Şimdi Ara

DİKKAT!! HEPSİBURADA HEPSİPAY ÜZERİNDEN DOLANDIRICILIK! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
92
Cevap
1
Favori
24.973
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
266 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ANIL007 kullanıcısına yanıt

    Ben hiçbir zaman böyle İnternet sitelerine kartımı kaydetmiyorum.

    Alacağım ürünü sanal kart ile alıyorum. İsim bitince sanal kart limitini 1tl yapıyorum.

    Sizin laptopta sıkıntı var. Ya da Chrome hesabınızda Chrome hesabı şifrenizi değiştirin. Ve Chrome tarayıcıya kart kaydetmeyin


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynen chromdan hepsiburada sifrem calindi adim gibi eminim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Giden sırf 70tl olsun para değil gene ucuz atlatmışsınız.Filmbox koduna talibim :)

  • bankaya itiraz edin 70 geri alirsin.

  • Hiç bir siteye hiç bir yere asla kart kaydetmiyorum.
    Taksitli ve yüksek tutarlı alışveriş yapacaksam mutlaka ama mutlaka sanal kart kullanıp işim bittiği zaman limiti sıfırlıyorum.
    Peşin alışverişlerde maaş hesabı olan bankamatik kartımla bile asla internetten alışveriş yapmıyorum.Üşenmiyorum atıyorum 50 liralık bir şey alacağım.Miktarı maaş hesabımdan tosla veya Papara hesabıma atıp oradan sanal kart ile işlemi tamamlıyorum.

    Size de geçmiş olsun,umarım sorunlarınız halledilir.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ANIL007 kullanıcısına yanıt

    Anladım hocam zaten, bunların eline düşülmemeli kesinlikle. Amazon dışındakilere güvenmiyorum

  • Kredi kartında bir harcama türü var onla harcama yaparsan kesinlikle bildirim şifre fln istemiyor adını unuttum direk tüketici hakeme gidin savcılık dan sonra tüketici hakem heyetine hepsi burada da kendilerinden kaynaklı sorunda iade kabul etmiyor diye bildirin işallah çabuk bulunur suçlular geçmiş olsun

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bu tip sitelere güvenmediğimden hiç bir kartımı kaydetmedim, birtek amazonda sanırım sürekli kaydediyordu, pek alış veriş yapmadığımdan hatırlayamadım, onu da her alışverişten sonra iptal ediyordum. Hatta bir gün kartım kayıtlı kalmış, bende amazonun usa sitesinden ram almayı düşünüyorum, rami sepete attım sonra satın al tuşuna basmışım, tabi ben kart bilgileri ister derken, kart kayıtlı olduğu için, cart diye bir kesti, hemen siparişi iptal ettim, neyseki iade vs. olmadı direk iptal ettiğim için sanırım. O dijital kodda aslında iptal edilebilmeli firma tarafından.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ucuzcufiko

    Crackli oyun uygulama kullanmayın :)))>
    Technopatlı detected!!

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam şaka gibi. Benim de USA Amazon server hesaplarıma girmişler. Nasıl girebildiler anlamış değilim. Hesabım vardı yıllar önce deneme amaçlı açmıştım.Kayıtlı kartım da vardı tabi. Ulan bir sabah bir baktım bankadan sms. 15000 TL'ye yakın para amazon web service tarafından çekilmeye çalışılmış. Allahtan kart yüksek limitli değildi. Çekememiş. Nedir ne değildir diye bir saldırdım. Herifler benim hesabın üzerinden server kurmuşlar, 2 ay çalıştırmışlar. E tabi de amazon da fatura çıkarmış. Hemen irtibata geçtim. Dedim çekememişsiniz. ..... Benden bu parayı alamazsınız sabaha kadar fatura çıkarın dedim. Onlar da araştırıyoruz vs vs dediler. Tabi ben ne olur ne olmaz mantığı ile hemen kartımı iptal ettirdim. Sonra özür dilediler. Hesabınıza birisi giriş yapmış. Onlar kurmuşlar serverı falan diye. İptal ettiler çıkan faturayı merak etmeyin diye. BEn de dedim ne merak edecem. Zaten ödemem ki. Düşün Amerika'dan peşime dedim :) Konu kapandı öyle.





  • Geçmiş olsun ucuz atlatmışsın. Şu sıralar kişisel verilerin sızdırıldığı bir ortamda sitelere kredi kartı veya banka kartı kaydetmek mantıklı bir iş değil. Sanal kart dışında hiç bir şekilde ödeme yapmamak lazım.

  • Geçmiş olsun hocam. Sanal kart bu tip muhabbetleri engelleyen en büyük güç sanırım.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ANIL007

    Hocam sadece hepsiburada şifrem çalındı kredi kartı bilgilerim çalınmadı zaten kayitliydi. Yine de iptal ettirdim. En azından iki aşamalı doğrulamanın mutlaka bu tür siteler tarfından kullanılması lazım. 3D securenin her alışverişte kesin kullanılabilmesi lazım. Benim sorumluluğum tabiki var şifremi kaptırmış olabilirim ama burada hepsiburadanın tek suçu iadeyi almamak değil daha yüksek güvenlik tedbiri sağlaması şart. Alabilecekleri birçok tedbir var. Milyonlarca kişinin kişisel bilgi ve kartlarından sorumlu bu tür siteler. Kullanıcı bilinçsiz diyip kesip attırmak bu sitelerin sorumluluktan kaçınmasına sebep olur. Pandemide hemen bütün sistemlerini eve servis market servisi olarak güncelleyip değiştirebilen bu sitelerin basit güvenlik tedbirlerinden kullanıcıyı sorumlu tutmaları akıl almaz ve sorumluluktan kaçmaktır. Umursamazlıktır.

    Bak tekrar söylüyorum 3d secure kişinin isteğine bagli saglanan bir sistem. Zorunlu değil. Sen 3d secure tikini işaretlemeden de alisveris yapabiliyorsun. İstersen bu tike tiklayarak da alisveri yaparsin ama hirsizlar zaten bu yolu tercih etmez. Bu qrada hesabinda kayitli ne varsa degistir. Tabi bilgisayarini formatladiysan. Formatlamadiysan yeni sifreni de almistir zaten alan eleman


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Cinali1 C kullanıcısına yanıt
    Sifre islemlerini telefondan yaptim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bütün bankalarda kredi kartını internet alışverişlerine kapat seçeneği var, hem mh den hem mobiluygulamadan anında açıp kapatabilirsiniz, sanalkart kullansanız bile tüm gerçek kartlarınızı mutlaka internet alışverişlerine mail order a kapatın kapalı kalsın, sanal kartında limitini 0 olarak tutun
    Bir sürü kredi kartım hepsinin sanal kartı var ve bütün sitelerde kayıtlı, bir sıkıntı yaşamadım yıllardır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İşin üzücü yanı alixpressten 200 tllik urun aldim ve gecikti, geciktigi icin 100 tl alt limitsiz kupon tanimladilar. Bircok alisverisim oldu hicbir sekilde magdur etmediler. Bizim en guvenilir sitelerden biri olan hepsiburada. 70 tl’lik urunu dolandiricilik ile alinmasina rağmen iade almadi.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Hocam hepsiburada’da benzer bir olay benim de başıma gelmişti. Bi akşam ben telefonla uğraşırken bir anda mailden bildirim geldi siparişiniz alınmıştır gibi bir mesaj. Hemen maile girdim 1.6k tl lik telefon alınmıştı. Markası ve modeli xiaomi note 8 miydi öyle bir şeydi. Hemen kredi kartını kontrol ettim. Benim kredi kartım değildi. Hayır adam kendisi kendi kredi kartını yazdı desem neden benim hesabım üzerinden sipariş veriyor anlamış değilim. Çok büyük ihtimalle buldukları veya çaldıkları bir kredi kartıyla yapmışlar alışverişi. Hemen hesaba giriş yapıp siparişi iptal ettim. Hemen Hepsiburadaya bildirdim durumu ancak ilgilenmediler bile. Siz siparişi iptal ettiyseniz sorun yoktur vs. minvalinde bir şeyler dediler. Yahu dedim nasıl girebiliyorlar hesabıma? Bilemiyorum diyor. Kim nereden girmiş diyorum, bilmiyorum diyor. Allahtan siparişin verildiği adres elimdeydi. Bir problem olsaydi direkt o kişiyi verecektim mahkemeye. Sonra iste sifre vs. değiştirdim ancak hesabımı patlattılar 1 gün sonra. Yine hepsiburadayı aradım benim hesap kapanmış nasıl kapanıyor bu hesap dedim. Beyefendi siz talep etmezseniz kapanmaz vs. dedi. Yahu diyorum hanımefendi ben talep falan etmedim. Yok diyor siz etmişsiniz. Dün hesabımı hacklemislerdi ve bildirimde bulunmuştum onlar kapatmış olabilir diyorum. Olabilir diyor. Ee diyorum hesabım? Bana ne dese beğenirsiniz? Tekrar hesap açın. Yahu onca siparişim vardı kolayca faturalarına ulaşabiliyordum. Velhasıl kelam yeni hesap açtım eski siparişlerimin olduğu sayfa gözükmüyor. Hepsiburada’nın veritabanından şifrelerin bir şekilde sızdırılabildiği açık bence. En azından aksiyon alsalar keşke. Ancak müşteri temsilcisi ya bilmiyor ya size hak veriyor fakat ben bir şey yapamıyorum diyor. Bu da böyle bir anımdı. Dikkatli olmakta fayda var. Aşağıya benden habersiz bir şekilde, benim hesabımdan verilen siparişin fotosunu ekleyeceğim.

    DİKKAT!! HEPSİBURADA HEPSİPAY ÜZERİNDEN DOLANDIRICILIK!

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • polatxp635 kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun. Hocam bu arada mail adresinizi de değiştirmiş miydiniz? Çünkü benim hesabı patlatan kişi hemen kendi mail adresini değiştirdi.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ANIL007 kullanıcısına yanıt
    Sağolun hocam. İlk sipariş verdiğinde adam maili değiştiremeden hesaba giriş yapıp siparişi iptal ettim ve şifreyi değiştirdim. Ama telefon numarasını değiştirmişti hemen onu da düzelttim. Ancak 1 gün sonra tekrar patladı hesap. Giriş yapamadım ancak kendi mailine mi bağladı hesabı inanın hiç bilmiyorum. Belki de mail değiştirip hâlâ benim hesabı kullanıyor bile olabilir. Asıl soru şu: şifresini değiştirdiğim hesabı 1 gün sonra nasıl tekrar patlatabiliyorlar? Hepsiburada müşteri hizmetleri eskiden çok iyiydi. Şimdi hiçbir şey yapamıyor ya da bilmiyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi polatxp635 -- 13 Haziran 2021; 18:26:0 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.