SİZ DE BENİM GİBİ SAMSUNG KLİMANIZI BURSA NİLÜFER'DEKİ ABC TEKNİK SAMSUNG SERVİSİ 'NE MONTE ETTİRME HATASINA DÜŞEREK YANMAYIN VE DİKKATLİ OKUYUN
Değerli Forumdaşlar,
samsung'un Bursa, Nilüfer ABC Teknik Servisi 2.500.-TL ödeyerek yeni satın aldığım AR18JSFNCWK modeli klimanın kurulumu sırasında ilk çalıştırma yapılmadan önce mutlak surette yapılması gereken VAKUMLAMA işlemini yapmayarak ürünü çöp haline getirmiştir.
Bunun üzerine 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun'un 13, 14, 15 maddeleri gereği tanınmış seçimlik haklardan ürünün misliyle değiştirilmesi hakkımı kullanmak istediğimi bir ihtarname keşide ederek kendilerine bildirdim.
Ayrıca konuyu Samsung'un Kore'deki Genel Merkezi'ne de aktardım. Talebimin reddi halinde KESİNLİKLE ve KESİNLİKLE yasal yollara başvuracağım. 30 yıllık bir hukukçu olarak buradan yapılan şikayetlerin potansiyel müşteri kitlelerini uyarma dışında hiçbir yarar sağlamayacağını çok iyi biliyorum.
Yasal süreç hakkındaki gelişmeleri buradan duyuracağım.
Saygılarımla,
Devrim Sinan KARAVELİOĞLU
Uzulmeyin zaten 1 2 sene belki daha erken delinecektu dus unte aluminyum cunku. Bastan hata yapmissiniz aklmakla.