegim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    Destan gibi yazmissin. Bu kadar uzun olunca kimsenin okuyacagini sanmam ama ozet olarak kota asiminda hizin 1 kbye dusmesinden sikayetcisin sanirim. Kullanimi sonlandirmak icin hizi 1 kb ye dusuruyorlar ve tarife detayinda acikca yazar bu. Tum operatorler kota asimsiz tarifelerinde aynisini yapiyor. Hiz dusumluden iyidir. Benimki hiz dusumlu ve igrenc. Kontratim bittigi gib avea 4 gb tarifesine girecegim.

    Tarife detayında yazmasına yazarda arayan elemana özellikle sordum "eski tarifem gibi hız düşümü'mü olacak"diye...kendiside onayladı.Ben o an nerden bilebilirim ki hız düşüklüğü için 1 kb/sn gibi işe yaramaz ve tamamen sembolik bir değer belirlediklerini?Bana "hızınız 1 kb' e düşecek" dese "dalgamı geçiyorsunuz"derdim.Müşteriye kota aşımı sonrası internetiniz kapanmıyor sadece hızınız düşüyor diyebilmek (yani kandırmak) için var bu 1 kb...Çünkü o an insanların aklına hızın rakamsal değeri gelmiyor!Üstelik tarife yeni çıkmış ve çoğu kişi özelliklerini bilmiyor.Avea bu stratejiyle kotası bitenin internetini bitkisel hayata sokuyor.Soranlarada ölmedi yaşıyor diyor.
    Bu konuyu başlatmamın sebebi,başkalarının benim durumuma düşmemesi içindi...Bu konuda yeteri kadar yazdığımı düşünüyor ve bu yazımın ardından artık cevap vermeyeceğimi belirtmek isterim.Admin isterse konuyu kapatıp silebilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: merdogan


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    Destan gibi yazmissin. Bu kadar uzun olunca kimsenin okuyacagini sanmam ama ozet olarak kota asiminda hizin 1 kbye dusmesinden sikayetcisin sanirim. Kullanimi sonlandirmak icin hizi 1 kb ye dusuruyorlar ve tarife detayinda acikca yazar bu. Tum operatorler kota asimsiz tarifelerinde aynisini yapiyor. Hiz dusumluden iyidir. Benimki hiz dusumlu ve igrenc. Kontratim bittigi gib avea 4 gb tarifesine girecegim.

    Tarife detayında yazmasına yazarda arayan elemana özellikle sordum "eski tarifem gibi hız düşümü'mü olacak"diye...kendiside onayladı.Ben o an nerden bilebilirim ki hız düşüklüğü için 1 kb/sn gibi işe yaramaz ve tamamen sembolik bir değer belirlediklerini?Bana "hızınız 1 kb' e düşecek" dese "dalgamı geçiyorsunuz"derdim.Müşteriye kota aşımı sonrası internetiniz kapanmıyor sadece hızınız düşüyor diyebilmek (yani kandırmak) için var bu 1 kb...Çünkü o an insanların aklına hızın rakamsal değeri gelmiyor!Üstelik tarife yeni çıkmış ve çoğu kişi özelliklerini bilmiyor.Avea bu stratejiyle kotası bitenin internetini bitkisel hayata sokuyor.Soranlarada ölmedi yaşıyor diyor.
    Bu konuyu başlatmamın sebebi,başkalarının benim durumuma düşmemesi içindi...Bu konuda yeteri kadar yazdığımı düşünüyor ve bu yazımın ardından artık cevap vermeyeceğimi belirtmek isterim.Admin isterse konuyu kapatıp silebilir.

    böyle daha kısa yazınca hem okunuyor, hem de anlaşılıyor.

    vodafone "İnternet erişimini kesmek icin bağlantı hızı 1 Kbps'a düşer. " diye yazmış, avea sadece "internet erişim hızı 1kbps'a düşürülecektir" yazmış. 1kbps ile internete girilemeyeceği açık, ama yazsalarmış daha iyi olurmuş.
    yine de en azından sen 1kbps'ye düşeceğini biliyormuşsun, tüketici hakem heyetine filan başvurmanın bir işe yarayacağını sanmam. woops tarifesi ilk çıktığında hattın uygun yaş tarifesindeki kişinin üzerinde olması gerekiyormuş. ben bayiye gittiğimde hat benim üzerime, kızım kullanıyor dediğimde sorun yok dedi. sonra kızımın tcsini kabul etmedi. avea'yı aradım, uzun tartışmalar sonucunda hattı woops olarak kabul ettiler. yani böyle tamamen yanlış bilgilendirdikleri halde bile zor kabul ediyorlar. 4 gb iyi bir kota. internetin eskisi gibi yavaş olsaydı 4 gb kullanamazdın zaten hızından dolayı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: merdogan


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    Destan gibi yazmissin. Bu kadar uzun olunca kimsenin okuyacagini sanmam ama ozet olarak kota asiminda hizin 1 kbye dusmesinden sikayetcisin sanirim. Kullanimi sonlandirmak icin hizi 1 kb ye dusuruyorlar ve tarife detayinda acikca yazar bu. Tum operatorler kota asimsiz tarifelerinde aynisini yapiyor. Hiz dusumluden iyidir. Benimki hiz dusumlu ve igrenc. Kontratim bittigi gib avea 4 gb tarifesine girecegim.

    Tarife detayında yazmasına yazarda arayan elemana özellikle sordum "eski tarifem gibi hız düşümü'mü olacak"diye...kendiside onayladı.Ben o an nerden bilebilirim ki hız düşüklüğü için 1 kb/sn gibi işe yaramaz ve tamamen sembolik bir değer belirlediklerini?Bana "hızınız 1 kb' e düşecek" dese "dalgamı geçiyorsunuz"derdim.Müşteriye kota aşımı sonrası internetiniz kapanmıyor sadece hızınız düşüyor diyebilmek (yani kandırmak) için var bu 1 kb...Çünkü o an insanların aklına hızın rakamsal değeri gelmiyor!Üstelik tarife yeni çıkmış ve çoğu kişi özelliklerini bilmiyor.Avea bu stratejiyle kotası bitenin internetini bitkisel hayata sokuyor.Soranlarada ölmedi yaşıyor diyor.
    Bu konuyu başlatmamın sebebi,başkalarının benim durumuma düşmemesi içindi...Bu konuda yeteri kadar yazdığımı düşünüyor ve bu yazımın ardından artık cevap vermeyeceğimi belirtmek isterim.Admin isterse konuyu kapatıp silebilir.

    böyle daha kısa yazınca hem okunuyor, hem de anlaşılıyor.

    vodafone "İnternet erişimini kesmek icin bağlantı hızı 1 Kbps'a düşer. " diye yazmış, avea sadece "internet erişim hızı 1kbps'a düşürülecektir" yazmış. 1kbps ile internete girilemeyeceği açık, ama yazsalarmış daha iyi olurmuş.
    yine de en azından sen 1kbps'ye düşeceğini biliyormuşsun, tüketici hakem heyetine filan başvurmanın bir işe yarayacağını sanmam. woops tarifesi ilk çıktığında hattın uygun yaş tarifesindeki kişinin üzerinde olması gerekiyormuş. ben bayiye gittiğimde hat benim üzerime, kızım kullanıyor dediğimde sorun yok dedi. sonra kızımın tcsini kabul etmedi. avea'yı aradım, uzun tartışmalar sonucunda hattı woops olarak kabul ettiler. yani böyle tamamen yanlış bilgilendirdikleri halde bile zor kabul ediyorlar. 4 gb iyi bir kota. internetin eskisi gibi yavaş olsaydı 4 gb kullanamazdın zaten hızından dolayı.


    Hala bana "en azından sen 1 kb/sn a düşeceğini biliyormuşsun" diyorsunuz...Kusura bakmayın yazmayacağım dedim ama yazmak zorunda bırakıyorsunuz.Call Center elemanı beni arayıp prof 600 tarifesine onayımı aldıktan yani iş bittikten sonra ben telefonu kapatıp kendimce internette araştırma yaptım ve o zaman öğrendim bu 1 kb/sn meselesini.İki sene boyunca kullandığınız tarifenin kota aşım sonrası 128 kb/sn hızına düşürüldüğünü bilirsiniz ve buna alışırsınız öyle değilmi?İki sene sonra sizi arayıp 500 yerine 600 dk,2000 sms yerine 1000 sms ,2 gb yerine 4 gb kota ve kota aşımı sonrası eski tarifenizdeki gibi (sayısal bir değer vermeden) hız düşürülüyor deseler,bunu 128 kb/sn olarakmı yoksa 1 kb/sn olarak mı algılarsınız? Yeni çıkan ve henüz yeterince dillenmemiş bir tarifeyi avea müşteri hizmetleri temsilcisi "eski tarifeniz ile aynı" cümlesini kullanarak kandırıyorsa bunda benim ne suçum var?Benim bildiğim kota aşımı sonrası hız düşüklüğü eski tarifemdeki alışmış olduğum 128 kb/sn idi...Müşteri hizmetleri müşteriye hız konusunda sayısal değer vermek zorunda değil, 1 kb ve 128 kb/sn arasında bir fark yok yada call center seni aradığında onay vermeden, o an internette araştırma yapıp önlemini alsaydın diyorsanız bu sizin avea firmasına karşı olan ılımlı bakış açınız derim.

    Anlatabildiğimi umuyorum...İyilik yapayım derken başıma iş aldım resmen.İnsanlar mağdur olmasın diye paylaştım.Bu da bana ders oldu.Bariz haklı olduğumuz konularda bile, aksi görüşte insanların olabileceği gerçeğini göz ardı ettim.

    Artık bu konuda yazmak istemiyorum.Kalın sağlıcakla...




  • merdogan kullanıcısına yanıt
    Tmm anladim arkadasim. Uzun yaziyorsun, insan da bu durumda gozden kaciriyor bazi seyleri. Bana da hatali bilgi verdiler ve hatali bilgiyi veren bayi oldugu icin kanitim da yoktu ama israr edince oldu isim. İlk defa mi haksizliga ugradin? Yasin mi daha cok genc? Alisirsin.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.