Dün online hizmetler giriş yaptım, birde baktım 34 tl olması gereken güncel tutar 48 tl.
Detaya baktım, Bi Dolu Servis Aboneliği Adı Altında 3.85 ve 11.05 tl olmak üzere toplam 14.90 tl abonelik ücreti kesmişler.
2 gün önce bip'ten bu servis mesaj göndermişti, sadece mesajı görüntüleyip kapatmıştım, herhangi bir yere mesaj atmamıştım.
Neyse aradım müşteri hizmetlerini küfür müfür ağzıma geleni saydım. Müşteri hizmetleri çok fazla birşey yapamayacağını,
Bu aboneliği de iptal edemeyeceğini söyledi. Ve bu servisin müşteri hizmetleri numarası olan 0850 532 18 18'i aramamı söyledi.
Telefona çıkan kadın ısrarla gelen servis mesajına yanıt vermişsinizdir dedi, belki de çocuğunuz yanıt vermiştir diyor,(çocuğum 1,5 yaşında nasıl yanıt verdiyse)
Ya da gelen mesajdaki linke tıklamışsınızdır diyor,
Neyse kadını da fırçaladım, soyguncu musunuz siz dedim. İade edin paramı ve bir daha bana bu tarz abonelik mesajları göndermeyin diye.
Daha sonra online hizmetlerden şikayet kaydı oluşturdum.
Sabah tekrar girdim online hizmetler parayı iade etmişler.
Turkcell'mi aman aman. Taahhüt bitsin tt'ye tekrar geçeceğim.
Başınızı çok şişirdim. Sizler de çok dikkatli olun.