Ben hiçbir zaman böyle İnternet sitelerine kartımı kaydetmiyorum. Alacağım ürünü sanal kart ile alıyorum. İsim bitince sanal kart limitini 1tl yapıyorum. Sizin laptopta sıkıntı var. Ya da Chrome hesabınızda Chrome hesabı şifrenizi değiştirin. Ve Chrome tarayıcıya kart kaydetmeyin < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
DİKKAT!! HEPSİBURADA HEPSİPAY ÜZERİNDEN DOLANDIRICILIK! (2. sayfa)
-
-
Aynen chromdan hepsiburada sifrem calindi adim gibi eminim.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Giden sırf 70tl olsun para değil gene ucuz atlatmışsınız.Filmbox koduna talibim :)
-
bankaya itiraz edin 70 geri alirsin.
-
Hiç bir siteye hiç bir yere asla kart kaydetmiyorum.
Taksitli ve yüksek tutarlı alışveriş yapacaksam mutlaka ama mutlaka sanal kart kullanıp işim bittiği zaman limiti sıfırlıyorum.
Peşin alışverişlerde maaş hesabı olan bankamatik kartımla bile asla internetten alışveriş yapmıyorum.Üşenmiyorum atıyorum 50 liralık bir şey alacağım.Miktarı maaş hesabımdan tosla veya Papara hesabıma atıp oradan sanal kart ile işlemi tamamlıyorum.
Size de geçmiş olsun,umarım sorunlarınız halledilir.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Anladım hocam zaten, bunların eline düşülmemeli kesinlikle. Amazon dışındakilere güvenmiyorum
-
Kredi kartında bir harcama türü var onla harcama yaparsan kesinlikle bildirim şifre fln istemiyor adını unuttum direk tüketici hakeme gidin savcılık dan sonra tüketici hakem heyetine hepsi burada da kendilerinden kaynaklı sorunda iade kabul etmiyor diye bildirin işallah çabuk bulunur suçlular geçmiş olsun
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bu tip sitelere güvenmediğimden hiç bir kartımı kaydetmedim, birtek amazonda sanırım sürekli kaydediyordu, pek alış veriş yapmadığımdan hatırlayamadım, onu da her alışverişten sonra iptal ediyordum. Hatta bir gün kartım kayıtlı kalmış, bende amazonun usa sitesinden ram almayı düşünüyorum, rami sepete attım sonra satın al tuşuna basmışım, tabi ben kart bilgileri ister derken, kart kayıtlı olduğu için, cart diye bir kesti, hemen siparişi iptal ettim, neyseki iade vs. olmadı direk iptal ettiğim için sanırım. O dijital kodda aslında iptal edilebilmeli firma tarafından.
-
Technopatlı detected!!quote:
Orijinalden alıntı: Ucuzcufiko
Crackli oyun uygulama kullanmayın :)))>
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam şaka gibi. Benim de USA Amazon server hesaplarıma girmişler. Nasıl girebildiler anlamış değilim. Hesabım vardı yıllar önce deneme amaçlı açmıştım.Kayıtlı kartım da vardı tabi. Ulan bir sabah bir baktım bankadan sms. 15000 TL'ye yakın para amazon web service tarafından çekilmeye çalışılmış. Allahtan kart yüksek limitli değildi. Çekememiş. Nedir ne değildir diye bir saldırdım. Herifler benim hesabın üzerinden server kurmuşlar, 2 ay çalıştırmışlar. E tabi de amazon da fatura çıkarmış. Hemen irtibata geçtim. Dedim çekememişsiniz. ..... Benden bu parayı alamazsınız sabaha kadar fatura çıkarın dedim. Onlar da araştırıyoruz vs vs dediler. Tabi ben ne olur ne olmaz mantığı ile hemen kartımı iptal ettirdim. Sonra özür dilediler. Hesabınıza birisi giriş yapmış. Onlar kurmuşlar serverı falan diye. İptal ettiler çıkan faturayı merak etmeyin diye. BEn de dedim ne merak edecem. Zaten ödemem ki. Düşün Amerika'dan peşime dedim :) Konu kapandı öyle.
-
Geçmiş olsun ucuz atlatmışsın. Şu sıralar kişisel verilerin sızdırıldığı bir ortamda sitelere kredi kartı veya banka kartı kaydetmek mantıklı bir iş değil. Sanal kart dışında hiç bir şekilde ödeme yapmamak lazım.
-
Geçmiş olsun hocam. Sanal kart bu tip muhabbetleri engelleyen en büyük güç sanırım.
-
quote:
Orijinalden alıntı: ANIL007
Hocam sadece hepsiburada şifrem çalındı kredi kartı bilgilerim çalınmadı zaten kayitliydi. Yine de iptal ettirdim. En azından iki aşamalı doğrulamanın mutlaka bu tür siteler tarfından kullanılması lazım. 3D securenin her alışverişte kesin kullanılabilmesi lazım. Benim sorumluluğum tabiki var şifremi kaptırmış olabilirim ama burada hepsiburadanın tek suçu iadeyi almamak değil daha yüksek güvenlik tedbiri sağlaması şart. Alabilecekleri birçok tedbir var. Milyonlarca kişinin kişisel bilgi ve kartlarından sorumlu bu tür siteler. Kullanıcı bilinçsiz diyip kesip attırmak bu sitelerin sorumluluktan kaçınmasına sebep olur. Pandemide hemen bütün sistemlerini eve servis market servisi olarak güncelleyip değiştirebilen bu sitelerin basit güvenlik tedbirlerinden kullanıcıyı sorumlu tutmaları akıl almaz ve sorumluluktan kaçmaktır. Umursamazlıktır.Bak tekrar söylüyorum 3d secure kişinin isteğine bagli saglanan bir sistem. Zorunlu değil. Sen 3d secure tikini işaretlemeden de alisveris yapabiliyorsun. İstersen bu tike tiklayarak da alisveri yaparsin ama hirsizlar zaten bu yolu tercih etmez. Bu qrada hesabinda kayitli ne varsa degistir. Tabi bilgisayarini formatladiysan. Formatlamadiysan yeni sifreni de almistir zaten alan eleman
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Sifre islemlerini telefondan yaptim.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bütün bankalarda kredi kartını internet alışverişlerine kapat seçeneği var, hem mh den hem mobiluygulamadan anında açıp kapatabilirsiniz, sanalkart kullansanız bile tüm gerçek kartlarınızı mutlaka internet alışverişlerine mail order a kapatın kapalı kalsın, sanal kartında limitini 0 olarak tutun
Bir sürü kredi kartım hepsinin sanal kartı var ve bütün sitelerde kayıtlı, bir sıkıntı yaşamadım yıllardır
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İşin üzücü yanı alixpressten 200 tllik urun aldim ve gecikti, geciktigi icin 100 tl alt limitsiz kupon tanimladilar. Bircok alisverisim oldu hicbir sekilde magdur etmediler. Bizim en guvenilir sitelerden biri olan hepsiburada. 70 tl’lik urunu dolandiricilik ile alinmasina rağmen iade almadi.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
-
Geçmiş olsun. Hocam bu arada mail adresinizi de değiştirmiş miydiniz? Çünkü benim hesabı patlatan kişi hemen kendi mail adresini değiştirdi.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Sağolun hocam. İlk sipariş verdiğinde adam maili değiştiremeden hesaba giriş yapıp siparişi iptal ettim ve şifreyi değiştirdim. Ama telefon numarasını değiştirmişti hemen onu da düzelttim. Ancak 1 gün sonra tekrar patladı hesap. Giriş yapamadım ancak kendi mailine mi bağladı hesabı inanın hiç bilmiyorum. Belki de mail değiştirip hâlâ benim hesabı kullanıyor bile olabilir. Asıl soru şu: şifresini değiştirdiğim hesabı 1 gün sonra nasıl tekrar patlatabiliyorlar? Hepsiburada müşteri hizmetleri eskiden çok iyiydi. Şimdi hiçbir şey yapamıyor ya da bilmiyorlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi polatxp635 -- 13 Haziran 2021; 18:26:0 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X